Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Живи и здрави да сме.Вече спокойно може да си сложим ксенон.Радвам се,че успях да се справя с 2-та ми най-сериозни проблема.Прецаканите чистачки и мръсните фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Не помага.Само Silica gel е спасението [/quotи от каде да се снабдя с този гел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Върви с всеки чифт нови обувки/ маратонки по една торбичка силика гел.Отделно питах къде ли не- нямаше.Накрая си купих нови обувки и... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Върви с всеки чифт нови обувки/ маратонки по една торбичка силика гел.Отделно питах къде ли не- нямаше.Накрая си купих нови обувки и... искаш да кажеш че никога няма да спре конденза във фара ако няма силика(онези захарчета в обувките?сетих се ) така ли?и със силикон нестава ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Ако след като е сглобен фара ,почне да кондензира и сложиш силикон само отгоре без да разглобиш и прегледаш фара няма как да стане.Иначе за лек конденз (понякога се появява дори само от годинките на фара) Silica gel е спасението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 искаш да кажеш че никога няма да спре конденза във фара ако няма силика(онези захарчета в обувките?сетих се ) така ли?и със силикон нестава ли?Ами, доколкото знам, това е ремонта на проблема с конденза във фаровете на първите Кайени, който препоръчват от Инглощад. Премиум марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 22 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Ефекта е поразителен след чистенето Тая кола имала фарове мамка му.Вчера карах по магистралата по тъмно и е страх.Даже имах честа с 210 да присветна на едно Ку7,че ми беше в лентата и си видех дългите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 17 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2009 Снощи карах в дъжд и мъгла УЖАС дори и Лади 5-ци ме изпреварваха. Хора фаровете на Ауди А6 Ц4 са най-ужасното нещо на света. Какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 17 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2009 Снощи карах в дъжд и мъгла УЖАС дори и Лади 5-ци ме изпреварваха. Хора фаровете на Ауди А6 Ц4 са най-ужасното нещо на света. Какво да правя?ела утре ще ги оправим ще ти дам тел. номер на ЛС,и ако имаш желание и време се обади да видиме дали ще можем да измислим нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 17 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2009 Снощи карах в дъжд и мъгла УЖАС дори и Лади 5-ци ме изпреварваха. Хора фаровете на Ауди А6 Ц4 са най-ужасното нещо на света. Какво да правя?Стига глупости, ми си почисти фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2009 То почистването хубаво, ама какво правим с дупките в рефлекторите на късите. Вярно е, че след почистване разликата е голяма, но колегата е прав за Ладите. Имам Лада 2107 и свети много по-добре от Аудито на къси светлини. На дълги Аудито е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 28 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 (Редактирано) ... Silica gel е спасението.Добре де, то хубаво, ама къде да ги хакна тия пакетчета , щото утре ще свалям мойте фарови да им сменям стъклата ? Е, верно не е 100/А6, ама И кажете с къв силикон да лепя стъклото или просто санитарен силикон? Редактирано 28 Декември 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Аз ги взех от кутия маратонки.Залепих ги на гърба на капачите на фаровете.Ако не ти е лепено стъклото, не го лепи, евентуално можеш да обърнеш на обратно уплътнението между стъклото и корпуса на фара, но само ако е много деформирано.Ако е лепено, някакъв високотемпературен прозрачен силикон бих ползвал аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 (Редактирано) Иво, мисля да го залепя, за да не се получи отново ефекта от снимката Другия фар е същия. Получи се при големите студове и си го обяснявам с това, че при свалянето на стъклата предия път, не съм уплътнил добре и е имало конденз(въпреки, че не съм виждал запотяване) При -15 градуса е надуло и в някоя дупка са се пръснАли.Сега имам други стъкла и мисля да ги залепя, ако пак се прецакат нещо ще взема нови фарове (целия фар) и така. А на кое му се вика вълнен парцал, щото ръчно ще се мъча да ги полирам И последно за рефлекторите с веро и вода да процедирам ли или само с кърпа за ЛСД дисплей (такава имам), защото карах една седмица с тия фарове и рефлекторите са замърсени доста ми се струва. Редактирано 29 Декември 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Абе аз съм бая проС май Аз почнах процедурата с шкурката и след това мислех да минавам с 2 пасти.Но като се замисля, на стъклен, а не на пластмасов фар, ефекта ще е нулев Само се набих 15лв. за 2 пасти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 За стъкото има специални пасти -ползват ги часовникарите.С обикновена не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване