Dare_Devil Публикувано 3 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2009 Колата е Audi 100, ACE двигател 2000 кубика. Засякох разхода на газ от празно до празно и излезе 30/100. То верно че карам из софийските задръствания все в пиков час, ама това не ми се вижда нормално. Освен това на бензин изобщо не пали, а ако при работещ двигател цъкна превключвателя на газовата на положение "бензин" - угасва, без значение какви са оборотите и дали се движа или съм спрял. Подозирам някакъв проблем по газовата, но ми е първа кола на газ и нищо не разбирам от материята - някакви съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 3 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2009 Здравей аз имах същия разход на газ само че извън градско, смених мембрани на изпарителя ходих няколко пъти на диагносика и настройка на газовата, но проблем не откриваха докато един ден не забелязах, че детонационния датчик е със скъсан кабел смених го и сега разхода е нормален като преди, възможните причини могат да са кабели, свеши капачка и палец мембраните на изпарителя, спукан маркуч, детонационен датчик и мн.др за това най добре да се направи щателна проверка на всичко преди да се сменя каквото и да било. По принцип има доста възможни причини за работата на бензин може да са бушон на помпата или самата помпа ел. регулатора на инжекциона, или просто да има механична повреда в самия инжекцион. Провери като даден на контакт на бензин дали се чува помпата ако да значи работи (но това не означава, че прави достатъчно налягане).Има доста просветени колеги те да си кажат мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 3 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2009 аз направо ти казва,отивай в сервиз на бош.много съм доволен от тях.и аз имах подобен проблем.направиха ми я на бензин.сичко е ток и жица.никви ядове.направо като нова е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 3 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2009 Моят разход на газ беше стигнал до 25/100 също извънградско(на къси разстояния от около 10 км.). Без да има промяна във вървежа на колата разхода скочи от 15 на 25 на 100 км. Смених "PLATINCA"_та с едно "BRC" и работата заспа. След като монтирах новия изпарител установих и теч на газ от самия клапан(теча беше малък, не се виждаше и не миришеше така, че провери си системата за течове). Смених и газовия клапан и сега разхода ми варира от 10-13 л./100 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dare_Devil Публикувано 4 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2009 Къде се намира този детонационен датчик и как изглежда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2009 (Редактирано) Закачен е отстрани отдясно на блока на двигателя (като гледаш отпред) и има дълъг кабел, който отива в куплунг закачен отстрани при АСЕ-то, а при AAD-то е отзад до куплунга на л-сондата - май беше зелен ако не се лъжа. Този датчик е много важен за правилната работа на двигателя, по простата причина, че по него ЕКУ-то се ориентира дали има детонации или не и на базата на това променя ъгъла на запалването. Тъй като на нашите коли на делкото няма вече вакуум-регулатор, който динамично да променя предварението на запалването в зависимост от оборотите и режима на работа на двигателя, тази функция се извършва от ЕКУ-то на базата на показанията на детонационния датчик. По тази причина от този датчик много силно зависи както мощността на двигателя, така и разхода на гориво (без значение газ или бензин). Имай в предвид, че самия датчик се притяга към блока на двигателя с точно определено усилие (което не помня колко беше за съжаление) за да отчита коректно. Огледай самия датчик външно, първо дали е стегнат, да няма пукнатини по него или проблем с кабелите. VAG-COM ще покаже ако има проблем с него, но не във всички случаи за съжаление. Естествено този разход, който ти е дала може да е и от мембраните на изпарителя и т.н. както са те посъветвали колегите по-горе. Редактирано 4 Септември 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване