Jump to content

сутрин ?


jazz29

Recommended Posts

здравейте аз съм нов във форума от скоро карам ауди а4 2.5 тди 2003година 155коня ----моля за помощ ----сутрин колата пали с доста въртене на стартера около 4-5 секунди като запали след това цял ден си пали веднага след като завъртя ключа ---някой имали идея от какво се получава това или е нормално за този мотор----

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега де да знам има верятност това да е от свещите .. те не са толкова скъпи но мисля че дизелите по начало са си така. Не съм карал дизел но съм чувал и от други колега да го казват. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази температура свещите не работят .... или се лъжа?!??!

Принципно не би трябвало... Уж се включват при под 7 градуса...

Всъщност ме подцети за температурен датчик. Ако лъже компа, че колата е загряла може и от това да е...

@AudiS2-Fan - пали си от 1/4 оборот ако е наред. И зиме и лете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е акомулатора да ти е слабичък и като покараш се посъживява.

Между другото сигурен ли си за конете-155?

За 163 и 179 знам.

- пали си от 1/4 оборот ако е наред. И зиме и лете!

6 цилиндъра чак пък от 1/4 .....???

И от 1-2 оборота пак е добре. :hilezh:

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение просто трябва колегата да си направи една диагностика я при Сумото, я при Мишо и да му се видят грешките, а не така да гадаеме, щото смоможе да го заблудиме или изплашиме.

Иначе свещите наистина се включват само при под 3 градуса. Всеки по-съвременен дизел (от 1Z насам) си пали супер бързо и безгрижно сутин и особено лятото.

Тоя мотор е крайно як и трябва да е на над милион км., за да е сдухал вече и то така, че и в топли сутрини да се мъчи. Много е вероятно да е темп.датчик или много лошо зацепване на ремък и оставен неподходящ аванс. Естествено един VAG COM ще свърши чудесна работа, вместо да си съчиняваме. :hilezh: Успех на колегата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз имах същият проблем с моята А4-ка.оказа се,че гарнитурата на главата е издухала.Майстора ми обясни ,че вода влизала в цилиндрите и този филм,който се получавал пречел на дизела да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този маистор е искал да ти съдере кожата според мен---- при мен колата не се спира само се кара ако е гарнитура до сега да е дала фира --или да ми светне лампа че губи вода---колата си загрява нормално и върви като пушка --дори харчи доста прилично ---няма никакво пушене---единствено сутрин върти 4сек и тогава пали---

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек и аз така си мислех.разхода ми беше супер,всичко бе6е ок обаче не палеше.имаше леко налягане в маркучите и това е.от когато смених гарнитурата колата пали като фитил.

Редактирано от KUKU
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кога не ти палешеако вкарва вода---- би трябвало да ми намали водата --поне така си мисля а на мен водата не ми е мърдала----записах си час в порше изток-- и ще видим какъв е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

сага когато стана студено сутрин ----колата пали без проблем само като чукна ключа-----ква е тая работа-----карам си цял ден---и като е оставя за 4часа не карана---пали с повече въртене-----даже понякога изпушва ------- смених филтрите --диагностика в ауди --казват няма проблем-----свещите казват че са перфектни------ съвети приемам всякакви мерси предварително...................................................................

.....................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сага когато стана студено сутрин ----колата пали без проблем само като чукна ключа-----ква е тая работа-----карам си цял ден---и като е оставя за 4часа не карана---пали с повече въртене-----даже понякога изпушва ------- смених филтрите --диагностика в ауди --казват няма проблем-----свещите казват че са перфектни------ съвети приемам всякакви мерси предварително...................................................................

.....................

Колега,

това само при първото палене ли го прави? Или си го прави произволно на случаен принцип?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата пали сутрин без проблем -- ---свещите показват че подгряват защото свети датчика около 2 секунди---въртя и паля-----докато лятото сутрин палеше с въртене около 3-4 секунди------- сега зимата колата пали сутрин --после карам цял ден----но отивам в офиса към 17 часа----оставям я 4-5 часа да не се пали---и като си тръгна въртя -----4-5 секунди и тогава пали даве някога леко изпушва---но не всеки път--- общо взето не се ли кара 3-4 часа го прави този номер-----имате ли номера на прословутия ---сумист---мисля да го посетя---дали ще ми свърши работа ---само при първото въртене го прави ---като задържа да върти и изчакам ---въртии 4 -5 сек и пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...