cyberhill Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Здравейте колеги,Един приятел, съответно въпреки негативните отзиви, които съм му казвал, че идват от този форум за този двигател, си все такова Ауди.Сега е мътна работата много , не могат да му го настроят на бензин , той тръгна към ГАЗ и стана една разход на бензин 20 - 22 , на газ над 25 всички в Пловдив вдигат ръцете и така на татък. Гърми трещи , абе като гръмотевична буря е. Та искам да ви попитам от негово име следните неща или по точно варианти - като струва ли си и ще се разрешат ли проблемите.1. Сега е с газ обикновенна . Къде може да си сложи ГАЗ-ов инжекцион и въобще има ли смисъл да се напъва с това ?2. Бил чувал че премахвали механичната инжекция и слагали електронно управляема такава , дюзи,ЕКУ цялата инсталация. Това възможно ли е ? Каква би била инвестицията в този вариант ? И не на последно място струва ли си ?3. Аз го навивам директно да сменя двигателя. Кой двигател ще препоръчате при който ще има най малко подобни проблеми над 130 к.с. да е и почти всичко да пасва без особени преправяния имам предвид поне скорости ( колата не е quattro ). И пак да ме просветлите в $$$ като евентуална инвестиция. Аз си мисля за NM , но нямам много опит и инфо , така че питам Вас. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 3. Аз го навивам директно да сменя двигателя. Кой двигател ще препоръчате при който ще има най малко подобни проблеми над 130 к.с. да е и почти всичко да пасва без особени преправяния имам предвид поне скорости ( колата не е quattro ). И пак да ме просветлите в $$$ като евентуална инвестиция. Аз си мисля за NM , но нямам много опит и инфо , така че питам Вас. Благодаря предварително.Ще се сбръчкате ако вие го правите, ако ви го правят в сервиз ще ви одерат 15 кожи. Защото плюс всичката гадост работа и хамалогия, трябва да играят и тенекеджии да ви заваряват стойки и да прекрояват коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 ако ще сменя мотора то частично тази интервеенция е оправдана и си струва ,ако присажда 2.2Т,иначе по добре да я продава,ама казваш куатро нема ,значи втория вариант! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 21 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Той дето се вика не трябваше да я купува , но .... Добре , вариант 2 ? Има ли го въобще ?Азис - говориш в случая с NM или по принцип ? Кой двигател би бил най лесно import-нат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 (Редактирано) Той дето се вика не трябваше да я купува , но .... Добре , вариант 2 ? Има ли го въобще ?Азис - говориш в случая с NM или по принцип ? Кой двигател би бил най лесно import-нат ?АСЕ. Ако слагате петак трябва да сложите стойка за водния радиатор, стойка за акумулатора. Горивопроводи от колата донор или нови тръби със сеченията квито са при NM. Тва е дет се сещам още в движение, а ще има още маса неща. Редактирано 21 Ноември 2008 от АЗИС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 21 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Ми беше хубаво да е петак , ама .... Какъв 4-так може да се сложи , който не е АСЕ и да не е с механична инжекция? Най вече идеята му е да премахне механичната инжекция. И да не е слабичък ... поне като АЦЕ да върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 (Редактирано) Мога да кажа че мотора като мотор е супер вчера го изрязах и за 7 секунди на леко надолнище вдигнах 100 на бензин,който иска да вярва.Газов инжекцион е невъзможно да се сложи механична инжекция- това са думи на 7 сервизни техници в русе,имах електронен клапан за газта, който взема сигнал от ламбда сондата и разхода ми беше 35/100 газ.Махнах го и сложих механичен струва 3 лв който е с врътка -кранче и разхода ми е 20/100 градско и 12 извънградско със средна скорост 120 км/ч -все пак съм quattro.Ти с електронен клапан ли си?Ако има как провери си ламбда сондата, в Русе навсякъде ми отказват да ми направят диагностика, дори на бензин, щото газта обърквала компютъра----глупости на търкалета, дори сервиз БОШ ми отказаха тъпанари Редактирано 21 Ноември 2008 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Здравейте колеги,Един приятел, съответно въпреки негативните отзиви, които съм му казвал, че идват от този форум за този двигател, си все такова Ауди.Сега е мътна работата много , не могат да му го настроят на бензин , той тръгна към ГАЗ и стана една разход на бензин 20 - 22 , на газ над 25 всички в Пловдив вдигат ръцете и така на татък. Гърми трещи , абе като гръмотевична буря е. Та искам да ви попитам от негово име следните неща или по точно варианти - като струва ли си и ще се разрешат ли проблемите.1. Сега е с газ обикновенна . Къде може да си сложи ГАЗ-ов инжекцион и въобще има ли смисъл да се напъва с това ?2. Бил чувал че премахвали механичната инжекция и слагали електронно управляема такава , дюзи,ЕКУ цялата инсталация. Това възможно ли е ? Каква би била инвестицията в този вариант ? И не на последно място струва ли си ?3. Аз го навивам директно да сменя двигателя. Кой двигател ще препоръчате при който ще има най малко подобни проблеми над 130 к.с. да е и почти всичко да пасва без особени преправяния имам предвид поне скорости ( колата не е quattro ). И пак да ме просветлите в $$$ като евентуална инвестиция. Аз си мисля за NM , но нямам много опит и инфо , така че питам Вас. Благодаря предварително.Още един вариант, да отиде в ъв сервиз ФОРМУЛА в Пловдив, ако не е ходил вече. Там ще му помогнат и ще го насочат кво да си купи, ако има нещо за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 21 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Ходил е. Казали му че трябва ГАЗ анализ и т.н. Аз нямам много хубави впечатления от Формулата , но това е друга тема.Оставете това. Вариант 2 някой чувал ли е да го правят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hero_85 Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Още един вариант, да отиде в ъв сервиз ФОРМУЛА в Пловдив, ако не е ходил вече. Там ще му помогнат и ще го насочат кво да си купи, ако има нещо за смяна.Всякаде друдаге но не го насочвайте към сервиз Формула Поне аз нямам хубаво мнение за него.Имах проблем с гармене и трещене,защото и аз съм с механична инжекция(DZ мотор), като отидох при тях майстора взе да ми развива теори за смяна на дебитомер(1400 лв.),дюзи(4х60-70лв беше отдавна и вече не съм сигурен) и още някакви работи кадето вече не ги помня. Ща не ща се съгласих ама имаха много работа и се оговорихме за ден в който да отида. Да ама аз трябваше да си оправя колата, и един колега от работата ми препоръча един майстор, и аз закарах колата да я види , човека я закачи на компа само рече аха и ми каза да я изгася. Ето момента на изненада 4 свещи и една дистрибурорна капачка и колата си мърка катокотенце и до днес без проблеми (на гас, и не трепва двигателя ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Аз продавам масла на Формулата....Има едно момче дето е ходило на специализация в Германия, спецялно за мех.инжекции на Бош, то разбира...Другите са осмокласници с претенции за майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian990 Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Здравей колега.Не претендирам,че много разбирам от този мотор,но за да гърми тази кола на газ проблема е в свещи, кабели, палец или дистр.капачка.Относно разхода на бензин колегите са подхвърлили - ламбда сонда,ел.хидравличен регулатор или просто настройка на дебитомера.И не на последно място потенциометъра на дебитомера.Ако той е износен и постоянно променя поазанията си няма никаква настройка на бензин,защото се подава инфо на компа и той подава различен импулс към ел.регулатор и от там високия разход.Ако потенциометъра не работи правилно настройката, която се прави от болта на самата клапа за стабилни обороти (това регулира отварянето на плунжера,който подава бензин към дюзите) е не рентабилна.Стабилизират се оборотите, но СО е много голямо във високите обороти(висок разход).На този мотор регулажа на бензин се прави на високи обороти (3000) от рег.болт на клапата, на ниски от компа,който взима инфо от потенциометъра.Много е объркващо всичко напръв поглед,но не е така.Мотора е много добър само трябва да се настрой качествено.За диагностика просто незнам къде да отиде. Аз лично се спавям сам.За смяна с друг мотор със същите к.с. незнам,защото другите мотори от тоя клас са 2.3 за който ти обясниха колегите и 2.6 V-образен,който става без много врътки.Ако имаш интерес обади се на тел.0898736246 - Стефан.Той има даже и мотори в момента - от Пловдив е човека.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 22 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Ще предам информцията на човека с АЦЕ то и ще мисли к'во ще прави...Благодаря на всички за помоща и инфото.Ако има още въпроси ще питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Спред мен най-добре и най-безболезнено ще е да се сложи MS. Няма да се сменя мотор което е доста главоболие,и ще разкараш механичната инж. за винаги. Има и бг вариянти на мегаскурт. Потърси из нета и ще намериш. Ето аз какво намерих http://dek.bg/main.php?action=tuning&t...&pid=squirt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 Слагай 1,8 Т 150 коня ставал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 Слагай 1,8 Т 150 коня ставалоф това беше за друга тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Та да ви кажа и какво стана в крайна сметка...Сложиха му електрическа инжекция от голф , раздели се със сума пара, но сега уж повече коне била , и т.н.Няма грам проблем сега. Ако някой има интерес ще питам и отговоря с подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 (Редактирано) надявам се даняма Газово Редактирано 19 Октомври 2009 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване