Jump to content

Въпрос относно радар-детектор


Recommended Posts

Здравейте колеги, когато закупих колата, в жапката беше останал един радар детектор COBRA LASER SUPERWIDE 4, та бих желал да попитам, някой от вас ползвал ли е такъв и дали върши работа, тъи като модела виждам че с стар и в интернет няма много информация. Модела е RDL-212SW, моля споделете за да знам дали да не го изпратя в кофата, прилагам и снимки.

post-25893-1254668559.jpg

post-25893-1254668583.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е просто да го изпробваш. За сега използвните технологии от родните ченгета не са се променили особено в сравнение 10-тина години назад, така че ако е в ред и работи, със сигурност ще е по-бдобре да караш с него, отколкото без радар-детектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко под 9 банда не върши работа. Имам един чисто нов COBRA 6 бандов и така си седи - изпробван е многократно, но не може да се разчита на него. Поради тази причина предполагам, че и с твоя седят по същия начин нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко под 9 банда не върши работа. Имам един чисто нов COBRA 6 бандов и така си седи - изпробван е многократно, но не може да се разчита на него. Поради тази причина предполагам, че и с твоя седят по същия начин нещата.

Би било интересно да се обоснове горното???

Все още е напълно достатъчно да има единствино "Х" - банд, на който са полицейските радари TR4(D). Всички останали бандове за сега в България са 99% излишни. Карам с Maruhama, на която бях изключил всички бандове, освен "Х"- банда и нямах никакви проблеми. От както се заговори за новите, снимащи, стационарни камери реших да си включа и другите бандове. Единственото "смислено" нещо, което съм засякъл на тях, по-специално на "К" - банд, са информационните табели за скоротта на входа на Люлинския тунел и ул. Сребърна. Пътувам непрекъснато в София и провинцията. Изводите си направете сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко под 9 банда не върши работа. Имам един чисто нов COBRA 6 бандов и така си седи - изпробван е многократно, но не може да се разчита на него. Поради тази причина предполагам, че и с твоя седят по същия начин нещата.

Ами те полицейските радари ползват само един банд - Х! Я обясни за какво ги ползваш останалите 8 банда :littleangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те полицейските радари ползват само един банд - Х!

Като ви гледа човек как категорично говорите, ще вземе да си помисли, че верно е така... :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още е напълно достатъчно да има единствино "Х" - банд, на който са полицейските радари TR4(D). Всички останали бандове за сега в България са 99% излишни.

Колега i_p_i, казвам какви наблюдания имам върху 2 радарни детектора - 6 и 9 бандови, марка Кобра. Горчивият ми опит показва, че 6 бандовия не засича полицейски радар TR-11. По вашите думи би трябвало да го засече (нали е Х банд), но не... За съжаление не пазя книжките им , за да направя сравнение между един и същ честотен диапазон на двата детектора. Не съм много сигурен, но предполагам, че самия диапазон е по-тесен при 6 бандовия . Иначе аз друго обяснение нямам...

Ами те полицейските радари ползват само един банд - Х! Я обясни за какво ги ползваш останалите 8 банда :flehan:

Колега GLS, ще се радвам и ще ми бъде много любопитно да ми покажеш твоя радарен детектор, който има само Х банд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то не само банда играе тука а и излъчваната мощност и дължината на импулса. Добрите радари излъчват на ниска мощност и много кратък и насочен импулс така, че дори да ти писне радар-детектора само ще знаеш да намалиш за да спреш по-бързо като видиш палката а по-слабо чувствителните детектори хич няма и да писнат :flehan: Не съм го чувал тоя tr-11 какво представлява, но масовия радар в България е tr-4 ако е пуснат на постоянно излъчване на макс мощност се хваща от километри ама ако ушевите са хитри и те издебнат на единичен импулс им ставаш клиент пък ако искаш и 100 бандов радар-детектор да имаш :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори се, че има детектори, които хващат радарите и в пасивен режим... колко е вярно не знам... :hilezh:

Редактирано от Miladin Miladinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то не само банда играе тука а и излъчваната мощност и дължината на импулса. Добрите радари излъчват на ниска мощност и много кратък и насочен импулс ...

Това е така наречената характеристика POP-UP MODE на радарните детектори. Именно чрез нея те засичат единичен импулс изпратен от полицейския радар тип "пистолет", които у нас все още не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е с бандовете на радар-детектора, а с марката :blink::bia: :bia:. Кобрите са доста "слепи" точно на X-band сравнено с други марки, а точно той е основно ползвания у нас. А господата полицаи хич и не знаят пълните възможности на радара с който разполагат....и за това 98% от случаите той е включен на пълна мощност и излъчва и в двете посоки здраво :bia:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение първо пробвай после хвърляй.Но трябва да знаеш,че радара може да отчете скоростта само при пряка видимост м\ж радар-детектора и автомобила,но ти с антирадара можеш да засечеш сигнала от голямо разстояние в зависимост от външния релеф.До колкото си спомням,четох някъде в мрежата,че тук все още се използва един обхва или банд.А някой знае ли как се разпределят честотите по отделните бандове и колко са те?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_waves#IEEE_US

Интересуват те X, K и Ka

PS: TR4D излъчва на 10525 ±30/ MHz - 10.525 GHz, ширина на диаграмата на излъчване 15°, oбхват на измерване на скоростта - 30 km/h - 200 km/h. , грешка при измерване на скоростта - ± 1 km/h до 100 km/h и ± 1 % над 100 km/h ..... така че ако искате да сте в режим "невидимост" или карайте под 30 или с над 200 :blink::bia: :bia: :bia:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_waves#IEEE_US

Интересуват те X, K и Ka

PS: TR4D излъчва на 10525 ±30/ MHz - 10.525 GHz, ширина на диаграмата на излъчване 15°, oбхват на измерване на скоростта - 30 km/h - 200 km/h. , грешка при измерване на скоростта - ± 1 km/h до 100 km/h и ± 1 % над 100 km/h ..... така че ако искате да сте в режим "невидимост" или карайте под 30 или с над 200 :rolleyes: :rolleyes: :hilezh: :hilezh:

Ако е това,благодаря за справката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_waves#IEEE_US

Интересуват те X, K и Ka

PS: TR4D излъчва на 10525 ±30/ MHz - 10.525 GHz, ширина на диаграмата на излъчване 15°, oбхват на измерване на скоростта - 30 km/h - 200 km/h. , грешка при измерване на скоростта - ± 1 km/h до 100 km/h и ± 1 % над 100 km/h ..... така че ако искате да сте в режим "невидимост" или карайте под 30 или с над 200 :):):):)

Много полезна информация колега. Скоро имах едно актче за превишена скорост с 21км/ч и питах полицаите колко е точността на уреда ама не знаели хората (колко е остър ножа) само го използвали (режели насъщния за семействата). Ама е май съм постъпил мъдро, като съм си го платил без да се разправям :):):) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................... А господата полицаи хич и не знаят пълните възможности на радара с който разполагат....и за това 98% от случаите той е включен на пълна мощност и излъчва и в двете посоки здраво :respekt:

За съжаление от около месец, явно, са получили инструкции и ми прави впечатление, че стоят в колите зад радарите, явно включени на пасивен режим при който на тях им се изписва на дисплея скоростта с която се движиш, а радар-детекторът не се обажда. Като видят, че надвишаваш прилично скоростта вкючват на пълна мощност да те засекат и изскачат с паката. В този случай помага само пресвяткането на насрещно движещите се.

В същност това, че на тях им показва скоростта, с която двииш в пасивен режим на радара немога да го твърдя на 100%, но са ми го казвали, уж хора, които са го виждали. Ако някой е по-запознат да сподели!

Редактирано от i_p_i
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята логика е, че ако при режим на ниска мощност ти виждат скоростта, то няма нужда да превключват на висока мощност, а просто си те спират и ти показват застопорените показания на радара, нали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление от около месец, явно, са получили инструкции и ми прави впечатление, че стоят в колите зад радарите, явно включени на пасивен режим при който на тях им се изписва на дисплея скоростта с която се движиш, а радар-детекторът не се обажда. Като видят, че надвишаваш прилично скоростта вкючват на пълна мощност да те засекат и изскачат с паката. В този случай помага само пресвяткането на насрещно движещите се.

В същност това, че на тях им показва скоростта, с която двииш в пасивен режим на радара немога да го твърдя на 100%, но са ми го казвали, уж хора, които са го виждали. Ако някой е по-запознат да сподели!

На мен също ми направи впечатление, че от няколко месеца, полицаите стоят зад радарите и само "стрелят"...Просто форумите и дебатите в такива теми явно са им помогнали да си разберат грешките и да действат по следния начин: техния радар е включен "stand by" и само от време на време го активорат за да засекат нечия скорост, но за толкова кратко, че останалите оборудвани с радар-детектори да не могат да реагират адекватно...Дори и да получиш предупреждение за "Х вълни", то е твърде късно, понеже отсреща са те засекли в обсега им...Неприятно, но факт !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин радар да измерва скоростта без излъчване освен ако няма вградено устройство за гледане на боб :flipoff:

Това за пасивния режим са пълни глупости. "Стрелят" пичовете а импулса е 3ms и по-слабите радари въобще не могат да реагират...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята логика е, че ако при режим на ниска мощност ти виждат скоростта, то няма нужда да превключват на висока мощност, а просто си те спират и ти показват застопорените показания на радара, нали...

Предполагам, че ако съществува този пасивен режим, в който да се вижда скоростта на дисплея, т.е. радарът излъчва изключително слаб сигнал или сигнал в съвсем друг диапазон, то грешката при измерването е доста по-голяма. За това, за да те заковат, те трябва да включат уреда в режим на измерване, а в този режим вече фиксирането на отчетената скорост, при положение, че е по-висока от зададената, става автоматично, дори почва да им свири звуков сигнал.

Лично аз също бях доста скептичен, по отношение на показване на скорост на дисплея на радара в пасивен режим, преди човек, на който няма защо да не му вярвам, ми разказа, как познат полицай му е демонстрирал работата на радара, при която на дисплея се е отчитала скоростта на преминаващите автомобили, а поставените пред радара радар-детектори /два на брой, все квалитетни/ не са отчитали абсолютно нищо. За това питах и някой от вас да потвърди това положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да прикача един файл 157 kB, представляващ "УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ОДОБРЕН ТИП СРЕДСТВО ЗА ИЗМЕРВАНЕ № 05.03.4349", отнасящо се именно за TR4D, но ми пише, че мога да прикача файл само до 8,85 к. Дайте акъл, как да го направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но както писах по-горе проблемът е, че ми дава, че мога да прекача само файл с размер до 8,85 к, а не както е дадено в примера 2 mB.

Редактирано от i_p_i
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин радар да измерва скоростта без излъчване освен ако няма вградено устройство за гледане на боб :hilezh:

Това за пасивния режим са пълни глупости. "Стрелят" пичовете а импулса е 3ms и по-слабите радари въобще не могат да реагират...

Хич нищо не стрелят и никакъв пасивен режим не ползват....нали ги гледам почти всеки ден на Бояна кво правят.....пуска се радара на макс и се спира първата кола от трафика, караща с превишена скорост....след което радара се изключва и се почват "преговорите"....като приключат с жертвата радара се включва отново.

Искам да прикача един файл 157 kB, представляващ "УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ОДОБРЕН ТИП СРЕДСТВО ЗА ИЗМЕРВАНЕ № 05.03.4349", отнасящо се именно за TR4D, но ми пише, че мога да прикача файл само до 8,85 к. Дайте акъл, как да го направя.

Няма нужда да прикачваш колега...ето линк. Който иска да сваля и да чете:

http://forum.fiat-bg.org/download.php?id=4812

Ей ги и 2-та режима които могат да ползват:

"Режими на измерване на скоростта.

Непрекъснат / Н / - непрекъснато измерва скорост. Ако има превишение на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.

Единичен импулс / Е / - включва СВЧ излъчването за време до 1 секунда и измерва скорост. При превишение на измереното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето."

Сега....ако си единствена кола на пътя и те "светнат" с единичния импулс, дори радар-детектора да ти изписка, няма да имаш време да намалиш достатъчно. Хубавото е, че тях ги мързи пък и явно жертви има предостатъчно и хич не се напрягат да си играят на "стреляне".

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И все пак, неразбрах дали да го мятам, когато съм го включвал не е засичал радари по пътя, което ме кара да си мисля че не става. Има ли колеги които ползват точно такъв радар и какви са отзивите?

п.п. Задейства се веднъж на клетката на вратата на кауфланд :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...