Jump to content

2.5 TDI НЕ ПАЛИ СУТРИН


PAVKATA26

Recommended Posts

Нали и аз това му пиша. Да отиде при някой разбиращ.

А по отношение на свещите не му писах, защото при 0 градуса, както той пише че не пали, би трябвало доста лесно да запали и без нито една здрава свещ.

Ако беше писал, че при -10 не пали, първото са свещите, но при 0 градуса не мисля.

Но не пречи да се проверят, разбира се. За това си прав.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе колеги, човека май кара Пежо, ако се съди от подписа му ;-) А компресия при 2.5 TDI, трудно се губи, ще да е някакъв единичен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите!Открихме проблема на паленето!Както казахте клапан4ето на филъра е проблема.Новото което ми сложиха е било или менте или дефектно,смених го ,обезвъздушихме я и няма въздух вече!Пали като кибрит сега,да чукам на дърво!!!Благодаря за съветите!!! <_<:blink:;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

пичове дай помогнете и на мене и аз имам проблем с мойто ауди а6 2,5 тди ААТ мотор сутрин като е студена освен сега като захладня нема палене свалям на бащами акумолатора 175 ампера от камиона и пали но мн трудно пуше и тресе на не изгоряла нафта като се изчисти след 20 секунди се оправя казаха ми че няммам компресия но колата ми нито гори масло нито вода даи те ми съвет от каде да си зема тази помпичка за нафта електрическата ще черпя ако е оправя :zustimm: някои ако зн от какво може да е гсм даи пишете на лични или остаавете гсм да звъна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Хора , вие преглеждате ли си в кво състояние са ви въздушните филтри ? Аз преди известно време карах дизел и имаше точно тоя проблем със сутрешното палене при минусови температури , едно нескончаемо въртене по 5-6 пъти докато закачи ( спасяваше ме само че акумулатора ми беше 95 амперова монбатка и издържаше на тормоз ), та един ден ми дадоха съвет да си сменя или продухам въздушния филтър със сгъстен въздух от компресор , та свалих го аз , кво изхвръкна от него няма да ви обяснявам ,съответно станах като въглищар в ръцете и го монтирах обратно ... после вече не даваше да завъртя ключа на стартера , палеше с поглед на - 15 и абсолютно никви проблеми откъм палене сутрин зимата . Не казвам че това е задължително проблема във вашите коли , но засмукването на въздух е мн важно за паленето сутрин и да не се окаже че проблема не е ГНП за 1800 лв ами няква тоалетна хартийка за 15 лв :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се,че сте си решили проблемите. Като цяло 2.5 моторите, по-старите, страдат от този дефект: износва се ГНП, и по-точно иам някакъв клапан вътре в нея, който държи налягане на нафтата винаги в ГНП. Та именно той се износва и започва да няма налягане и трудно пали сутрин. Решението: или ремонт на помпата или като мен-принудително пълнене на ГНП с електрическа.

Аз съм със същия проблем и одисеята продължава вече 10 месеца. Днес сутринта отново не запали,въпреки ,че вчера купих нов 100А акумолатор/казаха,че този модел ако не развърти 400об при палене въобще на подава нафта на дюзите/.Махнах клапана,филтъра беше почти празен/взема 200г нафта от шише,сложих клапана и след 10сек.въртене си запали.Но защо е празен филтъра не знам. При многобройните ремонти от майстори имам сложени клапани и на входната и на излишната нафта,но въздух влиза от някъде.

Би ли казал каква помпа си сложил,къде е свързана с ел захранване и ако може малко снимки.Тази помпа не източва ли много бързо нафтата от кошницата?

Мисля ,че дебита на помпата в резервоара е с много малък дебит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз тоя филм го гледах миналата зима цял месец хем в гараж. падне ли температурата под +4 градуса краааай няма палене.връща нафтата в резервоара и това е. то не бяха филтри не бяха клапанчета нови пък по нови оригинални пък мъркучии не не ще.накрая дойде един магьосник смъкна помпата -смяна на всички гарнитурки и други там о пръстени комплект( мисля бяха към 35 лв) и филма свърши.после я оставях навън за проба пали и на - 20.та ако всичко друго е пробвано и сменено и пак зема въздух на тоя мотор друго не остава да знаете.не е задължително помпата да тече нафта за да са за смяна гарнитурките , лошо е тогава когато няма теч и все пак просмуква въздух на студено оттам и айде нафтата в резервоара ,щото на суха помпа кой да му дойде на акъла че оттам ще зема въздух мамка и

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте преди месец си направих пълно обслужване на колата (масла,филтри,ремъци,ролки)и сега като стана по студено сутрин не мога да запаля

Моля за съвети

Благодаря !!!

Редактирано от KOLEV86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа мисля 4е не са проверявали но след това ч занесох в специализиран сервиз на VW за диагностика от там ми остановиха само че имам проблем с умната дюза и някакъв датчик на волана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа мисля 4е не са проверявали но след това ч занесох в специализиран сервиз на VW за диагностика от там ми остановиха само че имам проблем с умната дюза и някакъв датчик на волана

ако ншкой има мнение моля да го сподели

Благодаря !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не мога да помогна и не знам решението на този проблем, а и не съм се сблъсквал с такъв.

Моят съвет е да идеш в сервиз, за който си чувал положителни отзиви, не знам за кой град става на въпрос, за да те насочим към доверен и да се надяваш да го отстранят, а и да разберат каква тояно е причината, за да не пали сутрин! zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вече с нов проблем! След като повече от две години карах с тази ел помпичка, качваща принудително гориво в ГНП-то, сега вече се скапа самото ГНП. Сутринта завъртях запали и изгасна мигновенно, след което завъртях запали, но претрисаше, все едно нямаш гориво на всчики цилиндри, но заработи двг. Оставих да се сгрее, и излязох да видя за течности из разни резервоари и..................изведнъж мотора умря, буквално както работеше изгасна и до там! Викнах майсторите, огледахме по пробвахме да запали с биче, но се оказа, че към ГНП-то се подава нафта, но от дюзите не, а също така и обратната нафта си стоеше там. Демек нещо явно е зациклило ГНП-то. И сега търся майстор за ГНП, предложете МОЛЯ някой добър, ако може и тел за връзка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ще кажете за този сервиз, има ли отзиви за него? Серзиз ГНП VP44

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте съвет за ремонт на ГНП? Никакви идеи за сервиз или определени майстрои, предложете накой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре я смени, аз така направих, неприятно е, но иначе може да настъпят драми и колата вместо да ти върши работа и носи удоволствие, може само да ти скъса и малкото останали нерви от 2.5 TDI..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре я смени, аз така направих, неприятно е, но иначе може да настъпят драми и колата вместо да ти върши работа и носи удоволствие, може само да ти скъса и малкото останали нерви от 2.5 TDI..

Смени я, в смисъл, купи си нова или? Да ти кажа днес си купих нова кола (Ауди :dance: А4 3.0 ТДИ S-line) и вече изобщо не сикам да се ядосвам със старата, въпреки че ми служи доста вярно е с известни изключения :) . Но от друга страна, този който я купи ще се радва на хубава и гледана кола доста дълго време-сменени консумативи, дюзи, нов хидротрансформатор на кутията, сега нова помпа, дискове, накладки и мн. мн други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид толкова кардинално да действаш :zustimm: Честита да ти е новата придобивка и само радост да ти носи :hilezh: А за 2.5 - смени си цялата помпа, защото при правенето съм останал с впечатления, че нищо не може да се направи, както е било преди..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид толкова кардинално да действаш :respekt: Честита да ти е новата придобивка и само радост да ти носи :respekt: А за 2.5 - смени си цялата помпа, защото при правенето съм останал с впечатления, че нищо не може да се направи, както е било преди..

Благодаря. Най-вероятно ще сменя цялата помпа, но за сега чакам майстора да каже има ли надежда ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ще кажете за този сервиз, има ли отзиви за него? Серзиз ГНП VP44

Колега, аз имам отзив, ето го:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109228

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги наскоро си закупих ауди а 6 2,5 АКЕ 180к.с куатро направих обслужването на автомобила и след няколко дена колата започна да ми прави чакмаци сутрин пали от зъб премествам я и след около 40 минути не пали от зъб иска вартене и чак тогава запалва.Днес обаче запали и изгасна и след това завартях няколко пати но не запали. Ако някой може да ми даде съвет ще съм му благодарен.акумолатор нов, стартер в отлично състояние центровка в норми. Направо съм отчаен споделете мнение моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги наскоро си закупих ауди а 6 2,5 АКЕ 180к.с куатро направих обслужването на автомобила и след няколко дена колата започна да ми прави чакмаци сутрин пали от зъб премествам я и след около 40 минути не пали от зъб иска вартене и чак тогава запалва.Днес обаче запали и изгасна и след това завартях няколко пати но не запали. Ако някой може да ми даде съвет ще съм му благодарен.акумолатор нов, стартер в отлично състояние центровка в норми. Направо съм отчаен споделете мнение моля.

Най-вероятно и твоята помпа е сдала богу духа, или по-вероятно е да има въздух в с-мата. Да ти кажа доста се е писало за този проблем из форума, може да пуснеш една търсачка. А между другото горивен филтър сменял ли си, често дърпа въздух от там, а може и от всчкъде където се сетиш, че има връзки по нафтопровода :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги наскоро си закупих ауди а 6 2,5 АКЕ 180к.с куатро направих обслужването на автомобила и след няколко дена колата започна да ми прави чакмаци сутрин пали от зъб премествам я и след около 40 минути не пали от зъб иска вартене и чак тогава запалва.Днес обаче запали и изгасна и след това завартях няколко пати но не запали. Ако някой може да ми даде съвет ще съм му благодарен.акумолатор нов, стартер в отлично състояние центровка в норми. Направо съм отчаен споделете мнение моля.

Много ще съм ти благодарен ако споделиш за проблема. Имам почти аналогичен (само дето няма палене). Помпата е правена с 1 година гаранция, сменени маркучи, възвратен клапан на входящата нафта ... и всички тарикатлъци на майсторетата, но резултата е че вече 4 дена стой пред блока вмето да й щрака ESPто по завойте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

при мен правеше нещо подобно, като е студена колата първо започна да мени обороти първите 2-3 минути, след това започна да загасва 10-тина секунди след като запаля, но веднъж загрееше ли колата всичко беше ок, след цялото ходене по майстори всички казаха, че ми е заминала помпата, а се оказа, че ми се е сцепил пластмасивият тройник на обратната нафта имах много странен късмет, че го видях сам

п.п. дано да е това, струва точно 15-20лв в юнитрейд + 10ст за гумено уплътнение и 5 мин за слагане

Моята ко4ина е по същия на4ин мине ли време не пали,странното е 4е един път 2 4аса минаха и не запали а някой път минат 12 4аса и запали, преди това уж оправихме това дърпане на въздух сменихме даже и прозра4ния марку4 към ГНП-то ,след ремонта беше 4ук а след 1 месец пак така,каде да го търся тоя тройник каде се намира да го огледам :) Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...