bateice Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Двигател 1.6 ADAВ разтояние на 6 месеца съм долял около 2 литра масло.....От ауспуха не пуши.Около капака на главата има малко омасляване и това е което е видимо.Някакви идеи какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Погледни си семерингата на разпределителния вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Изгоряло го е най-вероятно, за да намалява от теч, трябва да правиш локви по земята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bateice Публикувано 29 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Изгоряло го е най-вероятно, за да намалява от теч, трябва да правиш локви по земята.Няма локви но ако го гори каде е проблема ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Измери компресията първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Първа степен гумички, водачи на клапаните, като най-лошо сегменти. Виж в антифриза дали има следи от масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Казваш че не пуши и олятото е малко.Обикновенно като гори препушва когато мотора е загрял.Пропушва след подаване на газ.Поне моето старо Б3 беше така,или по точно пушекът се появяваше като го изфорсирам после изчакам 20-25сек. и пак му подам еднократно газ.Проблемът се реши след смяна на гумечки и така го продадох.На какви км. ти е маслото да не е време за смяна.Обикновенно като доиде време за смяна нормално е да започне да харчи.Успех това мога да ти кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Първа степен гумички, водачи на клапаните, като най-лошо сегменти. Точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 1 Април 2009 Доклад Share Публикувано 1 Април 2009 Погледни и свещите как са по тях може да разбереш дали погорва масълце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bateice Публикувано 2 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Явно е от гумичките.Няма масло в антифриза и не пуши отзад колкото и както да я форсирам а и свещите са си чисти.Мерси на всички за съдеиствието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Като развиеш свещите има ли масло по резбата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ducheff Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 За да не пускам нова тема и аз ще се намеся в тази. При мен е същото но се появи изведнъж ,след смяната на маслото и ми се струва че маслото е по-рядко от обикновено (като барна това което е на щеката). На път сам да сменя гумичките на клапаните ,но майстора ми каза че може маслото да е прекалено "тънко" и за това да го гори.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 4 Април 2009 Доклад Share Публикувано 4 Април 2009 Спецовете твърдят , двг. с диаметър на цилиндрите 79,5 и 81 мм , сегментите издържат до 400-500 000 , на 82,5 мм около 250 000 дължало се на разлика в дебелинатана на сегментите. Понякога и гумички не помагат при едното ми Ауди е така другото не пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване