Jump to content

AEL (AAT) vs ACE


Freestyler

Recommended Posts

А за вървежа и удоволствието от AEL-а мисля,че си говорихме с теб.А комбинацията с квадрото радва много.Все още важи офертата да я разтъпчиш,не съм забравила.И ако ме питаш сега е момента,че сняг може и да няма вече.
Благодаря ти! Аз не искам да я карам. Знам, че върви доста, макар че всяка една, в сравнение с моята /която пълзи/ върви доста. Искам да добия непосредствени впечатления от интериора и качеството на материалите в купето, защото онзи ден карах една А4-ка 1.8Т, 98-ма година, която вървеше чудесно, но вътре пластмасавееше за вкуса ми. Някак крехка и мека ми се стори. Може конкретния екземпляр да е бил такъв, не знам. Ако направя един сравнителен паралел, В4-ката е пръчка, а А4-ката - съчка. До тогава смятах, че не бих си взел такава единствено заради алуминиевите носачи, но вече причините стават повече. Драсни едно лично, когато можеш да ми отделиш 15-20 минути. Може и на някоя форумна среща, все едно. :steinigung:
Я погледни тук една , за която имаме доста събрана информация и е гледана от свой човек. Харесва ли ти?http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11233078611953124
Ех, тая Враца бе! В събота смятам да ходя до там, че съм си набелязал и още една.http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11234785523569522
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За мен най-дорбият вароиянт е ако можеш да отскочиш до Германия, или някой твой приятел. Ако си избереш кола от собственика и направо, не от автокъща има голяма вероятност да си е на реални км. Някак не си представям германеца да иде и да започне да се чуди как да върне километража, че да изкара 500-1000 евро отгоре. Виж в мобиле.де частните обяви и за мен е реално да можеш да намериш нещо на около 250-300 000км. Които не би трябвало да са никакъв проблем за дизела, ако е гледан като хората...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой филм (от поредицата А6 С4) да гледам през следващите няколко години, това е въпросът. Петакът е пословично здрав, но и по-скъп за ремонт, а вероятността за такъв е повече от реална, предвид истинските му километри. ACE-то всички си го знаеме, особено на газ, а такава ще има. Неприятностите там са свързани по-скоро с пилеене на нерви, отколкото на пари, по презумпция е каран по-малко, а обслужването му е по-евтино. Разхода за гориво в монетарно изражение е почти един и същ. В импас съм. Трябва да избера един от двата (трите). Помощ!!!!!!!!

колега АЕЛ без компромиси и куатро аз не сам с куатро и много ме яд но пак моята е на 200000 реални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам аз, АЦЕ-то си е хубав мотор ако не се правиш на състезател, ама пуста механична инжекция...

AEL наистина сигурно нема си знае километрите, Петако съм го карал на газ и то на 80ка авант с куатро - ми кво да ти каа - умрел от гъдел беше тоя мотор, аз умрех от смех лично. Затова те насочвам към ABC, AAH - сериозни машини, а и винаги идват в комплект с висок клас оборудване. Поддръжката - немам идея ква е, но случих да покарам веднъж Vento VR6 със същия 2.8 ААH и просто ААХНАХ. Добре е да се съобрази при покупка, че по-тежкият мотор ще благоприятства по-бързото износване на предницата (може и да бъркам)

И както е казал колегата, квото и да земеш... знаеш за кви диференциали да гледаш отдолу нали? :)

Отдавна не беше имало готина спам тема в техническия на 100/А6, якоо!!

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж тая тема,

преди известно време се чудех и аз:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=48680

може да ти помогне в избора..

Но мое лично мнение - ако ще взимаш бензина - не слагай газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEL или ABC ... казва още един човек с АCE :bia:

станахме двамаа,макар,че аз лично към АЦЕ-то нямам никаква забележка,просто не съм състезател,моето е с бая екстри всичките работят и си ме кефи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво правим в Бг-пробваме с трици маймунчета да храним-хем искаме колата да върви като самолет,хем да гори,ако може 0л/100км

направи си правилно преценката

...на дизела няма алтернативно гориво/а тоя кораб не гори малко ;) /;АЦЕ-то,ако му сложиш и имаш проблеми,се прежалваш и си караш хубавата,но скопена колица;на АБЦ-то още от началото изскачаш с хилядарка за ГИ,а и подържаш шестак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като собственик на АЦЕ ако сега тепърва ще си избирам ще взема АБЦ,но и АЦЕ ме устройва,държи се не по-лошо от 2.3,поне на Ц4 авант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като собственик на АЦЕ ако сега тепърва ще си избирам ще взема АБЦ,но и АЦЕ ме устройва,държи се не по-лошо от 2.3,поне на Ц4 авант.

ми и аз като собственик на АЦЕ мога да кажа, че мотора е малко дразнещ, налага прекалено честа смяна на предавките в града, с механична ск. кутия е малко... Под 30 км/ч ако вкараш трета трябва да натискаш до дупка за да поеме. Еми дразнещо си е, на дълъг път също изпреварваш на 3та вместо на 4та, иска си обороти мотора, тва е...(но пък след 3500 об./мин. ти се отблагодарява за търпението...) като собственик на аце викам земи абц или аах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по обороти не съм го мерил, но минималната скорост на предавките е: 2ра - 10, 3та - 30, 4та - 40, 5та-55, 6та космическа и си в Жазза.

а с 1500 на трета... посмали малко ве, и други аце-та съм карал, твойта да не е чупосана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай верно да е куатро и АЕЛ. Мотора е чудесен, особено ако е на по-малко километри, но определенo за мен това е избора за C4, ако не броиме 2.2Т. А тази горе австрийската много добре изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе се добри съвети,ама върви взимай докато се водиме в криза,че после не се знае,сега по-се ядват цените.
Прав си иначе, неска пробвах, от 1500 оборота на 3та си поема идеално, леко чудене има на 4та при същите обороти. <_<
гледай верно да е куатро и АЕЛ. Мотора е чудесен, особено ако е на по-малко километри, но определенo за мен това е избора за C4, ако не броиме 2.2Т. А тази горе австрийската много добре изглежда.
Баце, де ги тия аеели плюс кватро на малко километри? искам и ааассссссссссссС!!!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво правим в Бг-пробваме с трици маймунчета да храним-хем искаме колата да върви като самолет,хем да гори,ако може 0л/100км

направи си правилно преценката

...на дизела няма алтернативно гориво/а тоя кораб не гори малко <_< /;АЦЕ-то,ако му сложиш и имаш проблеми,се прежалваш и си караш хубавата,но скопена колица;на АБЦ-то още от началото изскачаш с хилядарка за ГИ,а и подържаш шестак

Това за дизела няма нищо общо с истината.

Аз лично карах по=малък мотор преди това на ФВ, след като си взех дизата, разбрах колко съм бъркал ... Да - иска си поддръжка, тр да смениш основни неща и после само караш и кееееф :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEL това е моторът. Само добри спомени от него имам. Върви много, харчи малко, не се чупи. По някога се замислям, не направих ли грешка, че я продадох :rolleyes:

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си иначе, неска пробвах, от 1500 оборота на 3та си поема идеално, леко чудене има на 4та при същите обороти. :rolleyes:Баце, де ги тия аеели плюс кватро на малко километри? искам и ааассссссссссссС!!!!!!

е моя беше такъв! Взех го на 150К км от първия собственик, от австрия... и го продадох да се ева аз... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е моя беше такъв! Взех го на 150К км от първия собственик, от австрия... и го продадох да се ева аз... ;)

Ко ревеш ве? Имаш Бентлей... ;)

Е, не е със 6 скорости ама кво....

Редактирано от ACE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...