TDI_Fan Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Преди седмица чоплих мотора за да сменя "умната дюза" /мотора е 2.5 ТДИ 150 коня/ и нещо не завинтихме както трябва и колата дръпва въздух.Миналия път я запалихме като обезвъздушихме с маркуче ,ама не ми се сика пак да се нагълтвам с нафта.Сега като я оставих 2 дена пак не ще да запали и пак ще се налага обезвъздушаване.От къде мога да си купя/поръчам въпросната ръчна помпичка за подгряване тип "круша"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 (Редактирано) И аз исках да си сложа такава, но ми казаха, че имало опасност да влиза въздух оттам.Аз на Ситроена имах такава и я сменях, не помня защо. Иди в магазин за френски части или в Ситроен и смятам, че ще намериш. Само че ми се струва, че бяха за по-дебели маркучи, но този проблем е решим. Редактирано 28 Септември 2009 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 На мен ми трябва колкото да обезвъздуша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Сигурен ли си че нямаш утечка отнякъде и да дърпа въздух?Не би трябвало толкова често да се налага да обезвъздушаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan_draganov Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 сложи си електрическа покачваща помпа преди горивния филтър.аз карах преди години така на пежото си.помпата беше мембранен тип от някаква печка.щракаш тока и тръгва.и не ти трябва ръчна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Сигурен ли си че нямаш утечка отнякъде и да дърпа въздух?Не би трябвало толкова често да се налага да обезвъздушаваш.Почти съм сигурен че изпуска щото както казах развихме половината маркуч за обратната и дюзата ,ама акто за начало искам си подкарам колата и тогава ще търса проблема /или клапана на филтара или маркучите+гаиките на обратната нафта/.Като взема крушата отделно праи налягане и мога да експериментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 (Редактирано) Готово колега.http://www.honda-varna.com/access/marine02.htmlФирмата е варненска - с маркучите 28 лв - само крушата 8,50 лв Редактирано 28 Септември 2009 от Fory Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Бе и аз тва го намерих ма от София до Варна с моита непалеща кола как да стигна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 (Редактирано) Вариант 1: обаждаш им се и ти я изпращатВариант 2: колега ти я пращаВариант 3: имало турски в някакво магазинче последно в автоморгата до Враня Непроверена информация: Рено Клио и Фиат Брава Редактирано 28 Септември 2009 от Fory Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Не взимай стара, че да не стане по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Около 25-30 лв. е от Дачия, същата като на Рената. Няма проблеми с тези помпички. Във всеки фирмрн сервиз би трябвало да ги има, пробвай в Алианз ауто или Промобил, Еспас Ауто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 29 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Намерих няква италианска дето "уж за Ауди и още неклоко марки".Помпата добре ма е за 10 мм маркуч ,а на обратната нафта е 8 мм.Утре пак за маркуч.Само ме е страх да не прееба моя на обратната нафта като го слагам на 10 мм. щуцер на крушата и да по4не пак да пуска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 30 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2009 Намери си бензинова помпа от Лада! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 30 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2009 Бе аз зех с круша ма много бавно помпи през на обратната нафта На сичкото и отгоре счупих и клапанчето за обратната нафта на горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vazko Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 Защо не пробваш като махнеш релето на помпата и поставиш мост на кл.30 и другата на кл.86 , месла че беше !помпота трябва да завърти и да набива горивво но след контакт.По лесно е ! Откачи и маркуча преди клапана на обратното гориво !когато протече добре сложи маркуча ,но след това и пробчицата на филтъра отвии да излеле въздуха ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 4 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2009 Защо не пробваш като махнеш релето на помпата и поставиш мост на кл.30 и другата на кл.86 , месла че беше !помпота трябва да завърти и да набива горивво но след контакт.По лесно е ! Откачи и маркуча преди клапана на обратното гориво !когато протече добре сложи маркуча ,но след това и пробчицата на филтъра отвии да излеле въздуха !И след това последиците са или изгоряла електроника на помпата или задрало бутало на помпата. Много умни съвети!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 4 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2009 Я обясно по подробно.Иначе аз запалих ма след яко помпане и гълтане на нафта .Не съм сигурен обаче дали проблема няма да се появи пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2009 И след това последиците са или изгоряла електроника на помпата или задрало бутало на помпата. Много умни съвети!!! И аз тва си помислих ,ма викам може да има някав тарикатлък да изключиш електрониката направо и само да върти Каква е причината да задира буталото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 5 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2009 И аз тва си помислих ,ма викам може да има някав тарикатлък да изключиш електрониката направо и само да върти Каква е причината да задира буталото?Работа на помпата на сухо/ липса на гориво/, вследствие на въздух в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vazko Публикувано 5 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2009 Я обясно по подробно.Иначе аз запалих ма след яко помпане и гълтане на нафта .Не съм сигурен обаче дали проблема няма да се появи пак.Просто помпата от резервоара започва да качва гориво,от резервоара към филтъра Същото ,което правиш с крушата ....Поне имаш ел. помпа !Не би трябвало толкоз лесно да гори иначе файдата и се губи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2009 Просто помпата от резервоара започва да качва гориво,от резервоара към филтъра Същото ,което правиш с крушата ....Поне имаш ел. помпа !Не би трябвало толкоз лесно да гори иначе файдата и се губи На тоя мотор няма такава помпа /подкачваща/ в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване