Jump to content

Recommended Posts

Някой знае ли как стои въпроса с консумативите? Говорим за автомобил 1996-1998 година. Интересуват ме цените на самите консумативи отделно от труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой знае ли как стои въпроса с консумативите? Говорим за автомобил 1996-1998 година. Интересуват ме цените на самите консумативи отделно от труда.

Да не купиш такава кола, че те убих.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е супер е... Само дето обслужването и ще е все едно подържаш SL65AMG

Стига бе.. 4-5 ремъка, 4-5 филтъра, няколко литра масло.. кво толкоз :juggle:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде бе, някой да каже, дали обслужването не е като на А6 2.5 TDI?

Същото е ве смотан, мотора е един и същ....

Само дето А8 цата окачването и издържа още по-малко от на А6, а има и доста други ралти дет могат да те докарат до инфаркт, ако се развалят.....

Иначе колата е доста маняшка! А-а-а мисля и че за А8 няма други, освен оригиналните части.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е ве смотан, мотора е един и същ....

Само дето А8 цата окачването и издържа още по-малко от на А6, а има и доста други ралти дет могат да те докарат до инфаркт, ако се развалят.....

Иначе колата е доста маняшка! А-а-а мисля и че за А8 няма други, освен оригиналните части.....

И ти ли бе Бруте???

Аз пари имам. Не ми пука. Освен това носачите мога да си ги сменям и сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти ли бе Бруте???

Аз пари имам. Не ми пука. Освен това носачите мога да си ги сменям и сам.

Тва че имаш пари, незначи че тряя да ги наливаш в някъв гюм и то дизелов.... :)

За тея пари по-добре строй къща...Ако удариш чертата след 5 години по тая А8ца ще си дал пари за къща груб строеж поне 100 квадрата

Ако искаш лимузина, купи си Е38 730д....

Редактирано от ACE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е много хубава и тия филми дето ти разпраат за нея са много относителни.Виждал съм и съм карал гледани и поломени и смеем да твърдим,че това е мноо здрава кола.Колегата хубаво ти препоръчва 30-ка Д ма да ти кара и нафта от германяи за нея,че да нема ядове.Па и ако мислите,че окачването на меро и бмв не се ебава по-малко от на Аудитата грешите.Взимай обслужвай и карай с кеф пък квото има ще го правиш.АУДИ с тая кола целат да покажат на другите марки как стават нещата и донякъде успяват.Да не говорим,че за мене лимузина с шо-хубав дизайн още няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то и 4.0 или 4.2 не е лошо, ама горят доста :respekt:

А 2.5 TDI все пак ще ми върши работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то и 4.0 или 4.2 не е лошо, ама горят доста :lol:

А 2.5 TDI все пак ще ми върши работа :)

на един колега му харчеше 15/100 градско .... - по-добре се ориентирай към 3,0 ТДИ или 3,3 беше на старите а8 - не знам??!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди според мен не е добра идея да зимаш а8 с дизел 2.5ТДИ въобще не е това което трябва да бъде ;)

Първо тези коли ги карат яко едва ли има на под 300 х карани здраво а тоя мотор не е за такова каране ;) да не съм лош пророк ама почти веднага ще улетиш на 5-6 лв ремонт.

Карал съм 2.5 4х4 1999 и беше уникално мъртва просто кола без душа много спъната колата беше на 260 х км гарантирани колегата собственик ми е приятел и каза че под 15 не му е падала а и мотора беше почнал да работи с характерния за прецакващ се ТДи звук ;) Че вътре е страхотна спор няма удобна, широка нави босе кожа просто какво му трябва на човек моето мнение е донор :lol: В тоя смисъл гледай само бензин акциза се прескача а съм почти сигурен че 4.2 като пари за подръжка не стъпва по-тежко от прочутия с право 2.5ТДИ.

Теорията за конкретния екземпляр не върви щото едва ли някой дава огромна сума за кола и я държи в гаража. Окачването може да не им е болка ама ремонти по купето имаш ли идея за кво става въпрос :D 3.3 тди освен акцизен е и 8 цил би трябвало да е звяр но и подръжката.

730 д е откъм мотор супер здрава за вървене върви несъизмеримо повече харчи по-малко, интериора е не точно както в а8 но бива скоростната кутия също е по-здрва но пък ако искаш 4х4 немаш вариант пък и нали е грозно БМВ :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртиш, сучеш, пак до баварките стигаш :lol:

Аз 7-цата съм я проучил вече, обаче нещо идеята че евентуално трябва да я кърпя не ме грабва... А и доста дървено изглежда, тя Б4-ката ми в момента изглежда по-младежки :lol:

И все пак може и БМВ да взема, ама трябва да е карано от бабичка-милионерка, дето с него я е возил шофьора й. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди според мен не е добра идея да зимаш а8 с дизел 2.5ТДИ въобще не е това което трябва да бъде ;)

Първо тези коли ги карат яко едва ли има на под 300 х карани здраво а тоя мотор не е за такова каране :stupid: да не съм лош пророк ама почти веднага ще улетиш на 5-6 лв ремонт.

Карал съм 2.5 4х4 1999 и беше уникално мъртва просто кола без душа много спъната колата беше на 260 х км гарантирани колегата собственик ми е приятел и каза че под 15 не му е падала а и мотора беше почнал да работи с характерния за прецакващ се ТДи звук ;) Че вътре е страхотна спор няма удобна, широка нави босе кожа просто какво му трябва на човек моето мнение е донор :hilezh: В тоя смисъл гледай само бензин акциза се прескача а съм почти сигурен че 4.2 като пари за подръжка не стъпва по-тежко от прочутия с право 2.5ТДИ.

Теорията за конкретния екземпляр не върви щото едва ли някой дава огромна сума за кола и я държи в гаража. Окачването може да не им е болка ама ремонти по купето имаш ли идея за кво става въпрос :) 3.3 тди освен акцизен е и 8 цил би трябвало да е звяр но и подръжката.

730 д е откъм мотор супер здрава за вървене върви несъизмеримо повече харчи по-малко, интериора е не точно както в а8 но бива скоростната кутия също е по-здрва но пък ако искаш 4х4 немаш вариант пък и нали е грозно БМВ :)

имаш лс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее,гледай сега кви сте,на нас няма ли кажеш :hilezh:

хехехе няма, няма, тайна майна

интересува ме нещо за акцизите, че ще вкарвам скоро акцизен двигател

по-скоро ме интересува как да не платя акциз и на кой, колко трябва да платя, за да не плащам акциз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въртиш, сучеш, пак до баварките стигаш :hilezh:

Аз 7-цата съм я проучил вече, обаче нещо идеята че евентуално трябва да я кърпя не ме грабва... А и доста дървено изглежда, тя Б4-ката ми в момента изглежда по-младежки :hilezh:

И все пак може и БМВ да взема, ама трябва да е карано от бабичка-милионерка, дето с него я е возил шофьора й. :hilezh:

Еми кво да направя :icon_arrow: сравнението е комън реил мотор награден за най добрия дизел в категорията си и то от 1998 да не кажа до днес ма тва е друга тема срещу 2.5ТДи които е неимоверно скъп и нема силата на 730Д и трака и въобще е чуплив и проблемен.....

А8 и не вози кои знае колко добре 7-та е по, както ти казах стептроника е по-здрав , седалките са изключително удобни виж пък тея 7-ци дето са на службите на милиони километри са и ги джиткат като нови а едва ли им е спестено нещо :hilezh: Особено ако не гледаш 4х4 къде ще стравняваш лимузина с предно срещу задното. Са интериора че на аудито е по -хубав така е БМВ явно никога няма да си дадът особено много зор в това отношение вероятно клиентите им са по-косервативни не знам но до ден днешен си е така .Че и двете коли са пръчка за подръжка може да си сигурен предни накладки за а8 нормални не някой наточени версии са 250-300 лв и то техстар на бавареца едва ли са по -евтини амортисиори и други също , малко притеснително е и купето на а8 технология чудесна ама тънко не можеш да минеш никакъв ремонт.

На същия мотор ориг масло от камор 296 лв 7 литра филтри въздушен, климатик, горивен и на картерните газове още 350 лв интервала е 20 х км немаш ангренажен ремък което за мен е голямо облекчение.Ако говориш вече за по-новата 8-ца там съм за нея ама старата A8 (D2,4D) с дизел :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да я кърпя не ме грабва...

Кое да кърпиш ве болен мозък? Ела да ти покажа Е38 ца със задран калник 94 та година, карана в Англия да видиш има ли ръжда някъде....

Ако има ти давам ключовете и си заминавай в Стара Загора да мутрееш с нея..... :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Кое да кърпиш ве болен мозък? Ела да ти покажа Е38 ца със задран калник 94 та година, карана в Англия да видиш има ли ръжда някъде....

Ако има ти давам ключовете и си заминавай в Стара Загора да мутрееш с нея..... :icon_arrow:

Ай стига ве :blackey:

Яла я докарай да я поразтрия из сукаците и дебрите на Средна Гора... :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...