jazz29 Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 здравейте аз съм нов във форума от скоро карам ауди а4 2.5 тди 2003година 155коня ----моля за помощ ----сутрин колата пали с доста въртене на стартера около 4-5 секунди като запали след това цял ден си пали веднага след като завъртя ключа ---някой имали идея от какво се получава това или е нормално за този мотор---- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Как са ти подгревните свещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz29 Публикувано 27 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 мислиш че е от свещите------колко струват нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiS2-Fan Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Абе колега де да знам има верятност това да е от свещите .. те не са толкова скъпи но мисля че дизелите по начало са си така. Не съм карал дизел но съм чувал и от други колега да го казват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Как са ти подгревните свещи?При тази температура свещите не работят .... или се лъжа?!??! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 При тази температура свещите не работят .... или се лъжа?!??!Принципно не би трябвало... Уж се включват при под 7 градуса...Всъщност ме подцети за температурен датчик. Ако лъже компа, че колата е загряла може и от това да е...@AudiS2-Fan - пали си от 1/4 оборот ако е наред. И зиме и лете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 (Редактирано) Възможно е акомулатора да ти е слабичък и като покараш се посъживява.Между другото сигурен ли си за конете-155? За 163 и 179 знам.- пали си от 1/4 оборот ако е наред. И зиме и лете!6 цилиндъра чак пък от 1/4 .....??? И от 1-2 оборота пак е добре. Редактирано 27 Август 2008 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 6 цилиндъра чак пък от 1/4 .....??? И от 1-2 оборота пак е добре. Мойта е 4 цилиндъра. Пък и не съм седял да броя, както се сещаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 По мое мнение просто трябва колегата да си направи една диагностика я при Сумото, я при Мишо и да му се видят грешките, а не така да гадаеме, щото смоможе да го заблудиме или изплашиме.Иначе свещите наистина се включват само при под 3 градуса. Всеки по-съвременен дизел (от 1Z насам) си пали супер бързо и безгрижно сутин и особено лятото.Тоя мотор е крайно як и трябва да е на над милион км., за да е сдухал вече и то така, че и в топли сутрини да се мъчи. Много е вероятно да е темп.датчик или много лошо зацепване на ремък и оставен неподходящ аванс. Естествено един VAG COM ще свърши чудесна работа, вместо да си съчиняваме. Успех на колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KUKU Публикувано 27 Август 2008 Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 колеги и аз имах същият проблем с моята А4-ка.оказа се,че гарнитурата на главата е издухала.Майстора ми обясни ,че вода влизала в цилиндрите и този филм,който се получавал пречел на дизела да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz29 Публикувано 27 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 този маистор е искал да ти съдере кожата според мен---- при мен колата не се спира само се кара ако е гарнитура до сега да е дала фира --или да ми светне лампа че губи вода---колата си загрява нормално и върви като пушка --дори харчи доста прилично ---няма никакво пушене---единствено сутрин върти 4сек и тогава пали--- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KUKU Публикувано 29 Август 2008 Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 (Редактирано) човек и аз така си мислех.разхода ми беше супер,всичко бе6е ок обаче не палеше.имаше леко налягане в маркучите и това е.от когато смених гарнитурата колата пали като фитил. Редактирано 29 Август 2008 от KUKU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz29 Публикувано 29 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2008 кога не ти палешеако вкарва вода---- би трябвало да ми намали водата --поне така си мисля а на мен водата не ми е мърдала----записах си час в порше изток-- и ще видим какъв е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz29 Публикувано 13 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 сага когато стана студено сутрин ----колата пали без проблем само като чукна ключа-----ква е тая работа-----карам си цял ден---и като е оставя за 4часа не карана---пали с повече въртене-----даже понякога изпушва ------- смених филтрите --диагностика в ауди --казват няма проблем-----свещите казват че са перфектни------ съвети приемам всякакви мерси предварително........................................................................................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 сага когато стана студено сутрин ----колата пали без проблем само като чукна ключа-----ква е тая работа-----карам си цял ден---и като е оставя за 4часа не карана---пали с повече въртене-----даже понякога изпушва ------- смених филтрите --диагностика в ауди --казват няма проблем-----свещите казват че са перфектни------ съвети приемам всякакви мерси предварително........................................................................................Колега, това само при първото палене ли го прави? Или си го прави произволно на случаен принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jazz29 Публикувано 13 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 колата пали сутрин без проблем -- ---свещите показват че подгряват защото свети датчика около 2 секунди---въртя и паля-----докато лятото сутрин палеше с въртене около 3-4 секунди------- сега зимата колата пали сутрин --после карам цял ден----но отивам в офиса към 17 часа----оставям я 4-5 часа да не се пали---и като си тръгна въртя -----4-5 секунди и тогава пали даве някога леко изпушва---но не всеки път--- общо взето не се ли кара 3-4 часа го прави този номер-----имате ли номера на прословутия ---сумист---мисля да го посетя---дали ще ми свърши работа ---само при първото въртене го прави ---като задържа да върти и изчакам ---въртии 4 -5 сек и пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts