Jump to content

A6 C6 задни накладки


toyobg

Recommended Posts

Някои знае ли как се сменят задните накладки на А6Ц6

Скоро сменях на моята, която обаче е Ц4, но не вярвам да е много по-различно:

Отвиваш двата болта, които държат апарата, със скоба прибираш буталото и слагаш новите, завиваш новите болтове и си готов.

Дано е така! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задните спирачни апарати не се ли навиват?

Може и да не се навиват, но тогава след интервенцията приключваш с ръчната (и с проблемите с нея :) )- би трябвало да се навиват, разбира се :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

закарай я на майстор, за да не я оплескаш, ако колата е карана в мокър климат, може и да има нещо клеясало и да се оцапаш само без да успееш да ги смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта оня ден ги сменихме барабар с дисковете и беше доста инт защото се оказа че буталата трябва да се натискат докато се навиват за да се приберат иначе останалото наистина са само 2та болта отзад, махаш сепаратора, прибираш буталото и нахакваш новите, малко обезвъздушаване и вс е тип топ :flipoff: Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C6 е с електромеханична ръчна спирачка, което ще рече, че за да се демонтират задните накладки, някой трябва да накара моторчетата на ръчната да се отворят в сервизно положение.

Тестер или ВАГ-Ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C6 е с електромеханична ръчна спирачка, което ще рече, че за да се демонтират задните накладки, някой трябва да накара моторчетата на ръчната да се отворят в сервизно положение.

Тестер или ВАГ-Ком.

Сега ме подсети и за чистачките :gruebel:

в менюто има отметка "сервизно положение". Чудех се закакво е и сега ми светна, че едиствено тогава можеш да смениш перата на чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а в ц7 ще се налага ли да се закача на ваг-ком за да си налея течност за чистачки и да си напомпам гумите? не се сдържах... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C6 е с електромеханична ръчна спирачка, което ще рече, че за да се демонтират задните накладки, някой трябва да накара моторчетата на ръчната да се отворят в сервизно положение.

Тестер или ВАГ-Ком.

как точно с ваг-ком да накарам да идат мотчетата в сервизно положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как точно с ваг-ком да накарам да идат мотчетата в сервизно положение.

Щом питаш, по-добре да го стори някой, който разбира какво прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом питаш, по-добре да го стори някой, който разбира какво прави.

абсолютно

винаги такива методи да цакнеш дявола излизат по - солени, отколкото да идеш някъде и за 20 мин да си готов и с чисти ръце!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че, пари за тая кола съм изкарал точно с персонални компютри така, че не ме е страх да се ровя в нея с ваг-ком

ето как се оправих със накладките:

Open Rear Parking Brake

Prerequisites:

Connect a battery charger.

Cycle the Parking Brake ON, then OFF first.

[select]

[53 - Parking Brake]

[basic Settings - 04]

Group 007

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The brake calipers will then open, allowing the pads to be changed.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

It is normal for the LED in the parking brake switch and the warning lamp in the instrument cluster to blink rapidly at this point.

Close Rear Parking Brake

Prerequisites:

Connect a battery charger.

[select]

[53 - Parking Brake]

[basic Settings - 04]

Group 006

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The brake calipers will then close.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

The LED in the parking brake switch and the warning lamp in the instrument cluster will probably continue to blink rapidly. This should stop after cycling the Parking Brake ON, then OFF again.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...