bott1man Публикувано 10 Август 2009 Доклад Share Публикувано 10 Август 2009 Здравеите колеги,мисля да си сложа 2 карбуратора вебер но немога да намеря линк за даден магазин от където мога да си ги купя.И за това искам да попитам от къде бих могъл да си намеря вебер или с 2 карбуратора като моите да си я напражя 1 карбуратор на 2 цилиндера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 10 Август 2009 Доклад Share Публикувано 10 Август 2009 (Редактирано) Защо не опиташ с карбове от мотор намират се за около 150 - 200 кинта с фланците, синхрон и евентуално ремонтен комплект още 100, конусни филтри за 4-те още 100 лв и пиши какъв е ефекта. Не си написал какъв е двигателя но предполагам че е 8 клапана помисли дали ще му стига въздуха . Имаше някъде в нета човек който беше присадил карбове от мотор и ефекта е бил поразителен, но беше със 16 клапана Успех в начинанието и да знаеш че няма нищо невъзможно Ако послушаш колегата и се метнеш на петак и за него има чалъм стига да си фен на карбовете Редактирано 10 Август 2009 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 10 Август 2009 Доклад Share Публикувано 10 Август 2009 (Редактирано) Абе не си даваи парите за глупости. Освен кръвно друго няма да качиш. Редактирано 10 Август 2009 от tzenkos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 10 Август 2009 Доклад Share Публикувано 10 Август 2009 Виждал съм 30 годишно поло хиляда кубика с карбуратори от Ямаха на всеки цилиндър-вървеше като разпрано...Само не знам как ще се отрази на мотора това,но ако не го вкарваш в критични не би трябвало да е проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 11 Август 2009 Доклад Share Публикувано 11 Август 2009 (Редактирано) намерих!!!!!!! може и някой компресор от VW G60 да потърся(има място къде да се събере)Голяма резачка ще стане, макар, че не си писал какъв е мотора на файтона Редактирано 11 Август 2009 от LINO_KKK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 12 Август 2009 Доклад Share Публикувано 12 Август 2009 Абе не си даваи парите за глупости. Освен кръвно друго няма да качиш.извинявай батката тунер от каде го извади това компетентно мнение да не би да си пробвал нещо от рода на конкретния въпрос матора няма значение какъв е дали карб или моно (предполагам)най добрият вариант е готови синхронизирани два двойни били те делорто солекс или вебер обикновенно с фланци за някой гоуф и с реила вървят между 250 и 450 според зависи ефект има но повече клони от към разхода твоят по добър вариант е стоковия кеихин или пиербърг (ако не греша) с леки доработки къса полуоски ( ) такъв добре обслужен карб с подходяща помпа и колекторярък пример е алекс доминатора разпитай го за старата му осимсятка какъв беше ефектауспех и следващия път пусни по подробна тема ще изглежда по сериозно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 12 Август 2009 Доклад Share Публикувано 12 Август 2009 твоят по добър вариант е стоковия кеихин или пиербърг (ако не греша) с леки доработки къса полуоски ( ) такъв добре обслужен карб с подходяща помпа и колекторколега, може ли да поясниш за какви "леки доработки" става въпрос иначе предполагам че със спортен колектор и обслужване на карбуратора ще се съживи колата... ама чак пък да къса полуоски? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksander Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 (Редактирано) Колега и аз се заех с направата на 1.8 мотор само,че DZ,вече мога да се похваля,че карам незнам дали единствения,но един от малкото DZ-ти с 16 V глава Днес му правя довършителни работи по генерацията и е готова да вършее Мога да ти кажа,че ако направиш нещо като мен(аз взех глава 16V от Голф 2-ка,спортни валове,дебелият колектор от KR,една идея по-голям дросел,полиран всмукателен колектор,по-големи клапани,генерация на 55 с 1 резонаторно и едно проходно гърне,въздухът е малко проблемен за доакрване до дросела,ма няма невъзможни неща.)след всичко направено смея да твърдя,че колата ми върви за мен лично много приятно.Даже ще я карам на ГАЗ Щото си обичам газчицата Единственият проблем на тая целата галимация с 16-ка глава е,че за да оставиш твойте бутала треа ги покопаеш малко Ма тва не е проблем с добре направен клапан и малко старание.Всичко като кабели,букси,датчици е 1/1 с на KR-а,дори датчика на ХОЛ им е еднакъв.А за твоя въпрос с карбове,най-удачният вариант е карбове от мотор някоя 900-ка или 750-тица кавазаки те са на 45,лесни са за отремонтирване и частите им не са скъпи,пък и се намират много лесно на прилични пари.На мен това ще ми е Stage 2.... Редактирано 13 Август 2009 от aleksander Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 колега, може ли да поясниш за какви "леки доработки" става въпрос иначе предполагам че със спортен колектор и обслужване на карбуратора ще се съживи колата... ама чак пък да къса полуоски? това с полуоските е в кръга на шегата естественноза карба разпитай ДОМИНАТОР негова беше колата и той знае най добре как седят нещатаодносно колектора това понятия спортен е много спорно по скоро полиране му е майката заедно с дропването ефекта е мн голям не само от към разход ами и от към вървеж първо намери карбовете колегата по горе добре те е упътил 45ци е мн добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 (Редактирано) Това което съм го писал по-горе е само за запознати с материала за карбураторите !!!!Иначе има и много добри двигатели с такива компресори на VW(поогледайте се как е с Korrado) Редактирано 13 Август 2009 от LINO_KKK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksander Публикувано 14 Август 2009 Доклад Share Публикувано 14 Август 2009 Това което съм го писал по-горе е само за запознати с материала за карбураторите !!!!Иначе има и много добри двигатели с такива компресори на VW(поогледайте се как е с Korrado) Колега карбовете са много по-доброто решение.Тъй като за компресор трябва и инсталация,компютър,дюзи.....въобще голям филм е..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 15 Август 2009 Доклад Share Публикувано 15 Август 2009 Колега карбовете са много по-доброто решение.Тъй като за компресор трябва и инсталация,компютър,дюзи.....въобще голям филм е.....Карбуратори(2или3) - компресор!!!!(не турбина) - колектори, Без кулер!!! Айде стига, че обърнахме темата за раздела тунинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 15 Август 2009 Доклад Share Публикувано 15 Август 2009 нЕ си давай парите за глупости +1 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Защо не опиташ с карбове от мотор намират се за около 150 - 200 кинта с фланците, синхрон и евентуално ремонтен комплект още 100, конусни филтри за 4-те още 100 лв и пиши какъв е ефекта. Не си написал какъв е двигателя но предполагам че е 8 клапана помисли дали ще му стига въздуха . Имаше някъде в нета човек който беше присадил карбове от мотор и ефекта е бил поразителен, но беше със 16 клапана Успех в начинанието и да знаеш че няма нищо невъзможно Ако послушаш колегата и се метнеш на петак и за него има чалъм стига да си фен на карбовете лично мое мнение че такива неща не се правят на кола която я ползваш всекидневно като искаш да се човъркаш и експериментираш купи си още една и я разчекни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване