dak Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Колеги , преди малко се прибрах и като вкарвах колата в гаража чух някакво леко тракане.Установих,че тракането се чува когато включа климатроника и компресора започне да работи.Помагайте ,че каквато е жега ако се прецака незнам как ще карам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 25 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Колеги , преди малко се прибрах и като вкарвах колата в гаража чух някакво леко тракане.Установих,че тракането се чува когато включа климатроника и компресора започне да работи.Помагайте ,че каквато е жега ако се прецака незнам как ще карам Никой ли незнае ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Тракане или цъкане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 25 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Тракане или цъкане ?Леко тракане , не се чува като работи перката за охлаждането ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 26 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 Леко тракане , не се чува като работи перката за охлаждането !Преди малко пуснах пак климатр. и тракането го нямаше.Изглежда се появява след като загрее и поработи повече време.Забелязах също че мн. често се изключва,възможно ли е проблема да е защото имам малко фреон в системата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 26 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 Да,най-вероятно е от това.Доколкото знам и съм по прочел тук там това са признаци за ниско ниво на фреона. Най-добре да идеш при някой да види дали имаш фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 26 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 (Редактирано) Да,най-вероятно е от това.Доколкото знам и съм по прочел тук там това са признаци за ниско ниво на фреона. Най-добре да идеш при някой да види дали имаш фреон. Не разбирам каква е връзката с тракането на компресора и ниското ниво на фреона !? Редактирано 26 Юли 2009 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Raklyov Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 Здравейте колеги,моята също прави този проблем, посъветваха ме същото, но ми е много интересно каква точно е връзката, ако може някой компетентен да обясни ще съм много благодарен. Като ми остане време да допълня фреон ще кажа далие било от това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 27 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 Здравейте колеги,моята също прави този проблем, посъветваха ме същото, но ми е много интересно каква точно е връзката, ако може някой компетентен да обясни ще съм много благодарен. Като ми остане време да допълня фреон ще кажа далие било от това Колега при теб като загрее ли започва да трака ? При мен като е студена колата всичко си е ОК но като загрее започва да трака,компресора много често се включва и изключва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 Колеги в ситемата освен фреон се върти и масло и точно това масло смазва компересора.Ако него го няма все едно да карате колата без масло в двигателя.Отивай те при майстор ако искате да имате комресор съответно климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Аз съм за компресора, като падне налягането на фреона, компресора се включва и трака, като се вдигне спира компресора и съответно тракането спира Като има по-малко фреон просто се чува повече... Но той веднъж раздрънка ли се ... няма спиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 (Редактирано) интересно е при тооооооолкова МНОГО въпроси от сорта как никой не се сеща,че ВСЕ НЯКОГА ВСЕКИ един възел и агрегат в автомобила(и във ВСЯКА една машина) си идва до лимита и СЕ ИЗНОСВА????Абе хора,като си носите обувките 5-10 годинки(ако изобщо има някой да го прави ) те износват ли се?Що искате колите ви да са ВЕЧНИ?Или болезнения фак се знае ,но не се взема предвид и се игнорира? Колега иди при климатични майстори някъде,например при Сумиста,ще разбереш къде точно е проблема,но освен намаляващи фреон и/или масло,аз залагам и на естественото износване на агрегата.......,или пък съединител.......Сори. Редактирано 28 Юли 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 28 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 интересно е при тооооооолкова МНОГО въпроси от сорта как никой не се сеща,че ВСЕ НЯКОГА ВСЕКИ един възел и агрегат в автомобила(и във ВСЯКА една машина) си идва до лимита и СЕ ИЗНОСВА????Абе хора,като си носите обувките 5-10 годинки(ако изобщо има някой да го прави ) те износват ли се?Що искате колите ви да са ВЕЧНИ?Или болезнения фак се знае ,но не се взема предвид и се игнорира? Колега иди при климатични майстори някъде,например при Сумиста,ще разбереш къде точно е проблема,но освен намаляващи фреон и/или масло,аз залагам и на естественото износване на агрегата.......,или пък съединител.......Сори.Не съм съгласен на 100% с теб.Разбрах също че ролката се разтраква и проблема се решава със смяната и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
perekip Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Не съм съгласен на 100% с теб.Разбрах също че ролката се разтраква и проблема се решава със смяната и.Залагам на проблем в компресора или налягане на фреона .Ако е ролка ще се чува постоянно,ако е притракване високо или ниско налягане в системата ако не ти работи външната перка наи вероятно високо налягане и клапана дава инфо за проблем ,ако външната работи наи вероятно ниоско .Абе и в двата случая на маистор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 29 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 Залагам на проблем в компресора или налягане на фреона .Ако е ролка ще се чува постоянно,ако е притракване високо или ниско налягане в системата ако не ти работи външната перка наи вероятно високо налягане и клапана дава инфо за проблем ,ако външната работи наи вероятно ниоско .Абе и в двата случая на маистор.Днес долях фреон в системата ,липсваха около 200гр. ефект няма. Тракането се чува първите няколко секунди от включването на климатроника и после изчезва,Свързвам го със ролката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване