nedelcho_iliev Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Здравейте колеги,остана ми малко свободно време и разглобих левия фар за почистване. Картинката направо се оказа плачевна. Рефлектора на дългите беше започнал да се лющи. Внимателно го почистих. Рефлектора на късите беше още по-зле - имаше дупка точно над крушката. Взех, че му залепих парченце готварско фолио, но предполагам, че няма да изкара дълго така. Рефлектора на халогена беше като нов. Не мога само да си обесня защо на халогена(който се предполага, че ще се използва най-малко) са сложили хубав метален рефлектор, а на късите и дългите евтина пластмаса. Както и да е. В резултат на почистването фара определено светна по-добре. Светлината му изглежда по-бяла в сравнение с тази от непочистения фар.Какви са ми вариантите оттук нататък? Дали може да се намери само рефлектора на късите като резервна част или да търся втора употреба фар?Бях решил да слагам ксенон 50 W, но като видях дупката в рефлектора и малко се развърнах. Предполагам, че ще има разлика с ксенона дори и с тези рефлектори(то само от едно почистване разликата е очевадна) Може ли някой да ми каже колко топлина излъчва една ксенонова крушка 50 вата в сравнение с халогенна такава? В смисъл повече ли грее? Каква е разликата(освен размерите) между тънките и нормалните баласти за ксенона?Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Ксенона грее по-малко и по този начин щади рефлектора.Рефлектори няма акто резервна част ,но имаше една фирма в Панагюрище (можеш да ги пратиш с куриер) която нанся ново покритие.Направи си сам вариантите са да намериш отразяващ спреи или да си играеш да лепиш рефлекторно фолио.Със спря не свети мнго добре (лично рпобвано) ,а с фолиото свети ама бая ще си играеш и не знаеш кога ще се отлепи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Ксенона грее по-малко и по този начин щади рефлектора.Викаш да слагам тогава 50 вата ксенон, пък каквото стане? Това за нанасянето на покритието е добре и за рефлектора на дългите сигурно ще свърши работа, но рефлектора на късите се е пробил и деформирал - трябва да се сменя няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Не е нормално да се е пробил и деформирал.Или някои му е правил нещо с чука ,или е слагал по-силни крушки (100 вата примерно).Ксенона дококото знам е 35W ,ама тва няма значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Дупката определено не е от чук , а крушката която извадих си беше 55 вата(може някой, някога да е слагал и по-мощни). Като гледам и други колеги(по-назад в тази тема) имат същите проблеми. Колкото за ксенона има 35 вата, има и 50 вата - викам като ще е гарга да е рошава , в смисъл 50 вата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Ако говориш за големия рефлектор няма как да се махне - савял се стаклото.Лошото е че после не го ли залерпиш хубаво и не е ли устойчиво залепващото средство на топлина големи ядове ще береш.Аз затова не искам да махам моя.Питането ми е часта за късите която е като фенерче с лупа как може да се извади?с четирите гайки кото държат лупата на късите към рефлектора.след като я извадиш има 4 види кото държат лупата към рефлектора.А има ли ги с лупите за мъгла и пълното оборудване (машинки за регулиране на височината) че не ми се занимава с рязани на дупки и преоборудване.баце аз ги правя фаровете като тези които е сложил колегата,с разликата че няма да си с китайски пластмаси а ще си с твойте оригиналните фарове но вече тунинговани ако искаш,правя ги за 150лв.който има мерак на личен!!!Има два варианта:1. Има дупка отстрани на стойката на лупата откъдето можеш да провреш микрофибъра(или квото там) и с известно старание, мазохизъм и загуба на малко кожа да изчистиш от вътре. Става, но не е сексуално удоволствие. По-лесно на късите, по-трудно на мъглявите.2. Да разглобиш стойката на лупата, която е на винтчета и да изчистиш спокойно лупата.според мен е обратно!!!!лупите на къси се разглобяват с винтове!!!!!! а мъглите са с подвити пластини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 с четирите гайки кото държат лупата на късите към рефлектора.след като я извадиш има 4 види кото държат лупата към рефлектора.Малко неточно си зададох въпроса.Това нещо (ваденето) се прави отзад на фара кат се махне капачката ,или трябва да махна стъклото и да свалям лупата отпред?Сори че задавам тъпичък въпрос ама вече съм брал ядове със сваляне на стъкло и конденза после.P.S.Ако на някои му влиза по-малко вода и фара кондензира ,може просто да сложи по един Silica Gel от обувки примерно и нещата заспиват.баце аз ги правя фаровете като тези които е сложил колегата,с разликата че няма да си с китайски пластмаси а ще си с твойте оригиналните фарове но вече тунинговани ако искаш,правя ги за 150лв.който има мерак на личен!!!Ако правилно съм те разбрал слагаш нови рефлекторни покрития?Ако е така пиши адреса и доста фарове ще захвърчат към теб по пощата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Малко неточно си зададох въпроса.Това нещо (ваденето) се прави отзад на фара кат се махне капачката ,или трябва да махна стъклото и да свалям лупата отпред?Сори че задавам тъпичък въпрос ама вече съм брал ядове със сваляне на стъкло и конденза после.P.S.Ако на някои му влиза по-малко вода и фара кондензира ,може просто да сложи по един Silica Gel от обувки примерно и нещата заспиват.Ако правилно съм те разбрал слагаш нови рефлекторни покрития?Ако е така пиши адреса и доста фарове ще захвърчат към теб по пощата да така е правя ги но само черното!!!защото ако хрома е обелен вече е проблем!!! ще излезне доста по скъпичко ако трябва да се направи наново огледалното покритие!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Малко неточно си зададох въпроса.Това нещо (ваденето) се прави отзад на фара кат се махне капачката ,или трябва да махна стъклото и да свалям лупата отпредКолега ти за С4 ли питаш или за С5? Защото колегата todor parakozov обяснява за С4. Маха се стъклото, после декоративната лайсна, откачаш целия рефлектор заедно с лупите от винтовете за регулиране на фара(двата са отгоре), откачаш моторчето за регулиране на височината на фаровете, издърпваш рефлектора леко напред, откачаш кабелите отзад и вече можеш да се захванеш за лупите. Винтовете(гайките) са на гърба на рефлектора, но за да ги развиеш трябва да го извадиш. То през задната капачка е мъка да смениш крушка, какво остава да вадиш лупите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 утре се захващам и аз. Ако не успея много ще ме е яд,защото едвам карам вечер,а аз карам главно тогава.Как се откачаше машинката за ел.регулиране и лупата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2009 (Редактирано) Как се откачаше машинката за ел.регулиране и лупата? Откача се както и винтовете за регулирането - има по една пластинка, която се повдига лекичко и в същото време придърпваш рефлектора напред. Не е необходимо да се демонтира самата машинка от корпуса на фара освен ако не си решил да миеш и него. Няма да съжаляваш - ефекта е налице. Общо взето работата е лесна - като го отвориш няма начин да не разбереш веднага кое и как да откачиш. На мен най-трудното от цялата операция ми се видя отлепянето на стъклото от корпуса на фара, защото моите бяха сериозно залепнали. Редактирано 17 Ноември 2009 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 17 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2009 Колега ти за С4 ли питаш или за С5? Защото колегата todor parakozov обяснява за С4. Маха се стъклото, после декоративната лайсна, откачаш целия рефлектор заедно с лупите от винтовете за регулиране на фара(двата са отгоре), откачаш моторчето за регулиране на височината на фаровете, издърпваш рефлектора леко напред, откачаш кабелите отзад и вече можеш да се захванеш за лупите. Винтовете(гайките) са на гърба на рефлектора, но за да ги развиеш трябва да го извадиш. То през задната капачка е мъка да смениш крушка, какво остава да вадиш лупите.За С5 питам ,ама нали лупите са им подобни - би трябвало да е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 17 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2009 Откача се както и винтовете за регулирането - има по една пластинка, която се повдига лекичко и в същото време придърпваш рефлектора напред. Не е необходимо да се демонтира самата машинка от корпуса на фара освен ако не си решил да миеш и него. Няма да съжаляваш - ефекта е налице. Общо взето работата е лесна - като го отвориш няма начин да не разбереш веднага кое и как да откачиш. На мен най-трудното от цялата операция ми се видя отлепянето на стъклото от корпуса на фара, защото моите бяха сериозно залепнали.благодаря колега.За съжаление не успях днес и утре надали ще успея да стигна до свалянето на фаровете,но тая тема ми е много полезна.С тая за чистачките си реших единия проблем.Фаровете са другия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2009 благодаря колега.За съжаление не успях днес и утре надали ще успея да стигна до свалянето на фаровете,но тая тема ми е много полезна.С тая за чистачките си реших единия проблем.Фаровете са другияПосле си виж дали ти работят запалките и дали ти светят подсветките на всички бутони (мноооооого ще псуваш като се опиташ да свалиш задните например ). Ръчната как ти е Тези проблемчета на 100% от Ц4- ките съм ги наблюдвал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2009 ...Около два часа е работата за един фар. Ако нямаш дупки на рефлекторите на късите(защото аз си играх да им лепя фолио) и си помогнеш малко със сешоара може и по-бързо да се справиш. Аз моите ги чистих един по един, а и така се и вижда ефекта от цялата процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 18 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2009 После си виж дали ти работят запалките и дали ти светят подсветките на всички бутони (мноооооого ще псуваш като се опиташ да свалиш задните например ). Ръчната как ти е Тези проблемчета на 100% от Ц4- ките съм ги наблюдвал Не с лошо ей Всички подсветки на копчетата си работат,само лампата у пепелника и запалката не.И са ми важни да ги оправим,че съм от лошите пушачи.Ръчна си имам идеална и дано си остане такава.Днес даже смених маркуча на вакумната помпа и спре да ми мига лампата за проблем със спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Днес даже смених маркуча на вакумната помпа и спре да ми мига лампата за проблем със спирачките Колега, да разбирам ли, че въпросната лампа има нещо общо и с вакуума на сервото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 За ентусиастите за ДИН2 размер на мултимедията, не е нужно да местите климатроника- ето пример как колегата stojan го е направил- красиво и елегантно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Хм, а копченцата за мъгливи фарове, светлини и там подобни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 В барчето до ръчната- събират се по две на ред перфектно в нишата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 И така колеги.След като първия фар ми отне 3 часа да го отворя отвсякъде и изчистя,втория направо ми се виде детска игра.Разглобих лупите и всичко лъснах как си требва.Ефекта поне на вид е УАУ Утре ги монтирвам на колата и вечерта дано светнат,защото ще ми иде целия труд на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Те за светенето ще светнат.При първия дъжд ще видиш дали си ги сглобил успешно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Слагането на уплътненията накрая ми отне най-много време.Ако правят влага мацам със силакон и заспива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Слагането на уплътненията накрая ми отне най-много време.Ако правят влага мацам със силакон и заспиваНе помага.Само Silica gel е спасението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване