GAD71 Публикувано 27 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2008 Би ли споделил къде закрепихте баластите и как,че нещо не мога да им харесам място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristalov Публикувано 28 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2008 (Редактирано) Би ли споделил къде закрепихте баластите и как,че нещо не мога да им харесам място. Само да спомена преди това, че баластите на този кит който слагахме бяха от тънките http://www.halogeni.com/images/p.img/Xenon-HID-12V-35W.jpg 250 грама мисля, че четох някъде, че тежат и в този случай става доста по-лесно закрепването. Хванали сме ги за едни гредички (доста близо до самия фар) с по 2 свински опашки през дупките за винтовете, стана доста стабилно (чак не повярвах). За левия фар таз гредичка се намира между фара и тубата за течност за чистачки като погледнеш надолу, а за десния пак на тази гредичка (те са симетрични мисля), но за да стигнем до нея пича свали един въздухопровод, който май води към интеркулера ако не се лъжа. Освен това за по-голямо удобство при работа свалихме фаровете, защото и те ограничават достъпа до въпросната гредичка. Не знам дали стана ясно за какво говоря. Колата е 2.5 TDI (последното го казвам за да добиете представа колко чарколяци има под капака) Редактирано 28 Ноември 2008 от kristalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2008 И аз минах през въпросната процедура и дори си направих тази декоративната лайсна вътре във фара черна и лайсната на решетката. За съжаление прецаках леко рефлекторите като ги почиствах и ще трябва да ходят за ремонт, но пък след това ще са като нови, което ме радва ,че има такъв лесен вариант за рециклирането им.Чудя се дали не може да се монтират лупи и на дългите и да сложа и ксенон и на тях и да направя целия фар черен и да останат само лупите да се виждат...но това е само идея засега. Другото, което ми направи впечатление са пораженията от камъчета по стъклото на фара. Мисля че ще трябва леко да се полират и това също ще подобри осветеността. Също така и лупите на С4 ми изглеждат леко малки и може би оттам идва малко по-лошото осветяване. На С5 са малко по-големи и с 50w ксенон става РАЙ през ноща за каране. А доброто регулиране е много важно също... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 28 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2008 На предната страница колегата irusev е описал как става разглобяването, а малко по-нагоре Ivo Dinkov е дал линк как се разглобяват тези без лупите. Като комбинираш двата поста мисля, че ще се справиш без особени спънки. Успех Днес сутринта срещнах пак комшията на който слагахме ксенона А6-цата и каза, че снощи е карал доста по тъмно и вече може да каже, че ИМА ИСТИНСКИ ФАРОВЕДа гледал съм и снимковия материал и описателната част, мисълта ми беше дали е лесно но така като гледам всеки си е свалял фаровете и ми звучи лесно. Мразя всичко сам да си правя но като зная какви майстори има предпочитам да си пипам сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tages Публикувано 28 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2008 Аз реших проблема "слаби фарове" с един комплект Devil Eyes. Пристигат ми след две седмици! А после ако има нужда може и Xenon-че да им сложа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 28 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2008 За всички които не са разглобявали фарове-след махането на скобите коитодържат стъклото,гуменото уплътнение остава залепнало доста здраво.Трябва да се работи много внимателно защото ако го отлепвате с тънка отвертка(както направих аз)има риск от счупване.Мисля си при следващото почистване дапръсна уплътнението със силикон ,WD 40 или някакъв проникващ спрей за развиване наклеясали резби,като се надявам това да помогне за лесното отделяне на стъклото от гумата.При предишно разглобяване отчупих една малка люспа от стъклото и си имам едно на ум....Успех на ентусиастите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) Тук може да видите ефекта от почистване на фарове втора ръка - на една от по-горните снимки се вижда добре колко са замърсени фаровете - единия е направо черен! На крайните снимки се вижда ефекта от разглобяването и почистването! Не бих казал че светят уникално, но наистина много добре - с ксенони вероятно ще е съвсем друга работата! Редактирано 30 Ноември 2008 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 7 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2008 моите фарове светеха само да ме виждат... единя ми е леко пожълтял от годините.. ама откакто сложих ксенон на 5000 ... се родих.... и при това без да го почиствам тоя пожълтялия.... представям си ако го почиста.. и да не забравя останаха ми късите са на филипс модел купих ги за 68лв... ако някой има интерес... ползвани са 3 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 7 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2008 По средата на упражнението,разликата е очевидна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoof Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 Другари, да ви питам нещо. Опитах днес да сваля стъклото на Audi-то(А6 С4), но се оказа, че уплътнителната гума е толкова здраво залепнала, че няма сваляне. С какво мога да напръскам гумата, за да се размекне малко спеченото, защото с отверка рискувам да я скапя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Колега след като четох статията тук,и аз си почистих фаровете (накрая за капак един ксенон и биде светлина ). Значи гумата я отлепих с една широка отверка, много много търпение и без много напъване полекичка от всякъде на фара като внимаваш да не се нащърби стъклото на фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Колега след като четох статията тук,и аз си почистих фаровете (накрая за капак един ксенон и биде светлина ). Значи гумата я отлепих с една широка отверка, много много търпение и без много напъване полекичка от всякъде на фара като внимаваш да не се нащърби стъклото на фара.И какво светнаха ли с ксенона? Моите са с дупки в рефлекторите отгоре над крушката и може да се каже че изобщо не съм доволен, но не зная какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Не те разбирам какви са тея дупки в рефлекторите. Аз съм с лупи и като сложих ксенона вече виждам нощем (преди имах чувството че с тея фарове само ме виждат ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Не те разбирам какви са тея дупки в рефлекторите. Аз съм с лупи и като сложих ксенона вече виждам нощем (преди имах чувството че с тея фарове само ме виждат )Рефлекторите на фаровете с лупи са от пластмаса и на късите понеже лампата (55W) е на 1,5см от рефлектора го е стопила от продължителна работа на къси светлини. Сега имам дупка в рефлектора точно над лампата и от там бяга основния светлинен поток та си мисля че и дори мега ксенон да сложа няма да се случи кой знае какво. Тия инженери от ХЕЛА са мега лайнари смотанани, какво им пречеше да направят рефлекторите от тънък метал едва ли щеше да стане мега по-тежка тая кола и едва ли някой е мислил в насока оптимизация на тежеста точно на тая кола. Май ще трябва да си търся фарове от втора употреба а кой знае колко ще струват. Гледам че има разни китайски боклуци по 500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Абе аз не занам за тея "мега лайнари смотанани" в Хела, ама при мене го няма това и си мисля че едни други "мега лайнари смотанани" са виновни, и то в частност тия дето слагат 100 ватовите крушки. Иначе аз лично си бих търсил оригинални фарове по моргите. Пък ако имаш пари нови, пак оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Абе аз не занам за тея "мега лайнари смотанани" в Хела, ама при мене го няма това и си мисля че едни други "мега лайнари смотанани" са виновни, и то в частност тия дето слагат 100 ватовите крушки. Иначе аз лично си бих търсил оригинални фарове по моргите. Пък ако имаш пари нови, пак оригинални.Напълно е възможно никога не съм виждал толкова състарени фарове дори и на дългата светлина фолиото над крушката е набръчкано но не бях се замислял за 100W крушки извинявам се на инженерите от ХЕЛА но когато видях тия дупки побеснях. Да разбирам че никой освен мен няма такива "екстри" в рефлекторите, ако е така ще се огледам по моргите за читави фарове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Напълно е възможно никога не съм виждал толкова състарени фарове дори и на дългата светлина фолиото над крушката е набръчкано но не бях се замислял за 100W крушки извинявам се на инженерите от ХЕЛА но когато видях тия дупки побеснях. Да разбирам че никой освен мен няма такива "екстри" в рефлекторите, ако е така ще се огледам по моргите за читави фарове.И на мойте на късите на рефлекторите има дупки Не мога да си обясня защо на халогените са метални рефлектори на на късите пласмасови '' КАВО ЛИ Е ИСКАЛ ДА КАЖЕ АВТОРА'' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 И на мойте на късите на рефлекторите има дупки Не мога да си обясня защо на халогените са метални рефлектори на на късите пласмасови '' КАВО ЛИ Е ИСКАЛ ДА КАЖЕ АВТОРА''Искам да кажа че на дългите не са оспяли да пробият пласмасата а само да се набръчкат. И какво правиш с дупките на късите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Искам да кажа че на дългите не са оспяли да пробият пласмасата а само да се набръчкат. И какво правиш с дупките на късите?Само почистих рефлекторите илупите дупките си останаха сложих ксенон на къси и надълги и мога да кажа че сега имам фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-man Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Днес свалих и моите фарове и утре се захващам с разглобяването и почистването. Дано не счупя нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 Същия проблем и аз/напрао окйоровях/.Полираха ми отпред пласмасата ,че беше много зле/както е в темата на Вертер/ и после 120 кинта за китайски ксенон на късите и се родих.При мен като почистиха пластмасата рефлектора вътре видимо беше ОК.Само незнам кво е положението в лупите/късите/ - има ли начин да ги извадя без да отварям стъклото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-man Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 И така почистването вече е факт. За съжаление не можах да откача рефлектора и да почистя лупите отвътре, но и сега разликата е доста голяма поне визуално. Преди:След:Довечера след работа ще покарам малко да видя дали си е струвала цялата тази гимнастика. Поуспокоява ме и факта, че преди няколко дни едно приятелче ми поръча ксенон 4300 и до две седмици ще пристигне, та има шанс и аз да прогледна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoof Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 Бързо, кажете как се свалят тези рефлектори, с които е запецнал и колегата? Махна моторчето, но рефлектора ми изглежда закачен на 1000 места (: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Ако говориш за големия рефлектор няма как да се махне - савял се стаклото.Лошото е че после не го ли залерпиш хубаво и не е ли устойчиво залепващото средство на топлина големи ядове ще береш.Аз затова не искам да махам моя.Питането ми е часта за късите която е като фенерче с лупа как може да се извади? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Ако говориш за големия рефлектор няма как да се махне - савял се стаклото.Лошото е че после не го ли залерпиш хубаво и не е ли устойчиво залепващото средство на топлина големи ядове ще береш.Аз затова не искам да махам моя.Питането ми е часта за късите която е като фенерче с лупа как може да се извади?Нещо май говорите за различни фарове, ти нали караш и говориш за Ц5 или аз бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване