Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Мен лично adaptive екстрата не ме блазни. Колата достатъчно комфортно си вози и без нея. За първата ще си я направя. Другите 2 ще ги има в следващата ми кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много мои приятели им излезе през носа да карат дизели и сега си купиха бензинови коли един по един. Аз не съм патил, гледам хора около мене как се наиграха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем разкажи, че да ги продаваме докато е време. На мен това ми е първия дизел. От лошата нафта ли идва проблема или от самия дизел как работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такова Ауди като твойто един приятел даде 7 хил лева за смяна на двете горивни помпи и веднага след това го продаде. Други с Мерцедеси и Бмв-та по 4 месеца не можаха да си извадят колите от сервизите,щото там не можеха да разберат кво им е. Говоря за нови коли естествено. И така нататък, разкази много. Тва разбира се не значи, че ти ще имаш проблеми. Мойте впечатления от дизелите не са добри и за това си карам бензини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано нямам проблеми, че не ми се дават пари за ремонти. На твоя приятел казаха ли му от къде е проблема или просто им е дошло ред за смяна? В смисъл да не им е слабо място нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карлито,

не може да се говори така категорично за вида гориво. Моят опит пък сочи точно обратното - това ми е трета дизелова кола и с нито една от тях не съм имал никакви проблеми (нула). Около мен има много хора с мощни дизели - и те нямат никакви грижи с надеждността, а ги скъсват от обикаляне в Европа. Само чуваме някакви митове и легенди колко са трошливи, но нито един не съм видял със счупен дизел (от по-ново поколение, все пак). За сметка на това, двете ми бензинови БМВ-та (540 и М5) седяха повече в Дару, отколкото на улицата. То не бяха бобини, то не бяха уплътнения на колекторите, то не бяха ваноси, датчици за гориво-въздушна смес (800лв е единия а колата имаше 4), то не беше чудо... На единия даже му сменяхме блока с всичките карантии заради кофти бензин - показа биела на магистралата. Това с помпите за високото налягане е запазена територия за БМВ, но за Ауди и то 4F - чувам за първи път да има такъв дефектирал компонент.

В последните 10 години конструкторите фокусираха усилията си предимно в дизеловите двигатели и технологично вече отидоха в космоса, докато бензиновите не са мръднали грам...

Харесвам и ценя мненията ти, но тук съвсем не си прав. Ако на дизеловата кола и зареждаш читаво гориво няма да има никаква драма.

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ALEX,

навлизаме в спор, в който никой няма да може да убеди другия,че не е прав.Мога да доведа десет човека да ти разкажат какви проблеми са имали с дизеловите си коли.

Естествено говоря за последни модели, не за коли на 15 год. Радвам се, че си доволен от колата си и ти пожелавам и за напред да бъде все така. Аз просто уважавам бензиновия

двигател, а ти дизеловия.

Относно BMW M5: имам доста километри в БГ и Европа с М5 Е39 и освен 2 дебитомера,странично огледало и криви джанти друго не съм ремонтирал или сменял.

Като гледам до сега сме на едно мнение за всичко с изключение на маслото Castrol и дизеловите двигатели, но това е нормално-различни хора,различни мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята кола има нещо което да няма?

Топ-моторизацията в общия случай върви с топ оборудване :hilezh: Този автомобил е скрита лимонка - по-скъп от доста А8 - :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днеска цял ден търсих този пракинг модул, обаче така и не го намерих. Някой може ли да погледне в ЕЛСА може би къде се намира този модул на Avant купе. Аз търсих при крика, но освен сноб кабели друго не намерих. От другата страна е навигацията и усилвателя за музиката. Ако някой има напредстава къде може да бъде нека сподели.

П.С. Стандартния пин за телефонната система е 1234. Навигацията се ъпдейт успешно и тръгна супер без грешки.

Благодаря предварително

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой купувал ли е кабели от тази фирма - http://sklad66.com/cms/

Малко късно го виждам питането, но аз си купих последната версия (тази от 160 лева - 805), взех скайпа от сайта, казах му как и къде да ми го пратят и на другия ден беше при мен.

Изтеглих последна весия от Ross TEch и тя захапа устройството без грижи.

Дано да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано нямам проблеми, че не ми се дават пари за ремонти. На твоя приятел казаха ли му от къде е проблема или просто им е дошло ред за смяна? В смисъл да не им е слабо място нещо.

Нищо не са му казали, а смяната се извърши в Порше. Предполагаха, че е от лошо гориво. Само на OMV зареждаше момчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
ALEX,

навлизаме в спор, в който никой няма да може да убеди другия,че не е прав.Мога да доведа десет човека да ти разкажат какви проблеми са имали с дизеловите си коли.

Естествено говоря за последни модели, не за коли на 15 год. Радвам се, че си доволен от колата си и ти пожелавам и за напред да бъде все така. Аз просто уважавам бензиновия

двигател, а ти дизеловия.

Относно BMW M5: имам доста километри в БГ и Европа с М5 Е39 и освен 2 дебитомера,странично огледало и криви джанти друго не съм ремонтирал или сменял.

Като гледам до сега сме на едно мнение за всичко с изключение на маслото Castrol и дизеловите двигатели, но това е нормално-различни хора,различни мнения.

Сега ти видях поста,

целта не е да навлизаме в някакъв спор :hilezh:

Аз никъде не съм казал, че не харесвам бензиновите двигатели. Просто идеята беше малко по-различна - фокусът на производителите е масово в/у дизела, като технология и дизеловите двигатели доста отдавна технологично изпревариха бензиновите. Ще ти дам пример с двама мои познати - и 2-та с А8-ци. Единият - 4.2, другия - и той, само, че - дизел. Този, с бензиновата му казва "Ела, покарай, да видиш к'во е кола и да видиш, че няма нищо общо с печката..." Другият казва - "Ок, дай да покарам, да видя...". Върна се и оня го пита "Е, как е, няма нищо общо, нали"? А тоя, с дизеловата казва "Да, няма, така е - дизеловата върви много повече". Остави това, но и наистина си е така.

Нека дам и друг пример - вчера, по Тракия, имахме над 130 км гонка с Q7 V12TDI. Аз бях с мотора (все пак карам най-бързият шосеен модел). От 140 до 200 мотоциклетът едвам го дърпа. До 280 са заедно, а след това Q7-цата умира. А този автомобил има челно съпротивление като на прогимназия (както казва един приятел). До момента не съм попадал на такава сила в четириколесно. Вкл и 65АМГ не се справя така...

Така, че дизелът днес не е това, което беше преди 10 години... Идеята ми беше да не се изказваме така крайно, че едното разбираш ли е супер, а другото - боклук, защото няма да сме обективни.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето през 1990 год мой приятел си купи първото в БГ Ауди 80 1,9 TDI. Казвам първото, защото тогава всички хубави коли в София се знаеха и друго такова нямаше.

Хората се спираха до колата, гледаха надписа и ни питаха какво значи TDI. Това го разказвам,защото съм бил сигурно първия фен на TDI в БГ. После с годините всички минахме на бензини и така сме и до днес. Прав си, че дизелите много се развиха и е срамота V12 TDI да го има само в Q7. Като го пуснат в А6 или А8 вече ще се замисля.....

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В шоурума на Порше запад кротува един такъв звяр. Q7 V12 6.0TDI - 500 коня и 1000НМ

0-100км/ч мисля беше за 5,5 сек, среден разход 11,8л

иииииии цената разбира се: 290 000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

срамота V12 TDI да го има само в Q7. Като го пуснат в А6 или А8 вече ще се замисля.....

няма да стане те едва събраха v10 в коша на а6. v12 в някой друг модел можеби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано нямам проблеми, че не ми се дават пари за ремонти. На твоя приятел казаха ли му от къде е проблема или просто им е дошло ред за смяна? В смисъл да не им е слабо място нещо.

давам малко информация и аз до сега съм сменил 5 помпи за високо налягане на а6 3.0тди,и една на 4.0тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета я кажете следното:

предстои смяна на накладки и в тая връзка четох, че спирачните цилиндри се освобождавали софтуеърно

така ли е и как става точно?

и другото което мн ме зачуди е защо предните накладки имат датчик само за едното колело, а задните и за двете?

ето как се оправих със накладките: с vag-com

Open Rear Parking Brake

Prerequisites:

Connect a battery charger.

Cycle the Parking Brake ON, then OFF first.

[select]

[53 - Parking Brake]

[basic Settings - 04]

Group 007

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The brake calipers will then open, allowing the pads to be changed.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

It is normal for the LED in the parking brake switch and the warning lamp in the instrument cluster to blink rapidly at this point.

Close Rear Parking Brake

Prerequisites:

Connect a battery charger.

[select]

[53 - Parking Brake]

[basic Settings - 04]

Group 006

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The brake calipers will then close.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

The LED in the parking brake switch and the warning lamp in the instrument cluster will probably continue to blink rapidly. This should stop after cycling the Parking Brake ON, then OFF again.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давам малко информация и аз до сега съм сменил 5 помпи за високо налягане на а6 3.0тди,и една на 4.0тди

Сега видяхте ли,че не се бъзикам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видяхте ли,че не се бъзикам?

Колегата от Порше ще сподели ли, колко V6, V8 респективно V10 бензинови двигателя е сменил?

Колкото грижи имат бензиновите, толкова и дизеловите - всичко останало е фенство.

Тръпката от високия въртящ момент при ниски обороти (с цената на шум) срещу тръпката от развъртането над 6000 оборота (с цената на двуцифрен разход) - всеки решава за себе си. Има и "компромисни варианти", които обеднияват предимствата на двата типа двигатели, но само за тези които могат да си ги позволят - V10FSI, W12 както и V8TDI и особенно V12TDI.

Към тях можем да причислим и V8 и 3.0TFSI на С6. При останалите моторизации разликата между бензин и дизел е явна.

А пък спорове от рода на Шутгарт срещу Мюнхен срещу Инголщад са толкова безумни...

И трите фирми имат едни и същи доставчици - друго мисля, че не е нужно да споменавам.

Редактирано от chaos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...