leo Публикувано 27 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Колега не се заблуждавай с това BMW те не им цъвтят таблата защото къде си виждал на къруца да и се разлепи табло. За марката нищо лошо ама в сравнение ауди и бмв от една и съща година бмв имат много да гонят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttatev Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Колега не се заблуждавай с това BMW те не им цъвтят таблата защото къде си виждал на къруца да и се разлепи табло. За марката нищо лошо ама в сравнение ауди и бмв от една и съща година бмв имат много да гонят.Колега и аз така смятам и мене аудито по ме кефи и за това си взех такава, но просто ме е яд на тези дребни косури Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Оф добре че попаднах на тая тема. Купувам си аз август една а4-ка и забелязвам след няколко дена този приятен "пролетен" цъфтеж на таблото и кво си мисля първо - не се знае какво са ми прайли из таблото, че да са го отваряли, а то ква била работата , бахти аудитата кефят ме ама нещо почвам да се разочаровам от тях и да се обеждавам, че БМВ 3-та 93г - 98г. са доста по качествени като изпълнение Не ме разсмивай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 27 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 (Редактирано) Колеги нещо немога да кача снимки и за това ще го направя в Word doc. Редактирано 27 Октомври 2008 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Да ве, ама предната част се подпира на стъклото и не си личи и не изглежда грозно. А в страни кат цъфне и направо срам....Да бе ама като опре в стъклото и неможе да ти дува на джама и си стой испотен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Ей пичове ше ме спукате Дръжте се здраво бе! Все пак караме на немците отайките,няма как кола на толкова години с това пластамасово табло да няма такива проблеми.Ми пичовете с опелчетата /Astra/ какво да кажат.....в колкото такива Astri като полицейските съм влязъл на толкова са има изгорели целите табала.Караме си стари коли момчета ама тва не е болка според мен за умиране.Аз карам B4 верно е че са им по здрави таблата и изобщо материала е по качествен ,но все пак НЕ Е ВЯРНО че не скърцат и седлаките скърцат и дръжките на вратите и те скърцат и така.Всички коли скърцат.Шефката ми има чисто ново рено на 1 месец,верно рено е ама е чисто ново обаче и то скърцва леко от тук и там.След 2 години ще е ад.И най-важното което е както казват повечето колеги тук в тая тема със лепило някакво ,както гледам по избор е лепилото става работата,защото моя най-добър приател и колега кара A4 на него само в единия края му беше цъфнала ,едно лепило и работа се оправи сега не се вижда нищо все едно не се е разлепяло. Аиде дръжте се здраво и не се заглеждайте в такива простотии че заради тея тини ще ви заминат нервите....все пак не карме Rolls Royce :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 (Редактирано) Да бе ама като опре в стъклото и неможе да ти дува на джама и си стой испотен...Доколкото знам на А4 за стъклото духа от решетката която е на таблото горе, а не от някъде точно до стъклотоПоправи ме ако греша Редактирано 28 Октомври 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 Доколкото знам на А4 за стъклото духа от решетката която е на таблото горе, а не от някъде точно до стъклотоПоправи ме ако греша Веднага те поправям.Духа по цялата широчина на таблото в основата на стъклото+решетката по средата Затова там където ми се е разлепило таблото си остава запотено местенце... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 Веднага те поправям.Духа по цялата широчина на таблото в основата на стъклото+решетката по средата Затова там където ми се е разлепило таблото си остава запотено местенце...Хм, трябва да видя, може пък и аз да съм в грешка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 Като ми е силно изпотено стъклото и пусна да духа напред, що се оформя първо ивица точно над решетката и постепенно се разнася?Духа само от решетката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 Като ми е силно изпотено стъклото и пусна да духа напред, що се оформя първо ивица точно над решетката и постепенно се разнася?Духа само от решетката!При мен духа отвсякъде ! Неможе на Голф3 да духа по цялата основа а на А4-ката да духа само по средата При мен си остава испотено там където е цъфнало таблото в основата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 22 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 Колеги пускам нова тема как залепих таблото със снимков материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2008 Абе само в средата духа, но все пак решетката има наклон и въздуха се разнася накъдето трябва...Щом предното стъкло не се поти, не виждам проблем :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Април 2009 Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 Ей пичове ше ме спукате Дръжте се здраво бе! Все пак караме на немците отайките,няма как кола на толкова години с това пластамасово табло да няма такива проблеми.Ми пичовете с опелчетата /Astra/ какво да кажат.....в колкото такива Astri като полицейските съм влязъл на толкова са има изгорели целите табала.Караме си стари коли момчета ама тва не е болка според мен за умиране.Аз карам B4 верно е че са им по здрави таблата и изобщо материала е по качествен ,но все пак НЕ Е ВЯРНО че не скърцат и седлаките скърцат и дръжките на вратите и те скърцат и така.Всички коли скърцат.Шефката ми има чисто ново рено на 1 месец,верно рено е ама е чисто ново обаче и то скърцва леко от тук и там.След 2 години ще е ад.И най-важното което е както казват повечето колеги тук в тая тема със лепило някакво ,както гледам по избор е лепилото :D става работата,защото моя най-добър приател и колега кара A4 на него само в единия края му беше цъфнала ,едно лепило и работа се оправи сега не се вижда нищо все едно не се е разлепяло. Аиде дръжте се здраво и не се заглеждайте в такива простотии че заради тея тини ще ви заминат нервите....все пак не карме Rolls Royce :D На служебната Астра Г 2005г - 130000км таблото не е мръднало, не издава никакъв звук дори при каране по паваж. Службно пежо 206 2004г на около 140000км скърца тропа хлопа и таблото му издава всевъзможни звуци. Просто е ужасно! Бащата има астричка 93 набор таблото и не е мръднало, понаскърцват и вратите. Така че мисля че аудитата не са мн. по-добре от опел(за таблото става въпрос) да не кажа обратно. Не съм фен на опел! Ауди е моята кола. Просто не винаги всичко лошо е в опел, а доброто в ауди и мерцедес! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване