Jump to content

Един готов проект S6-Rs6+,на "Фирмата"


Recommended Posts

Един доста добър проект,има и снимчици малко :dance::hilezh:

Има ли охлювче,няма грижи,и в комбинация с ABY 20V turbo...без коментар

http://nilchov.hit.bg/PB050130.JPG

http://nilchov.hit.bg/PB050132.JPG

http://nilchov.hit.bg/PB050133.JPG

http://nilchov.hit.bg/PB050134.JPG

http://nilchov.hit.bg/PB050135.JPG

http://nilchov.hit.bg/PB050136.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалена ли е вече колата?

Дино инфо?

На колко бара лъха фофлюха? :hilezh:

До ден 2 ще бръмне,малко разработка и надуване пък после ще се види крайния резултат :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкажи по-подробно за проекта,кога започна кво ти хрумна,кви кинти и др интересно..........

Проекта е на клиент,колата му стана слаба с 230 коня и реши да ъпгрейдва,карантиите на мотора изцяло нови,колектори всмукателен-изпускателен,дюзи,кулери-всичко ново и куп други неща.около 450-500 коня се очаква да е колата.

Редактирано от VIRUSS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторетката май не е ABY, а AAN. Не че има разлика голема. Много добре изглежда.

като казва че е ABY значи е такъв

са нема спориме

PB050130.JPG

PB050132.JPG

PB050133.JPG

PB050134.JPG

PB050135.JPG

PB050136.JPG

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате ти къде си виждал ABY със сини маркучи бе? Като не разбираш питай, ще ти обясня.

Кво общо имат според теб сините "маркучи" с типа на мотора???

А точно тези "маркучи" са една друга тема за разговор.

:)<_<

Редактирано от VIRUSS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си прав AUDIV6

не те познавам но ми изглеждаш сериозен мъж

Навремето четох, че при конверсия на ABY, а по точно, замяна на маркучите със сини, от завода производител дават възможност да промениш еднократно кода на мотора на AAN. Така че може и това да се е случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво за проекта.

...от завода производител дават възможност да промениш еднократно кода на мотора на AAN. Така че може и това да се е случило.

а по електронен път ли става това? Смисъл от завода го флашват по сателит ли? Или просто ти дават възможността да му пренабиеш кода легално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега :flipoff: за проекта мани го тоя AudiV6 той само приказва нищо не разбира

Стефчо маме грех ти на душата. Толко часове имам изкарани при тебе, поне като за една магистратура.

ЕВАЛА на AUDIV6 !!!! Значи викаш скоро ще ме возиш а??

За тебе само снимка с автограф. Ти мене вози ли ме?

защо сте оставили двата кулера а не сте мигрирали на FMIC

би ли обяснил колега

Има 2 основателни причини. Първата е, че не знам какво е ФМИК, и втората е, че така отпред остава място за водния и климатичния радиатор. Би трябвало да стигнат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FMIC

front mounted inter-cooler

034motorsport

демек монтирана голема питка пред сичко, за да не возвира въздухо

явор сигурно е преценил, но всички проекти които съм виждал са с преден кулер

просто имаш много загуби по дългите пътища

това е ламерско интернетско кибик мнение

fmic_no_bumper.jpg

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 основателни причини. Първата е, че не знам какво е ФМИК, и втората е, че така отпред остава място за водния и климатичния радиатор. Би трябвало да стигнат...

Той SLAF написа вече... Фронтално Монтиран ИнтерКулер.

Ако трябваше да избирам между ефективност и да си запазя бронята с тези SMIC, щях да избера флекса, но предполагам сте ги мъдрили вече тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да ми завира въздуха, отколкото да закипи водата. ФМИК пречат на водния да се обдухва като хората. А и турбо-пътищата не са кой знае колко по-дълги.

ПП: Забравих да кажа, газовата остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Забравих да кажа, газовата остава.

е то е грехота да я махнем

скоро ще ти дам карта за по голяма отстъпка за газ

п.с. водата как ще ти завира, когато имаш огромен воден радиатор с перки зад него

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FMIC

front mounted inter-cooler

034motorsport

демек монтирана голема питка пред сичко, за да не возвира въздухо

явор сигурно е преценил, но всички проекти които съм виждал са с преден кулер

просто имаш много загуби по дългите пътища

това е ламерско интернетско кибик мнение

fmic_no_bumper.jpg

Тази пита със сигурност има по-лошо КПД от моя вариант,а пък да не говориме какво се случва с водата при тази концепция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...