Jump to content

"Ремонт" на blow off на 1.8т


shpeksi

Recommended Posts

Кадета със сигурност ще ме вземе...150++ ,ама поне да видя мойта машина как е :hilezh: .Между другото как мога да разбера дали клапана е фърлил фира :hilezh:

Свали го и го надуй с уста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като доработка към спортния blow-off(при всички положения е станал по-добър от илианските) може да сложиш и спортен филтър....вземаш една саксийка от мушкато ,разпробиваш я с 1мм свредло,а след това я опаковаш перфектно с чорапогащник от жена ти(ама гледай да няма останал материал от комшията ) ...в комбинация с газовата ти уредба ,ефектът несъмнено ще е 6+ а няма да даваш пари за K&N и други боклуци ,след като можеш да си го наравиш сам :hilezh::hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хохохохоххохохоохохох :respekt:

Но не сте прави се подпичкосвате така с Шпекса, човека е градивен, вЕрно творенията са му нЕма такъв смЕх, ма кво от тва, кат за без пари толко.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хохохохоххохохоохохох :respekt:

Но не сте прави се подпичкосвате така с Шпекса, човека е градивен, вЕрно творенията са му нЕма такъв смЕх, ма кво от тва, кат за без пари толко.......

ако има проблеми и не може да докара смесите ,нека пробва с подлагане на шайби под пружината на горивния регулатор .....като му чета темите и ме налазва мисълта ,че сигурно и капути рециклира с Хелметекс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи ме как някакъв "майстор", който почна да си прави реклама в една друга тема и да си предлага ПЛАТЕНИТЕ услуги почна да плюе целенасочено срещу Методи. И то заради това, че Методи се опита да го опровергае за нещо очевидно, а пък същия този майстор почна да обеснява как видиш ли не ти ли сменят ремъка в сервиз щял да бъде кофти зацепен...

Та така.....викам да ценим хората като Методи във форума, защото той е един от малкото, които се стараят да пускат ПОЛЕЗНИ теми с подробна инфо как се правят нещата - смяната на ремъците е само една от тях....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като доработка към спортния blow-off(при всички положения е станал по-добър от илианските) може да сложиш и спортен филтър....вземаш една саксийка от мушкато ,разпробиваш я с 1мм свредло,а след това я опаковаш перфектно с чорапогащник от жена ти(ама гледай да няма останал материал от комшията ) ...в комбинация с газовата ти уредба ,ефектът несъмнено ще е 6+ а няма да даваш пари за K&N и други боклуци ,след като можеш да си го наравиш сам :respekt::hilezh::bia:

ЛОшо няма да си предлагаш услугите като сервиз...ама да сереш в темите на хората които дават полезни идей...жалко е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като доработка към спортния blow-off(при всички положения е станал по-добър от илианските) може да сложиш и спортен филтър....вземаш една саксийка от мушкато ,разпробиваш я с 1мм свредло,а след това я опаковаш перфектно с чорапогащник от жена ти(ама гледай да няма останал материал от комшията ) ...в комбинация с газовата ти уредба ,ефектът несъмнено ще е 6+ а няма да даваш пари за K&N и други боклуци ,след като можеш да си го наравиш сам :hilezh::steinigung::hilezh:

Аз предпочитам вместо да си купя нов за 70 лева сам да си отстраня проблема който в случая е скъсана мембранка, това дали ще е залепен с лепило или както аз съм направил е въпрос на избор. Вие като избирате по външния вид си е ваш проблем. Другата част на поста е безмислен така, че коментара е излишен.

Но ти си типичния "майстор" понеже не ти слушаме безмълвно тъпните които пишеш за да изкараш някой допълнителен леФ правиш жалки опити да се заяждаш. Общо взето си събирателен образ за 90% от майсторите в България и заради такива жалки човечета сме на това дередже. Поне да имаше малко мозък у тиквата и да аддеш някаква градивна критика, а то и в двете теми се заяждаш като 11 годишен лиглио. Няма смисъл да се хабя да те храня просто ми е жал за такива като тебе.

Кефи ме как някакъв "майстор", който почна да си прави реклама в една друга тема и да си предлага ПЛАТЕНИТЕ услуги почна да плюе целенасочено срещу Методи. И то заради това, че Методи се опита да го опровергае за нещо очевидно, а пък същия този майстор почна да обеснява как видиш ли не ти ли сменят ремъка в сервиз щял да бъде кофти зацепен...

Та така.....викам да ценим хората като Методи във форума, защото той е един от малкото, които се стараят да пускат ПОЛЕЗНИ теми с подробна инфо как се правят нещата - смяната на ремъците е само една от тях....

Безмислено е да се занимаваш Дидо, нито тоя ще те разбере нито дежурните спамери ще спрат да си пишат тъпните. Жалко е само, че тези които се възползват нямат смелост да пишат за да не ги нахранят, че са тънкачи. Но аз ще продължавам да качвам каквото правя. Яко ме боли от некакви комплексари като тоя дето се пише, че е майстор или другите неразбирачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако drag_bg не беше малоумник, нямаше да каже човек да си сложи спортен филтър на 1.8 Турбо, какъвто и да е K&N, green, etc.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако drag_bg не беше малоумник, нямаше да каже човек да си сложи спортен филтър на 1.8 Турбо, какъвто и да е K&N, green, etc.

Що, що? Я ни светнИ си знаеме, що не се слага? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебиломера си заминавал бърЖе. Аз карам само с оригинален филтър.

Редактирано от xenonsystem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебиломера си заминавал бърЖе. Аз карам само с оригинален филтър.

Ааахаааа и аз такова нещо чух, каза ми го една комшиика а тя го чула от неква нейна роднина, та на тая нейната роднина некви роднини по серебрена линия, на племенника им на негов приятел, познат му бил думнал дебиЛтомера от "спортен" филтър, ма май не бил спортен а разпорен филтъра, а бил разпорен от гърмеж на газовото. Ще питам за още подробности.

Иначе аз 30К км се мъча си скапя дебиЛтомера с K&N и за ся не успявам. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааахаааа и аз такова нещо чух, каза ми го една комшиика а тя го чула от неква нейна роднина, та на тая нейната роднина некви роднини по серебрена линия, на племенника им на негов приятел, познат му бил думнал дебиЛтомера от "спортен" филтър, ма май не бил спортен а разпорен филтъра, а бил разпорен от гърмеж на газовото. Ще питам за още подробности.

Иначе аз 30К км се мъча си скапя дебиЛтомера с K&N и за ся не успявам. :steinigung:

Аз пък го четох в хАмериканските форуми, а там са скръндзи и си ценят парите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинален филтър за 1.8Т и 2.5ТДИ е 32лв. Колко е hengst-а?

От Порше на мен ми взеха 45 за оригинален.

Hengst от Коко излиза доста по-малко, цени не искам да пиша, нека той да каже:steinigung:

Да не говоря че визуално Hengst дори ми изглежда дори по-стабилен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако drag_bg не беше малоумник, нямаше да каже човек да си сложи спортен филтър на 1.8 Турбо, какъвто и да е K&N, green, etc.

малеееее,чак днес осъзнах какъв малоумник съм ,за това подарявам филтър от тази кола ,оригинален панелen K&N .....или пък да взема да подаря турбото ......KYPE ,какво ще ме посъветваш ? :steinigung:

Picture021.jpg

@kpematop ,

имаш ли още от ония бензинови регулатори които вдигат конските сили и мощността ?

Редактирано от drag_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък го четох в хАмериканските форуми, а там са скръндзи и си ценят парите...

Е аз точно там съм забелезАл, че 95% от потребителите карат с K&N :huh:

Ети две коли от хамериканО форуми

engine.jpg

731505_orig.jpg

Кат даже първия и лепеМка е турнАл, безсрамника, а втория беше изминАл над 60К мили с тоя еър бокЦ и беше очарован от поведението на колата. :huh:

Пак ще помоля и приканя, не пишете тъпни. Ма тва само ако обичате.

малеееее,чак днес осъзнах какъв малоумник съм ,за това подарявам филтър от тази кола ,оригинален панелen K&N .....или пък да взема да подаря турбото ......KYPE ,какво ще ме посъветваш ? :huh:

Picture021.jpg

Викай рапатрак и целата кола към Надин, щом е имала K&N и дори 5км са изминати с него цЕлата кола е брак! Ся и фаровете ше помътнеят, бронята ще се напука и тавана ше провисне, не си ли чел по чужди форуми ве момче? :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чувал - маслените препарати, с които се обработва филтъра били проблема. Тея гадости се налепвали по нажежаемата жичка и и виждали сметката. Говорим за случая на дебитомер тип MAF (Mass Airflow Meter).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ае за да не запада темата да покажа и как се прави мембранка от силикон:

dsc01426m.jpg

dsc01427k.jpg

dsc01429g.jpg

dsc01430e.jpg

dsc01431m.jpg

10102009116.jpg

dsc01432y.jpg

dsc01433n.jpg

dsc01434r.jpg

10102009112.jpg

10102009114.jpg

10102009113.jpg

10102009115.jpg

Ае открийте разликите коя е оригиналната мембранка :):steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...