SpeedyMan Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Някой знае ли как стои въпроса с консумативите? Говорим за автомобил 1996-1998 година. Интересуват ме цените на самите консумативи отделно от труда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Някой знае ли как стои въпроса с консумативите? Говорим за автомобил 1996-1998 година. Интересуват ме цените на самите консумативи отделно от труда.Да не купиш такава кола, че те убих..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Кво й е на колицата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Кво й е на колицата? Е супер е... Само дето обслужването и ще е все едно подържаш SL65AMG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Е супер е... Само дето обслужването и ще е все едно подържаш SL65AMGСтига бе.. 4-5 ремъка, 4-5 филтъра, няколко литра масло.. кво толкоз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Хайде бе, някой да каже, дали обслужването не е като на А6 2.5 TDI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Хайде бе, някой да каже, дали обслужването не е като на А6 2.5 TDI?Същото е ве смотан, мотора е един и същ....Само дето А8 цата окачването и издържа още по-малко от на А6, а има и доста други ралти дет могат да те докарат до инфаркт, ако се развалят.....Иначе колата е доста маняшка! А-а-а мисля и че за А8 няма други, освен оригиналните части..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Частите по ангренажа ми излизаха около 700-800лв. Смяна на всеки 90 000 - 100 000км. Поддръжката на двигателя е същата като на А4 и А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Същото е ве смотан, мотора е един и същ....Само дето А8 цата окачването и издържа още по-малко от на А6, а има и доста други ралти дет могат да те докарат до инфаркт, ако се развалят.....Иначе колата е доста маняшка! А-а-а мисля и че за А8 няма други, освен оригиналните части.....И ти ли бе Бруте???Аз пари имам. Не ми пука. Освен това носачите мога да си ги сменям и сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 (Редактирано) И ти ли бе Бруте???Аз пари имам. Не ми пука. Освен това носачите мога да си ги сменям и сам.Тва че имаш пари, незначи че тряя да ги наливаш в някъв гюм и то дизелов.... За тея пари по-добре строй къща...Ако удариш чертата след 5 години по тая А8ца ще си дал пари за къща груб строеж поне 100 квадратаАко искаш лимузина, купи си Е38 730д.... Редактирано 7 Март 2009 от ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Колега колата е много хубава и тия филми дето ти разпраат за нея са много относителни.Виждал съм и съм карал гледани и поломени и смеем да твърдим,че това е мноо здрава кола.Колегата хубаво ти препоръчва 30-ка Д ма да ти кара и нафта от германяи за нея,че да нема ядове.Па и ако мислите,че окачването на меро и бмв не се ебава по-малко от на Аудитата грешите.Взимай обслужвай и карай с кеф пък квото има ще го правиш.АУДИ с тая кола целат да покажат на другите марки как стават нещата и донякъде успяват.Да не говорим,че за мене лимузина с шо-хубав дизайн още няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Абе то и 4.0 или 4.2 не е лошо, ама горят доста А 2.5 TDI все пак ще ми върши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Абе то и 4.0 или 4.2 не е лошо, ама горят доста А 2.5 TDI все пак ще ми върши работа на един колега му харчеше 15/100 градско .... - по-добре се ориентирай към 3,0 ТДИ или 3,3 беше на старите а8 - не знам??!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 на един колега му харчеше 15/100 градско .... - по-добре се ориентирай към 3,0 ТДИ или 3,3 беше на старите а8 - не знам??!?3.3 e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 3.3 вече е много рядък, а и акциза го хваща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Спиди според мен не е добра идея да зимаш а8 с дизел 2.5ТДИ въобще не е това което трябва да бъде Първо тези коли ги карат яко едва ли има на под 300 х карани здраво а тоя мотор не е за такова каране да не съм лош пророк ама почти веднага ще улетиш на 5-6 лв ремонт.Карал съм 2.5 4х4 1999 и беше уникално мъртва просто кола без душа много спъната колата беше на 260 х км гарантирани колегата собственик ми е приятел и каза че под 15 не му е падала а и мотора беше почнал да работи с характерния за прецакващ се ТДи звук Че вътре е страхотна спор няма удобна, широка нави босе кожа просто какво му трябва на човек моето мнение е донор В тоя смисъл гледай само бензин акциза се прескача а съм почти сигурен че 4.2 като пари за подръжка не стъпва по-тежко от прочутия с право 2.5ТДИ.Теорията за конкретния екземпляр не върви щото едва ли някой дава огромна сума за кола и я държи в гаража. Окачването може да не им е болка ама ремонти по купето имаш ли идея за кво става въпрос 3.3 тди освен акцизен е и 8 цил би трябвало да е звяр но и подръжката. 730 д е откъм мотор супер здрава за вървене върви несъизмеримо повече харчи по-малко, интериора е не точно както в а8 но бива скоростната кутия също е по-здрва но пък ако искаш 4х4 немаш вариант пък и нали е грозно БМВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Въртиш, сучеш, пак до баварките стигаш Аз 7-цата съм я проучил вече, обаче нещо идеята че евентуално трябва да я кърпя не ме грабва... А и доста дървено изглежда, тя Б4-ката ми в момента изглежда по-младежки И все пак може и БМВ да взема, ама трябва да е карано от бабичка-милионерка, дето с него я е возил шофьора й. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Спиди според мен не е добра идея да зимаш а8 с дизел 2.5ТДИ въобще не е това което трябва да бъде Първо тези коли ги карат яко едва ли има на под 300 х карани здраво а тоя мотор не е за такова каране да не съм лош пророк ама почти веднага ще улетиш на 5-6 лв ремонт.Карал съм 2.5 4х4 1999 и беше уникално мъртва просто кола без душа много спъната колата беше на 260 х км гарантирани колегата собственик ми е приятел и каза че под 15 не му е падала а и мотора беше почнал да работи с характерния за прецакващ се ТДи звук Че вътре е страхотна спор няма удобна, широка нави босе кожа просто какво му трябва на човек моето мнение е донор В тоя смисъл гледай само бензин акциза се прескача а съм почти сигурен че 4.2 като пари за подръжка не стъпва по-тежко от прочутия с право 2.5ТДИ.Теорията за конкретния екземпляр не върви щото едва ли някой дава огромна сума за кола и я държи в гаража. Окачването може да не им е болка ама ремонти по купето имаш ли идея за кво става въпрос 3.3 тди освен акцизен е и 8 цил би трябвало да е звяр но и подръжката. 730 д е откъм мотор супер здрава за вървене върви несъизмеримо повече харчи по-малко, интериора е не точно както в а8 но бива скоростната кутия също е по-здрва но пък ако искаш 4х4 немаш вариант пък и нали е грозно БМВ имаш лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 имаш лсЕеее,гледай сега кви сте,на нас няма ли кажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Ах... тази тема стана ТАБУ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Ееее,гледай сега кви сте,на нас няма ли кажеш хехехе няма, няма, тайна майнаинтересува ме нещо за акцизите, че ще вкарвам скоро акцизен двигателпо-скоро ме интересува как да не платя акциз и на кой, колко трябва да платя, за да не плащам акциз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Въртиш, сучеш, пак до баварките стигаш Аз 7-цата съм я проучил вече, обаче нещо идеята че евентуално трябва да я кърпя не ме грабва... А и доста дървено изглежда, тя Б4-ката ми в момента изглежда по-младежки И все пак може и БМВ да взема, ама трябва да е карано от бабичка-милионерка, дето с него я е возил шофьора й. Еми кво да направя сравнението е комън реил мотор награден за най добрия дизел в категорията си и то от 1998 да не кажа до днес ма тва е друга тема срещу 2.5ТДи които е неимоверно скъп и нема силата на 730Д и трака и въобще е чуплив и проблемен.....А8 и не вози кои знае колко добре 7-та е по, както ти казах стептроника е по-здрав , седалките са изключително удобни виж пък тея 7-ци дето са на службите на милиони километри са и ги джиткат като нови а едва ли им е спестено нещо Особено ако не гледаш 4х4 къде ще стравняваш лимузина с предно срещу задното. Са интериора че на аудито е по -хубав така е БМВ явно никога няма да си дадът особено много зор в това отношение вероятно клиентите им са по-косервативни не знам но до ден днешен си е така .Че и двете коли са пръчка за подръжка може да си сигурен предни накладки за а8 нормални не някой наточени версии са 250-300 лв и то техстар на бавареца едва ли са по -евтини амортисиори и други също , малко притеснително е и купето на а8 технология чудесна ама тънко не можеш да минеш никакъв ремонт.На същия мотор ориг масло от камор 296 лв 7 литра филтри въздушен, климатик, горивен и на картерните газове още 350 лв интервала е 20 х км немаш ангренажен ремък което за мен е голямо облекчение.Ако говориш вече за по-новата 8-ца там съм за нея ама старата A8 (D2,4D) с дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 трябва да я кърпя не ме грабва...Кое да кърпиш ве болен мозък? Ела да ти покажа Е38 ца със задран калник 94 та година, карана в Англия да видиш има ли ръжда някъде....Ако има ти давам ключовете и си заминавай в Стара Загора да мутрееш с нея..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 (Редактирано) Кое да кърпиш ве болен мозък? Ела да ти покажа Е38 ца със задран калник 94 та година, карана в Англия да видиш има ли ръжда някъде....Ако има ти давам ключовете и си заминавай в Стара Загора да мутрееш с нея..... Ай стига ве Яла я докарай да я поразтрия из сукаците и дебрите на Средна Гора... Редактирано 9 Март 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Ай стига ве Яла я докарай да я поразтрия из сукаците и дебрите на Средна Гора... И като я напраиш тоталка ко праим...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване