PRILEP Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Да споделя и аз разхода на газ: вчера от Пазарджик до Пловдив и обратно (35км извънградско + 22км градко + 35км извънградско = 7.5л). Карал съм 1-2км на бензин, защото не знам какво му става но не иска да запали на газ, когато е загрял двигателят. Някой ако има идеи ще съм му благодарен да сподели. Ауди Б3 1.8 карбуратор 91г.Колега имаш ли клапанче на газта моита не пали ако не го изчакам да цъкне и въртя напрво.Ако дам контакт изчкам да чукне и пали от раз. Мотора ми е същия (PM)gambini , както вече писах на Miroslav1213, мойта е B3 1,8 90коня (PM) ако завъртя веднага не пали.2-ри опит- контакт изчакжам клапана на газта да чукне и пали от раз Редактирано 8 Март 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Колега имаш ли клапанче на газта моита не пали ако не го изчакам да цъкне и въртя напрво.Ако дам контакт изчкам да чукне и пали от раз. Мотора ми е същия (PM)gambini , както вече писах на Miroslav1213, мойта е B3 1,8 90коня (PM) ако завъртя веднага не пали.2-ри опит- контакт изчаквам клапана на газта да чукне и пали от раз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Разхода зависи от много неща,но мисля че и марката и модела на изпарителя са важни. Идеята ми е колеги като си пишете разходите на газ да пишете и с какви изпарители карате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Здравейте, колеги! Имам един проблем. Каляската ми е с карбуратор КЕЙХЕН2. Има две болтчета за реглаж. Едното е за ниските, а другото педполагам че е за центровката на бензин. Обаче в тъмното един "майстор" объркал болтчетата и мвесто това за ниските врътнал другото ама не помни с колко. Някой може ли да ми каже играе ли това роля върху разхода на газ, защото след тази процедрура с 5лв газ (лукойл) минах 11км и газта свърши. (3,5литра=11км). Моля ви даите ми някакув съвет че с тоя разход 30/100 немога да я карам или проблема е в газта на лукойл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 с 5лв не се засича разход бе човек, сложи поне 15-20лв.най-добре е догоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 sickfuck то стана случайно, ама с 5 лева 11км това са си 3,5литра. Смея ли да и сложа 20 лева и да мина с 15литра 40км? Немога да си позволя такъв разход нямам такива пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 (Редактирано) Колеги някой може ли да ми каже какъв е нормалния разход на газ при нормално каране на АУДИ B4 комби quattro???Предварително ви благодаря! Редактирано 30 Август 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 С какъв мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 ами да речем 2.0 или кой е по-икономичен, замислям да си взема Б4 комби с газ само не съм решил дали да е куатро или не. Зависи каква е разликата в разхода, при пложение, че на дълго карам с около 100км/ч а и в града не гоня, ама ходя много за риба и често пътувам през Шипка. Незнам как е с тези 4 карета имат ли проблеми и на кой мотор да с спра??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Ако искаш с газ и с обем 2.0, ще е ACE (140 коня), което е кофти комбинация, според мен се насочи към ABC (v6, 2.6 обем, 150 кс), слага му се газов инжекцион и няма да имаш проблеми, разходът ще е еднакъв между двата мотора, но определено вторият ще е много по - приятен за каране. Градско с quattro мисля около 14-15 на 100 газ ще ти бъде разходът и с двата мотора ако всички ти е на ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 А как да разбера кой е мотора (в смисъл в талона пише ли го?) А между другото 2.0 ли е най-малкия мотор за куатро? Нямам притенции дори и да е 1,8 само да ми гори малко, гледам че не вървят мого скъпи и са с газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 При Б4 има три мотора с обем 2.0 - 90 коня, 115 коня и 140 коня. 80 - ки с quattro и първия мотор не съм виждал, с втория също са рядкост, остава да е с третия. По - малки мотори няма при Б4 (ако е без quattro има 1.6 @ 101 коня). Иначе при Б3 има 1.8 мотори с quattro, но вече са на възраст тези коли и си трябват пари и най - вече време, за да се стегнат. Защо не прегледаш Ауди 100/А6, там също има екземпляри с quattro и се срещат запазени бройки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) Решението ми е твърдо! АУДИ КОМБИ КУАТТРО, задължително с газ! въпроса е кой мотор ще е най-икономичен? Защото нали знаете, че в тези времена се гледа малък разход и евтина поддръжка. Дайте ми съвет към кой мотор да се насоча? Без значение е и модела- А6; 100; или Б4, важен е разхода. Редактирано 18 Ноември 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) ACE и си в играта.И аз бях скептично настроен за тоя двигател но не е нещо сложно.Дръгел на 20 лета е, няма нищо космическо в него.Обаче е вярно, че може да ти скъса нервите .1.8 с куатро се слага или при б3 или при а6 вече "новите" адр, а4 аеб.И най-важното не бързай да купуваш, потърси повече и вземи някоя с поне малко останали живи коне. Редактирано 18 Ноември 2012 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 още от сега ако мислиш толкова много за разходите, вземи си 2.0 абк или абт, втория е 90коня и данъка е доста по-нисък.щом търсиш евтиното не гледай куатро изобщо, кефа е куатро с голям мотор от 140 коня нагоре, иначе няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 (Редактирано) Мерси, колеги! Относно quattroto не ми трябва за изпълнения, а за да минавам спокойно Шипка и като ме завали дъжд, като съм за риба да мога да се прибера. Веднъж вече каляската ми нощува на язовир и не искам да се повтаря . Затова гледам да е нещо средно между проходимост и евтино. Затова уточних, че нямам притенции Б4; А6 или 100. Благодаря! Редактирано 19 Ноември 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 ...като съм за риба да мога да се прибера. Веднъж вече каляската ми нощува на язовир и не искам да се повтаря... Търсиш си кола за риба.Чувал съм,че трабанчетата се справят добре за целта.И покриват финансовите условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 казвам ти от личен опит, като ми блъснаха б3 и голямо чудене падна какъв да е следващия дръгел ии можех да взема 2.3 куатро без пари почти ама взех б4 на предно, щото ако искаш евтина кола с куатро-то не се връзва, за разхдо не говоря мен ме отказа чукане когато превключвам отзад ии да ти кажа щом мислиш за разхода значи директно си избий куатрото от акъла, аз можех да я взема веднага колата ама се замислих първо иии за момента не ме устройваше тъй че...абк :hilezh:/> ,но дойде ли момента пак ще е ауди и тоя път истинско :)/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Пълно е вече по моргите с части.Аз не виждам много по скъпа поддръжка от моното.Изключение прави данъка към общината но той е колкото половин гражданска.Гумите не ги броя защото вместо 16-ки и с 15-ки става да се вози човек (изключвам фешъна).Примерно сега се разтече някакъв семеринг отзад, 33 лева е в поршебг.Та с малко повече пари се поддържа куатро.Освен ако не строшиш заден диференциал, което е доста рядко явление при нормално шофиране.Окачването вероятно няма да го пипа докато е негова собственост (задното), има и изключения.Това са ми вижданията за 4х4 в в б4, не вярвам в стотицата да е нещо по различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Мерси колеги! Мисля, че някакъв разход до13-15л/100км газ (за градско) ме устройва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 16V 4х4 ще дава такъв разход спокойно зимата, лятото дори 12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 с РМ съм и последно време градско удрям някви космически разходи от порядъка на 15-17.5 дали е заради кофти карането което правя? чести студени стартове, обикновено стигам до мястото, за което съм тръгнал преди да е изключил смукача... градско карам с около 50-60 като гледам да ускорявам по-бързо до тая скоростиначе извънградско удря супер разход 8-8.5 според скоростта 90-110 без много изпреварвания и с плавни ускоренияонзи ден Хисаря - Пловдив - Хисаря = ~90км + 50км градско в Пловдив ми даде 9.5л/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 В такъв режим нормално на гори като 4.2, помисли защо в оптимален работен режим ти гори 9 а иначе 15.Или се примири с този разход, или си оправи карането и почни да съчетаваш няколко кратки маршрута в един голям с кратки спирания.Няма спасение иначе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 с РМ съм и последно време градско удрям някви космически разходи от порядъка на 15-17.5 дали е заради кофти карането което правя? чести студени стартове, обикновено стигам до мястото, за което съм тръгнал преди да е изключил смукача... градско карам с около 50-60 като гледам да ускорявам по-бързо до тая скоростиначе извънградско удря супер разход 8-8.5 според скоростта 90-110 без много изпреварвания и с плавни ускоренияонзи ден Хисаря - Пловдив - Хисаря = ~90км + 50км градско в Пловдив ми даде 9.5л/100През последната седмица и на мен ми се качи разходът до 15/100, от газта е проблемът. Смени газстанцията, Лукойл например, и ще усетиш разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 и аз имах известни съмнения в газта... на петрол зареждам ама има един особен мириз последно време...миналата година със същото каране повече от 14 не е скачала... че дори и в по-студените дниднеска пак ми удари 17.5 като съм карал като бабичка... повече от 2к оборота не съм вдигалскоро вадихме делкото за смяна на датчик на хол... дали не са ми прецакали предварението ??? май ще ходя в сервиз ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване