Jump to content

проблеми с паленето на ауди б4 1.6 АДА


Koki82

Recommended Posts

Здравеите колеги,

От скоро карам ауди б4 1.6 АДА.Не бях решил да си купувам б4, но така се стекоха обстоятелствата.

И.... започнаха проблемите!!!!!

Аудито е с обикновена газова уредба и пали на бензин,а на 2000об. превклюва на газ.До тук добре ама неще да пали нито на газ нито на бензин.Голяма му е мъка.Пали с много въртене и на студен и на топъл двигател, а като запали мирише на неизгорял бензин.Ходих по маистори едни кават,че са запушени дюзите други,че помпата е зминала.И преди да започна да сменям щяло и не щяло исках да се консултирам с някои.Да ме насочи от какво може да не пали това чудо.На диагностиката ми показа че всичко работи добре ; дебитомер, ламбда сонда и т.н. Наистина може да са здръстени дюзите но тогава що не пали и на газ.Ина4е на газ работи добре но е голям мъртвец като види баир и не му се тръгва.Не съм карал 1.6 двигател досега и не знам да ли толкова си вървят по принцип.

Другия проблем е че на бензин не работи добре даже някои път и на 3 цилиндъра.Двигателя тресе и мени яко обороти.

Аз си мисля че проблема е някъде по токовете или някои датчик.Знам че датчика на Хол прави проблеми при палене.Някои имал ли е проблеми с такъв двигател?

Моля ви кажете какво да го правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо , честито и с радост да си я караш.За паленето акумулатор,свещи,капачка,палец и кабели,не е задължително да ги сменяш просто започни от тях с проверката.Аз имам проблем с паленето ,но само студен двг иначе след това е чакмак.Отностно вървежа ,така е малко тегава работа,номера е по-високи обороти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега.През проблема с кабелите,свещите и капачката минах вече,но не иска да пали нито на студен нито на топъл двигател.Пали с голяма мъка и то с помоща на стартера, а като запали миреше яко на бензин.Като пробвам да я запаля на газ същата работа.Направо се видях в чудо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е с вървенето? Чука ли аванса? На бензин мирише само като я запалиш или и след като е поработила да речем 2-3 мин на място? Как е разхода на бензин?

Проблема ще ти е по запалителната с-ма. Може да имаш проблем и с центровка. Колата се дави, бенз има, ма няма кой да го палне.

За да отхвърлиш на 90% проблеми с горивната с-ма, свали свещите след като си въртял няколко пъти и не е запалила още. Ако са мокри....давиш мотора.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,..........що не и замериш и компресията.Това я много важно и както казваш ,че и не върви много. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата я купих от шефа ми за 1800 лв. и то като не му я плаштам кеш.Има я във фирмата от година и половина като са и навъртяни 20000 км - не е тормозена кола, даже е имало с месеци да не е карана.Знаех че не иска да пали, аз съм я карал и преди това , но шофьорите ми казаха че от скоро е така с паленето.Тогава си мислех си че не е нещо сериозно, а сега почвам вече да се съмнявам че мотора е заминал.Днес като я запалих сутринта започна да работи на 200об. и и изобщо не можеше да се форсира, а отзад смърдеше на изгорели катерички.Изгасих я ,запалих на газ и никакви проблеми нямаше.После се оправи и бензина.Изобщо съм пълен шах.Като я карах на маистор ги накарах да ми измерят компресията, но те ми измериха само налягането в колекторите и било 500незнам си кво там и нямало смисъл да ми мерят компресията - двигателя бил много добър.А за вървенето може наистина да си върви, но аз не съм имал досега кола под 2000 куб. и не мога да направя сравнение.

Така че приемам всякакви мнения.Да разнищим проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е добра освен ако не си "шумахер" до колкото за мотора това е като куц кон от гамата мотори на ауди но пак 100 коня са си 100 коня на дълаг път не се дава така лесно на бързите tdi - та примерно ;) ;) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е с вървенето? Чука ли аванса? На бензин мирише само като я запалиш или и след като е поработила да речем 2-3 мин на място? Как е разхода на бензин?

Проблема ще ти е по запалителната с-ма. Може да имаш проблем и с центровка. Колата се дави, бенз има, ма няма кой да го палне.

За да отхвърлиш на 90% проблеми с горивната с-ма, свали свещите след като си въртял няколко пъти и не е запалила още. Ако са мокри....давиш мотора.

Не отговори на нито един от въпросите.

Разбрах само, че като я прехвърлиш на газ и позагрее се оправя работата на бензин. така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така.Като по загрее на газ се оправя и на бензин,но само ниските обороти.На бензин не може да се кара изобщо.Като и дадеш повече газ губи мощност и забива или прекъсва.Както казвате има бензин няма кои да го палнеДосега не съм чул да и чука аванса.Тия в сервиза ми гледаха центровката и казаха че е добре ама колко трябва да им вярвам не знам.Ще отида в сряда на друго място да видя там кво ще измислят.Поне може да се посмеем малко.

Някои може ли да ми каже как се мери налягането в колекторите и каква стоиност трябва да има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като ходиш до сервиза ги накарай да ти погледнат дали е зацепен както трябва ангренажния ремък, делко, центровка на делкото, кабели за свещи, свещи, въобще всичко, което е свързано с запалителната система, тъй като бензин има, а не пали. Ако там всичко е наред си направи една компютърна диагностика. Ако си от София може да я направиш под моста Чавдар, в сервиза на Бош (вход от към Черковна, тел: 0899988950, 0899988966). Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля че почти се установи проблема.Дадено ми е голямо предварение на центровката, и сега я оставих в сервиза,защото не можеше да се развие делкото.Не знам защо беше така направено , но изобщо не можеше да се върти.Утре ще видим кво става с това прословуто палене и дали е от центровката, но сега обърнах внимание и аванса си чукаше на малки обороти като и дадеш повече газ.На трета и на четвъта наи-много се усеща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля че почти се установи проблема.Дадено ми е голямо предварение на центровката, и сега я оставих в сервиза,защото не можеше да се развие делкото.Не знам защо беше така направено , но изобщо не можеше да се върти.Утре ще видим кво става с това прословуто палене и дали е от центровката, но сега обърнах внимание и аванса си чукаше на малки обороти като и дадеш повече газ.На трета и на четвъта наи-много се усеща

Хм... защо си мисля че на ADA неможе да се пипа аванса от делкото...Поне при мен е така...

Развивам болта и след това въртя делкото а градусите си седят на 6 градуса (дори кабелите се усукват но градусите не се менят и мотора си работи стабилно) градусите на стробоскопа са си 6

До колкото знам ECU-то бута аванса само... дори и на извадена буска на датчика на Хол колата си работи , АБК-то и АБТ-то гаснат веднага. АDA има още един датчик които взима сигнал от венаеца на маховика чак като на него му дръпна буксата колата гасне. И аз не вярвах че като махна буксата на делкото колата си работи... но е факт. Даже си го смених ей така профилактично защото мислех че е повреден когато имах проблем с работата на бензин(оказа се цепнат въздуховод от дебитомера към дроселната клапа , отдолу цепнат почти незабележимо)

Още преди 2 години исках да бутна аванса с няколко градуса напред заради газта , но се оказа че неможе :steinigung:

Тогава се наложи да си сложа аванспроцесор за газта бута аванса през 3 градуса 3 - 6 - 9 -12 градуса.

Взависимост от оборотите добавя градусите не още от празен ход да добви 3 градуса примерно.Визма + от газовия клапан и дефакто работи само когато колата е на газ , на бензин си е оригиналния си аванс.

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето делко изобщо не искаше да се върти не знам защо.А въздуховодите съм ги гледал поне 20 пъти.Много ми е странен проблема.Утре мисля да сменя температурния датчик и датчика на хол.Твоето ауди кви проблеми правеше на бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като беше сцепен маркуча , припалваше държеше някакви си 600-650 оборота нестабилни и щом му подам газ гаснеше залепих маруча и се оправи. На газ си работеше без проблем. Тогава смених въпросния датчик на хол (защото се съмнявах в него) и много се учидих като извадих буксата и колата работеше.На колегата АБК-то гасне веднага , а като въртя неговото делко градусите се менят колата вдига или сваля обороти зависи дали му давам закъснение или предварение на запалването . А моето си държи 850 оборота и не се мени аванса ... :hilezh:

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем преди около седмица с новото ми купе и се оказа че бензиновия регълатор на рейката на дюзите се беше спукал и не държеше налягане след смяната му колата пали от първия път. Купих го за 40лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем преди около седмица с новото ми купе и се оказа че бензиновия регълатор на рейката на дюзите се беше спукал и не държеше налягане след смяната му колата пали от първия път. Купих го за 40лв

Би ли ми казал къде се намира този регулатор.Само него не съм гледал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не пипай делкото. От там не можеш да дадеш предварение или закъснение. от там само се подава сигнал за първи цилиндър 60 ил;и 80 градуса преди ГМТ.

Търси проблема дрugad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравеите колеги,

От скоро карам ауди б4 1.6 АДА.Не бях решил да си купувам б4, но така се стекоха обстоятелствата.

................

ЗДРАВЕЙ КОЛЕГА.

Имам същтото Ауди,с абслолютно същите симптоми.Майсторите,при които ходех за съжаление не можеха да намерят проблема.Когато загрее,колата е перфектна,но до тогава... УЖАС ! Та би ли споделил как си разрешил твоя проблем???

Благодаря ти предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега относно паленето немога да ти кажа нищо. Аз с мойто б4 с същия мотор не съм имал проблеми с паленето никога винаги е палила от раз газ бензин нямаше грешка. Относно вървежа като види байр и земе да пада скороста само натискам леко педала да опре в твърдата зона на педала на газста и байра се зима без никакви проблеми. По магистралата съм го настъпвал здраво върви. Да малко трудно ускорява купето е тежко за мотор-а но пък аз лично не съм шумахер за мене си вървше идеално. Успех с разшеването на проблема и Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега относно паленето немога да ти кажа нищо. Аз с мойто б4 с същия мотор не съм имал проблеми с паленето никога винаги е палила от раз газ бензин нямаше грешка. Относно вървежа като види байр и земе да пада скороста само натискам леко педала да опре в твърдата зона на педала на газста и байра се зима без никакви проблеми. По магистралата съм го настъпвал здраво върви. Да малко трудно ускорява купето е тежко за мотор-а но пък аз лично не съм шумахер за мене си вървше идеално. Успех с разшеването на проблема и Поздрави

Колега,ако трябва да съм честен,проблеми с него съм нямал никога,карам го 2003г.,смятаййййййййййй...

Но след слагането на газовата уредба-електрическо Ловато и малко по малко пояна да си показва магариите.Поддържал съм го винги много добре,но проблема се засили и положението в момента е такова.Всички вдигат рамене и казват,че е добре.Единственото видимо нещо бе,че е удавена когато не иска да запали.Точно тогава се тестват всичко по колата и е перфектно,просто зпоалили и се изфорсира и става косъъъъъъъм :flehan:

Луда работа :S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако трябва да съм честен,проблеми с него съм нямал никога,карам го 2003г.,смятаййййййййййй...

Но след слагането на газовата уредба-електрическо Ловато и малко по малко пояна да си показва магариите.Поддържал съм го винги много добре,но проблема се засили и положението в момента е такова.Всички вдигат рамене и казват,че е добре.Единственото видимо нещо бе,че е удавена когато не иска да запали.Точно тогава се тестват всичко по колата и е перфектно,просто зпоалили и се изфорсира и става косъъъъъъъм :flehan:

Луда работа :S

газста разказва играта на тези мотори аз мойто като го покарам повече на газ особено лятото, защото е топло времето и то почти веднага минава на газ. Не чака колата да загрее. И се караше на газ повече и като реша да карам на бензин се почва на светофарите гасне. Няма мощност просто дюзите са замърсени и няма достатъчно гориво. И има два варианта или се карат на ултразвук да се чистат или я изфорсирваш до лютеница два -три пъти после я изрежеш пак един два пъти от светофар до светофар и после върви ама тия коли са направени за бензин не за газ. Аз имам приятел с такова само на бензин го кара и няма никакви проблеми.

Успех и Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,общо взето моята няколко години съм я карал на бензин и никакви проблеми съм нямал.Чистил съм дюзи и т.н.,но я карам и редовно на бенз,за да смазва.Сега при мен пак вали и е студено и ще видя какви ще ги свърши.От няколко дни я карам на бензин и ми е интересно какви ще ги свърши,студеничко е и ще видим,но ми се струва че доста вдигна разхода сега... Днес още не съм я палил и ми е интересно какво ще тане.

To be continued... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...