venko74 Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Интересно как направи калкулацията . Кадърно поставената АГУ/ГИ не е вредна за двигателя. Важна е и правилната експлоатация - газта се слага за ИКОНОМИЯ, а не за състезания .Не схвана май иронията Разбира се,че газта не е вредна за двигателя.Просто като ти останат половината спестени пари,ако ги дадеш пак за гориво ще навъртиш два пъти повече км.Колата ти вместо на половин милион ще е на един примерно,а това е точно двойна амортизация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Кадърно поставената АГУ/ГИ не е вредна за двигателя.Има двигатели, които не се понасят с газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Има двигатели, които не се понасят с газта.Може и да има,но в повечето случаи е преувеличено.Преди 2 години слагах на Тойота vvti-един от "проблемните" мотори.Засега около 70к и никаква промяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Аз знам за 10 фиести с прегорели клапани. Обяснението е че поради "некаленост" на материала, колите бяха чисто нови, и по висока температура на изгаряне на газата са прегорели клапаните. Знам също за някои БМВ-та които не е препоръчително да се газифицират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Не схвана май иронията ....Хаха, не ми е бавен нагревателя, а ми е дълъг кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Аз знам за 10 фиести с прегорели клапани. Обяснението е че поради "некаленост" на материала, колите бяха чисто нови, и по висока температура на изгаряне на газата са прегорели клапаните. Знам също за някои БМВ-та които не е препоръчително да се газифицират.Да,тези неща са известни по принцип,но съм виждал списък с проблемните автомобили и те никак не са малко,виждал съм също и тестове на такива коли с "Flash lube".Според тях проблемът с клапаните не се проявява.Според мен нещата са малко повече бизнес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 31 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2010 Ами затова се мисли ве, преди да тръгнеш да търсиш кола, щом ще караш на газ, търсиш такава, дето се газифицира безпроблемно и после само се смееш на теми за прегаращи клапани и Флаш Луб за сумати пари със съмнително действие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Аз знам за 10 фиести с прегорели клапани. Обяснението е че поради "некаленост" на материала, колите бяха чисто нови, и по висока температура на изгаряне на газата са прегорели клапаните. Знам също за някои БМВ-та които не е препоръчително да се газифицират.Там проблема също така е, че и клапаните не са с подвигачи (ако визираш Duratec моторите), а с така-наречените парички и ако не се регулират навреме хлабините клапаните доста по-лесно и бързо прегарят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 9 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Във Форд форума специално четох че на Фокус двигателите (вероятно и доста от тях се качват на Мондео и Фиеста) прегарят клапани и хич не били за газиране, че ми беше нещо на ума да бартеросвам Б4-та за Фокус без доплащане от моя страна но добре ми дойде акъла на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Той двигателя е дело на Ford съвместно с Mazda/Yamaha ако имаш предвид Duratec:)И наистина не му се отразява добре газта ако не регулираш често клапаните. Но за сметка на това са доста икономични, при мен 1.6 100 к.с. в София над 8.6/100 не съм успявал да кача, а доста често падам и на малко под 8. Та дявола не е толкова черен и монетата винаги има две страни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 9 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Той двигателя е дело на Ford съвместно с Mazda/Yamaha ако имаш предвид Duratec:)И наистина не му се отразява добре газта ако не регулираш често клапаните. Но за сметка на това са доста икономични, при мен 1.6 100 к.с. в София над 8.6/100 не съм успявал да кача, а доста често падам и на малко под 8. Та дявола не е толкова черен и монетата винаги има две страниНапълно съгласен съм за монетатат и двете страни но досега Мазда с прегорели клапани аз лично не съм виждал и във форума на Мазда това никога не е стояло като въпрос.Ако знаеш къде има такава с прегорели клапани от АГУ ще съм радостен да ми я споделиш/кажеш/покажеш.А във вашия форум има доста инфо относно това.Сега не искам темата ми да минава в раздел "нашия-вашия"форум, просто споделих какво ме отказа тогава от покупката на Фокуса иначе ми харесваше доста като кола, и бях подочул че с корозията и окачването няма да има грижи по Бг пътищата ако се пази. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a_stankov Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 (Редактирано) Проблемите с клапаните ако може да се нарече изобщо проблем е причинен от по-малката скорост на горене на Пропан-Бутана. Получава се така, че част от сместа доизгаря при отворени изпускателни клапани. Този проблем напълно се елиминира с един ТАП, който от своя страна има и доста други предимства. Реглажа на клапаните е препоръчителен и при работа на бензин, а за да е в кондиция мотора и при работа на газ, препоръчително е интервала между два реглажа да се скъси. Все пак неподдържането на мотора в кондиция винаги има един и същ ефект бъркане в джоба, а един реглаж на клапани все пак не е кой знай каква цифра. Редактирано 6 Октомври 2010 от a_stankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dracstera Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Здравейте колеги, прочетох доста в форума относно газта, но тъй като не разбирам ни най-малко от газови уредби и инжекциони, а мой приятел иска да си сложи газов инжекцион на Ауди 96", 1.6 бензин, реших да ви попитам за вашето мнение. Какво бихте го посъветвали? Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване