Feanor Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 Здравейте колеги,Карам А4 B6 1.8TQ 2004 г. Преди няколко дни се появиха вибрации в купето (най-вече волан и скоростен лост) на празен ход. Вибрациите са относително леки, равномерни, с висока честота.След преглед се установи, че тампоните на двигателя и скоростната кутия са в добро състояние, като само единият тампон на двигателя е леко омаслен и сплескан. Мнението на майстора беше, че вероятноста смяната на тампоните да помогне е по-скоро малка. Все пак аз реших, че мога да са разделя с 400 лева и да пробваме... Сменихме двата тампона на двигателя... Е, сега си имам хем нови тампони, хем вибрации Майсторът рече "ами освен и на скоростната да сменим...", ама не ми се дават още 250 лева, само за да разбера, че и от там не е. Та въпросите ми са: 1. Какво друго би могло да бъде? Двигателят работи перфектно - никакви прекъсвания, нови свещи, бобини, почистен дросел... 2. Някой знае ли колко са stock оборотите на празен ход на този двигател? Моите в момента са 760. Питам, щото мисля да реша проблема като увеличим оборотите с 20-30. Това ще има ли някакви отрицателни ефекти?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 на демпферен маховик залагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 26 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 на демпферен маховик залагамВъххх, пепел ти на устата, колега... Това, че при натиснат съединител, няма никаква промяна, има ли значение?Благодаря за мнението, дано не се окажеш прав само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 +1 за маховик.Не питай откъде знам.Симптомоите са същите, и на натиснат, и на отпуснат съединител тресе.Дано греша и се разминеш с този неприятен като разход ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 27 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 Благодаря, колеги. Това, че досега трима човека казват едно и също, явно означава нещо (макар и да не ми харесва). @ didoyaА колко неприятен е този разход? Горе-долу? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 Около 900 кинта към днешна дата труд и съеденителя това е за Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 27 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 (Редактирано) Около 900 кинта към днешна дата труд и съеденителя това е за Варна. "...и съединителя"? Това е + смяна на съединителя, така ли? Редактирано 27 Септември 2009 от Feanor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 (Редактирано) При мен излезе 900 маховик LUK, 240 комплект съединител LUK, 200 лева труд.Общо: 1340 лева Редактирано 27 Септември 2009 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 27 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 Благодаря, ха дано не е това... А някой има ли инфо по въпроса:"Колко са stock оборотите на празен ход на този двигател? Моите в момента са 760. Питам, щото мисля да реша проблема като увеличим оборотите с 20-30. Това ще има ли някакви отрицателни странични ефекти?" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 Колега ,а постоянни ли са в смисъл и на студен и на загрял мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 27 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 Колега ,а постоянни ли са в смисъл и на студен и на загрял мотор?Абсолютно постоянни, не мръдват... Като включа климатика (т.е. 20-30 rpm отгоре) и вибрациите изчезват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 При мен излезе 900 маховик LUK, 240 комплект съединител LUK, 200 лева труд.Общо: 1340 лева не си уточнил че става въпрос за Б5.Тука говориме за Б6ца със 163к.с. и quattro,та може и да надхвърли бюджета.Мога да ти дам хубава цена на комплекта ,има няколко варианта в зависимост от качеството.Пиши едно ЛС ако решиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 27 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 не си уточнил че става въпрос за Б5.Тука говориме за Б6ца със 163к.с. и quattro,та може и да надхвърли бюджета.Мога да ти дам хубава цена на комплекта ,има няколко варианта в зависимост от качеството.Пиши едно ЛС ако решиш.Мерси, колега, ще го имам предвид...Нищо не казвате за default оборотите на празен ход на 1.8ТQ 163PS... Половин интернет прерових, не мога да ги намеря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
franchesko Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 Мерси, колега, ще го имам предвид...Нищо не казвате за default оборотите на празен ход на 1.8ТQ 163PS... Половин интернет прерових, не мога да ги намеря... Какво стана колега, успя ли да си разрешиш проблема и какво се оказа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 stock оборотите са си 760.. и аз незнам защо са толкова ниски.. като е пуснат климатроника са около 800вдигни ги на 800 и виж как ще е.при мен няма демпферен маховик и пак при 760 има вибрация. Преди това с демпферния беше същото.понякога проблема е от мръсен дросел, но щом е чистен...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Аз пък залагам на по-твърди нови тампони. Колега, новите ти тампони оригинални ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 28 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 stock оборотите са си 760.. и аз незнам защо са толкова ниски.. като е пуснат климатроника са около 800вдигни ги на 800 и виж как ще е.при мен няма демпферен маховик и пак при 760 има вибрация. Преди това с демпферния беше същото.понякога проблема е от мръсен дросел, но щом е чистен......Точно това направих - вдигнах ги от 760 на 800 и сега е всичко е "спи градът" - няма никакви вибрации... Сега с пуснат климатик оборотите са 840. Само се чудя дали тази промяна може да има някакви отрицателни последствия...Аз пък залагам на по-твърди нови тампони. Колега, новите ти тампони оригинални ли са?Ама то и преди смяната си ги имаше абсолютно същите вибрации. То точно заради вибрациите тръгнахме да сменяме тъпите тампони.Да, купих ги от от Порше (ако това означава нещо). А ако пък съдим по цената, тряа са НАЙ-оригиналните, хахахаа Леко безмислена беше операцията, ама нищо... сега поне няма да сменям тампони в близките 90214623 километра, хехе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Точно това направих - вдигнах ги от 760 на 800 и сега е всичко е "спи градът" - няма никакви вибрации... Сега с пуснат климатик оборотите са 840. Само се чудя дали тази промяна може да има някакви отрицателни последствия....Ъхъ... щи са дигне разхода на празен ход със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 30 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2009 Ъхъ... щи са дигне разхода на празен ход със сигурност. Е, ще преживея някакси увеличение от 0.8л на час до 0.8001л на час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 14 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Хммммм.... Тъпите вибрации се появиха отново около две седмици след като увеличихме оборотите. Оборотите не са падали, стоят си увеличени...Чудя се какво ли значи това?Явно така ще си я карам колата... Леко вибрираща, докато не стане достатъчно вибрираща, та да можем да разберем откъде е проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Провери ли маховика???Упорито отказваш да го разгледаш като вариант, ама...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 14 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Провери ли маховика???Упорито отказваш да го разгледаш като вариант, ама......Ами присмяха ми се мойте хора в сервиза като ги питах дали не е маховика... И то не в един, а в два сервиза (единият на Жоро VAG, дето уж много разбират). Било невъзможно такива ситни и равномерни вибрации да бъдат от маховика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 То тоя Жоро го разбрахме колко е добър в една друга тема...Не казвам че е маховика със сигурност, но не го изключвай като възможност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 какво да ти кажа.. като съветвате човека да "провери" маховика как според вас се проверява?а колко ли струва "проверката"ако е от маховика то или скоро ще е за смяна и на съединител или скоро е бил сменен.. или ще остане някъде непосдвижна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване