nedelcho_iliev Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Здравейте колеги,Днес без да искам дадох на "късо" куплунга на запалката. Чух, че нещо изцъка и сега на запалката няма напрежение. Проверих всички бушони, които знам - тези които се намират от лявата страна на таблото(като отвориш вратата) и имаше 2-3 бушона в кутийката под предния капак. Всички бушони са здрави. След като дадох на контакт установих, че се е нулирал дневния километраж и климатроника беше застанал на 22 градуса в режим "auto". Но и километража и климатроника си работят както трябва, а на запалката няма напрежение.Та въпроса ми е от кой бушон се захранва запалката и къде се намира той?Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тео Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Здравейте колеги,Днес без да искам дадох на "късо" куплунга на запалката. Чух, че нещо изцъка и сега на запалката няма напрежение. Проверих всички бушони, които знам - тези които се намират от лявата страна на таблото(като отвориш вратата) и имаше 2-3 бушона в кутийката под предния капак. Всички бушони са здрави. След като дадох на контакт установих, че се е нулирал дневния километраж и климатроника беше застанал на 22 градуса в режим "auto". Но и километража и климатроника си работят както трябва, а на запалката няма напрежение.Та въпроса ми е от кой бушон се захранва запалката и къде се намира той?Предварително благодаря!и аз съм давал на късо ама при мен беше бушон виж дане да пропускаш някой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Здравейте колеги,Днес без да искам дадох на "късо" куплунга на запалката. Чух, че нещо изцъка и сега на запалката няма напрежение. Проверих всички бушони, които знам - тези които се намират от лявата страна на таблото(като отвориш вратата) и имаше 2-3 бушона в кутийката под предния капак. Всички бушони са здрави. След като дадох на контакт установих, че се е нулирал дневния километраж и климатроника беше застанал на 22 градуса в режим "auto". Но и километража и климатроника си работят както трябва, а на запалката няма напрежение.Та въпроса ми е от кой бушон се захранва запалката и къде се намира той?Предварително благодаря!Като махнеш капака от лявата страна на таблото и на самия капак от вътрешната страна трябва да имаш описание на бушоните. При мен е така (ама с тоя немски...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 (Редактирано) Бушона е при двигателя, до куплунзите за диагностика. Мисля първия отляво. И аз прегледах два пъти въпросните бушони от ляво на таблото преди да почна да ровя тези под капака. При мен запалката е до ръчната, а не до стереото, но смятам че няма разлика...Ааааа, сега се сетих...може и при самата запалка да има бушон или някакъв предпазител, понеже има и един светодиод, който може да играе подобна роля. Виж и там. Редактирано 7 Март 2009 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 и аз съм давал на късо ама при мен беше бушон виж дане да пропускаш някойСещаш ли се кой беше бушона или къде се намира(от ляво на таблото, при куплонзите за диагностика или някъде другаде)?Като махнеш капака от лявата страна на таблото и на самия капак от вътрешната страна трябва да имаш описание на бушоните. При мен е така (ама с тоя немски...)Тези бушони за които говориш са проверени и са здрави 100%. В едно мултимедийно ръководство на руски казват, че за запалката е бушон №8 от въпросното табло, но явно има разминаване между Ауди 100 и А6. Има описание на капака ама никъде не видях да пише "leichter"(запалка).Бушона е при двигателя, до куплунзите за диагностика.Там имам два бушона и бяха здрави. Имаше и още 2-3 нещица забодени, може и бушони да са(нямам предвид релетата), утре ще ги проверя и тях.Сега като се замисля, това че ми се рестартираха климатроника и дневния километраж май няма общо с късото съединение в запалката. Причината май ще да е в това, че вадих всички бушони един по един. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Там имам два бушона и бяха здрави. Имаше и още 2-3 нещица забодени, може и бушони да са(нямам предвид релетата), утре ще ги проверя и тях.Сега като се замисля, това че ми се рестартираха климатроника и дневния километраж май няма общо с късото съединение в запалката. Причината май ще да е в това, че вадих всички бушони един по един.Провери ги пак тези бушони, а другите нещица не ги закачай. А ако си бил на контакт е възможно. И при мен се беше получило нещо подобно, но не помня точно. Нещата се оправиха като смених един от бушоните горе под капака. Ако предпазителя под капака ти е бил сменян и е бил сложен по-силен е възможно проблема да е при запалката. Виж и там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Провери ги пак тези бушони, а другите нещица не ги закачай. А ако си бил на контакт е възможно. И при мен се беше получило нещо подобно, но не помня точно. Нещата се оправиха като смених един от бушоните горе под капака. Ако предпазителя под капака ти е бил сменян и е бил сложен по-силен е възможно проблема да е при запалката. Виж и там.Точно там е бушона, под капака до буксите за диагностика (и релета има) 15А е бушона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тео Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 бушона е от ляво на таблото но не се сещам точно кой. Абе колега да не си отворил плъстините в запалката и за това да не ти работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Проблема е решен. Намерих го въпросния бушон в кутията при куплонзите за диагностика. Сега осъзнах, че съм допуснал грешка при първата проверка. Понеже бушона е наврян много и аз за по-лесно реших да замеря с мултицета дали има връзка в двата края на бушона. Връзка имаше(мултицета писна), но запалката беше натисната(включена и затваря веригата). Днес извадих бушоните и видях кой е изгорелия. При мен беше 30А, но тъй като на капака пишеше, че там бушона трябва да е 15А сложих 15А. Онези "нещица", за които говорих по-горе се оказаха също бушони. Знае ли някой защо са такива "странни" и с какво са по-различни от другите бушони?Още веднъж благодаря за помоща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Ето това имам ,дано свърши работа на някой закъсал с немския Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Проблема е решен. Намерих го въпросния бушон в кутията при куплонзите за диагностика. Сега осъзнах, че съм допуснал грешка при първата проверка. Понеже бушона е наврян много и аз за по-лесно реших да замеря с мултицета дали има връзка в двата края на бушона. Връзка имаше(мултицета писна), но запалката беше натисната(включена и затваря веригата). Днес извадих бушоните и видях кой е изгорелия. При мен беше 30А, но тъй като на капака пишеше, че там бушона трябва да е 15А сложих 15А. Онези "нещица", за които говорих по-горе се оказаха също бушони. Знае ли някой защо са такива "странни" и с какво са по-различни от другите бушони?Още веднъж благодаря за помоща!Късмет си извадил с тия 30А, могло е да прекъсне веригата някъде другаде и тогава ходи го търси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 ... Онези "нещица", за които говорих по-горе се оказаха също бушони. Знае ли някой защо са такива "странни" и с какво са по-различни от другите бушони?Това са "термо" предпазители - вътре са с би-метална пластинка. С една дума при загряване изключват и после като изстинат пак се включват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 9 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Късмет си извадил с тия 30А, могло е да прекъсне веригата някъде другаде и тогава ходи го търси...За момент и тази мисъл ми мина през главата. Сега вече всички бушони са както ги пише по капаците.Това са "термо" предпазители - вътре са с би-метална пластинка. С една дума при загряване изключват и после като изстинат пак се включват.Благодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bialk Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 бушона е от ляво на таблото но не се сещам точно кой. Абе колега да не си отворил плъстините в запалката и за това да не ти работи ?Колеги, не ми се отварят стъклата на 100-та , двигател AAD. Къде точно се намира бушона за ел.стъклата? Работата е спешна, защото едно стъкло остана отворено, а на вън вали и съм покрил колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 А за запалката отзад , която е на барчето между седалките знае ли някой кой е бушона ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 На един бушон са с предната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Колеги, не ми се отварят стъклата на 100-та , двигател AAD. Къде точно се намира бушона за ел.стъклата? Работата е спешна, защото едно стъкло остана отворено, а на вън вали и съм покрил колата. Мисля, че бяха отвън в пластмасовата кутия при моторчето за чистачките. Един бушон има и долу в краката на шофьора вляво. Като махнеш малката кора долу вляво (към прага) ще видиш няколко релета и няколко предпазителя. По-големия мисля също е за стъклата и комфорт модула. Самия комфорт модул също е там - голямо двойно реле. Не е лошо да го отвориш и да му презапоиш пътечките към куплунга. Най-вероятно заради него не ти работят стъклата - имах същия проблем лятото. След презапояването всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 (Редактирано) Мисля, че бяха отвън в пластмасовата кутия при моторчето за чистачките. Точно той, син, в дъното на кутията. Там е и за запалката. Редактирано 18 Февруари 2010 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 На един бушон са с предната.хм, това добре, но задната спря да работи , последно по спомен хладилна чанта бях включвал в нея ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 хм, това добре, но задната спря да работи , последно по спомен хладилна чанта бях включвал в нея ...Разширил си крачетата. С нещо пластмасово или при изваден контакт закриви леко двете законтрящи палчета и трябва да заработи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 Право дума Динков, ако си се сетил за отвертката, първо махни предпазителя, иначе ще окъсиш веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Колеги, видях че темата е доста стара, но и аз имам същия проблем. Предната запалка работи, задната - не!? Пробвах с крачетата, пак не работи. Накрая установих, че не идва ток до буксата... Някой имали идея? Става въпрос за 100/Ц4, 93г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване