JOS Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 Колата е 100-С4.Двигател 3А.Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 Колата е 100-С4.Двигател 3А.Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията? бате мисля 4е няма да стане с компа, на мен ми търсиха но ни6то. Налойи се да я оставя при маистор си я взех 4ак след два дни поправена, ама кво е правил не ми каза 6тото си пази хляба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 все едно да идеш на лекар и да ти каже: ми няма да ти кажа кво щи оперирам щото си пазя хляба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 Колата е 100-С4.Двигател 3А.Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията? Като мериш утечката трябва да заключваш ключалката на предния капак. Елиминацията става с вадене на бушоните. Ако ти трябва майстор, мога да ти препоръчам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Оказа се ,че няма утечка.Проблема бил,че поради нередовно каране и то на къси разстояния генератора не може да зареди качествено ,което е скапало иначе относително новия/1,5 г./ БОШ СИЛВЪР-сухи необслужваем.Другия проблем е че генератора бил 90 А ,което е недостатъчно за зареждане на 73 Ан акумулатор.В тази връзка някой има ли информация колко Ан. трябва да бъде акумулатора за ДВГ "3А"?Предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Извинявай ама това е доста тъпа тема.90А е добър алтернатор. И НЯМА акумулатор който да бъде зареден ако харчиш и не караш.За целта се продават ЗАРЯДНИ УСТРОЙСТВА.Лично аз понеже карам колата рядко зареждам акумулатора на 3 месеца допълнително. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Извинявай ама това е доста тъпа тема.90А е добър алтернатор. И НЯМА акумулатор който да бъде зареден ако харчиш и не караш.За целта се продават ЗАРЯДНИ УСТРОЙСТВА.Лично аз понеже карам колата рядко зареждам акумулатора на 3 месеца допълнително. Поздрави. Със зарядно у-во акумулатора се зарежда ПОНЕ веднъж месечно до 13,8 А.Ако си на пангала и не си специалист в някоя област,и всеки ти казва различни неща за решаването на даден проблем/включително и "БОШ-СЕРВИЗ"/,ако всяко доверяване на майстор води до немалки разходи,БЕЗ ЕФЕКТ,надали би дал определение:тъпа тема.Иначе благодаря за информацията.Щом при теб държи с 73Ач/ колкото и моя/,значи ще търся проблема в друга посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) ...Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията? Извинявай. Не си ме разбрал. Ето това горе е "тъпото".Не съм чул компютър който да открива утечки.Елиминирай сектор по сектор докато хванеш белата. За начало почни от бушоните.Един ампер е подгряването на ламбда сондата което се захранва от релето на бенз.помпа. Почни от там. Другото е да видиш кое работи без да си на контакт. Усилватели, музики, аларми, плафона в багажника... Редактирано 11 Юни 2009 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Нещо изгубих връзката в темата. А какво стана с тоя 1 ампер ток когато колата е в покой? Все пак не е отивал в алтернатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) Нещо изгубих връзката в темата. А какво стана с тоя 1 ампер ток когато колата е в покой? Все пак не е отивал в алтернатора?Оказа се,че поради незнание съм мерил тока при отворена врата /акумулатора е под седалката и така е по-удобно/ и явно плафона над вратата е черпил този ток.Извинявай. Не си ме разбрал. Ето това горе е "тъпото".Не съм чул компютър който да открива утечки.Елиминирай сектор по сектор докато хванеш белата. За начало почни от бушоните.Един ампер е подгряването на ламбда сондата което се захранва от релето на бенз.помпа. Почни от там. Другото е да видиш кое работи без да си на контакт. Усилватели, музики, аларми, плафона в багажника... Редактирано 11 Юни 2009 от JOS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts