sfetlio Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 ili B2kata ili B4kata?ama formata na B2kata si e klasika otvsqkade!!a izvinqvam se za latinicata ama ne sum s kirilizirana klaviatura.Ta misulta mi e ima li po golqma klasika ot B2 90 Q ???o6te pove4e ne otstupva (pone az taka mislq) po ni6to na B3 i B4.abe ob6to vzeto ako mi izpadne izob6to nqma i da se zamislq dali da q vzema. Taka 4e koito ima toq tank da se obadi!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 Кирилицата е вградена във форума, просто си смени скина по подразбиране и бутончето KREDOR ще ти се покаже... и си ти, и то на Светата Кирилица, амин! По въпроса... Знаеш ли, не е защото карам такава, но формата, купето, комфортът и всичко на B4 ми допада най-много. Наистина! 8) Най много стил, най-малко просташка агресия... Сила, прикрита в ръмженето на мотора и леко загатната в страничния поглед към колата... Боята обикновено е металик... КРАСОТА!!!А ако искаш да спортуваш - Ауди не е спортна кола... Тя е, за да се кефиш на пътуването и да не си изморен ама хич, щом слезеш след 3 часа път. Тя е, за да ти е удобна, послушна и бърза, когато трябва. Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! Успех при избора! 8) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 А ако искаш да спортуваш - Ауди не е спортна кола... Тя е, за да се кефиш на пътуването и да не си изморен ама хич, щом слезеш след 3 часа път. Тя е, за да ти е удобна, послушна и бърза, когато трябва. Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! Успех при избора! 8)Magnus това го кажи на колегите с RS-kite я ми кажи с коя друга кола мога да си превозя холната гарнитура с над 250km/h от София до Пловдив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 ...Бате, ако правилно съм разбрал, той говори за B2, B3 или В4... Естествено, че по-новите Аудита и RS-ите стават за дръпки и гонки :!: Просто не са включени в избора...А за теб: за всичките ти познания за нашата марка! Вие с Визката сте нашите вождове и учители... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 Знаеш ли, не е защото карам такава, но формата, купето, комфортът и всичко на B4 ми допада най-много. Наистина! 8) Най много стил, най-малко просташка агресия... Сила, прикрита в ръмженето на мотора и леко загатната в страничния поглед към колата... Боята обикновено е металик... КРАСОТА!!!А ако искаш да спортуваш - Ауди не е спортна кола... Тя е, за да се кефиш на пътуването и да не си изморен ама хич, щом слезеш след 3 часа път. Тя е, за да ти е удобна, послушна и бърза, когато трябва. Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! Успех при избора! 8)Много много много се съгласявам с теб :)Аудито е кола за цемители....а и си падам по формите на Б4-ката...Но въпреки всичко е добре да имаш по някои кон в повече когато ти потрябва....(аз от моите 90 нещо съм недоволен..ще ми се да бяха 140 )Но на дълъг път всичко е не сравнимо....няма умора,няма напрежение...всичко е точно на желаното място....ОБИЧАМ Я !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Март 2005 Доклад Share Публикувано 29 Март 2005 Аз само мога да добавя че като седнеш в ауди и го запалиш, включиш на първа и плавно отпуснеш съединителя и усещаш и с гъза си че тази кола ИСКА да върви! няма да коментирам другите марки които са като китайски вентилаторчета от Илиенци. Трябва да ги развъртиш до към 4-5к оборота че да усетиш някакъв живот под капака.Най-ценното на ауди за мен са тези скромни стотин нютон-метра още на 1700 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 29 Март 2005 Доклад Share Публикувано 29 Март 2005 Съгласен съм с вас пичове, това е солиден автомобил за спокойни хора, дето знаят как да превърнат секундите в удоволствие, а не да ги гонят. Изкючително солидна кола. Дори запалката е затегната с БОЛТ 6мм. Това ако не е солидност то кое би могло да се нарече така??С Опела винаги се юрках колкото може. Сега обичам да си взема една безалкохолно, цигари и музика. Да забия 145 и да си слушам музиката по магистралата. С някои коли не можеш да видиш цветовете, природата около теб защото те превръщатв агресор на пътя. С Ауди е обратното, забравяш за шум на мотора, скърцане на купето. Остава само вятъра пътя. Иначе за спорт... колкото по стара е.. толкова по лека, следователно с по малък двигател можеш да се гониш повече. А за Б3, Б4 или Б2.От най-старите си заслужава ако е нещо пипнато, с всички възможни екстри. Примерно бих сменил мойта(Б4) за едно Sport Coupe Quattro късата база дето е произведено в 204 бройки за хомологацията за рали шампионата. ))))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 29 Март 2005 Доклад Share Публикувано 29 Март 2005 Никъде не спомена какви пари искаш да вложиш за покупката?! :?: А от това зависят доста неща :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WhitePower Публикувано 29 Март 2005 Доклад Share Публикувано 29 Март 2005 samo ne moga da razbera koi normalen shte si vozi holnata garnitura s 250km pak i ako nabiesh edna spirachka shte ti se kachi na vrata pak B3 ili B4 ili B2 kachi se pokarai gi i sam shte precenish koe nai mnogo ti pasva inache vseki si hvali negovoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 29 Март 2005 Доклад Share Публикувано 29 Март 2005 samo ne moga da razbera koi normalen shte si vozi holnata garnitura s 250km pak i ako nabiesh edna spirachka shte ti se kachi na vrata pak B3 ili B4 ili B2 kachi se pokarai gi i sam shte precenish koe nai mnogo ti pasva inache vseki si hvali negovotoБате, много си прав и с малко думи каза много умни работи, ама... дали да не пишеш на кирилица? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 29 Март 2005 Доклад Share Публикувано 29 Март 2005 samo ne moga da razbera koi normalen shte si vozi holnata garnitura s 250km pak i ako nabiesh edna spirachka shte ti se kachi na vrata ааааа не съм съгласен ти за осигуряване на превозваните товари не си ли чувал а за пи4а с голямата дилема.. нема какво да се 4удуш.. ако попаднеш на читаво B2 вземай да видиш какво е fun ако тарсиш по-скоро удобството, тогава си за B4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 31 Март 2005 Доклад Share Публикувано 31 Март 2005 Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! Успех при избора! 8)аа с цялото ми уважение смятам че тук не си прав; Ауди е марката а иначе пич, не искам да те отчайвам, но смятам че дилемата никога няма да я разрешиш; знам го защото имам и двете коли и аз самия не мога да реша коя ми допада повече; Б2 има неповторима форма и... мисля че точната дума е финес; Б4 Купето - лукс, модерен дизайн.... спортно излъчване; така че моя съвет е: взимай и двете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 2 Април 2005 Доклад Share Публикувано 2 Април 2005 Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! Успех при избора! 8)аа с цялото ми уважение смятам че тук не си прав; Ауди е марката 2.0 ==> 90 коня2.6 ==>150 коня2.8 ==>174 коняОт такива кубици доста по-добри динамични характеристики се очакват ...и аз споделям мнението на Magnus повече комфорт от колко динамика....поне на моята машина е така... :lol:А С и РС....знам че са резаци,за тях няма спор Ама не всеки може да се и ги позволи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 2 Април 2005 Доклад Share Публикувано 2 Април 2005 2.6 и 2.8 доколкото знам са дефорсирани. Относно 2.0... lampard да каже дали върви . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 3 Април 2005 Доклад Share Публикувано 3 Април 2005 Но за дръпки и драгчета... Марката не е тази! Успех при избора! 8)аа с цялото ми уважение смятам че тук не си прав; Ауди е марката 2.0 ==> 90 коня2.6 ==>150 коня2.8 ==>174 коняОт такива кубици доста по-добри динамични характеристики се очакват ...и аз споделям мнението на Magnus повече комфорт от колко динамика....поне на моята машина е така... :lol: А С и РС....знам че са резаци' date='за тях няма спор Ама не всеки може да се и ги позволи [/quote']Може да са с по-малко коне но благодарение на перфектния фабричен тунинг (скорости, окачване, център на тежестта), ускорението им е по-добро от коли на други марки, с повече коне; примери за това сме дискутирали на не едно и две места из форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 3 Април 2005 Доклад Share Публикувано 3 Април 2005 BoxsterЗа другите мотори нз...аз си говоря за моита кочинка...20 = 90 коня....та на това купе...са си малко...като гледам динамичните характеристики на други бангиики....едвам с по 1.4 ,1.6....макс 1.8 (ама с уговорката че не е пълна спринцовка и не е 16V)...мога да се опъна.... На прибиране едвам се опънах на ЛАДА 110 1.5 16V..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 4 Април 2005 Доклад Share Публикувано 4 Април 2005 BoxsterЗа другите мотори нз...аз си говоря за моита кочинка...20 = 90 коня....та на това купе...са си малко...като гледам динамичните характеристики на други бангиики....едвам с по 1.4 ' date='1.6....макс 1.8 (ама с уговорката че не е пълна спринцовка и не е 16V)...мога да се опъна.... На прибиране едвам се опънах на ЛАДА 110 1.5 16V..... [/quote']да сигурно си прав аз имах предвид по скоро спортните купета и аналозите - БМВ Е36 320 Купе и Мерцедес ЦЛК; Най фрапиращо е сравнението м/у Ауди С2 и М3 Е36:Ауди S2 - 230 к.с., 6 скорости: 0-100 - 5,9 сек, макс скорост 248 км/чБМВ Е36 M3 Купе, 286 к.с., 0-100 км/ч за 6 сек, макс. скорост 250 км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 4 Април 2005 Доклад Share Публикувано 4 Април 2005 ]А С и РС....знам че са резаци' date='за тях няма спор Ама не всеки може да се и ги позволи [/quote']Та за тези машинки всеки знае че са резаци.....ама да се радваме на това което имаме.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo.mihailovski Публикувано 13 Април 2005 Доклад Share Публикувано 13 Април 2005 2.6 и 2.8 доколкото знам са дефорсирани. Относно 2.0... lampard да каже дали върви .Здраво, аз карам 2.6 вече 8 000 км, от декември 04. Много се кефа на колата. Вярно, бавна е на старта, тежка е, ама да речем че при 150 км/ч. решиш да подадеш газ, колата набира прекрасно. А при 120/30 км. комфорта е невероятенАз съм доволен много!Поздрави:Иво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 15 Април 2005 Доклад Share Публикувано 15 Април 2005 До колкото си спомням 2.6 и 1.8 20V имат почти еднакъв разход на гориво за градско каране - около 11,5 л. Интересното е че 1.8T има по-нисък разход - около 10.3 до колкото си спомням, т.е. има смисъл да си вземеш Т - хем по-пъргаво, хем по-малко гори ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Април 2005 Доклад Share Публикувано 15 Април 2005 Ауди S2 - 230 к.с.' date=' 6 скорости: 0-100 - 5,9 сек[/color'], макс скорост 248 км/чБМВ Е36 M3 Купе, 286 к.с., 0-100 км/ч за 6 секЕ не че BMW са ни останали длъжни BMW M5 4,9 V8 400hp 500Nm (чиста атмосферка със задно)vsAudi RS6 4,2 V8 BiTurbo 450hp 560Nm (Quattro)..................BMW M5.....-......Audi RS60-100.............4,9......................4,90-130.............7,5......................7,50-160............10,5....................10,60-200............16,8....................17,4100-200..........12.......................13И на цена и спирачен път ни гази, от там нататък всичко е в полза на Аудито.Особено фрапиращо е доускорението 60-100............4,7.....................2,480-120............7,9.....................2,9А като добавим и казаното от Wizi в една негова тема.........какво ще правиш (баварецо) когато завали дъжд и сняг забръска :?: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Април 2005 Доклад Share Публикувано 15 Април 2005 .....т.е. има смисъл да си вземеш Т - хем по-пъргаво' date=' хем по-малко гори )[/quote']хем по се разваля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 15 Април 2005 Доклад Share Публикувано 15 Април 2005 verter, приятелю в данните които си постнал има грешка Това което съм чел по списанията, М5 е много назад от RS6, освен това М5 Е39 0-100 е 5.3 сек.; RS6 - 4.9За справка виж и:http://catalog.auto.ru/bmw/m5/2620.htmhttp://catalog.auto.ru/audi/rs6/2636.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Април 2005 Доклад Share Публикувано 15 Април 2005 аз съм по склонен да вярвам на немците и то на тия от Auto-Bild.Те много обичат да вземат направо колите и да им направят един директен тест просто ей така да се види кой лъже кой не На едно филмче тестват едни от най бързите коли на планетата коли като Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT,Lamborghini Мurcielago, Mercedes SLR и т.н. и пичовете от ламборгини се бяха попретеснили малко, че единствено тяхната кола не вдигна скоростта упомената като заводска ...ама влажно било ама онакова било, няма батенце такива филми, айде сега да си нарамиш багажерийките и обратно в италия Не че не вдигна 330 въпреки това де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 15 Април 2005 Доклад Share Публикувано 15 Април 2005 Възможно е да има разминавания в данните, аз лично съм ги гледал на 3-4 места като заводски; Плюс това в каталог.ауто.ру досега не съм попадал на грешка; Иначе да добавя само, че подобни данни са непостижими за повечето шофьори; За да постигнеш заводските ускорения трябва да си професионален тест пилот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts