Jump to content

2.5 TDI НЕ ПАЛИ СУТРИН


PAVKATA26

Recommended Posts

Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...

Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?

Давайте предложения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...

Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?

Давайте предложения.

мноого е възможно , но и не само тя..

всякакви задъствания, "възпаления" по мъркучи, сгъвки, филтри, снадки... но при всички тези симптоми би се държала като цяло нестабилно колата от към обороти.., ще "глъхне"ще игращт оборотите, може и да гасне на свободна, да не ускорява првопропорционално с подаването на газ,а изведнъж по някое време при натиснат педал ще се изфорсирва...

вс това е при запушвания, нагари и затлачвания на горивната система...

а много подобен на твоя проблем имам и аз само че съм с бензинов 2,4 и при мен проблема е "сензор за позиция на разпределителния вал" все още не съм го отстранил защото така и не съм седнал да го потърся къде аджеба се намира тоз сензор...

НО това се видя на VAG COM ..!!!

така че те съветвам да направиш същото може и да ти изкочи решението на проблема..качи и едно кабелче(ваг ком, кан или квото има..) да разчете какво я боли и току биж тя сама си признала ,без бой и без милиция каде я боли.. :bia:

успех!! :)

Редактирано от st.pi4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...

Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?

Давайте предложения.

Там нещо аванс а-у имаше един проблем който е тясно свързан с това!Иди да ти пуснат един скенер ка компа ако е това ще си покаже! :megacool:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в аванса на помпата, защото като подадем нафта на ГНП и с доста въртене, за да изкара въздуха, пали двигателя, и после като я вържем към системата си работи без проблем. Вчера целия ден така я карах, гася, след 2-3 часа паля, няма грижи, но на сутринта, след като е постояла 6-7 часа-няма палене и пак тр да й се подава принудително нафта и въртене за да изкара въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прозрачен ли ти е мъркуча към горивния филтър.Наблюдаваи сутрин да няма много въздух.Ако има начи някаде изпуска въздух и трябва да се търси от къде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е прозрачен мъркуча, само този, който е от филтъра към ГНП и то на половин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче въздух, на 100 %. огледай горивния филтър отгоре на фланеца. Веднъж видях Бош филтър с цепка 1 см. и правеше точно като при тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен правеше нещо подобно, като е студена колата първо започна да мени обороти първите 2-3 минути, след това започна да загасва 10-тина секунди след като запаля, но веднъж загрееше ли колата всичко беше ок, след цялото ходене по майстори всички казаха, че ми е заминала помпата, а се оказа, че ми се е сцепил пластмасивият тройник на обратната нафта имах много странен късмет, че го видях сам

п.п. дано да е това, струва точно 15-20лв в юнитрейд + 10ст за гумено уплътнение и 5 мин за слагане

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, къде се намира този тройник за обратната нафта, явно само това не съм огледал. Свалях помпата, която е в резервоара, но нищо. Между другото, тази помпа качва ли нафта към филтъра и ГНП или служи за уравновесяване на нафтата в резервоара. Нещо неизвестно за мен. Остана само да сменя клапанчето на филтъра, което се продава отделно, правило било проблем, но по логика не се вързва нещо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, къде се намира този тройник за обратната нафта, явно само това не съм огледал. Свалях помпата, която е в резервоара, но нищо. Между другото, тази помпа качва ли нафта към филтъра и ГНП или служи за уравновесяване на нафтата в резервоара. Нещо неизвестно за мен. Остана само да сменя клапанчето на филтъра, което се продава отделно, правило било проблем, но по логика не се вързва нещо :hilezh:

тройника за който ти говоря е върху горивният филтър, няма как да го объркаш защото само на обратната нафта е пластмасов, виж го ако е студена колата и е хлабав значи е за смяна, ако е читав не трябва да има и милиметър луфт

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче въздух, на 100 %

И аз мисля, че това е проблема - отнякъде смуче въздух, системата не може да направи вакума и да ти качи нафта. Като я оставиш 2-3 часа, вакума през това време изчезва и затова не ще да пали. Виж маркучи, връзки и т.н. с гъба и сапунена вода, така че да се види къде прави балонче (когато работи колата, де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мился за него, да това е клапана за обратната нафта, както писах по-нагоре, само него не съм сменил, така че утре и това ще направя, и дано да е това, че вече нещо ми писва от тази техника :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле повече от месец пиша за таз глупост. аз съм по същия начин паля я с фуния и после слагам маркуча на резервоара. от тъпата помпа не е освен ако не ти е малко нафтата щот по никъв начин не качва и не прави налягане а само подкачва на цедката когато ти е малко нафтата в резервоара. (разглобявах го 2 пъти :angry2: ) при мен като надух клапана за обратното на филтъра и се оказа че не държи ни от едната ни от другата страна :angry2: така че пробвай твоя дали не е и така...... успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, и аз до този извод стигнах, за помпата, след като я разглабях дава пъти, а самото разглабяне е мъкааааааааааа, не искам да си спомням, че не качва гориво до ГНП, а само поддържа горивото в кошницата. Чакам да ми доставят такова клапанче, че се предлага само оригинално, и струва 60 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На филтъра се намира клапанчето, черно на цвят и пропуска само в едната посока :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...

Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?

Давайте предложения.

ами прави курбан и ни покани да хапнем пък после ще му търсим лек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, само това ще да е решението на проблема..... Ако съумея да я оправя, ще черпя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, само това ще да е решението на проблема..... Ако съумея да я оправя, ще черпя.....

чакам с нетърпение да видя отговора кво е станало че аз още не съм го поръчал :hilezh: . а ти изобщо пробва ли го дали не работи клапанчето (надува ли го)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих ново клапанче, цял ден колата я карам, гася я, паля я, през 2-3 часа, няма проблем, сега ще видя за през нощта, та утре сутрин дали ще запали. А иначе старото клапанче го пробвах дали работи, и в двете посоки си преминава въздух, новото същата работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има посока. Направено е да върти излишната нафта към филтъра и пак към ГНП-то одкато загрее. После отваря към резервоара. Има стрелка на клапанчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОфти!!!!!!!!!!!! Оказа се че не е от клапанчето проблема. Сутринта пак не запали, пак при наличие на въздух, който се вижда от прозрачното мъркуче м/у филтъра и ГНП. Проблема ще е друг, но какъв??????????? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОфти!!!!!!!!!!!! Оказа се че не е от клапанчето проблема. Сутринта пак не запали, пак при наличие на въздух, който се вижда от прозрачното мъркуче м/у филтъра и ГНП. Проблема ще е друг, но какъв??????????? :flipoff:

последно като си разглобих резервоара...... надух маркуча и не изпускаше от никъде. пробвай го. другото което се сещам . правих една калибра и по същия начин дърпаше въздух. оказа се че е в резервоара тръбичката се е пробила и дърпа от по горе въздух и отдолу бенз. виж в резервоара маркуча дето е оребрен с цедката дане е прецакан нещо и хем да ти дърпа нафта и по нагоре въздух ако е цепнат нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да това, уж, го провериха майсторите, но дали да им се има вяра, сега пак ще ги накарам да ги проверят. А в резервоара е един лабиринт от маркучи, който е разглабял знае за какво иде реч........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...