wild_passion Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Започвам с това,че дисковете ми бяха доста криви и при натискане на спирачка вибрациите бяха ужасни! Смених ги плюс накладките и нещата се оправиха...но изглежда за кратко. Ferodo са ,но явно това ми беше грешката От около две седмици насам, ми се струва,че пак са криви. Когато натискам спирачка цялата кола започва да се тресе и волана вибрира доста серизно.Не мисля, че е от крива джанта,защото предполагам,че ще се усеща и когато ускорявам,а не само когато спирам . Все още не съм ходила на реглаж, но дали е възможно за два месеца пак да се изкривят дисковете и каква е причината за това? Другото,което ми направи впечатление е, че на волана освен вибрациите ми се появи луфт Колеги,кажете си мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 На ме не ми се вярва да се изкривят за толкова кратко време. Нещо спирачните апарати дали са Фред. На бившата ми кола единия апарат не работеше както трябва и винаги износваше едната накладка повече от другата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Мдаааа,попаднала си на по-голямо менте и от мен.Моите "дръвчета" Brembo в комбинация с накладки ATE изкараха едно лято и на есента историята беше същата-ще ми се разбие рейката на волана от вибрации при плавно спиране от по-висока скорост.Провери си все пак окачването,но не се учудвай,ако дисковете са за боклука-пълно е с ментета на пазара.Затова дискове вече взимам само от официалния вносител или си ги поръчвам от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 18 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Тези дни ще ходя на майстор да ми погледне предницата, но дали е възможно луфта да е следствие от дисковете Не намирам логика да е от това,но проблемите се появиха едновременно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 (Редактирано) Иди на реглаж на преден мост или поне да го видят как е. Луфта във волана може да е поради износени ябълковидни болтове.И моите дискове са криви, но се чувства само като се налавя рязко скоростта ако е по-висока до около 100 км/ч. Редактирано 18 Май 2009 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Колеги да ви дам малко АКЪЛ.И нови дискове да сложите,когато са загрели не мийте колата!Изчакайте да се поохлади и тогава.Пак като са загрели не се набивайте в локви тип язовир,защото пак става мазало с дисковете.Нагрейте ги и спрете в такава локва и покрай вас ще стане мъгла.Не само качеството,а и експлоатацията е много важна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 18 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Колеги да ви дам малко АКЪЛ.И нови дискове да сложите,когато са загрели не мийте колата!Изчакайте да се поохлади и тогава.Пак като са загрели не се набивайте в локви тип язовир,защото пак става мазало с дисковете.Нагрейте ги и спрете в такава локва и покрай вас ще стане мъгла.Не само качеството,а и експлоатацията е много важна Именно и мен ме съветваха по същия начин за експлоатацията. Както и от висока скорост да не натискам рязко спирачки плюс това,което си написал. Старая се да не правя гореописаното,като изключим рязкото спиране.... ,ама то ще се окаже достатъчно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 (Редактирано) Всичко това за "пазенето" на дисковете в процеса на улягане си е така,но нали не си представяте как в Инголщад до всяка новопродадена кола седи по един немец и дава напътствия как да караш с нагрети дискове в локви,как да си миеш колата само добре охладена,как да не спираш рязко от висока скорост,как да не спускаш баири само на спирачки и т.н.Че то,ако така се кривяха и на новите коли,трябваше в периода на гаранцията да ги сменят на всеки 2 месеца-къде ще им излезе сметката на швабите тогава.Аз моята кола я взех на 8 години и 2 години я карах тук и чак тогава хвърлих оригиналните дискове,които бяха станали "на вестник".А ментетата от тук ги пазих,като очите си и пак се изметнаха ,като за световното и един шлайф им праснах и пак същото-просто пълен боклук под известна марка.Взимате си истински дискове и забравяте за взирането в локвите по пътя и се наслаждавате на карането и спирането,па дори и рязко. Редактирано 18 Май 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 18 Май 2009 Доклад Share Публикувано 18 Май 2009 Правих наскоро тестчета.При по-голема скорост с рязко натискане на сприачките не получих нищо добро.Затова вече припомпвам спирачките 2-3 пъти и тогава по силно натискам.Колата спира по-бързо и ефективно,а и предпазвам дисковете.И аз съм с оригинални дискове(предполагам) и има още доста хляб в тях.Само дето не са вентилирани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 В Инголщат няма локви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Вярно е , че пазара е пълен с ментета, та дори и да са хвалена марка пак не се знае колко са истински.... То е ясно ,че ще сменям пак моите, но поне ми препоръчайте от къде да взема и какви... Относно спирането за напред ще се придържам към описания по-горе начин от Vorsprung durch technik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 (Редактирано) Когато сменя дисковете изчистиха ли ти главината дето ляга диска? Понякога се събира доста ръжда и диска не може да легне хубаво и оттам се появяват вибрациите и тресенето. Мястото дето ляга диска трябва да е идеално гладко. Най- добре се чисти с дрелка и телена четка на нея, а ако след това като пипнеш и пак е грапаво минаваш и на шкурка . Успех (едва ли ще ги чистиш ти, но имаш още една тема за размисъл от какво може да е)P.S. Първо писах после четох какво са писали колегите. Май всички са се спрели на менте Редактирано 19 Май 2009 от d`a`n`n`y Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Когато сменя дисковете изчистиха ли ти главината дето ляга диска? Понякога се събира доста ръжда и диска не може да легне хубаво и оттам се появяват вибрациите и тресенето. Мястото дето ляга диска трябва да е идеално гладко. Най- добре се чисти с дрелка и телена четка на нея, а ако след това като пипнеш и пак е грапаво минаваш и на шкурка . Успех (едва ли ще ги чистиш ти, но имаш още една тема за размисъл от какво може да е)P.S. Първо писах после четох какво са писали колегите. Май всички са се спрели на менте Със сигурност не е почиствано,защото ги сменяха пред очите ми и гледах през цялото време , но ми казаха,че не се нуждае от това...било си е добре. От това, ако е възникнал проблема не следва ли още след смяната да се е усетило ,че не е както трябва...а след толкова време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Със сигурност не е почиствано,защото ги сменяха пред очите ми и гледах през цялото време , но ми казаха,че не се нуждае от това...било си е добре. От това, ако е възникнал проблема не следва ли още след смяната да се е усетило ,че не е както трябва...а след толкова време?Ами преди карах един форд и сам си смених дисковете и след някакви километри се получи това тресене при спиране. След тва един приятел ме светна какво да направя и взе че се оправи. Щом са ти казали че няма нужда от чистене тогава и аз ще се спра на кривите дискове... (въпреки че си зависи от майстора де ) Иначе по тая логика и кривия диск с новите накладки пак трябва веднага да си го усетила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Иначе по тая логика и кривия диск с новите накладки пак трябва веднага да си го усетила ...и дискове и накладки сложих нови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 ...и дискове и накладки сложих нови... Е какво да ти кажа, майсорите и частите ни в България са едно качество: лошо (не всички, да не се засегне някой, но повечето са некадърници). Може ли да ми казват, че нямам нищо разбито по предницата, а да хлопа като пред разпад... Ще карам докато откъсна някое колело да знам от къде е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Колеги да ви дам малко АКЪЛ.И нови дискове да сложите,когато са загрели не мийте колата!Изчакайте да се поохлади и тогава.Пак като са загрели не се набивайте в локви тип язовир,защото пак става мазало с дисковете.Нагрейте ги и спрете в такава локва и покрай вас ще стане мъгла.Не само качеството,а и експлоатацията е много важна А вярваш ли в чудеса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Пак глупости си пишем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Пак глупости си пишем......колега,извини ме ,но кое по-точно са глупостите... Просто имам проблем и питам за мнения и съвети. Ти ако си сменил много автомобили и си се сблъсквал до един с всички проблеми-ЕВАЛА...има много хора, които не са запознати и освен на мен информацията може да е полезна и за други.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 До колкото го познавам мисля,че колегата не е имал Вас предвид уважаема. Енергията му е насочена към други индивиди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 ...колега,извини ме ,но кое по-точно са глупостите... Дискове не се кривят така ... елементарно ... локви, води, спирачки и т.н.Въпросът е повдиган многократно.Да ти погледнат щангите на кормилната рейка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wild_passion Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Дискове не се кривят така ... елементарно ... локви, води, спирачки и т.н.Въпросът е повдиган многократно.Да ти погледнат щангите на кормилната рейка ...Е,благодаря за съвета Тези дни ще посетя майстор и ще споделя казаното и направеното!Благодаря на всички за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Абе колеги, то според вас да вземем и да караме само като е сухо. Зимата колите в гаража и пеша. Колежке, или си попаднала на дефектна бройка или си смени майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Според мен Ради_Б4 е прав. Нещо друго не е наред по колата и то води до тези проблеми. Каквито и да са дискове за 2 месеца да се изкривят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Ако наближаваш неравности най-добре не дръж крачето на спирачката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване