VIRUSS Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Един доста добър проект,има и снимчици малко Има ли охлювче,няма грижи,и в комбинация с ABY 20V turbo...без коментар http://nilchov.hit.bg/PB050130.JPGhttp://nilchov.hit.bg/PB050132.JPGhttp://nilchov.hit.bg/PB050133.JPGhttp://nilchov.hit.bg/PB050134.JPGhttp://nilchov.hit.bg/PB050135.JPGhttp://nilchov.hit.bg/PB050136.JPG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Запалена ли е вече колата?Дино инфо?На колко бара лъха фофлюха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 5 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Запалена ли е вече колата?Дино инфо?На колко бара лъха фофлюха? До ден 2 ще бръмне,малко разработка и надуване пък после ще се види крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 До ден 2 ще бръмне,малко разработка и надуване пък после ще се види крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Колега малко инфо няма да е излишно.ако мислиш че с 4 снимки се разбира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Разкажи по-подробно за проекта,кога започна кво ти хрумна,кви кинти и др интересно.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 5 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 (Редактирано) Разкажи по-подробно за проекта,кога започна кво ти хрумна,кви кинти и др интересно..........Проекта е на клиент,колата му стана слаба с 230 коня и реши да ъпгрейдва,карантиите на мотора изцяло нови,колектори всмукателен-изпускателен,дюзи,кулери-всичко ново и куп други неща.около 450-500 коня се очаква да е колата. Редактирано 5 Ноември 2008 от VIRUSS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Евала, ще следя темата с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Моторетката май не е ABY, а AAN. Не че има разлика голема. Много добре изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 (Редактирано) Моторетката май не е ABY, а AAN. Не че има разлика голема. Много добре изглежда.като казва че е ABY значи е такъвса нема спориме Редактирано 6 Ноември 2008 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Бате ти къде си виждал ABY със сини маркучи бе? Като не разбираш питай, ще ти обясня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 6 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 (Редактирано) Бате ти къде си виждал ABY със сини маркучи бе? Като не разбираш питай, ще ти обясня.Кво общо имат според теб сините "маркучи" с типа на мотора???А точно тези "маркучи" са една друга тема за разговор. Редактирано 6 Ноември 2008 от VIRUSS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Май си прав AUDIV6не те познавам но ми изглеждаш сериозен мъжНавремето четох, че при конверсия на ABY, а по точно, замяна на маркучите със сини, от завода производител дават възможност да промениш еднократно кода на мотора на AAN. Така че може и това да се е случило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Кво общо имат според теб сините "маркучи" с типа на мотора???Евала колега за проекта мани го тоя AudiV6 той само приказва нищо не разбира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 браво за проекта....от завода производител дават възможност да промениш еднократно кода на мотора на AAN. Така че може и това да се е случило.а по електронен път ли става това? Смисъл от завода го флашват по сателит ли? Или просто ти дават възможността да му пренабиеш кода легално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 защо сте оставили двата кулера а не сте мигрирали на FMICби ли обяснил колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Евала колега за проекта мани го тоя AudiV6 той само приказва нищо не разбираСтефчо маме грех ти на душата. Толко часове имам изкарани при тебе, поне като за една магистратура.ЕВАЛА на AUDIV6 !!!! Значи викаш скоро ще ме возиш а??За тебе само снимка с автограф. Ти мене вози ли ме?защо сте оставили двата кулера а не сте мигрирали на FMICби ли обяснил колегаИма 2 основателни причини. Първата е, че не знам какво е ФМИК, и втората е, че така отпред остава място за водния и климатичния радиатор. Би трябвало да стигнат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 (Редактирано) FMIC front mounted inter-cooler034motorsportдемек монтирана голема питка пред сичко, за да не возвира въздухоявор сигурно е преценил, но всички проекти които съм виждал са с преден кулерпросто имаш много загуби по дългите пътищатова е ламерско интернетско кибик мнение Редактирано 6 Ноември 2008 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Има 2 основателни причини. Първата е, че не знам какво е ФМИК, и втората е, че така отпред остава място за водния и климатичния радиатор. Би трябвало да стигнат...Той SLAF написа вече... Фронтално Монтиран ИнтерКулер. Ако трябваше да избирам между ефективност и да си запазя бронята с тези SMIC, щях да избера флекса, но предполагам сте ги мъдрили вече тези неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Предпочитам да ми завира въздуха, отколкото да закипи водата. ФМИК пречат на водния да се обдухва като хората. А и турбо-пътищата не са кой знае колко по-дълги.ПП: Забравих да кажа, газовата остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 (Редактирано) ПП: Забравих да кажа, газовата остава.е то е грехота да я махнемскоро ще ти дам карта за по голяма отстъпка за газп.с. водата как ще ти завира, когато имаш огромен воден радиатор с перки зад него Редактирано 6 Ноември 2008 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Аха....ама два е повече от един и минавайки през втория кулер въздуха се охладжа по-добре.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 FMIC front mounted inter-cooler034motorsportдемек монтирана голема питка пред сичко, за да не возвира въздухоявор сигурно е преценил, но всички проекти които съм виждал са с преден кулерпросто имаш много загуби по дългите пътищатова е ламерско интернетско кибик мнениеТази пита със сигурност има по-лошо КПД от моя вариант,а пък да не говориме какво се случва с водата при тази концепция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 само коментираме Яворещом си го преценил значи е правилноа и това е street-sleeper доколкото познавам Люпчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Как моо спориш със SLAF бе човек! Колата е много готина!Единственото ,което не ми допада е че нее мой тоя мотор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване