Jump to content

Ксенон?


Spidi

Recommended Posts

Няма синьо бе, 8000 е синьо. Снощи имах удоволствието да карам на дълги, на сух път и без коли. Е няма такъв кеф ви казвам. Доволен съм от фаровете. :gruebel:

Редактирано от penmark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,

моите са от този колега !

Това са Luxima.

Вярно, платих ги без отстъпката 2006 г. и бяха към 350 лева за Н4 на БИ ксенон, но пък са с отлично качество, палят дори на -20 без проблем, загряват бързо, имат шапчица, имат UF покритие, релета, гаранция, просто няма забелжки.

UF покритие? Това някаква нова нано технология ли е? Или си имал предвид UV защита? Това покритие на български се казва стъкло. Ако намериш ксенонова крушка без такава защита ще го пише във вестниците със сигурност.

Шапчици имат всички би-ксенон.

И при -30 ще запали стига да ти е добър акумолатора.

На кратко: продавача си го бива :(

Скоро може би ще почнат да ги продават с честотен регулатор против насекоми и птици, ще работят с определена честота отблъскваща гадините за да не се лепят по стъклото :)

Няма синьо бе, 8000 е синьо. Снощи имах удоволствието да карам на дълги, на сух път и без коли. Е няма такъв кеф ви казвам. Доволен съм от фаровете. :(

8000 е светло синьо, 10000 е синьо.

Преди да си купите турбо-мега-гъзарски цвят се поинтересувайте колко е полезен. Ако потърсите в интернет ще намерите със сигурност. Най добре е цвят близък до слънчевата светлина, а това е 4300К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ачка, прощавай, много си те обичкам, знаеш, ма па си говориш с оная си работа. :(

Сега,

обръщам се и към останалите, които не са запознати с тая тънкост на В4 ките специално.

Първо - защо слагаме ксенон?

- Защото фаровете на тези коли били слаби.... И да и не ...

Значи - колите обикновено са на по 15-16 годинки

Повечето от тях са с фабричните си фарове. На много от тях, рефлекторите от времето са изпечени и обелени в горната си част, която е ОСНОВНА за светлинния лъч. Но това се вижда само, ако се погледне фара отдолу нагоре. Е, какво, някой да го е правил ? Не.

Та така, ето първия недостатък.

Второ - какво правят повечето, след като виждат, че "не виждат" вечер? 90/100 W крушки ...

Достопяваме така покритието на рефлектора и преебаваме и ключа... ако не се намеси някой навреме....

Така - слагаме релета, ксенони, и все не свети и все не свети и все целим табелките....

Защо ли ....

Защото, както казва Ачко, такива са си В3 и В4... Да ама НЕ

Проблемът е в нерегулирани фарове. Всеки, дори минимален удар на В4 челно в нещо, дори с 5 км.ч. изкривява маската и захвата на фаровете отдолу... Бронята провисва, скъсва се средния държач, започва да дърпа и самите фарове настрани. Освен това, под самия фар има две скоби, през които той се захваща. Правил съм експеремент - половин преди обяд си блъсках колата в един колец на хипермаркет "Хит" в Люлин. Установих, че с 8 км.ч. удар в бронята под фара е достатъчен да придвижи самия фар назад по въпросната скоба, която сама по себе си остава стегната, понеже самото й устройство е такова. Фарът провисва надолу и естествено си свети на носа си.

Така, освен това - с времето самият рефлектор се наслоява с прах и мазен слой от временни течове на масло или антифриз, които се изпаряват при температурата на двигателя. Ние естествено не ги чистим, караме си така....

Отиваме да речем на реглаж на фарове, заставаме на оная джитка (призма за фарове с много лупи), взимат ни 20 лева и ... пак нищо.... Защо????

Защото .... стъклата са поели през живота си господ знае колко камъчета и остри предмети в движение... Е, тези камъчета награпяват до такава степен стъклата, че светлината се разсейва като през матово стъкло за баня... свети на всякъде....

Ето това е!!

И за да не съм голословен, ще си позволя да цитирам имената на хората, чиито фарове в момента са в много по-добро положение, от преди ... без да заслепяват отсрещните...

Levis

West_Ice

Lube

Connor_cane

Audi_Superb

Ако има още нещо неясно, питайте. Но не говорете на изуст.

Значи като си сменим гредата под фара дето беше произшествието и целяи фар,че моя нема крачета ше зеем един ксенон,ше дойдем да го монтираме и настроим става ли? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с кружки 7000к и мога да кажа че светат повече от 4300 и 5000, и няма сини и лилави простотии, светлианта е между бяла и леко зеленикава, и самите кружки имат уникални дълги, не като другите Н4-ки да сменят само ъгъла на светене, а аз пак ще кажа че стига да са ви добри фаровете след настройка няма проблем за насрещнодвижещите се :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като си сменим гредата под фара дето беше произшествието и целяи фар,че моя нема крачета ше зеем един ксенон,ше дойдем да го монтираме и настроим става ли? :unsure:
Става, колега :D
Ти нещо на хитър ли ще се правиш сега?За паленето на -30 ако акОмулатора ти бил силен - това да не е стартер бе, човек? Явно не си виждал баласти, дето палят от 215 тия път... А за насекомите не знам, щом имаш информация от първа ръка, явно си в час... ма гледай да не ти се изсмея аз, че много грозно се смея...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с кружки 7000к и мога да кажа че светат повече от 4300 и 5000, и няма сини и лилави простотии, светлианта е между бяла и леко зеленикава, и самите кружки имат уникални дълги, не като другите Н4-ки да сменят само ъгъла на светене, а аз пак ще кажа че стига да са ви добри фаровете след настройка няма проблем за насрещнодвижещите се :respekt:

Сигурен ли си, че са ти сложили ксенон? Защото 7000К ксенонови крушки не същестуват. На 7000К се предлагат обикновенни сини крушки и може би за това не сменят ъгъла като другите Н4-ки.

Щом мислиш, че светят повече направи сравнение с 4300К в дъжд и мъгла.

Ти нещо на хитър ли ще се правиш сега?

Явно не си виждал баласти, дето палят от 215 тия път...

А за насекомите не знам, щом имаш информация от първа ръка, явно си в час... ма гледай да не ти се изсмея аз, че много грозно се смея...

Разбирай го както искаш, всеки има право на мнение.

Явно си попаднал на най-ниско качествените китайчета, тези които излизат от завода за 15-20$

Това за насекомите явно не си го разбрал, остави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че са ти сложили ксенон? Защото 7000К ксенонови крушки не същестуват. На 7000К се предлагат обикновенни сини крушки и може би за това не сменят ъгъла като другите Н4-ки.

Ми щом казваш, може да съм си сложил баласти на обикновените кружки ида ми светат като ксенон :flipoff: , и мога да ти кажа че ДА има ксенон 7000к пообразовай се още малко и ще разбереш :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да даде някакъв линк да ги видим тея крушки.

Линк нямам, тия дни ако имам време ще снимам да се види как свети :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...има ксенон 7000к пообразовай се още малко и ще разбереш :bia:

Да се образова... виж го, че последната прочетена книга е експерименталния БУКВАР за предучилищна.... остави...

Нека ни обясни подробно за насекомите и акОмулаторите, барабар с евтините баласти... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках да видя крушката какво представлява.

Крушката е същата като всички Н4-ки, просто фокуса който прави е мн по различен от другите, затова и късите и дългите светят различно от другите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Крушката е същата като всички Н4-ки, просто фокуса който прави е мн по различен от другите, затова и късите и дългите светят различно от другите ;)

:bia:;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...