Jump to content

Може ли да се намери утечка чрез комютъра?


JOS

Recommended Posts

Колата е 100-С4.Двигател 3А.Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията?

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 100-С4.Двигател 3А.Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията?

:respekt:

бате мисля 4е няма да стане с компа, на мен ми търсиха но ни6то. Налойи се да я оставя при маистор си я взех 4ак след два дни поправена, ама кво е правил не ми каза 6тото си пази хляба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 100-С4.Двигател 3А.Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията?

:)

Като мериш утечката трябва да заключваш ключалката на предния капак. Елиминацията става с вадене на бушоните. Ако ти трябва майстор, мога да ти препоръчам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Оказа се ,че няма утечка.Проблема бил,че поради нередовно каране и то на къси разстояния генератора не може да зареди качествено ,което е скапало иначе относително новия/1,5 г./ БОШ СИЛВЪР-сухи необслужваем.Другия проблем е че генератора бил 90 А ,което е недостатъчно за зареждане на 73 Ан акумулатор.В тази връзка някой има ли информация колко Ан. трябва да бъде акумулатора за ДВГ "3А"?

Предварително благодаря.

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ама това е доста тъпа тема.

90А е добър алтернатор. И НЯМА акумулатор който да бъде зареден ако харчиш и не караш.

За целта се продават ЗАРЯДНИ УСТРОЙСТВА.

Лично аз понеже карам колата рядко зареждам акумулатора на 3 месеца допълнително. Поздрави. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ама това е доста тъпа тема.

90А е добър алтернатор. И НЯМА акумулатор който да бъде зареден ако харчиш и не караш.

За целта се продават ЗАРЯДНИ УСТРОЙСТВА.

Лично аз понеже карам колата рядко зареждам акумулатора на 3 месеца допълнително. Поздрави. :owned:

Със зарядно у-во акумулатора се зарежда ПОНЕ веднъж месечно до 13,8 А.

Ако си на пангала и не си специалист в някоя област,и всеки ти казва различни неща за решаването на даден проблем/включително и "БОШ-СЕРВИЗ"/,

ако всяко доверяване на майстор води до немалки разходи,БЕЗ ЕФЕКТ,надали би дал определение:тъпа тема.

Иначе благодаря за информацията.Щом при теб държи с 73Ач/ колкото и моя/,значи ще търся проблема в друга посока.

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Започна да скапва акумулатора за около 2-3 дена без каране.С мултицета показва утечка около 1 ампер,което е доста/При загасен мотор и изваден ключ/.Въпроса ми е може ли ,ако я закарам на доктор чрез компютъра да установи къде е проблема, или да почвам да търся по метода на елиминацията?

:rolleyes:

Извинявай. Не си ме разбрал. Ето това горе е "тъпото".

Не съм чул компютър който да открива утечки.

Елиминирай сектор по сектор докато хванеш белата. За начало почни от бушоните.

Един ампер е подгряването на ламбда сондата което се захранва от релето на бенз.помпа. Почни от там. :bia:

Другото е да видиш кое работи без да си на контакт. Усилватели, музики, аларми, плафона в багажника...

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Нещо изгубих връзката в темата. А какво стана с тоя 1 ампер ток когато колата е в покой? Все пак не е отивал в алтернатора?
Оказа се,че поради незнание съм мерил тока при отворена врата /акумулатора е под седалката и така е по-удобно/ и явно плафона над вратата е черпил този ток.
Извинявай. Не си ме разбрал. Ето това горе е "тъпото".Не съм чул компютър който да открива утечки.Елиминирай сектор по сектор докато хванеш белата. За начало почни от бушоните.Един ампер е подгряването на ламбда сондата което се захранва от релето на бенз.помпа. Почни от там. :bia:Другото е да видиш кое работи без да си на контакт. Усилватели, музики, аларми, плафона в багажника...
:rolleyes: Редактирано от JOS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...