Jump to content

Тревожно присветва лампата на маслото


SLIPER

Recommended Posts

Здравейте,

установих, че когато преминавам през различни неравности по пътя ми присветва лампата на маслото. Като напоследък това се учестява. Нормално е човек да си помисли, че маслото е заминало накъде по някакви причини и да провери нивото му. Когато обаче погледнах нивото (колата на равно и стояла цяла вечер, не палена) щеката показва, че от както е налято маслото така си стои и не е мръднало. Аз си мисля, че едната от двете джаджи лъже. Въпроса е коя ли е тя? И има ли друг възможен вариант при тази ситуация. :flipoff:

Помагайте !!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сигурен ли си че е лампата на маслото ? Да нямаш в предвид лампата на антифриза(най отгоре на таблото) , пробвай следната магия: отваряш си казанчето и сипваш вода но в никакъв случъй не го пълни до горе !!! ПРОБВАЙ <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сигурен ли си че е лампата на маслото ? Да нямаш в предвид лампата на антифриза(най отгоре на таблото) , пробвай следната магия: отваряш си казанчето и сипваш вода но в никакъв случъй не го пълни до горе !!! ПРОБВАЙ :birthday:

Абсолютно съм сигурен, защото нямам датчик за нивото на антифриза (сменял съм казанче и за това така). Ако щеката не лъже, то тогава става нещо с датчика за нивото на маслото. Какво ли може да е то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата на самия датчик може да е хлабава и за това да премигва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата на самия датчик може да е хлабава и за това да премигва.

Звучи доста логично и ще го проверя. Дано да е това. Благодаря. :dance:

П.П. Но ако някой има други предложения да стреля :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи доста логично и ще го проверя. Дано да е това. Благодаря. :bia:

П.П. Но ако някой има други предложения да стреля :hilezh:

Според мен също е букса - имах същия случай, но с датчика за високо налягане на маслото - освен присветване имаше и звуков сигнал! Оказа се, че имаше прекъсване точно на кабелната обувка! Премигваше и пищеше точно при преминаване през неравности! Успех и пиши какво е станало, че да знаем! :0)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен също е букса - имах същия случай, но с датчика за високо налягане на маслото - освен присветване имаше и звуков сигнал! Оказа се, че имаше прекъсване точно на кабелната обувка! Премигваше и пищеше точно при преминаване през неравности! Успех и пиши какво е станало, че да знаем! :0)

Ще пиша обещавам. Дано да е нещо дребно. :) Не спирайте да стреляте с мненията си. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти си много прав. Не бях се сещал до сега, че маслото и спирачната течност са с една сигнална лампа на таблото. Не ми е минавало и през ума, че може да е спирачната течност. Ще проверя и ще пиша за резултата. Благодаря. :respekt:

П.П. Ако някой се сети за друг вариант стртеляйте. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажи първо коя точно лампа ти свети - дай на контакт и я снимай - би трябвало да свети.

Лампата за масло е една, а лампата за нивото на течност на спирачките е друга.

Също - лампата за масло ако светва/присветва не означава че имаш проблем с нивото на маслото. Тази лампа сигнализира за проблем с налягането на маслото т.е. ако например налягането на маслото падне под 1 бар (примерно, не зам с абсолютна точност границата) тогава лампата светва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажи първо коя точно лампа ти свети - дай на контакт и я снимай - би трябвало да свети.

Лампата за масло е една, а лампата за нивото на течност на спирачките е друга.

Също - лампата за масло ако светва/присветва не означава че имаш проблем с нивото на маслото. Тази лампа сигнализира за проблем с налягането на маслото т.е. ако например налягането на маслото падне под 1 бар (примерно, не зам с абсолютна точност границата) тогава лампата светва.

Мойта работа стана "Много шум за нищо" :) . От цялата работа се оказа естествено лампата за нивито на спирачната течност (тя разбира се няма нищо общо с лампата на масалото). Налях й малко DOT 4 и нещата се оправиха.

Обаче идва другия въпрос: Нормално ли е да губя около 100-тина гр. спирачна течност на година и защо? (няма забележими течове) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега течността не се губи,а просто се износват накладките и нивото пада.Когато ги смениш и върнеш буталцата в задно положение нивото се покачва(отива си в нормата).Така,че не се коси напразно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега течността не се губи,а просто се износват накладките и нивото пада.Когато ги смениш и върнеш буталцата в задно положение нивото се покачва(отива си в нормата).Така,че не се коси напразно. :P

Благодарско :dance::blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...