Jump to content

Seat Exeo "copy paste" от Audi A4


Stelian Kirchev

Recommended Posts

Ние от екипа на Testdrive.bg веднага открихме прилики в екстериора и интериора на Exeo с новото Audi A4. Забележете скосената задница и изрязаните стопове характерни за Audi, както и алуминиевите джанти. В интериора също откриваме взаимстването на кръглите въздоховоди и типичната на Audi средна конзола и волан. Цените започват от 35400лв. за модификация с TDI двигател и мощност от 143 конски сили.

http://testdrive.bg/news/read56.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

нищо не сте открили.... колата е чиста Б7ца отдолу, а интериора е от А4 кабрио... пък и никога не са го крили, знаеше се още като го обявиха, че ще е на базата на старите А4....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VAG Франкенщайн :flipoff:

Между другото сеатите старите повече ме кефят. Тия след 2004та някъде вече се правят от някакъв дизайнер дето всички от по-долния клас са с еднакъв дизайн - нови, стари - ВСИЧКИ.

Редактирано от Archetype
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как нищо, бе.. По безобразен копи-пейст не съм виждал.

Ей го на, евтиния вариант на А4 ; )

идеята ми беше, че не са го крили, за да го отркива някой. Официално си казаха, че ще бъде базирано на старите А4... младежа горе казва, че са открили прилики с новото А4, което пък няма нищо общо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад е съвсем като А5 - тук на 1 пряка има една S5ца дето всеки ден я гледам. И фаровете и разположението на гърнетата - все еднакво. Само отпред малко са се омазали :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво толкова странно има крали били че то и Шкода Октавия е на базата на Пасата само дето цената е друга че и тук същата работа тцтцтц :flipoff: колумбова работа ;0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиста Б7 си е този Сеат.На мене адски много ми харесва,а и смятам че това е доста правилна стратегия да се използва базата на доказан автомобил.

Ако трябва да съм честен имах огромно желание да си го купя нов,но звъннах в аутотехника и ми казаха чак март,април.Дано и на живо изглежда толкова добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... че то и Шкода Октавия е на базата на Пасата само дето цената е друга ...

Октавията винаги е била на базата на Голф.

Иначе по темата - новичко Б7 за 18000 евро - това не е за изпускане!

Аиде да го облагородиш малко ще го докараш до 25000 - за тия пари взимаш базова, ама базова Б8.

Редактирано от chaos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията винаги е била на базата на Голф.

Иначе по темата - новичко Б7 за 18000 евро - това не е за изпускане!

Аиде да го облагородиш малко ще го докараш до 25000 - за тия пари взимаш базова, ама базова Б8.

Определено ваг прекалява с това смесване на моделите си.Тъй като идва логичния въпрос как сеата дето е същия като алди струва по малко.И тогава потенциалния копувач ще си каже да не съм луд да плащам 10000 евро за едни 4 кръгчета,а така алди си обезценяват колите сами. ;)

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене сеатчето ми харесва, бих си го взел ако са спазили всички технологични наща при производството на Б7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене сеатчето ми харесва, бих си го взел ако са спазили всички технологични наща при производството на Б7

И на мен ми харева ама ставаме 2 ма които ще си земат сеата пред алдито, и така лавинообразно и алди сваля цената.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харева ама ставаме 2 ма които ще си земат сеата пред алдито, и така лавинообразно и алди сваля цената.

Е пред ново Ауди няма да го предпочета. Бих го предпочел пред Б7 на старо, но само ако качеството не е много по-различно.. Например аз много държа на галванизирането...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък не виждам нищо лошо от това пре-копиране

напротив

на по - тънка цена се взима нова кола

еее, верно е, че не всеки би предпочел сеат като марка, но е бая разумен вариант

все пак не е дачия, рено, пежо и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е пред ново Ауди няма да го предпочета. Бих го предпочел пред Б7 на старо, но само ако качеството не е много по-различно.. Например аз много държа на галванизирането...

Колега замислял ли се,че има хора които копуват коли само да са нови и човек стои пред дилемта А4 или сеата и ами то си ауди ма по тънкана., значи сеата.Големите фенова е ясно,че ще копуват алди ама и те се дразнят когато елемемти от любимата му кола ги има в още дозина други по евтини коли.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ваг прекалява с това смесване на моделите си.Тъй като идва логичния въпрос как сеата дето е същия като алди струва по малко.И тогава потенциалния копувач ще си каже да не съм луд да плащам 10000 евро за едни 4 кръгчета,а така алди си обезценяват колите сами. ;)

съмнява ме у сета да има качестовото, лукса, комфорта, премиум материалите технологиите и т.н. каквито има в аудитата....тая цена за да стане ниска нали трее да спестят тва онова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво има да се дразнят тези който са си купили ново ауди?Ами останалите хора имат парички само за сеат.

Редактирано от dido-audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега замислял ли се,че има хора които копуват коли само да са нови и човек стои пред дилемта А4 или сеата и ами то си ауди ма по тънкана., значи сеата.Големите фенова е ясно,че ще копуват алди ама и те се дразнят когато елемемти от любимата му кола ги има в още дозина други по евтини коли.

Абе вземаш нова кола и след една година (тва са едно море и една планина.. и градско+извънградско по работа ) и вече не е нова. Предполагам че нов СЕАТ ще струва колкото А4 на две години... така че тука тва ауди няма да е толкова старо.

Проблемът е че няма старото Ауди няма да има много много ГАРАНЦИЯ. Но пък качеството при АУДИ ще е доста по-добро при едни и същи мотори, даже и с еднакъв код... все пак цената ще е по-ниска, намаляването на себестойността на един продукт се прави с ИКОНОМИИ ;)

Така че всеки сам си решава.Лично аз се кефя на този СЕАТ, както и на новата ШКОДА СУПЕРБ ;)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък качеството при АУДИ ще е доста по-добро при едни и същи мотори, даже и с еднакъв код... все пак цената ще е по-ниска, намаляването на себестойността на един продукт се прави с ИКОНОМИИ :respekt:

И как точно два еднакви двигателя ще се различават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съмнява ме у сета да има качестовото, лукса, комфорта, премиум материалите технологиите и т.н. каквито има в аудитата....тая цена за да стане ниска нали трее да спестят тва онова...

ами просто е стария модел.... и естествено цената ще е по-евтина. А пък и ауди се имат за премиум марка и вдигат цените и заради това само. Сигурен съм, че сеата ще бъде чудесно направена кола, като дори може и да са изчистили проблемите в интериора на B6/B7. Сеат от много време правият копия на Ауди/ФВ и тази кола просто продължава традицията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...