Jump to content

Относно А6


laboratoria

Recommended Posts

И бронята и радиаторите се свалят...

Специално за демпфера не може да се види на какъв хал е ако радиаторите са там.

А бронята се сваля за 5 минути, не е философия, но с радиаторите е играчка повече.

Виж на колегата от темата - има интересни снимки как изглежда изкурибена отпред:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=36...mp;pid=11644572

Само не знам защо са махали фаровете, мисля че ставаше и без да се махат те..

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да го повярвам това. Така и фреона ще избяга и после трябва да се пълни, не е възможно да е така направено. Трябва да има начин само да се мръднат радиаторите. Айде за бронята е поносимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да го повярвам това. Така и фреона ще избяга и после трябва да се пълни, не е възможно да е така направено. Трябва да има начин само да се мръднат радиаторите. Айде за бронята е поносимо.

Радиатора на климатика се дърпа на една страна, и не се сваля. Така,че фреона си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И бронята и радиаторите се свалят...

Специално за демпфера не може да се види на какъв хал е ако радиаторите са там.

А бронята се сваля за 5 минути, не е философия, но с радиаторите е играчка повече.

Виж на колегата от темата - има интересни снимки как изглежда изкурибена отпред:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=36...mp;pid=11644572

Само не знам защо са махали фаровете, мисля че ставаше и без да се махат те..

Колега става и без да сваляш фаровете......

аз обаче ги свалих защото имам ксенон на къси дълги и халогени......

няма да ти говоря за каква лудница става въпрос отзад!

А за радиаторите наистина се преместват настрани,но ако откачиш маркучите от водния радиатор,то тогава двата се преместват малко повече.не много но достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох всички теми за А6 АЕЛ двигателя, сега ще споделя какво мисля да правя и очаквам съветите ви. Ще сменя, всички ролки и ремъци, водна помпа, термостат, дебитометър и зъбната шайба на коляновия вал. Все пак колата е на 380 000 км. Можете ли да кажете каква сума орентировачно трябва да приготвя за тези смени и цени на самите части. Струва ли си да я обслужа в Германия, така и така съм тук... Само , че нямам идея как вървят цените тук.... предполагам, че ще е 2 пъти по-скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох всички теми за А6 АЕЛ двигателя, сега ще споделя какво мисля да правя и очаквам съветите ви. Ще сменя, всички ролки и ремъци, водна помпа, термостат, дебитометър и зъбната шайба на коляновия вал. Все пак колата е на 380 000 км. Можете ли да кажете каква сума орентировачно трябва да приготвя за тези смени и цени на самите части. Струва ли си да я обслужа в Германия, така и така съм тук... Само , че нямам идея как вървят цените тук.... предполагам, че ще е 2 пъти по-скъпо.

Колега ако питаш мен,наи добре си вземи всички части от там!

Което предполага че ще са най-качествени.........,и когато си доидеш в БГ ще си ги смениш!

на мен в Германия ми искаха 150 евро за да ми сменят маслото...........

А на тази кола и пада цялата предница........и има един ден труд по нея..........

Но за частите по добре от там!!!

Има снимки на моя мотор малко по-нагоре......там можеш да видиш ролка закупена от КОСЕР на какво прилича,а няма и 5000 хил. километра!!!

това е моето мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, като става въпрос за масло. Понеже колата е в Мюнхен и досега на сегашния притежател на колата са му взимали 40 евро за смяна на маслото и то забележи, пари за масло и филтър не е давал. Цената е със тях. Сега остана да разбера, имената на частите на немски как се изписват. Наистина е по-добре за ги взема от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че едва ли ще има магазин, в който да идеш и да си ги купиш. Не знам точно как ства, но май сервизите си ги поръчват на Ауди или на разни други производители.

Какавото и да е, предвиди си няколко дни, за да се снабдиш.

И кажи ми, моля те как си си ги купил, че и аз ще ходя съвсем скоро да взема да си купя някои части. Ако може и цените да ми кажеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че едва ли ще има магазин, в който да идеш и да си ги купиш. Не знам точно как ства, но май сервизите си ги поръчват на Ауди или на разни други производители.

Магазини имат колко си искаш в някой цените са ;) в други горе-долу поносими.

като купувах БМВ-то се оказа че е със тотално свършили предни накладки и се наложи да търся щото не ми се караше 1500 км без на метал:hilezh:

Става въпрос за Австрия в първия магазин 195 Е във втория чак на следващия ден 65 и в третия 57 Е TWR или нещо близко но пък са много по-качествени примерно от текстар дет тука ги водят прилични а и не са по-скъпи като сменях гумите ги погледнах след 10-12 х са като нови. Колегата ако се оправи с имената на чарковете ще е доволен но не е много лесно щот ония са леко остри и те гледат странно като им показваш на тяхната схема <_< кво ти трябва :hilezh: най добре ако има от къде да ги земе с кталожни номера ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само номерата по каталог ме устройват тук, адски трудно се разбираме с баварците. Ще оставя пазара за БГ. А и цените са скъпички, оригинален ремък 130 евро и т.н цени от рода. Потеглям за БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само номерата по каталог ме устройват тук, адски трудно се разбираме с баварците. Ще оставя пазара за БГ. А и цените са скъпички, оригинален ремък 130 евро и т.н цени от рода. Потеглям за БГ.

Много внимавай от каде и какво вземаш!!!

задължително си вземи фактура!!!

и се моли да не е като моята "корава"ролка!!!

успех!

само после да няма :bia::sniff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...