Jump to content

вредна ли е газта за бензиновия двигател???



Recommended Posts

Интересно как направи калкулацията :flehan: . Кадърно поставената АГУ/ГИ не е вредна за двигателя. Важна е и правилната експлоатация - газта се слага за ИКОНОМИЯ, а не за състезания :lol: .

Не схвана май иронията :lol:

Разбира се,че газта не е вредна за двигателя.Просто като ти останат половината спестени пари,ако ги дадеш пак за гориво ще навъртиш два пъти повече км.

Колата ти вместо на половин милион ще е на един примерно,а това е точно двойна амортизация :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 162
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има двигатели, които не се понасят с газта.

Може и да има,но в повечето случаи е преувеличено.

Преди 2 години слагах на Тойота vvti-един от "проблемните" мотори.Засега около 70к и никаква промяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам за 10 фиести с прегорели клапани. Обяснението е че поради "некаленост" на материала, колите бяха чисто нови, и по висока температура на изгаряне на газата са прегорели клапаните.

Знам също за някои БМВ-та които не е препоръчително да се газифицират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не схвана май иронията :lol: ....

Хаха, не ми е бавен нагревателя, а ми е дълъг кабела :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам за 10 фиести с прегорели клапани. Обяснението е че поради "некаленост" на материала, колите бяха чисто нови, и по висока температура на изгаряне на газата са прегорели клапаните.

Знам също за някои БМВ-та които не е препоръчително да се газифицират.

Да,тези неща са известни по принцип,но съм виждал списък с проблемните автомобили и те никак не са малко,виждал съм също и тестове на такива коли с "Flash lube".Според тях проблемът с клапаните не се проявява.Според мен нещата са малко повече бизнес :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ами затова се мисли ве, преди да тръгнеш да търсиш кола, щом ще караш на газ, търсиш такава, дето се газифицира безпроблемно и после само се смееш на теми за прегаращи клапани и Флаш Луб за сумати пари със съмнително действие :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Аз знам за 10 фиести с прегорели клапани. Обяснението е че поради "некаленост" на материала, колите бяха чисто нови, и по висока температура на изгаряне на газата са прегорели клапаните.

Знам също за някои БМВ-та които не е препоръчително да се газифицират.

Там проблема също така е, че и клапаните не са с подвигачи (ако визираш Duratec моторите), а с така-наречените парички и ако не се регулират навреме хлабините клапаните доста по-лесно и бързо прегарят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Форд форума специално четох че на Фокус двигателите (вероятно и доста от тях се качват на Мондео и Фиеста) прегарят клапани и хич не били за газиране, че ми беше нещо на ума да бартеросвам Б4-та за Фокус без доплащане от моя страна но добре ми дойде акъла на време :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той двигателя е дело на Ford съвместно с Mazda/Yamaha ако имаш предвид Duratec:)

И наистина не му се отразява добре газта ако не регулираш често клапаните. Но за сметка на това са доста икономични, при мен 1.6 100 к.с. в София над 8.6/100 не съм успявал да кача, а доста често падам и на малко под 8. Та дявола не е толкова черен и монетата винаги има две страни:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той двигателя е дело на Ford съвместно с Mazda/Yamaha ако имаш предвид Duratec:)

И наистина не му се отразява добре газта ако не регулираш често клапаните. Но за сметка на това са доста икономични, при мен 1.6 100 к.с. в София над 8.6/100 не съм успявал да кача, а доста често падам и на малко под 8. Та дявола не е толкова черен и монетата винаги има две страни:hilezh:

Напълно съгласен съм за монетатат и двете страни но досега Мазда с прегорели клапани аз лично не съм виждал и във форума на Мазда това никога не е стояло като въпрос.Ако знаеш къде има такава с прегорели клапани от АГУ ще съм радостен да ми я споделиш/кажеш/покажеш.А във вашия форум има доста инфо относно това.Сега не искам темата ми да минава в раздел "нашия-вашия"форум, просто споделих какво ме отказа тогава от покупката на Фокуса иначе ми харесваше доста като кола, и бях подочул че с корозията и окачването няма да има грижи по Бг пътищата ако се пази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Проблемите с клапаните ако може да се нарече изобщо проблем е причинен от по-малката скорост на горене на Пропан-Бутана. Получава се така, че част от сместа доизгаря при отворени изпускателни клапани. Този проблем напълно се елиминира с един ТАП, който от своя страна има и доста други предимства. Реглажа на клапаните е препоръчителен и при работа на бензин, а за да е в кондиция мотора и при работа на газ, препоръчително е интервала между два реглажа да се скъси. Все пак неподдържането на мотора в кондиция винаги има един и същ ефект бъркане в джоба, а един реглаж на клапани все пак не е кой знай каква цифра.

Редактирано от a_stankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги, прочетох доста в форума относно газта, но тъй като не разбирам ни най-малко от газови уредби и инжекциони, а мой приятел иска да си сложи газов инжекцион на Ауди 96", 1.6 бензин, реших да ви попитам за вашето мнение. Какво бихте го посъветвали? Благодаря предварително ! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...