Jump to content

Смяна на двигател на 90 купе АСЕ


cyberhill

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Един приятел, съответно въпреки негативните отзиви, които съм му казвал, че идват от този форум за този двигател, си все такова Ауди.

Сега е мътна работата много , не могат да му го настроят на бензин , той тръгна към ГАЗ и стана една разход на бензин 20 - 22 , на газ над 25 всички в Пловдив вдигат ръцете и така на татък. Гърми трещи , абе като гръмотевична буря е. :mukkies:

Та искам да ви попитам от негово име следните неща или по точно варианти - като струва ли си и ще се разрешат ли проблемите.

1. Сега е с газ обикновенна . Къде може да си сложи ГАЗ-ов инжекцион и въобще има ли смисъл да се напъва с това ?

2. Бил чувал че премахвали механичната инжекция и слагали електронно управляема такава , дюзи,ЕКУ цялата инсталация. Това възможно ли е ? Каква би била инвестицията в този вариант ? И не на последно място струва ли си ?

3. Аз го навивам директно да сменя двигателя. Кой двигател ще препоръчате при който ще има най малко подобни проблеми над 130 к.с. да е и почти всичко да пасва без особени преправяния имам предвид поне скорости ( колата не е quattro ). И пак да ме просветлите в $$$ като евентуална инвестиция. Аз си мисля за NM , но нямам много опит и инфо , така че питам Вас. :)

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Аз го навивам директно да сменя двигателя. Кой двигател ще препоръчате при който ще има най малко подобни проблеми над 130 к.с. да е и почти всичко да пасва без особени преправяния имам предвид поне скорости ( колата не е quattro ). И пак да ме просветлите в $$$ като евентуална инвестиция. Аз си мисля за NM , но нямам много опит и инфо , така че питам Вас. :mukkies:

Благодаря предварително.

Ще се сбръчкате ако вие го правите, ако ви го правят в сервиз ще ви одерат 15 кожи. Защото плюс всичката гадост работа и хамалогия, трябва да играят и тенекеджии да ви заваряват стойки и да прекрояват коша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще сменя мотора то частично тази интервеенция е оправдана и си струва ,ако присажда 2.2Т,иначе по добре да я продава,ама казваш куатро нема ,значи втория вариант!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дето се вика не трябваше да я купува , но ....

Добре , вариант 2 ? Има ли го въобще ?

Азис - говориш в случая с NM или по принцип ? Кой двигател би бил най лесно import-нат :mukkies: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дето се вика не трябваше да я купува , но ....

Добре , вариант 2 ? Има ли го въобще ?

Азис - говориш в случая с NM или по принцип ? Кой двигател би бил най лесно import-нат :mukkies: ?

АСЕ. Ако слагате петак трябва да сложите стойка за водния радиатор, стойка за акумулатора. Горивопроводи от колата донор или нови тръби със сеченията квито са при NM. Тва е дет се сещам още в движение, а ще има още маса неща.

Редактирано от АЗИС
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми беше хубаво да е петак , ама ....

Какъв 4-так :hilezh: може да се сложи , който не е АСЕ и да не е с механична инжекция? Най вече идеята му е да премахне механичната инжекция. И да не е слабичък ... поне като АЦЕ да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа че мотора като мотор е супер вчера го изрязах и за 7 секунди на леко надолнище вдигнах 100 на бензин,който иска да вярва.Газов инжекцион е невъзможно да се сложи механична инжекция- това са думи на 7 сервизни техници в русе,имах електронен клапан за газта, който взема сигнал от ламбда сондата и разхода ми беше 35/100 газ.Махнах го и сложих механичен струва 3 лв който е с врътка -кранче и разхода ми е 20/100 градско и 12 извънградско със средна скорост 120 км/ч -все пак съм quattro.Ти с електронен клапан ли си?Ако има как провери си ламбда сондата, в Русе навсякъде ми отказват да ми направят диагностика, дори на бензин, щото газта обърквала компютъра----глупости на търкалета, дори сервиз БОШ ми отказаха тъпанари

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Един приятел, съответно въпреки негативните отзиви, които съм му казвал, че идват от този форум за този двигател, си все такова Ауди.

Сега е мътна работата много , не могат да му го настроят на бензин , той тръгна към ГАЗ и стана една разход на бензин 20 - 22 , на газ над 25 всички в Пловдив вдигат ръцете и така на татък. Гърми трещи , абе като гръмотевична буря е. :)

Та искам да ви попитам от негово име следните неща или по точно варианти - като струва ли си и ще се разрешат ли проблемите.

1. Сега е с газ обикновенна . Къде може да си сложи ГАЗ-ов инжекцион и въобще има ли смисъл да се напъва с това ?

2. Бил чувал че премахвали механичната инжекция и слагали електронно управляема такава , дюзи,ЕКУ цялата инсталация. Това възможно ли е ? Каква би била инвестицията в този вариант ? И не на последно място струва ли си ?

3. Аз го навивам директно да сменя двигателя. Кой двигател ще препоръчате при който ще има най малко подобни проблеми над 130 к.с. да е и почти всичко да пасва без особени преправяния имам предвид поне скорости ( колата не е quattro ). И пак да ме просветлите в $$$ като евентуална инвестиция. Аз си мисля за NM , но нямам много опит и инфо , така че питам Вас. ;)

Благодаря предварително.

Още един вариант, да отиде в ъв сервиз ФОРМУЛА в Пловдив, ако не е ходил вече. Там ще му помогнат и ще го насочат кво да си купи, ако има нещо за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходил е. Казали му че трябва ГАЗ анализ и т.н. Аз нямам много хубави впечатления от Формулата , но това е друга тема.

Оставете това.

Вариант 2 някой чувал ли е да го правят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един вариант, да отиде в ъв сервиз ФОРМУЛА в Пловдив, ако не е ходил вече. Там ще му помогнат и ще го насочат кво да си купи, ако има нещо за смяна.

Всякаде друдаге но не го насочвайте към сервиз Формула :hilezh: Поне аз нямам хубаво мнение за него.Имах проблем с гармене и трещене,защото и аз съм с механична инжекция(DZ мотор), като отидох при тях майстора взе да ми развива теори за смяна на дебитомер(1400 лв.),дюзи(4х60-70лв беше отдавна и вече не съм сигурен) и още някакви работи кадето вече не ги помня. Ща не ща се съгласих ама имаха много работа и се оговорихме за ден в който да отида. Да ама аз трябваше да си оправя колата, и един колега от работата ми препоръча един майстор, и аз закарах колата да я види , човека я закачи на компа само рече аха и ми каза да я изгася. Ето момента на изненада 4 свещи и една дистрибурорна капачка и колата си мърка катокотенце и до днес без проблеми (на гас, и не трепва двигателя )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продавам масла на Формулата....

Има едно момче дето е ходило на специализация в Германия, спецялно за мех.инжекции на Бош, то разбира...

Другите са осмокласници с претенции за майстори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Не претендирам,че много разбирам от този мотор,но за да гърми тази кола на газ проблема е в свещи, кабели, палец или дистр.капачка.Относно разхода на бензин колегите са подхвърлили - ламбда сонда,ел.хидравличен регулатор или просто настройка на дебитомера.И не на последно място потенциометъра на дебитомера.Ако той е износен и постоянно променя поазанията си няма никаква настройка на бензин,защото се подава инфо на компа и той подава различен импулс към ел.регулатор и от там високия разход.Ако потенциометъра не работи правилно настройката, която се прави от болта на самата клапа за стабилни обороти (това регулира отварянето на плунжера,който подава бензин към дюзите) е не рентабилна.Стабилизират се оборотите, но СО е много голямо във високите обороти(висок разход).На този мотор регулажа на бензин се прави на високи обороти (3000) от рег.болт на клапата, на ниски от компа,който взима инфо от потенциометъра.Много е объркващо всичко напръв поглед,но не е така.Мотора е много добър само трябва да се настрой качествено.За диагностика просто незнам къде да отиде. Аз лично се спавям сам.За смяна с друг мотор със същите к.с. незнам,защото другите мотори от тоя клас са 2.3 за който ти обясниха колегите и 2.6 V-образен,който става без много врътки.Ако имаш интерес обади се на тел.0898736246 - Стефан.Той има даже и мотори в момента - от Пловдив е човека.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще предам информцията на човека с АЦЕ то и ще мисли к'во ще прави...

Благодаря на всички за помоща и инфото.

Ако има още въпроси ще питам :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спред мен най-добре и най-безболезнено ще е да се сложи MS. Няма да се сменя мотор което е доста главоболие,и ще разкараш механичната инж. за винаги. Има и бг вариянти на мегаскурт. Потърси из нета и ще намериш. Ето аз какво намерих http://dek.bg/main.php?action=tuning&t...&pid=squirt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Та да ви кажа и какво стана в крайна сметка...

Сложиха му електрическа инжекция от голф , раздели се със сума пара, но сега уж повече коне била , и т.н.

Няма грам проблем сега. Ако някой има интерес ще питам и отговоря с подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...