BECKO Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 (Редактирано) И бронята и радиаторите се свалят...Специално за демпфера не може да се види на какъв хал е ако радиаторите са там.А бронята се сваля за 5 минути, не е философия, но с радиаторите е играчка повече. Виж на колегата от темата - има интересни снимки как изглежда изкурибена отпред:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=36...mp;pid=11644572Само не знам защо са махали фаровете, мисля че ставаше и без да се махат те.. Редактирано 16 Април 2009 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Не мога да го повярвам това. Така и фреона ще избяга и после трябва да се пълни, не е възможно да е така направено. Трябва да има начин само да се мръднат радиаторите. Айде за бронята е поносимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Не мога да го повярвам това. Така и фреона ще избяга и после трябва да се пълни, не е възможно да е така направено. Трябва да има начин само да се мръднат радиаторите. Айде за бронята е поносимо.Радиатора на климатика се дърпа на една страна, и не се сваля. Така,че фреона си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 И бронята и радиаторите се свалят...Специално за демпфера не може да се види на какъв хал е ако радиаторите са там.А бронята се сваля за 5 минути, не е философия, но с радиаторите е играчка повече. Виж на колегата от темата - има интересни снимки как изглежда изкурибена отпред:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=36...mp;pid=11644572Само не знам защо са махали фаровете, мисля че ставаше и без да се махат те..Колега става и без да сваляш фаровете......аз обаче ги свалих защото имам ксенон на къси дълги и халогени......няма да ти говоря за каква лудница става въпрос отзад!А за радиаторите наистина се преместват настрани,но ако откачиш маркучите от водния радиатор,то тогава двата се преместват малко повече.не много но достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laboratoria Публикувано 17 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 Изчетох всички теми за А6 АЕЛ двигателя, сега ще споделя какво мисля да правя и очаквам съветите ви. Ще сменя, всички ролки и ремъци, водна помпа, термостат, дебитометър и зъбната шайба на коляновия вал. Все пак колата е на 380 000 км. Можете ли да кажете каква сума орентировачно трябва да приготвя за тези смени и цени на самите части. Струва ли си да я обслужа в Германия, така и така съм тук... Само , че нямам идея как вървят цените тук.... предполагам, че ще е 2 пъти по-скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 Изчетох всички теми за А6 АЕЛ двигателя, сега ще споделя какво мисля да правя и очаквам съветите ви. Ще сменя, всички ролки и ремъци, водна помпа, термостат, дебитометър и зъбната шайба на коляновия вал. Все пак колата е на 380 000 км. Можете ли да кажете каква сума орентировачно трябва да приготвя за тези смени и цени на самите части. Струва ли си да я обслужа в Германия, така и така съм тук... Само , че нямам идея как вървят цените тук.... предполагам, че ще е 2 пъти по-скъпо.Колега ако питаш мен,наи добре си вземи всички части от там!Което предполага че ще са най-качествени.........,и когато си доидеш в БГ ще си ги смениш!на мен в Германия ми искаха 150 евро за да ми сменят маслото...........А на тази кола и пада цялата предница........и има един ден труд по нея..........Но за частите по добре от там!!!Има снимки на моя мотор малко по-нагоре......там можеш да видиш ролка закупена от КОСЕР на какво прилича,а няма и 5000 хил. километра!!!това е моето мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laboratoria Публикувано 17 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 Хмм, като става въпрос за масло. Понеже колата е в Мюнхен и досега на сегашния притежател на колата са му взимали 40 евро за смяна на маслото и то забележи, пари за масло и филтър не е давал. Цената е със тях. Сега остана да разбера, имената на частите на немски как се изписват. Наистина е по-добре за ги взема от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 Имай в предвид, че едва ли ще има магазин, в който да идеш и да си ги купиш. Не знам точно как ства, но май сервизите си ги поръчват на Ауди или на разни други производители.Какавото и да е, предвиди си няколко дни, за да се снабдиш.И кажи ми, моля те как си си ги купил, че и аз ще ходя съвсем скоро да взема да си купя някои части. Ако може и цените да ми кажеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 Имай в предвид, че едва ли ще има магазин, в който да идеш и да си ги купиш. Не знам точно как ства, но май сервизите си ги поръчват на Ауди или на разни други производители.Магазини имат колко си искаш в някой цените са в други горе-долу поносими.като купувах БМВ-то се оказа че е със тотално свършили предни накладки и се наложи да търся щото не ми се караше 1500 км без на металСтава въпрос за Австрия в първия магазин 195 Е във втория чак на следващия ден 65 и в третия 57 Е TWR или нещо близко но пък са много по-качествени примерно от текстар дет тука ги водят прилични а и не са по-скъпи като сменях гумите ги погледнах след 10-12 х са като нови. Колегата ако се оправи с имената на чарковете ще е доволен но не е много лесно щот ония са леко остри и те гледат странно като им показваш на тяхната схема кво ти трябва най добре ако има от къде да ги земе с кталожни номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laboratoria Публикувано 18 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 само номерата по каталог ме устройват тук, адски трудно се разбираме с баварците. Ще оставя пазара за БГ. А и цените са скъпички, оригинален ремък 130 евро и т.н цени от рода. Потеглям за БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 18 Април 2009 Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 само номерата по каталог ме устройват тук, адски трудно се разбираме с баварците. Ще оставя пазара за БГ. А и цените са скъпички, оригинален ремък 130 евро и т.н цени от рода. Потеглям за БГ.Много внимавай от каде и какво вземаш!!!задължително си вземи фактура!!!и се моли да не е като моята "корава"ролка!!!успех!само после да няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts