Freestyler Публикувано 19 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 А за вървежа и удоволствието от AEL-а мисля,че си говорихме с теб.А комбинацията с квадрото радва много.Все още важи офертата да я разтъпчиш,не съм забравила.И ако ме питаш сега е момента,че сняг може и да няма вече.Благодаря ти! Аз не искам да я карам. Знам, че върви доста, макар че всяка една, в сравнение с моята /която пълзи/ върви доста. Искам да добия непосредствени впечатления от интериора и качеството на материалите в купето, защото онзи ден карах една А4-ка 1.8Т, 98-ма година, която вървеше чудесно, но вътре пластмасавееше за вкуса ми. Някак крехка и мека ми се стори. Може конкретния екземпляр да е бил такъв, не знам. Ако направя един сравнителен паралел, В4-ката е пръчка, а А4-ката - съчка. До тогава смятах, че не бих си взел такава единствено заради алуминиевите носачи, но вече причините стават повече. Драсни едно лично, когато можеш да ми отделиш 15-20 минути. Може и на някоя форумна среща, все едно. Я погледни тук една , за която имаме доста събрана информация и е гледана от свой човек. Харесва ли ти?http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11233078611953124Ех, тая Враца бе! В събота смятам да ходя до там, че съм си набелязал и още една.http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11234785523569522 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Абе направо идвай на НИМ довечера в 20.00 часа и действаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 За мен най-дорбият вароиянт е ако можеш да отскочиш до Германия, или някой твой приятел. Ако си избереш кола от собственика и направо, не от автокъща има голяма вероятност да си е на реални км. Някак не си представям германеца да иде и да започне да се чуди как да върне километража, че да изкара 500-1000 евро отгоре. Виж в мобиле.де частните обяви и за мен е реално да можеш да намериш нещо на около 250-300 000км. Които не би трябвало да са никакъв проблем за дизела, ако е гледан като хората... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 каквото и да вземеш гледай да е куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshopov Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Кой филм (от поредицата А6 С4) да гледам през следващите няколко години, това е въпросът. Петакът е пословично здрав, но и по-скъп за ремонт, а вероятността за такъв е повече от реална, предвид истинските му километри. ACE-то всички си го знаеме, особено на газ, а такава ще има. Неприятностите там са свързани по-скоро с пилеене на нерви, отколкото на пари, по презумпция е каран по-малко, а обслужването му е по-евтино. Разхода за гориво в монетарно изражение е почти един и същ. В импас съм. Трябва да избера един от двата (трите). Помощ!!!!!!!!колега АЕЛ без компромиси и куатро аз не сам с куатро и много ме яд но пак моята е на 200000 реални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 (Редактирано) Де да знам аз, АЦЕ-то си е хубав мотор ако не се правиш на състезател, ама пуста механична инжекция... AEL наистина сигурно нема си знае километрите, Петако съм го карал на газ и то на 80ка авант с куатро - ми кво да ти каа - умрел от гъдел беше тоя мотор, аз умрех от смех лично. Затова те насочвам към ABC, AAH - сериозни машини, а и винаги идват в комплект с висок клас оборудване. Поддръжката - немам идея ква е, но случих да покарам веднъж Vento VR6 със същия 2.8 ААH и просто ААХНАХ. Добре е да се съобрази при покупка, че по-тежкият мотор ще благоприятства по-бързото износване на предницата (може и да бъркам)И както е казал колегата, квото и да земеш... знаеш за кви диференциали да гледаш отдолу нали? Отдавна не беше имало готина спам тема в техническия на 100/А6, якоо!! Редактирано 19 Февруари 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 AEL или ABC ... казва още един човек с АCE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 (Редактирано) del Редактирано 19 Февруари 2009 от stilian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragomir Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Колега виж тая тема, преди известно време се чудех и аз:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=48680може да ти помогне в избора..Но мое лично мнение - ако ще взимаш бензина - не слагай газ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 AEL или ABC ... казва още един човек с АCE станахме двамаа,макар,че аз лично към АЦЕ-то нямам никаква забележка,просто не съм състезател,моето е с бая екстри всичките работят и си ме кефи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 кво правим в Бг-пробваме с трици маймунчета да храним-хем искаме колата да върви като самолет,хем да гори,ако може 0л/100кмнаправи си правилно преценката...на дизела няма алтернативно гориво/а тоя кораб не гори малко /;АЦЕ-то,ако му сложиш и имаш проблеми,се прежалваш и си караш хубавата,но скопена колица;на АБЦ-то още от началото изскачаш с хилядарка за ГИ,а и подържаш шестак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Аз като собственик на АЦЕ ако сега тепърва ще си избирам ще взема АБЦ,но и АЦЕ ме устройва,държи се не по-лошо от 2.3,поне на Ц4 авант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Аз като собственик на АЦЕ ако сега тепърва ще си избирам ще взема АБЦ,но и АЦЕ ме устройва,държи се не по-лошо от 2.3,поне на Ц4 авант.ми и аз като собственик на АЦЕ мога да кажа, че мотора е малко дразнещ, налага прекалено честа смяна на предавките в града, с механична ск. кутия е малко... Под 30 км/ч ако вкараш трета трябва да натискаш до дупка за да поеме. Еми дразнещо си е, на дълъг път също изпреварваш на 3та вместо на 4та, иска си обороти мотора, тва е...(но пък след 3500 об./мин. ти се отблагодарява за търпението...) като собственик на аце викам земи абц или аах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 ами аз с 1500 оборота си карам и на 3-та и на 4-та и си поема добре,е не се изстрелва ама върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 по обороти не съм го мерил, но минималната скорост на предавките е: 2ра - 10, 3та - 30, 4та - 40, 5та-55, 6та космическа и си в Жазза.а с 1500 на трета... посмали малко ве, и други аце-та съм карал, твойта да не е чупосана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 гледай верно да е куатро и АЕЛ. Мотора е чудесен, особено ако е на по-малко километри, но определенo за мен това е избора за C4, ако не броиме 2.2Т. А тази горе австрийската много добре изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 Абе се добри съвети,ама върви взимай докато се водиме в криза,че после не се знае,сега по-се ядват цените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 Абе се добри съвети,ама върви взимай докато се водиме в криза,че после не се знае,сега по-се ядват цените.Прав си иначе, неска пробвах, от 1500 оборота на 3та си поема идеално, леко чудене има на 4та при същите обороти. гледай верно да е куатро и АЕЛ. Мотора е чудесен, особено ако е на по-малко километри, но определенo за мен това е избора за C4, ако не броиме 2.2Т. А тази горе австрийската много добре изглежда.Баце, де ги тия аеели плюс кватро на малко километри? искам и ааассссссссссссС!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 21 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2009 кво правим в Бг-пробваме с трици маймунчета да храним-хем искаме колата да върви като самолет,хем да гори,ако може 0л/100кмнаправи си правилно преценката...на дизела няма алтернативно гориво/а тоя кораб не гори малко /;АЦЕ-то,ако му сложиш и имаш проблеми,се прежалваш и си караш хубавата,но скопена колица;на АБЦ-то още от началото изскачаш с хилядарка за ГИ,а и подържаш шестакТова за дизела няма нищо общо с истината.Аз лично карах по=малък мотор преди това на ФВ, след като си взех дизата, разбрах колко съм бъркал ... Да - иска си поддръжка, тр да смениш основни неща и после само караш и кееееф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 23 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2009 (Редактирано) AEL, Quattro, 6 скорости, това е C4-ка. ПС: пропуснах AVANT!!! Редактирано 23 Февруари 2009 от SG mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 24 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2009 (Редактирано) AEL това е моторът. Само добри спомени от него имам. Върви много, харчи малко, не се чупи. По някога се замислям, не направих ли грешка, че я продадох Редактирано 24 Февруари 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 24 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2009 Прав си иначе, неска пробвах, от 1500 оборота на 3та си поема идеално, леко чудене има на 4та при същите обороти. Баце, де ги тия аеели плюс кватро на малко километри? искам и ааассссссссссссС!!!!!!е моя беше такъв! Взех го на 150К км от първия собственик, от австрия... и го продадох да се ева аз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 24 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2009 (Редактирано) е моя беше такъв! Взех го на 150К км от първия собственик, от австрия... и го продадох да се ева аз... Ко ревеш ве? Имаш Бентлей... Е, не е със 6 скорости ама кво.... Редактирано 24 Февруари 2009 от ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2009 Обхванала го е една носталгия,покрай снеговете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 24 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2009 Обхванала го е една носталгия,покрай снеговете А-а-а то бентлито върви ве има зимен режим на автомата...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване