Jump to content

dan_draganov

Members
  • Мнения

    272
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dan_draganov

  • Рожден ден 25.03.1964

Друго

  • Kaра
    A4 B5 AFN Avtomat

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Видин

Последни посетители

4177 профилни разглеждания

dan_draganov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Контито ТС-850 е перфектна гума.Колкото до слабия и борд аз ги карам на доста тежка кола/Ц4 Куаттро/ вече 2 зими,минал съм досега около 15 хиляди с тях без кривини,балони и т.н.А знаете какво беше пр.зима с прословутия"воден цикъл",много дупка и трап.Естеството на работата ми ме кара да пътувам доста с тях и по лоши и кални черни пътища,та мнението ми е ,че и борда и гумата като цяло е една от най-добрите за зимна експлоатация.Грайфера им след 2 зими яка експлоатация е 6,8-7 мм.Препоръчвам ти ги.Забравих да добавя че гумите за които говоря са с размер 196/65/15/91Т
  2. Някой колега да има чертеж с точните размери на висящия лагер на Ц4 2,5 Тди,че тия от Aquila.bg кават че имат много по размери за Ц4 но не знаят кой точно е за дизела.А моя не е свален за да го меря.Ако някой има чертеж да удари едно рамо.Поздрави!
  3. Новото си е ново но при болшинството"пишман майстори"си е риск да плуваш в колата след некачестена смяна или да ти мирише на мухал и да псуваш.Мойто има 2 хоризонтални драскотини по 20-тина сантиметра една.Но не са точно пред мен.
  4. Някой чувал ли е за полиране на стъкла?Сина ми спомена за такава услуга в Сф.Иначе старото стъкло с тия безброй драскотини е кофти особенно когато някой е с високи фарове и заслепява.
  5. Арна е колата!Със здраве да я ползваш! И нали знаеш,че кеф цена няма.Мойта заводска аларма съм решил някои ден да откача клаксона от багажника и с 2 дълги кабела да изведа тока в двигателния отсек и да сложа една 12в.сирена еднотонова.Тоя клаксон "грачи"доста демоде.Фаромиещото е с фаровете на едно,но е доста лакомо от към течност. С Луксима ксенон съм и грешки не изписва.По принцип на един авер като му палеше фаровете автоматично по някой път светкаше чека че има изгоряла лампа.Имаше проблем със зарядния ток.Откакто го оправи вече не светка.Темпомата ми е "ала Тошков81" и нямам поглед върху оригиналния лост.
  6. Много арна колицата,почти нова.Ако няма да я взимаш да и се пусна аз.
  7. dan_draganov

    Турбо маркучи АЕЛ

    Не помня колко беше фи-то на вложката.Мой познат стругар я до обработи от някаква но по дебелостенна тръба.Все пак ако един ден леко изпусне скоба е по добре да има засек ограничител.Де се казва да не избяга някоя и друга десета от налягането,нали това е целта. А иначе набиването и в маркуча стана с друг детайл по тънък да речем с милиметър , един държи маркуча а баш майстора-шофьор налага дорника с подходящо парче метал,чук или нещо друго.Но влезе много плътно и нали ти казвам още някой и друг месец и ще стане на година.
  8. dan_draganov

    Турбо маркучи АЕЛ

    Купих моя кораб миналото лято от Пазарджик.Не ме питай какъв зор беше да го докарам от Пз. до Видин пуши като локомотив.Имаше дупка на маркуча на 7-8 см.от смукателния колектор,пръста ми влизаше в нея.Стругар направи вложка както е казал колегата с вътрешния диаметър на маркуча дълга около 70мм. Вкарах я без да режа маркуча с подходящ дорник и с помощта на течен сапун да е хлъзгаво точно да покрие дупката и от двете страни да има за по една скоба.Задължително на тръбата засек за да е сигурно да не изпуснат скобите.Вложката е тънкостенна да не стеснява мн.маркуча.Вече 12-13 хиляди карам маркуча така без проблем.И е по добре отколкото да се реже на две.Ако има някъде нови на сносна цена ще е добре за всички ни.
  9. Маркуч или тръба да го отведеш навънка.Моя манометър е с маркуч с накрайници 10/1 дълъг е 1 метър и като меря връзвам манометъра на едната чистачка за да го гледам в движение показанията.
  10. Мойта Б4 1Z е произведена по VIN април 95 и беше с CPC,намерих една катастрофирала произведена 96г. с двата бега и кутията и беше CVC.Нея я карам 2 г.вече а и намерих тогава инфо за предавателните числа.3-те кутий са братчета-близначета.Лека вечер! И да почерпиш!
  11. BAA,CPC CVC са еднакви кутий монтирани в различни години.Аз бях с СРС а сега съм с CVC.Почети и ще видиш
  12. Слагай я,същата е като ВАА
  13. А6 Ц4 Авант,един комплект долни.
  14. Добри кабели струват пари.Аз като занимаващ се с по-груба техника а не само с коли си направих кабели за около 140 лева. 7 метра кабел/гумиран за електрожен/ 50 квадрата го срязах на две.4 яки щипки,има богат избор.Краищата на кабелите стиснати с жичкаджийски клещи и след това задължително калайдисване на сглобката.Неимоверен ефект от добрите кабели и нулеви загуби на ток.Безпроблемен старт не само на коли,но и на камиони,багери и др.подобни.С две думи"вечни кабели".А и кефа да ги ползваш при нужда или да услужиш на приятел в нужда е неимоверен.след като сам си ги сътворил.Сиреч"гумирания кабел за електрожен е решението.
  15. Тая"нафтичка"става за котелно гориво,слаб и е цетана.лично съм гледал как работи с нея Кировец Т-130/булдозер/.Пали с нормална нафта и после го обръщат на тая от гумите.Живо издевателство над двигателя.За парно е супер.По рано гумите ги купуваха на 2ст.кило.Но ако имаш 10 тона си е далавера.
×
×
  • Create New...