Jump to content

ибрация на волана на D-иректна предавка на спирачка


ipget

Recommended Posts

Здравейте,

Колата е 1,8T Tiptronic.

При натисната спирачка на място на D-иректна предавка волана на Пасата трепери - при включен климатроник леко по-силно.

Гледахме от долу колата на подемник и всичко изглежда в отлично състояние. Тампоните не са много твърди, но не знам и колко меки трябва да бъдат. На P-пакркинг и на N-неутрална, вибрацията я няма.

Ако някой има идея от какво може да е?

Очаквам компетентните ви мнения.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни това:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=46975

Силно вероятно е да е от нещо друго, но поне е отправна точка. Аз два месеца се бях видял в чудо докато моя механик разбра че е вътрешно каре на предната дясна полуоска. Маншона беше скъсан, излязла цялата грес и карето бавно и прогресивно се разбило. Докато не започна да хлопа имаше съвсем леки вибрации, които се предаваха в купето и бях се побъркал. Предишният собственик му казали, че е скоростна кутия и след 3500 лв за смяна на хидро-простотията нищо не се променило. Обиколил всякакви сервизи, взели му навсякъде по някой лев за тампони, за носачи .. и накрая обезкуражен ми я продаде, а аз я оправих - сега си я карам безгрижно.

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен обаче, вибрацията я има само когато съм на място с натисната спирачка на D-иректна предавка (или 4,3,2,1).

Във VW форума имаше някои предположения, че може да е нещо от Типтроника, но понеже аз все пак се съмнявам в някое тампонче или каренце по кормилното управление,

искам да помоля някой ако може да ми прати или покаже схема на кормилното управление, където да мога да видя кое къде е и да го проверя/сменя евентуално.

А може и да ми препоръчате някой компетентен майстор да я погледне.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да помоля някой ако може да ми прати или покаже схема на кормилното управление, където да мога да видя кое къде е и да го проверя/сменя евентуално.

ЦЪК

Редактирано от GogoGT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много,

само ме интересуват 2 неща:

- Схемата от ЕТКАта е за 2002 Б5,5 а моята е 2000г Б5 същата ли е и за мен?

- и аз я имам ЕТКАта инсталирана, но не мога да я намеря схемата - къде трябва да вляза и да видя?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много,

само ме интересуват 2 неща:

- Схемата от ЕТКАта е за 2002 Б5,5 а моята е 2000г Б5 същата ли е и за мен?

- и аз я имам ЕТКАта инсталирана, но не мога да я намеря схемата - къде трябва да вляза и да видя?

Поздрави

ЦЪК

ElsaWin

П.С. Сори ама съм скаран с Пасатите, затова горе-долу налучквах годината.. :)

Редактирано от GogoGT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря GogoGT

и на теб колега Sir T

Поздрави и на двама ви.

Редактирано от ipget
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма защо да благодариш ..

Виж генерацията да не опира някъде .. тампони на мотора .. по гърнетата някъде?! Щом го прави само като е "напъната" би следвало някъде да има луфт и това да се предава в купето. Тези аномалии са най-гадни за откриване :hilezh: На задна прави ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на задна имам чуство, че е по-слабо, но ......

И интересното е, че вибрацията се усеща основно и като че ли само във волана. Таблото или купето не тресе въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко налудничева идея, но я си провери самата кормилна рейка, където е захваната с болтове за коша ... да не се е разхлабила.

Че днес точно това се беше случило с един Пасат В5 и имаше донякъде сходни симптоми с твоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох внимателно темата, но накрая не разбрах - в карето ли се оказа проблема...

Колата ми стоя 4 дни при моя механик .. и я оправи. Не иска да ми каже какво е, но я оправи.

... или майстора ти премълчава още нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Вътрешното каре отпред вдясно - скъсан семеринг -> греста навън -> постепенно разбиване на карето и осезаемо прихлопване.

Ремонтът бе нова полуоска с двете карета (Audi продават само комплекта) - 1300 лв ако не ме лъже паметта и колата стана нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко за моите грижи.

Преди малко бях в Юнитрейд и гледаха колата от долу.

Проверяваха, гледаха чудиха се и нямаше окончателно мнение, но в крайна сметка стигнаха до извода, че е от тампони на двигател и скорости. Да започна от задните тампони на скоростите, но нямало 100% гаранция.

Било от тях, ама не било 100%, че ще се оправи от това.

На всичко отгоре ми закачиха колата на тестера да я погледнат (не съм плащал за това, инженера сам изяви желание и барника нещо гледа) и каза, че колата е за дебитомер. Каза, че колата не вървяла добре така и била доста по-слаба от колкото трябва да бъде (не я е карал).

Каза, че ми е увеличил леко оборотите за незнам си какво и т.н.

Лошото е, че като си тръгнах колата наистина вече не вървеше на бензин (ама наистина не вървеше и не можеше да се форсира), а на газ така дрънчеше аванса предполагам, че се върнах пак. Пак нещо рови, каза, че върнал нещо си. Тръгнах си и колата пак върви доста зле на бензин, на газ май спря дрънченето на аванса. Ще изчакм 1-2 дни да видя дали ще се нагласи сама.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромна вероятност има колата да е за дебитомер.

Освен всичко друго, чрез него ЕКЮ-то смята генерираният въртящ момент и подава "load signal" към компютъра на типтроника. При "тръгнал" дебитомер сигналът не е верен и типтроника "тресе" на място.

ПП дебитомер от Порше за АПУ трябва да е ~230лв.

а специалистите от Юнитрейд най-много обичат да "настройват" дебитомери..... ламери

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих за дебитомер (мотора е 1.8T APU) срещу връщане на стария в:

Porsche - 272 лв. (поръчка 4-5 дни)

Юнитрейд - 297 лв. (наличен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак,

след още малко изследване се оказа, че си е дебитомера.

Откачихме го с един майстор и колата си тръгна добре, само че по нейни си аварийни настройки, с които според мен не е добре да се кара. Закачихме го пак и колата пак се скопи и се побърка. Интересното е, че на газ си върви почти идеално според мен, само че и избягала малко настройката и ми дрънчат като клапани нещо при по-високи обороти (около 4000-5000)

Та ще трябва да купувам дебитомер - и въпроса ми е има ли по-евтин (от 272-297лв.), но качествен вариант и от къде?

Този на колата ми е BOSCH, а номерата му са:

BOSCH - 0 280 218 032

VW/AUDI - 06A 906 461 D

Поздрави на всички

Редактирано от ipget
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема на един колега в купува/продава за оригинални части с 30% отстъпка.

Растърси се и я намери - всички бяха доволни от човека. Аз просто не можах да я изровя в момента...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви

намерих я темата

А интересно ми е, какъв им е проблема на тези, които не са от Порше или Юнитрейд?

Ако е BOSCH или Pierburg и е истински....?

Не говориме за китайски..... ментета

Редактирано от ipget
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами обикновенно нямат проблем, а просто без 50% надценка <_< Или е пропуснато да е платено ДДС ....

Специално дебитомери не знам да се правят "жълти" ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е оправен.

Благодарение на Илиян с 30% отстъпка, за което съм му много благодарен.

И благодаря и на теб ВЕСКО, че ми каза за темата.

Даже ми го и монтираха неговите момчета (безплатно!).

Искам сам да знам дали трябва на VAG COM да се връзва и да се прави нещо?

И мисля, че е добре да и направят пак настройките на газта, защото предполагам, че са се променили нещата там.

Отначало даже не работеше добре на газ, но като че ли се настрои сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре ще е да я закачиш на VAG COM - новия дебитомер е ОК, но може да имаш и някое и друго проблемче по "периферията"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...