Jump to content

e koe da izbera sega


sfetlio

Recommended Posts

ili B2kata ili B4kata?

ama formata na B2kata si e klasika otvsqkade!!

a izvinqvam se za latinicata ama ne sum s kirilizirana klaviatura.

Ta misulta mi e ima li po golqma klasika ot B2 90 Q ???

o6te pove4e ne otstupva (pone az taka mislq) po ni6to na B3 i B4.

abe ob6to vzeto ako mi izpadne izob6to nqma i da se zamislq dali da q vzema. Taka 4e koito ima toq tank da se obadi!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кирилицата е вградена във форума, просто си смени скина по подразбиране и бутончето KREDOR ще ти се покаже... и си ти, и то на Светата Кирилица, амин! :lol::lol:

По въпроса... Знаеш ли, не е защото карам такава, но формата, купето, комфортът и всичко на B4 ми допада най-много. Наистина! 8) Най много стил, най-малко просташка агресия... Сила, прикрита в ръмженето на мотора и леко загатната в страничния поглед към колата... Боята обикновено е металик... КРАСОТА!!!

А ако искаш да спортуваш - Ауди не е спортна кола... Тя е, за да се кефиш на пътуването и да не си изморен ама хич, щом слезеш след 3 часа път. Тя е, за да ти е удобна, послушна и бърза, когато трябва. Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! :lol:

Успех при избора! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако искаш да спортуваш - Ауди не е спортна кола... Тя е, за да се кефиш на пътуването и да не си изморен ама хич, щом слезеш след 3 часа път. Тя е, за да ти е удобна, послушна и бърза, когато трябва. Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! :lol:  

Успех при избора! 8)

Magnus това го кажи на колегите с RS-kite :lol:

я ми кажи с коя друга кола мога да си превозя холната гарнитура с над 250km/h от София до Пловдив :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Бате, ако правилно съм разбрал, той говори за B2, B3 или В4... Естествено, че по-новите Аудита и RS-ите стават за дръпки и гонки :!: Просто не са включени в избора...

А за теб: :lol: за всичките ти познания за нашата марка! Вие с Визката сте нашите вождове и учители... :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли, не е защото карам такава, но формата, купето, комфортът и всичко на B4 ми допада най-много. Наистина! 8)  Най много стил, най-малко просташка агресия... Сила, прикрита в ръмженето на мотора и леко загатната в страничния поглед към колата... Боята обикновено е металик... КРАСОТА!!!

А ако искаш да спортуваш - Ауди не е спортна кола... Тя е, за да се кефиш на пътуването и да не си изморен ама хич, щом слезеш след 3 часа път. Тя е, за да ти е удобна, послушна и бърза, когато трябва. Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! :lol:  

Успех при избора! 8)

Много много много се съгласявам с теб :lol::) :)

Аудито е кола за цемители....а и си падам по формите на Б4-ката...

Но въпреки всичко е добре да имаш по някои кон в повече когато ти потрябва....(аз от моите 90 нещо съм недоволен..ще ми се да бяха 140 :lol: )Но на дълъг път всичко е не сравнимо....няма умора,няма напрежение...всичко е точно на желаното място....ОБИЧАМ Я !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само мога да добавя че като седнеш в ауди и го запалиш, включиш на първа и плавно отпуснеш съединителя и усещаш и с гъза си че тази кола ИСКА да върви! :lol:

няма да коментирам другите марки които са като китайски вентилаторчета от Илиенци. Трябва да ги развъртиш до към 4-5к оборота че да усетиш някакъв живот под капака.

Най-ценното на ауди за мен са тези скромни стотин нютон-метра още на 1700 оборота :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с вас пичове, това е солиден автомобил за спокойни хора, дето знаят как да превърнат секундите в удоволствие, а не да ги гонят. Изкючително солидна кола. Дори запалката е затегната с БОЛТ 6мм. Това ако не е солидност то кое би могло да се нарече така??

С Опела винаги се юрках колкото може. Сега обичам да си взема една безалкохолно, цигари и музика. Да забия 145 и да си слушам музиката по магистралата. С някои коли не можеш да видиш цветовете, природата около теб защото те превръщатв агресор на пътя. С Ауди е обратното, забравяш за шум на мотора, скърцане на купето. Остава само вятъра пътя.

Иначе за спорт... колкото по стара е.. толкова по лека, следователно с по малък двигател можеш да се гониш повече. А за Б3, Б4 или Б2.

От най-старите си заслужава ако е нещо пипнато, с всички възможни екстри. Примерно бих сменил мойта(Б4) за едно Sport Coupe Quattro късата база дето е произведено в 204 бройки за хомологацията за рали шампионата. :))))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

samo ne moga da razbera koi normalen shte si vozi holnata garnitura s 250km

pak i ako nabiesh edna spirachka shte ti se kachi na vrata

pak B3 ili B4 ili B2 kachi se pokarai gi i sam shte precenish koe nai mnogo ti pasva

inache vseki si hvali negovoto

Бате, много си прав и с малко думи каза много умни работи, ама... дали да не пишеш на кирилица? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

samo ne moga da razbera koi normalen shte si vozi holnata garnitura s 250km

pak i ako nabiesh edna spirachka shte ti se kachi na vrata

ааааа не съм съгласен :lol:

ти за осигуряване на превозваните товари не си ли чувал :lol:

а за пи4а с голямата дилема.. нема какво да се 4удуш.. ако попаднеш на читаво B2 вземай да видиш какво е fun :lol:

ако тарсиш по-скоро удобството, тогава си за B4 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! :shock:

Успех при избора! 8)

аа с цялото ми уважение смятам че тук не си прав; Ауди е марката :(

а иначе пич, не искам да те отчайвам, но смятам че дилемата никога няма да я разрешиш; знам го защото имам и двете коли и аз самия не мога да реша коя ми допада повече; Б2 има неповторима форма и... мисля че точната дума е финес; Б4 Купето - лукс, модерен дизайн.... спортно излъчване; така че моя съвет е: взимай и двете :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! :lol:

Успех при избора! 8)

аа с цялото ми уважение смятам че тук не си прав; Ауди е марката :shock:

2.0 ==> 90 коня

2.6 ==>150 коня

2.8 ==>174 коня

От такива кубици доста по-добри динамични характеристики се очакват :)...и аз споделям мнението на Magnus повече комфорт от колко динамика....

поне на моята машина е така... :):lol: :lol:

А С и РС....знам че са резаци,за тях няма спор :lol: Ама не всеки може да се и ги позволи :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! :lol:

Успех при избора! 8)

аа с цялото ми уважение смятам че тук не си прав; Ауди е марката :shock:

2.0 ==> 90 коня

2.6 ==>150 коня

2.8 ==>174 коня

От такива кубици доста по-добри динамични характеристики се очакват :lol:...и аз споделям мнението на Magnus повече комфорт от колко динамика....

поне на моята машина е така... :lol: :lol: :lol:

А С и РС....знам че са резаци' date='за тях няма спор :lol: Ама не всеки може да се и ги позволи :)[/quote']

Може да са с по-малко коне но благодарение на перфектния фабричен тунинг (скорости, окачване, център на тежестта), ускорението им е по-добро от коли на други марки, с повече коне; примери за това сме дискутирали на не едно и две места из форума :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boxster

За другите мотори нз...аз си говоря за моита кочинка...20 = 90 коня....

та на това купе...са си малко...като гледам динамичните характеристики на други бангиики....едвам с по 1.4 ,1.6....макс 1.8 (ама с уговорката че не е пълна спринцовка и не е 16V)...мога да се опъна....

На прибиране едвам се опънах на ЛАДА 110 1.5 16V..... :):):wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boxster

За другите мотори нз...аз си говоря за моита кочинка...20 = 90 коня....

та на това купе...са си малко...като гледам динамичните характеристики на други бангиики....едвам с по 1.4 ' date='1.6....макс 1.8 (ама с уговорката че не е пълна спринцовка и не е 16V)...мога да се опъна....

На прибиране едвам се опънах на ЛАДА 110 1.5 16V..... :wink::):)[/quote']

да сигурно си прав аз имах предвид по скоро спортните купета и аналозите - БМВ Е36 320 Купе и Мерцедес ЦЛК; Най фрапиращо е сравнението м/у Ауди С2 и М3 Е36:

Ауди S2 - 230 к.с., 6 скорости: 0-100 - 5,9 сек, макс скорост 248 км/ч

БМВ Е36 M3 Купе, 286 к.с., 0-100 км/ч за 6 сек, макс. скорост 250 км/ч :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

]

А С и РС....знам че са резаци' date='за тях няма спор :wink: Ама не всеки може да се и ги позволи :shock:[/quote']

Та за тези машинки всеки знае че са резаци.....ама да се радваме на това което имаме.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
2.6 и 2.8 доколкото знам са дефорсирани. Относно 2.0... lampard да каже дали върви :schlaumeier: .

Здраво, аз карам 2.6 вече 8 000 км, от декември 04.

Много се кефа на колата. Вярно, бавна е на старта, тежка е, ама да речем че при 150 км/ч. решиш да подадеш газ, колата набира прекрасно. А при 120/30 км. комфорта е невероятен

Аз съм доволен много!

Поздрави:

Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням 2.6 и 1.8 20V имат почти еднакъв разход на гориво за градско каране - около 11,5 л. Интересното е че 1.8T има по-нисък разход - около 10.3 до колкото си спомням, т.е. има смисъл да си вземеш Т - хем по-пъргаво, хем по-малко гори :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди S2 - 230 к.с.' date=' 6 скорости: 0-100 - 5,9 сек[/color'], макс скорост 248 км/ч

БМВ Е36 M3 Купе, 286 к.с., 0-100 км/ч за 6 сек

Е не че BMW са ни останали длъжни :)

BMW M5 4,9 V8 400hp 500Nm (чиста атмосферка със задно)

vs

Audi RS6 4,2 V8 BiTurbo 450hp 560Nm (Quattro)

..................BMW M5.....-......Audi RS6

0-100.............4,9......................4,9

0-130.............7,5......................7,5

0-160............10,5....................10,6

0-200............16,8....................17,4

100-200..........12.......................13

И на цена и спирачен път ни гази, от там нататък всичко е в полза на Аудито.

Особено фрапиращо е доускорението :)

60-100............4,7.....................2,4

80-120............7,9.....................2,9

А като добавим и казаното от Wizi в една негова тема.........какво ще правиш (баварецо) когато завали дъжд и сняг забръска :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

verter, приятелю в данните които си постнал има грешка :D Това което съм чел по списанията, М5 е много назад от RS6, освен това М5 Е39 0-100 е 5.3 сек.; RS6 - 4.9

За справка виж и:

http://catalog.auto.ru/bmw/m5/2620.htm

http://catalog.auto.ru/audi/rs6/2636.htm

:):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм по склонен да вярвам на немците и то на тия от Auto-Bild.

Те много обичат да вземат направо колите и да им направят един директен тест просто ей така да се види кой лъже кой не :)

autobild.jpg

На едно филмче тестват едни от най бързите коли на планетата коли като Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT,Lamborghini Мurcielago, Mercedes SLR и т.н. и пичовете от ламборгини се бяха попретеснили малко, че единствено тяхната кола не вдигна скоростта упомената като заводска :)

...ама влажно било ама онакова било, няма батенце такива филми, айде сега да си нарамиш багажерийките и обратно в италия :D

Не че не вдигна 330 въпреки това де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да има разминавания в данните, аз лично съм ги гледал на 3-4 места като заводски; Плюс това в каталог.ауто.ру досега не съм попадал на грешка; Иначе да добавя само, че подобни данни са непостижими за повечето шофьори; За да постигнеш заводските ускорения трябва да си професионален тест пилот :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...