Jump to content

Б 4 гърмежи


padrebg

Recommended Posts

В общи линии е това- когато колата е студена, при рязко подаване на газ се получава гърмеж в гофрирания маркуч след дебитомера. Моторът е АБК, няма газ, карана е само на бензин. Сменен е дебитомера, естествено с втора употреба. Вече ще се гръмна и аз, никой не може да открие какво става. Ако някой знае- нека да даде акъл.

Редактирано от padrebg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем и накрая се оказа един от кабелите на свещите.(какво ли сменях и аз а то....само че аз имам газ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дебитомера "новия" отварян ли е? Според мен 99% е от него, иска настройка. Наистина, ако е от него, твоя човек е Ради.

Защо си сменил деб. след като колата няма газ?

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дебитомера "новия" отварян ли е? Според мен 99% е от него, иска настройка. Наистина, ако е от него, твоя човек е Ради.

Защо си сменил деб. след като колата няма газ?

Щото на стария му може от старост да са му се изтъркали неспасяемо пистите...

Бах - гърмеж на бензин - за такова нещо за пръв път чувам. :2gunsfiring_v1:

Тва би трябвало да значи твърде обеднена смес...възможно е дебитомерът да подава грешни данни за постъпилия въздух, компа да праща малко гориво и оттам да се получава тоя проблем....

Ради ше и каже кво и е - той е твоят човек. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко аз на кораба също имах гърмежи на бензин с механичната инжекция така че няма не възможни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради ше и каже кво и е - той е твоят човек. :2gunsfiring_v1:

Без да я е видял, може само да се гадае. Но не съм убеден, че проблемът е в дебитомера, щом е на лице само студена. По-скоро се насочи към температурен датчик или запалителната система, както беше писал един колега по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да я е видял, може само да се гадае. Но не съм убеден, че проблемът е в дебитомера, щом е на лице само студена. По-скоро се насочи към температурен датчик или запалителната система, както беше писал един колега по-горе.

Не се прай на Лили Иванова - сички много добре знаем, че си спец и по телефонна диагностика - аз лично съм пациент - с регулатора за налягане на бензина в рейката. :2gunsfiring_v1:

Хм - възможно ли е кабелите или свещите му да са толкова тинясали, че да гърми на бензин заради тях?

Ако синият датчик не е наред и подава некакви странни команди на ЕКУ-то...ма пък чак гърмежи на бенз...него много лесно можеш да го хванеш бачка или не - само с мултицет - при дадена температура на антифриза трябва да дава определено съпротивление...Ради да кажи колко беше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- при дадена температура на антифриза трябва да дава определено съпротивление...Ради да кажи колко беше...

при около 20 градуса околна температура и тази на водата - 1800 - 2200, при температура от 90 грасуса - 280 - 300.

Мерна единица - Ом.

Кой не знае закона на Ома - да си оди дома ... :birthday:

Такива гърмежи се получават и при неизправна ламбда сонда, но при загрял мотор.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа.

Значи, като си спомня, преди Ради да ми оправи дебитомера, който беше с изкривена като войнишко канче клапа, не ми е гърмяла - нито на бенз, нито на газ...

Пич, провери си кабелите, свещите и синия датчик.... :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите. Сега да кажа- свещите са на около 20 хил. Беру. Синия датчик е добре. Гледахме го на ВАГ-а. Като се откачи и показва -40С. Като го сложим си показва нормално. Обаче- кат осе тества със софтуера на БОШ показва някаква извънземна температура 814 С. Бат Стефан Сумиста ми е свидетел.

Редактирано от padrebg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е, че може да припуква от ламбда, ама чак да гърми... Проверете бушона за подгляването на ламбдата.

Според мен ще излезе дебитомер. Кажи дали е отварян? Погледнахте ли му плочката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, като загрее и работи на по-бедна смес, тогава колата я нама много с вървежа, но не пука. При мен се получаваше нещо подобно. До към 2000-2500 об. при студен двиг. на бензин, пукаше и забиваше, а кото загрее се оправяше. Проблема беше от изтритата плочка. Малкоя мръднах, исега е ок. А, сещам сеи при първото отваряне на деб. и настройката му, бяхнатегнал пружината доста, симптомите бяха същите, гърмене и никакъв вървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, всичко е индивидуално за колата. Интересно при Стефан защо не са могли да локализират проблема. Но пък казват, че на диагностиката всичко е ток.

Как е гумения маркуч? Погледни го като даваш газ, далисе свива много. Ако почти си събира стените не е добре, умекнал е. Ако става така, той действа като рестриктор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стените на маркуча не се събират, а датчика на дебитмора за темп. на входящия въздух е добре. За дебитомера не знам дали е отварян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дебитомера не знам дали е отварян.

До колкото помня, не живееш в София. Направи еднадве снимки на дебитомера, ако искаш. По-специално на черната капачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки ще направя. Колега Ради, кажи как може да се срещнем и да погледнеш колата? Не живея в София, а по принцип събота и неделя са ми натоварени дни. А Стефан не го хвана, щото нямаше никакви грешки, освен това колата беше загряла, а и бързах. Всъщност тогава още не бях сменил дебитомера, беше миналата есен, а него го смених това лято, а проблемите продължават.

Редактирано от padrebg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВК мотор гъми на бензин само,ако не работи регулатора за налягането на бензина-намира се на рейката на инжекторите.

Я пък ти?

А какви други признаци, неразривно свързани с неговата "неработа" се наблюдават, би ли ни казал?

Явно само ти си наблюдавал този странен феномен :hilezh::)

Ужас, просто.

Снимки ще направя. Колега Ради, кажи как може да се срещнем и да погледнеш колата? Не живея в София, а по принцип събота и неделя са ми натоварени дни. А Стефан не го хвана, щото нямаше никакви грешки, освен това колата беше загряла, а и бързах. Всъщност тогава още не бях сменил дебитомера, беше миналата есен, а него го смених това лято, а проблемите продължават.

От кое населено място си, колега?

Пиши ми на лс или ми звънни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Да не отварям нова тема и пиша в тази. Проблема е подобен- с гърмежи на бензин на студено. Колата е Б3 90г. 1,8 моно PM двигател. Като свалихме капака на въздушния филтър се вижда как връща горивна смес и тя понягога се пали с пламък 50см. И след като поработи малко като трактор и позагрее двигателя се оправя и почва да работи тихо и ритмично. Предполагаме заседнал всмукателен клапан но бих искал да чуя и други мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...