Jump to content

Фарове???


GogiCh

Recommended Posts

Здравейте колеги,

остана ми малко свободно време и разглобих левия фар за почистване. Картинката направо се оказа плачевна. Рефлектора на дългите беше започнал да се лющи. Внимателно го почистих. Рефлектора на късите беше още по-зле - имаше дупка точно над крушката. Взех, че му залепих парченце готварско фолио, но предполагам, че няма да изкара дълго така. Рефлектора на халогена беше като нов. Не мога само да си обесня защо на халогена(който се предполага, че ще се използва най-малко) са сложили хубав метален рефлектор, а на късите и дългите евтина пластмаса. Както и да е. В резултат на почистването фара определено светна по-добре. Светлината му изглежда по-бяла в сравнение с тази от непочистения фар.

Какви са ми вариантите оттук нататък? Дали може да се намери само рефлектора на късите като резервна част или да търся втора употреба фар?

Бях решил да слагам ксенон 50 W, но като видях дупката в рефлектора и малко се развърнах. Предполагам, че ще има разлика с ксенона дори и с тези рефлектори(то само от едно почистване разликата е очевадна) Може ли някой да ми каже колко топлина излъчва една ксенонова крушка 50 вата в сравнение с халогенна такава? В смисъл повече ли грее? Каква е разликата(освен размерите) между тънките и нормалните баласти за ксенона?

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ксенона грее по-малко и по този начин щади рефлектора.Рефлектори няма акто резервна част ,но имаше една фирма в Панагюрище (можеш да ги пратиш с куриер) която нанся ново покритие.Направи си сам вариантите са да намериш отразяващ спреи или да си играеш да лепиш рефлекторно фолио.Със спря не свети мнго добре (лично рпобвано) ,а с фолиото свети ама бая ще си играеш и не знаеш кога ще се отлепи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона грее по-малко и по този начин щади рефлектора.
Викаш да слагам тогава 50 вата ксенон, пък каквото стане? Това за нанасянето на покритието е добре и за рефлектора на дългите сигурно ще свърши работа, но рефлектора на късите се е пробил и деформирал - трябва да се сменя няма как.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да се е пробил и деформирал.Или някои му е правил нещо с чука ,или е слагал по-силни крушки (100 вата примерно).Ксенона дококото знам е 35W ,ама тва няма значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупката определено не е от чук :bia: , а крушката която извадих си беше 55 вата(може някой, някога да е слагал и по-мощни). Като гледам и други колеги(по-назад в тази тема) имат същите проблеми. Колкото за ксенона има 35 вата, има и 50 вата - викам като ще е гарга да е рошава :bia:, в смисъл 50 вата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за големия рефлектор няма как да се махне - савял се стаклото.Лошото е че после не го ли залерпиш хубаво и не е ли устойчиво залепващото средство на топлина големи ядове ще береш.Аз затова не искам да махам моя.Питането ми е часта за късите която е като фенерче с лупа как може да се извади?

с четирите гайки кото държат лупата на късите към рефлектора.

след като я извадиш има 4 види кото държат лупата към рефлектора.

А има ли ги с лупите за мъгла и пълното оборудване (машинки за регулиране на височината) че не ми се занимава с рязани на дупки и преоборудване.

баце аз ги правя фаровете като тези които е сложил колегата,с разликата че няма да си с китайски пластмаси а ще си с твойте оригиналните фарове но вече тунинговани :hilezh:

ако искаш,правя ги за 150лв.

който има мерак на личен!!!

Има два варианта:

1. Има дупка отстрани на стойката на лупата откъдето можеш да провреш микрофибъра(или квото там) и с известно старание, мазохизъм и загуба на малко кожа да изчистиш от вътре. Става, но не е сексуално удоволствие. По-лесно на късите, по-трудно на мъглявите.

2. Да разглобиш стойката на лупата, която е на винтчета и да изчистиш спокойно лупата.

според мен е обратно!!!!

лупите на къси се разглобяват с винтове!!!!!! а мъглите са с подвити пластини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с четирите гайки кото държат лупата на късите към рефлектора.

след като я извадиш има 4 види кото държат лупата към рефлектора.

Малко неточно си зададох въпроса.Това нещо (ваденето) се прави отзад на фара кат се махне капачката ,или трябва да махна стъклото и да свалям лупата отпред?Сори че задавам тъпичък въпрос ама вече съм брал ядове със сваляне на стъкло и конденза после.

P.S.Ако на някои му влиза по-малко вода и фара кондензира ,може просто да сложи по един Silica Gel от обувки примерно и нещата заспиват.

баце аз ги правя фаровете като тези които е сложил колегата,с разликата че няма да си с китайски пластмаси а ще си с твойте оригиналните фарове но вече тунинговани ;)

ако искаш,правя ги за 150лв.

който има мерак на личен!!!

Ако правилно съм те разбрал слагаш нови рефлекторни покрития?Ако е така пиши адреса и доста фарове ще захвърчат към теб по пощата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко неточно си зададох въпроса.Това нещо (ваденето) се прави отзад на фара кат се махне капачката ,или трябва да махна стъклото и да свалям лупата отпред?Сори че задавам тъпичък въпрос ама вече съм брал ядове със сваляне на стъкло и конденза после.

P.S.Ако на някои му влиза по-малко вода и фара кондензира ,може просто да сложи по един Silica Gel от обувки примерно и нещата заспиват.

Ако правилно съм те разбрал слагаш нови рефлекторни покрития?Ако е така пиши адреса и доста фарове ще захвърчат към теб по пощата :gut:

да така е правя ги но само черното!!!

защото ако хрома е обелен вече е проблем!!!

ще излезне доста по скъпичко ако трябва да се направи наново огледалното покритие!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко неточно си зададох въпроса.Това нещо (ваденето) се прави отзад на фара кат се махне капачката ,или трябва да махна стъклото и да свалям лупата отпред
Колега ти за С4 ли питаш или за С5? Защото колегата todor parakozov обяснява за С4. Маха се стъклото, после декоративната лайсна, откачаш целия рефлектор заедно с лупите от винтовете за регулиране на фара(двата са отгоре), откачаш моторчето за регулиране на височината на фаровете, издърпваш рефлектора леко напред, откачаш кабелите отзад и вече можеш да се захванеш за лупите. Винтовете(гайките) са на гърба на рефлектора, но за да ги развиеш трябва да го извадиш. То през задната капачка е мъка да смениш крушка, какво остава да вадиш лупите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре се захващам и аз. :) Ако не успея много ще ме е яд,защото едвам карам вечер,а аз карам главно тогава.

Как се откачаше машинката за ел.регулиране и лупата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се откачаше машинката за ел.регулиране и лупата?
Откача се както и винтовете за регулирането - има по една пластинка, която се повдига лекичко и в същото време придърпваш рефлектора напред. Не е необходимо да се демонтира самата машинка от корпуса на фара освен ако не си решил да миеш и него. Няма да съжаляваш - ефекта е налице. Общо взето работата е лесна - като го отвориш няма начин да не разбереш веднага кое и как да откачиш. На мен най-трудното от цялата операция ми се видя отлепянето на стъклото от корпуса на фара, защото моите бяха сериозно залепнали. Редактирано от nedelcho_iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти за С4 ли питаш или за С5? Защото колегата todor parakozov обяснява за С4. Маха се стъклото, после декоративната лайсна, откачаш целия рефлектор заедно с лупите от винтовете за регулиране на фара(двата са отгоре), откачаш моторчето за регулиране на височината на фаровете, издърпваш рефлектора леко напред, откачаш кабелите отзад и вече можеш да се захванеш за лупите. Винтовете(гайките) са на гърба на рефлектора, но за да ги развиеш трябва да го извадиш. То през задната капачка е мъка да смениш крушка, какво остава да вадиш лупите.

За С5 питам ,ама нали лупите са им подобни - би трябвало да е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откача се както и винтовете за регулирането - има по една пластинка, която се повдига лекичко и в същото време придърпваш рефлектора напред. Не е необходимо да се демонтира самата машинка от корпуса на фара освен ако не си решил да миеш и него. Няма да съжаляваш - ефекта е налице. Общо взето работата е лесна - като го отвориш няма начин да не разбереш веднага кое и как да откачиш. На мен най-трудното от цялата операция ми се видя отлепянето на стъклото от корпуса на фара, защото моите бяха сериозно залепнали.

благодаря колега.За съжаление не успях днес и утре надали ще успея да стигна до свалянето на фаровете,но тая тема ми е много полезна.С тая за чистачките си реших единия проблем.Фаровете са другия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега.За съжаление не успях днес и утре надали ще успея да стигна до свалянето на фаровете,но тая тема ми е много полезна.С тая за чистачките си реших единия проблем.Фаровете са другия

После си виж дали ти работят запалките и дали ти светят подсветките на всички бутони (мноооооого ще псуваш като се опиташ да свалиш задните например :rolleyes: ). Ръчната как ти е :hilezh: Тези проблемчета на 100% от Ц4- ките съм ги наблюдвал :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Около два часа е работата за един фар. Ако нямаш дупки на рефлекторите на късите(защото аз си играх да им лепя фолио) и си помогнеш малко със сешоара може и по-бързо да се справиш. Аз моите ги чистих един по един, а и така се и вижда ефекта от цялата процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После си виж дали ти работят запалките и дали ти светят подсветките на всички бутони (мноооооого ще псуваш като се опиташ да свалиш задните например :) ). Ръчната как ти е :flehan: Тези проблемчета на 100% от Ц4- ките съм ги наблюдвал :rolleyes:

Не с лошо ей :rotcol:

Всички подсветки на копчетата си работат,само лампата у пепелника и запалката не.И са ми важни да ги оправим,че съм от лошите пушачи.Ръчна си имам идеална и дано си остане такава.Днес даже смених маркуча на вакумната помпа и спре да ми мига лампата за проблем със спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес даже смених маркуча на вакумната помпа и спре да ми мига лампата за проблем със спирачките
Колега, да разбирам ли, че въпросната лампа има нещо общо и с вакуума на сервото?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ентусиастите за ДИН2 размер на мултимедията, не е нужно да местите климатроника- ето пример как колегата stojan го е направил- красиво и елегантно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колеги.След като първия фар ми отне 3 часа да го отворя отвсякъде и изчистя,втория направо ми се виде детска игра.Разглобих лупите и всичко лъснах как си требва.Ефекта поне на вид е УАУ :mukkies: Утре ги монтирвам на колата и вечерта дано светнат,защото ще ми иде целия труд на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за светенето ще светнат.При първия дъжд ще видиш дали си ги сглобил успешно :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагането на уплътненията накрая ми отне най-много време.Ако правят влага мацам със силакон и заспива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагането на уплътненията накрая ми отне най-много време.Ако правят влага мацам със силакон и заспива

Не помага.Само Silica gel е спасението :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...