Jump to content

Recommended Posts

Eee....дай тва...дай онова. Айде да не ставам циничен, че лафа за вазелина го знаеш предполагам. Дал съм ти кода на двигателя....търси си сток графиката сам. Надявам се не намекваш, че "такъв дрътляк ....с плцц чипчета" ще си надхвърли заводските показатели нали:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Eee....дай тва...дай онова. Айде да не ставам циничен, че лафа за вазелина го знаеш предполагам. Дал съм ти кода на двигателя....търси си сток графиката сам. Надявам се не намекваш, че "такъв дрътляк ....с плцц чипчета" ще си надхвърли заводските показатели нали:hilezh:

Мери се сток ,мери се с мод.Не ми губи времето,ако си сигурен в приказките си -разпоявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма разбира се....ако диното ми е в гаража ще си я меря всеки ден...да видя коя нафта е по калорична и дали въздушния ми филтър вече не е за смяна :hilezh:. Кат си взема следващия "кош" и мина по същата процедура, ще те викам да гледаш и да плащаш :hilezh:

ПС: Ако не си загрял до сега...офертата ти не ме интересува....обаче нищо чудно "баш майстора" да иска да се възползва от нея :wall:. Както всъщност и колегата пуснал темата....ако е навит да си прави интервенцията по ЕКУ-то, може да му излезе безплатно :hilezh:. Само че дай сега да уточним условията на задачата. До колкото разбрах, ти твърдиш че повече от 60 Нм над сток не могат да се извадят от тия двигатели...нали тъй?

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма разбира се....ако диното ми е в гаража ще си я меря всеки ден...да видя коя нафта е по калорична и дали въздушния ми филтър вече не е за смяна :hilezh:. Кат си взема следващия "кош" и мина по същата процедура, ще те викам да гледаш и да плащаш :hilezh:

Тва как да го разбирам:

Нямам 1000лв и не мога да ти докажа. :wall:

Няма проблем-разбирам те.събери си плати каското сега,пък по нататък като имаш пари -то си важи тва.А3 да беше може и да качи 100Нм,ама на А4 няма да се случи с ОЕМ чаркаляци,ако искаш да си я караш еври дей.

На тая графика нали знаеш че има загуби.Като имаш сток графика ще разбереш за кво става дума.

Ае много поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва как да го разбирам:

Нямам 1000лв и не мога да ти докажа. :hilezh:

Няма проблем-разбирам те.събери си плати каското сега,пък по нататък като имаш пари -то си важи тва.А3 да беше може и да качи 100Нм,ама на А4 няма да се случи с ОЕМ чаркаляци,ако искаш да си я караш еври дей.

На тая графика нали знаеш че има загуби.Като имаш сток графика ще разбереш за кво става дума.

Ае много поздрави.

Сладур....тя тая графика е със загубите бре....мерена е на колелата....нали за тва те карам да умножиш резултатите по 1.07 /7%/ за предно предаване, та да получиш цифрата на коляновия вал :wall:. А тва че не мога да си карам колата "еври дей" не го знаех....явно ще трябва да я карам през ден или през 2 :flehan: Ама в тоя студ на мАтора се смръзвам доста бързо....пък и е доста хлъзгаво тия дни. :hilezh:

ПС: Аааа...понеже бяхме с още един колега и той мина тая процедура....ще взема да му се обадя и на него...и той да не си кара кошницата....че не се знае, знае ли се :hilezh:

Neotrace ще го имам в превдид :hilezh: а за неон басс каде да питам :hilezh:

За питане не знам....казах ти да четеш:hilezh:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=43729

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че не си наясно с нещата. Казвам, че чипа изостря съществуващи проблеми, ама явно говоря на друг език щото не щеш да вденеш. И по-мощна кола да си купя, ако има охлюв пак ще и сложа чип...нещо като overclock-а при компютрите. А езика хич и не си го чеша.....щот вече 9 месеца се радвам на 100 Нм в плюс на мойта печка:steinigung:

Какво ще слагаш на колата си е твой проблем и не ме боли. Ти как разбра, че ги изостря, а не ги предизвиква ? Боб ли хвърляш или какво ? Виждам, че ти много ги разбираш нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй положение е при 1.3 бара налягане на турбото.....както казах имаше вариант и за 1.5 бара....

Здравей, имаш ли манометър с който постоянно да следиш турбото. Аз също съм с АФН и сложиш един да се гледа какво става за всеки случай. Да ти кажа честно ако наистина постоянното налягане ти е на 1.3 бара турбината ше замине бързо (мнооооого бързо) но само ако караш с пълна газ из магистралата. Ако си караш градско няма д аима проблеми (дори с пикове до 1.4) Понеж нямам намерение да ви се меся в спора искам само да те посъветвам да си сложиш едно манометърче за тве добро.

пс на 1.5 няма как да го напомпат. Турбината заминава веднага а и АФН мотора отчита само от 1.5 (мапсензора повече неможе) което значи че трябва да се изключи оувърбууста и от време на време турината ше е в зони в които ЕКУто неможе да го регулира.

Иначе евала за графиката много добре изглежда. (въпреки че доста напомпано ми се струва и на мен)

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пс на 1.5 няма как да го напомпат. Турбината заминава веднага а и АФН мотора отчита само от 1.5 (мапсензора повече неможе)

А ако мапа се смени с 350Mpa дали няма да стане

Иначе евала за графиката много добре изглежда

Мерси <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на AFNa мапа не е като при ASV и AHF та не ги бъркай . На афна е вътре в ЕКУто и кой ше пипа там ? Проспййд......едва ли ше се занимават? А и все пак Prospeed не са балъци и няма да напънат ВНТ15 на 1.5 бара

до колкото разбрах на колегата чипа си му е супер просто му прави пикове до 1.3 което е съвсем друго от това което аз предполагах :respekt:

Айде със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на AFNa мапа не е като при ASV и AHF та не ги бъркай . На афна е вътре в ЕКУто и кой ше пипа там ? Проспййд......едва ли ше се занимават? А и все пак Prospeed не са балъци и няма да напънат ВНТ15 на 1.5 бара

до колкото разбрах на колегата чипа си му е супер просто му прави пикове до 1.3 което е съвсем друго от това което аз предполагах :stupid:

Айде със здраве.

Зная много добре къде е мапа сменял съм няколко пъти ;)

и за чипа на коегата също знам щото аз съм го правил а проспиид му правиха диното :respekt:

Мисълта ми беше друга че може да се надуе още но се сменя мапа (това че е в екуто не ме притеснява )това имах в превид аз лично съм го правил 3 пътин до сега и проблем не съм имал със AFN-ните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот така е прочел в некой моден каталог дет са му спуснали кат бонус към скъпите му чипове. :respekt:

каталог нямам,щот не ми трябва

Видехме ги батките със скъпия софт как омазаха колата на Иво, ай нема нужда се превземат некой как щот видиш ли са му скъпи продуктите са непременно и качествени.

Някъде да съм писал ,че съм "батка"-даже дет се вика нищо не разбирам - ей така на слуки ги правя тия М6-ци и РС4ки и ТФСИта и другите дет не мой си помислят батките че ша ги пипнат скоро.(за по-старите е ясно,тях няма кво да ги пиша)

Лек ден на всички.Спирам да пиша по тия тунинг теми вече,щом толкова ги разбирате,само ще чета и ще се уча :stupid:;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам те САМО, ако вадиш поне 63 коня от чип на BMW М6 и RS4 4.2 :respekt:

Нтях далаверата им е само в скоростния ограничител ,друго няма кой знае какво да му направиш -20-25ps i 20-25nm.

На стария RS4 файдата е голяма -имам 2 oт тях*(направени,не мои). :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...