PAVKATA26 Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?Давайте предложения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st.pi4 Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 (Редактирано) Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?Давайте предложения.мноого е възможно , но и не само тя..всякакви задъствания, "възпаления" по мъркучи, сгъвки, филтри, снадки... но при всички тези симптоми би се държала като цяло нестабилно колата от към обороти.., ще "глъхне"ще игращт оборотите, може и да гасне на свободна, да не ускорява првопропорционално с подаването на газ,а изведнъж по някое време при натиснат педал ще се изфорсирва... вс това е при запушвания, нагари и затлачвания на горивната система... а много подобен на твоя проблем имам и аз само че съм с бензинов 2,4 и при мен проблема е "сензор за позиция на разпределителния вал" все още не съм го отстранил защото така и не съм седнал да го потърся къде аджеба се намира тоз сензор...НО това се видя на VAG COM ..!!!така че те съветвам да направиш същото може и да ти изкочи решението на проблема..качи и едно кабелче(ваг ком, кан или квото има..) да разчете какво я боли и току биж тя сама си признала ,без бой и без милиция каде я боли.. успех!! Редактирано 6 Септември 2009 от st.pi4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?Давайте предложения.Там нещо аванс а-у имаше един проблем който е тясно свързан с това!Иди да ти пуснат един скенер ка компа ако е това ще си покаже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 6 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Не е проблема в аванса на помпата, защото като подадем нафта на ГНП и с доста въртене, за да изкара въздуха, пали двигателя, и после като я вържем към системата си работи без проблем. Вчера целия ден така я карах, гася, след 2-3 часа паля, няма грижи, но на сутринта, след като е постояла 6-7 часа-няма палене и пак тр да й се подава принудително нафта и въртене за да изкара въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Прозрачен ли ти е мъркуча към горивния филтър.Наблюдаваи сутрин да няма много въздух.Ако има начи някаде изпуска въздух и трябва да се търси от къде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 6 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Не е прозрачен мъркуча, само този, който е от филтъра към ГНП и то на половин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Смуче въздух, на 100 %. огледай горивния филтър отгоре на фланеца. Веднъж видях Бош филтър с цепка 1 см. и правеше точно като при тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 (Редактирано) при мен правеше нещо подобно, като е студена колата първо започна да мени обороти първите 2-3 минути, след това започна да загасва 10-тина секунди след като запаля, но веднъж загрееше ли колата всичко беше ок, след цялото ходене по майстори всички казаха, че ми е заминала помпата, а се оказа, че ми се е сцепил пластмасивият тройник на обратната нафта имах много странен късмет, че го видях самп.п. дано да е това, струва точно 15-20лв в юнитрейд + 10ст за гумено уплътнение и 5 мин за слагане Редактирано 6 Септември 2009 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 6 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Хммм, къде се намира този тройник за обратната нафта, явно само това не съм огледал. Свалях помпата, която е в резервоара, но нищо. Между другото, тази помпа качва ли нафта към филтъра и ГНП или служи за уравновесяване на нафтата в резервоара. Нещо неизвестно за мен. Остана само да сменя клапанчето на филтъра, което се продава отделно, правило било проблем, но по логика не се вързва нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 (Редактирано) Хммм, къде се намира този тройник за обратната нафта, явно само това не съм огледал. Свалях помпата, която е в резервоара, но нищо. Между другото, тази помпа качва ли нафта към филтъра и ГНП или служи за уравновесяване на нафтата в резервоара. Нещо неизвестно за мен. Остана само да сменя клапанчето на филтъра, което се продава отделно, правило било проблем, но по логика не се вързва нещо тройника за който ти говоря е върху горивният филтър, няма как да го объркаш защото само на обратната нафта е пластмасов, виж го ако е студена колата и е хлабав значи е за смяна, ако е читав не трябва да има и милиметър луфт Редактирано 6 Септември 2009 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Смуче въздух, на 100 %И аз мисля, че това е проблема - отнякъде смуче въздух, системата не може да направи вакума и да ти качи нафта. Като я оставиш 2-3 часа, вакума през това време изчезва и затова не ще да пали. Виж маркучи, връзки и т.н. с гъба и сапунена вода, така че да се види къде прави балонче (когато работи колата, де). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 6 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 И аз мился за него, да това е клапана за обратната нафта, както писах по-нагоре, само него не съм сменил, така че утре и това ще направя, и дано да е това, че вече нещо ми писва от тази техника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Братле повече от месец пиша за таз глупост. аз съм по същия начин паля я с фуния и после слагам маркуча на резервоара. от тъпата помпа не е освен ако не ти е малко нафтата щот по никъв начин не качва и не прави налягане а само подкачва на цедката когато ти е малко нафтата в резервоара. (разглобявах го 2 пъти ) при мен като надух клапана за обратното на филтъра и се оказа че не държи ни от едната ни от другата страна така че пробвай твоя дали не е и така...... успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 7 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Благодаря за отговора, и аз до този извод стигнах, за помпата, след като я разглабях дава пъти, а самото разглабяне е мъкааааааааааа, не искам да си спомням, че не качва гориво до ГНП, а само поддържа горивото в кошницата. Чакам да ми доставят такова клапанче, че се предлага само оригинално, и струва 60 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Къде се намира тва клапанче - на филтара или на помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 7 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 На филтъра се намира клапанчето, черно на цвят и пропуска само в едната посока Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo ivanov Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Колеги, 2.5 ТДИ мотор AFB, от няколко дена не иска да пали сутрин. Смених горивния филтър, но не се оправи. След като подам нафта на помпата, от независим източник, колата си пали без проблем през целия ден, но след като престои през ноща, или повече време 4-5 часа, няма палене. Четох няколко теми из форума, но почти никъде нямаше решение на проблемите, или колегите след като го оправят не пишат...Имам едно предположение, дали е възможно да е от помпата в резервоара, често срещан проблем ли е?Давайте предложения.ами прави курбан и ни покани да хапнем пък после ще му търсим лек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 7 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Хаха, само това ще да е решението на проблема..... Ако съумея да я оправя, ще черпя..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Хаха, само това ще да е решението на проблема..... Ако съумея да я оправя, ще черпя.....чакам с нетърпение да видя отговора кво е станало че аз още не съм го поръчал . а ти изобщо пробва ли го дали не работи клапанчето (надува ли го) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 8 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Днес сложих ново клапанче, цял ден колата я карам, гася я, паля я, през 2-3 часа, няма проблем, сега ще видя за през нощта, та утре сутрин дали ще запали. А иначе старото клапанче го пробвах дали работи, и в двете посоки си преминава въздух, новото същата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Значи има посока. Направено е да върти излишната нафта към филтъра и пак към ГНП-то одкато загрее. После отваря към резервоара. Има стрелка на клапанчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 9 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 КОфти!!!!!!!!!!!! Оказа се че не е от клапанчето проблема. Сутринта пак не запали, пак при наличие на въздух, който се вижда от прозрачното мъркуче м/у филтъра и ГНП. Проблема ще е друг, но какъв??????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 КОфти!!!!!!!!!!!! Оказа се че не е от клапанчето проблема. Сутринта пак не запали, пак при наличие на въздух, който се вижда от прозрачното мъркуче м/у филтъра и ГНП. Проблема ще е друг, но какъв??????????? последно като си разглобих резервоара...... надух маркуча и не изпускаше от никъде. пробвай го. другото което се сещам . правих една калибра и по същия начин дърпаше въздух. оказа се че е в резервоара тръбичката се е пробила и дърпа от по горе въздух и отдолу бенз. виж в резервоара маркуча дето е оребрен с цедката дане е прецакан нещо и хем да ти дърпа нафта и по нагоре въздух ако е цепнат нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 9 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Ами да това, уж, го провериха майсторите, но дали да им се има вяра, сега пак ще ги накарам да ги проверят. А в резервоара е един лабиринт от маркучи, който е разглабял знае за какво иде реч........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 На А8 от 2003 насам не знаеш какво е , бедна ти е фантазията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване