Jump to content

Проблем с паленето след като загрее


Stayk0

Recommended Posts

Здравейте , искам да попитам нещо. Въпросът се отнася за Ауди А6 1998 г. TDI 2.5 мотор АFB .Първоначално при студен двигател колата пали нормално , след като загрее и бъде изгасена след това пали много трудно. Моля за съвети :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , искам да попитам нещо. Въпросът се отнася за Ауди А6 1998 г. TDI 2.5 мотор АFB .Първоначално при студен двигател колата пали нормално , след като загрее и бъде изгасена след това пали много трудно. Моля за съвети :respekt:

Tърси.Има много писано за този проблем.Приготви се за ремонт на ГНП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо с количеството гориво при палене.

Заводски са направени при високи температури да плаят без гориво /вероятно някви еко-норми/ и от тва им идва проблема с топлото палене на сички ТДИ-та с роторна помпа 1.9 110 коня и 2.5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да търсих за други подобни случай .Разгледах и прочетох"2.5 TDI Не пали сутрин" "Проблем с паленето-моля за помощ!" Но те не се отнасят точно и конкретно за този проблем който имам аз със своята кола.Просто когато загрее пали със зор ,а не трябва да е така.Имах доста колебания Благодаря на всички който са опитали да помогнат :)

Редактирано от Stayk0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накратко вариантите са стартер, акомулатор, ГНП

преди да се занимаваш с помпата бъди сигурен че всичко друго е наред. Стартера трябва да е перфектен, а не просто добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше нещо от сорта с някаква центровка на помпата има го назад в темите, променя се аванс на незнам какво си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам още едно мнение няма да ти е излишно.Най-голяма вероятност има ГНП-то да е тръгнало. Това е масов проблем при 2.5-ците.

В ГНП-то имаш един електронно-механичен клапан регулиращ аванса на помпата и с течение на времето си заминава.Следващата стъпка е този клапан да даде тотално фира и да ти изгори електрониката,което вече си е сериозно изваждане.Смяната и самия клапан не са много пари(на фона на смяна на цялата електроника),за това те съветвам без да се бавиш да го смениш.Ако се луташ и незнаеш при кого,прати ми едно лс,ще ти помогна.След смяната се дава гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на едно място бях написал,че съм един от първите,които кара този мотор..

доколкото разбрах-колата не пали,след като е загряла....

а студена/сутрин/си пали-и за това дадох категорично мнение-ротор на нафтовата помпа...

...загрятата нафта е по-"тънка"и този /износен/ротор не може да направи необходимото налягане..

..ако беше зима-колата ти щеше да ти пали без проблем...и щеше да забравиш..този ротор в Б-я е 800-1000 лв-номера и е -146 843 60 63 ..

..но при отварянето на помпата няма как да не смениш и буталцето,което е с номер-146 704 50 02-и струва 203 лв..

..и е дин ремонтен комплект-уплътнители,семеринги 57 лв ..и труд....

..та затова си помисли и прецени..аз съм нов във форума..

..рециклирана в Б-я е 3250 лв..открих един англ.сайт--http/w.w.w.pbasher.com

не знам английски-но тяхната рециклирана струва 605 паунда..ако си с добър английски и се свържеш с тях ..моля те пиши,защото ние тук сме си безбожници във всяко отношение..провери и за номерата на ротора и буталцето..

доколкото разбрах имат и една година гаранция..

..само някаква малка възможност има тр.палене да е от друго-та тази помпа си има и комп.-както знаеш..та в него влизат две кабелчета,които/мн.рядко може да са нагорели и са се оголили жичките и при допирането,при загрята кола да ти прави проблем...но това е хипотеза,граничеща с нула..

а по-горната съм почти 100%сигурен...

дано си помогнем...успех..

Редактирано от ефенди
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все си мисля че проблема наи-вероятно е от въпросния загряващ транзистор в електронния блок /дето му викат горене на електрониката/ които обаче подлежи на смяна и далеч не е астрономически суми.Ама тва са само догадки.Няква грешка изплюва ли Ваг-Ком-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все си мисля че проблема наи-вероятно е от въпросния загряващ транзистор в електронния блок /дето му викат горене на електрониката/ които обаче подлежи на смяна и далеч не е астрономически суми.Ама тва са само догадки.Няква грешка изплюва ли Ваг-Ком-а

колега ,ако беше изгорял въпросния диод/транзистор/колата влиза в авариен режим ине излиза докато не се оправи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70

Вижте тук. Човекът доста разбира и го е обяснил доста нагледно.

При мен също има такова нещо. В жегите като е загрял мотора върти повече - примерно 3-5 секунди. Моят е АЕЛ.

При сегашните температури и да е загрял не го прави.

Имам едно предложение да провериш дали случая ти се дължи на количеството гориво, което се подава. Като ти е загрял и си сигурен, че ще запали трудно, намери още някоя кола, приготви си кабели, загаси и запали, но със закачени кабели от другата кола. Това би трябвало да осигури по-високи обороти на стартера. И ако запали добре, значи е много вероятно да си в онази таблица. Тогава иди при някой, който разбира с компютър и да види дали наистина ти е такава таблицата. Ако въобще може да се види със софтуера. Ама някой, който е специалист по тези двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ,ако беше изгорял въпросния диод/транзистор/колата влиза в авариен режим ине излиза докато не се оправи..

Разбирачите казват че не винаги влиза в сервизен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше тоя проблем миналото лято и един разбирач ми каза че колата има нагар по смукателните колектори, изчистиха ги и се оправи. Това лято пак започна да прави магарии, дали е от същото незнам, но проблема не винаги го има, понякога си пали без проблем загряла и в най-големите жеги, понякога неще. При сегашните температури се инати само когато я карам по магистрала и спра на бензиностанция, предполагам и моята помпа е тръгнала . Мотора е АФБ 2,5тди

Колите станаха по 8-10 хиляди, а ремонта на помпа струва над хиляда, е това не мога да проумея !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема в паленето е обяснен подробно в линка дето пусна колегата към дизел форума.Накратко от ФВ са напислаи картите (софтуера) за паленето на изрядна кола.С времето стартери ,акомулатори,самия мотор,колектори,въздух в горивната система......... започват да бачкат вкупом "по-лагаво" и колата има проблем с паленето.Единия вариант е да вземеш да оправяш нещата ено по-ено ама не се знае къде ще му доиде края.Другото е просто да смениш софтуера и да пали с повече гориво.Разбира се винаги има варианта помпата да е прецакана ,или валовете и от там газоразпределението ,но това са по рядките варианти (в смисал ако си огледал добре колата акто я копуваш - трудно са те).Иначе ремонта на помпата стига да не е карана до умирачка е 200 лв , а не 800,1000,1500,3200 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах на колегата от Дизел форума и той отговори, че на АЕЛ (моята) нямало такъв проблем с таблицата с количеството гориво. Там било съвсем друго, но било нормално при жега да върти малко повече.

Не знам за мотора на колегата дали проблемът е в количеството гориво, т.е. дали за неговия мотор по принцип има такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...