Jump to content

2.5 TDI НЕ ПАЛИ СУТРИН


PAVKATA26

Recommended Posts

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не ги разбирам тези неща с нафтата и наляганията. Само искам да вмъкна една идея, която може и да е погрешна.

Обезвъздушавана ли е колата? Т.е. пробвал ли си, когато не иска да запали сутрин студена да отвиеш гайките на дюзите и да въртиш на стартер докато започнат да хвърлят нафта и колата запали (този метод може и да ти стопи акумолатора, ако има много въздух)?

Чудя се данеби да си остава въздух в системата и докато е топла колата да няма проблеми, но като изтине да неможе да засмуче нафта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и този вариант с отвиване на гайките на дюзите пробвахме, за д асе обезвъздуши, но без резултат. Въртиш, вуртиш, докато съсипеш акумулатора. Майсторите свързват една помпа преди ГНП и тя вкарва нафта в нея и пали от раз и после се обезвъздушава сама. А иначе утре сутрин ще кажа дали има резултат от днешните манипулации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На френските бангии има едни помпички, като круша. Стискаш докато втърди крушата. Освен това имат и клапанче и не позволяват изпускане на нафтата към резервоара. С такава ( за 36 лв. от Дачия ) намирам от къде изпуска, понеже създава някакво налягане в системата и избива през болното място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още няма положителен резултат. Сега има нова версия, трябвало да се препрограмира ГНП, нещо се било бъгнало. И таз добра, но какво да се прави-майстори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма помпички тука :knuddel: . а и за обезвъздушаване........ моята не палеше и веднъж напълних резервоара до средата и я обезвъздуших и сега сутрин въртя 2 секунди :blink: пушка е от седмица не ми прави чалъми . или ти дърпа въздух щом казваш че се появява на сутринта или друг вариант няма.... моята малко въздух да дръпнеше и събарях 2 акумолатора докато я запаля пак. има ли въздух търси как да го махнеш... ако пак ти прави така тогава гледай друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата помпа има клапанче което пречи нафтата да слиза и да дърпа въздух /подобно на тва на филтъра/ - да не би то да се е замърсило и да изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз съм на тоз хал вече.Миналата седмица сменяхме "умната дюза" и драпна пущината въздух и неще и неще да пали-бая пъти уморихме и заредихме акомулатора.Отвивахме дюзи.....нищо :respekt: Добре че звъннах на един приятел дизелджия.Първото е че тая помпа ня трябва се върти много щото тва е причината да гори - даже е прословута.Второто е че при нея не става с отвиване на дюзите - даже напротив /не че не опитахме/.Тия две неща я прават толкоз горима - щото като смениш 2-3 пъти горивен филтър в роден сервиз и :hilezh: .Та как я обезвъздушихме - махнахме маркуча на филтара от обратната нафта към резервоара .Закачихме друг маркуч на обратната и смучене докато спрат балончетата - това гарантира че в цялата помпа барабар с маркучите за обратна нафта е пълно с гориво.Сложихме пак маркуча без да изпускаме налягане и чудо - колата запали след 4-5 секунди на стартер :hilezh: .Покарах я седмица и нещо и два дни не я карах и пак неще да пали - явно при смяната на дюзата сме олабили нещо.Сега си търся ръчна помпичка "круша" че не ми се пие пак нафта.След тва трябва и да проверя от къде идва проклетия въздух :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, аз реших проблема като сложих една ел помпичка да вкарва принудително гориво към помпата (преди филтъра) и сега всичко си е ок, пали мн по-лесно от преди, върви много повече, и по-малко харчи-струва ви се невероятно ( и аз така реагирах в началото) но е факт. И вече втора седмица си я карам и върви перфектно, дано не я уручасъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плудявам с тая кола - няма палене.Сложил съм ръчната помпичка на обратната нафта да обезваздуша и дърпа едвааааам-едвааам.При вас така ли беше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
Плудявам с тая кола - няма палене.Сложил съм ръчната помпичка на обратната нафта да обезваздуша и дърпа едвааааам-едвааам.При вас така ли беше?

Да от там като се смуче върви много бавно но поне е сигурно че ще изкараш въздуха ,"ама ше се озориш байат". Аз имам същия проблем като колегата няма палене , след няколко дена борба " разбрах " - моя констатация че маркуча който влиза преди ГНП-то половината който е гумен другата прозрачен някаде е пукнат микроскопично . Докато е топла и обезвъздушена няма грижи , минат ли повече от 5 часа "ай ЧАО няма палене" .

Някой да знае каде лесно и бързо да намеря такъв маркуч.

Не ми се побългарява :hilezh::P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един клапан някаде и мойта беше така падаше нафтата или нещо от тоя сорт, само ще трябва да видя какъв и кой беше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тоя клапан беше проблема и ,че филтара ми е на 110 000+ километра.Клапана е върху филтара и е за обратна нафта.Филтара с клапана на МАН излиза към 60-70 лева по спомени.От тогава нямам грижи с въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се,че сте си решили проблемите. Като цяло 2.5 моторите, по-старите, страдат от този дефект: износва се ГНП, и по-точно иам някакъв клапан вътре в нея, който държи налягане на нафтата винаги в ГНП. Та именно той се износва и започва да няма налягане и трудно пали сутрин. Решението: или ремонт на помпата или като мен-принудително пълнене на ГНП с електрическа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тва клапанче се сменя ,ама колата трябва бая километри да е видяла та да е зело да заминава.Иначе тва клапанче го има на сякви мотори и помпи включително и много дърти дизели.Разликата е че тая помпа не може да си подкачва сама горивото както VP37 (1З и АФН).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми откриха ,че помпата е заминала и електрониката и механиката.Купих нова сложих ме я и пак пада горивото.В прозрачния маркуч варвят мехури с въздух и неможе да остановим от каде го дарпа тоя въздух?Сутрин няма палене!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми откриха ,че помпата е заминала и електрониката и механиката.Купих нова сложих ме я и пак пада горивото.В прозрачния маркуч варвят мехури с въздух и неможе да остановим от каде го дарпа тоя въздух?Сутрин няма палене!!!!!!!

Е това вече си е е...ло мамата, а и нова помпа си купил ..... мани, мани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече си е е...ло мамата, а и нова помпа си купил ..... мани, мани
явно е рециклирана защото е 1800 лв.но все си мисля ,че може би старата да не е била за смяна.Защото като сложих новата и пак сащия проблем!!!!!!!!!!Супер Дизел ми казаха ,че е за смяна, електрониката била запоявана с някви кондензатори и механиката била много зле на стенда не можелида я настроят,но не им вярвам нещо!!!!!!!!!сега е при един колега които има сервиз в Костинброд ,които я е подаржал преди да я взема от моя колега.Чакам резултат и ще пиша!!! :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е, с тези стари автомибили сме се вкарали в едни филми, че свят да ти се завие, но какво да се прави...Ауди та Ауди-вечна дружба :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от супердизел ще ме сцепят - кво са и регулирали на стенда кат количеството гориво се управлява електронно :lol: Да ме поправи някои по-разбиращ ,ама на стенд се регулират само механични помпи.Иначе механиката може да ти е зле ама те буталцата се сменят.Факта обаче че с нова помпа нещата са се същите е красноречив - и не си ти първия.Иначе проблема на помпата е че от въртене без обезвъздушаване умира един кондензатор ,или по-лошо задират буталата и после като запоиш нов кондензатор пак гори щото буталото прави сапротивление и се сика повече ток за да се задвижи.Това обаче няма нищо общо със гълтането на въздух - по-скоро обартното.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявам се, че се намесвам, но и аз имам такъв проблем. При мен не пали сутрин при температура около 0. Когато е топло времето няма проблем, но колата преспи ли на студено, край! Ходих на 101 майтори и всеки различно говори, последната информация е - няма налягане на мотора, трябва да се сменят сегменти, измерваха налягането на цилиндирте и какво що, оказа се, че са сегменти. Важно! - пуши като дърта Ифа, мотора се тресе каточе ли има 2 коня пред мен, след като загрее няма никакъв проблем! При повторно палене пак няма проблем, само първото палене е зор :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявам се, че се намесвам, но и аз имам такъв проблем. При мен не пали сутрин при температура около 0. Когато е топло времето няма проблем, но колата преспи ли на студено, край! Ходих на 101 майтори и всеки различно говори, последната информация е - няма налягане на мотора, трябва да се сменят сегменти, измерваха налягането на цилиндирте и какво що, оказа се, че са сегменти. Важно! - пуши като дърта Ифа, мотора се тресе каточе ли има 2 коня пред мен, след като загрее няма никакъв проблем! При повторно палене пак няма проблем, само първото палене е зор :D

Иди при някой, който разбира, за да не те вкарват в излишни разходи. Щом са мерили компресия, кажи какви са стойностите.

При добра компресия може да има много причини да не пали добре. Сигурен съм, че центровка на помпата не са ти гледали. Пиши ми на лично да ти дам телефона на човек, който ще ти провери откъм компютърната част дали имаш проблем и после мисли за сегменти. Тия мотори имат много проблеми, но доколкото съм чел механичното износване не е от тях. Освен разпределителните валове, което може и да е проблема и затова и да нямаш компресия, ако е така. Не си казал какъв е мотора, но по оплакванията предполагам е 2,5 V6 AFB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при някой, който разбира, за да не те вкарват в излишни разходи. Щом са мерили компресия, кажи какви са стойностите.

При добра компресия може да има много причини да не пали добре. Сигурен съм, че центровка на помпата не са ти гледали. Пиши ми на лично да ти дам телефона на човек, който ще ти провери откъм компютърната част дали имаш проблем и после мисли за сегменти. Тия мотори имат много проблеми, но доколкото съм чел механичното износване не е от тях. Освен разпределителните валове, което може и да е проблема и затова и да нямаш компресия, ако е така. Не си казал какъв е мотора, но по оплакванията предполагам е 2,5 V6 AFB.

шшшш кви валове ,кви сегменти ,центровки,кво ти стана накара 4овека да си хвърли мотора бе колега

4исто и просто да си смени ПОДГРЯВАЩИТЕ СВЕЩИ

те за това има толкова митове и легенди за тоя мотор

аман от маистори и специалисти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...