Cocteau Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 От както имам Аудито забелязох, че двигателят става доста шумен след 3000 об/мин. Това продължава до около 4000 об/мин., след тези обороти шума и вибрациите изчезват напълно.Досега не съм срещал никой със същия двигател за да направая сравнение и затова се обръшам към всички собственици на Ауди 80 АБТ да споделят как е при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookie Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Нямам такива наблюдения (както на моя, така и на други няколко АВТ-та), явно имаш някакъв проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karaivanoff Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 При мене се получва тва, когато съм пуснал климатика и съм се набрал по магистралата - м/у 3500-4000 оборота мотора влиза за кратко в някакъв резонанс с компресора на климатика, но не е нещо кофти дискомфортно чак и бързо се успокоява... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Аз на мойто нямам нито климатик, нито оборотомер. Но мога да го донеса да прецениш ако искаш да сравниш при другите подобни как е. А подобен шум не съм забелязал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 За ABT мотора можеш да кажеш, че е всичко друго, но не и шумен!;-)))3500-4000 оборота съответстват на скорост между 150-180км/ч (поне според мойте прибори), което лично за мен си е доста безразсъдно (особено за БГ пътищата)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 12 Август 2005 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 За ABT мотора можеш да кажеш, че е всичко друго, но не и шумен!;-)))3500-4000 оборота съответстват на скорост между 150-180км/ч (поне според мойте прибори), което лично за мен си е доста безразсъдно (особено за БГ пътищата)!←С риск да се отклоним от темат при 3000 об/мин. на пета предавка съм със 100 км/ч. и съоветно при 4000-140. Предполагам, ще се съгласите, че този шум е доста неприятен при извънградско шофиране. Появява се точно в диапазона, който смятам за относително безопасна скорост.Ако тази колица можеше да вдигне 180 км/ч не ми се мисли колко могат по-мощните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Cocteau, сигурен ли си, че си с ABT двигател?Аз на 5-та предавка и 3000оборота съм ~ 130км/ч;Съответно на 4000 ~180км/ч! Явно имаме различни скоростни кутии! По друг начин немога да си обясня разликата в оборотите (при предположение, че приборите ни са ОК)!П.П. Не съм искал да ти чета морал за високата скорост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 С риск да се отклоним от темат при 3000 об/мин. на пета предавка съм със 100 км/ч. и съоветно при 4000-140. Предполагам, ще се съгласите, че този шум е доста неприятен при извънградско шофиране. Появява се точно в диапазона, който смятам за относително безопасна скорост.Ако тази колица можеше да вдигне 180 км/ч не ми се мисли колко могат по-мощнитe3000 oб. са 100км/ч ама на 4-та на 5-та са 120 140 са не повече от 3500 (за това не съм сигурен,но ще погледна довечера )Щум и аз малко съм забязъл...но си е нормално като почне да навиза в 4000+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Колегата е казал, че му дава тези обороти на 5-та предавка!;-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Само мойта ли няма оборотомер, ами еееей такъв голям часовник са му сложили на негово място. Винаги съм се чудил защо са го измислили инженерите Добре де, аз ли нещо не съм в ред, ама АБТ мотора макс. скорост по книжка е 177 км/ч и се постига при 5400 об/мин. Как така на 4000 оборота правите 180 не ми е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Колегата е казал, че му дава тези обороти на 5-та предавка!;-)))←E значи нещо не е в час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 По принцип показанието на скоростомера винаги е с някакво "+" отклонение от реалната скорост! Така, че като казвам 180 по показание на скоростомер реалната скорост едва ли повече от 170 (че може и по-ниска да е)! Колкото по-висока е скоростта толкова по-голяма е и разликата в показание/реална скорост!Отклонихме се от въпроса - шумен ли е ABT мотора!;-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Да не се отклоняваме- това не е някаква дискусия, а човека искаше да знае има ли конкретен проблем или така си е по default Иначе този мотор да се нарече шумен е налудничаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Мойто е АБК и е 4000 - 140 4400-4600 около 1605000-5200 около 1755400 съм правил най много -190 по километраж.Не знам дали може повече.. .... шубето е голям страх ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshone Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Cocteau, сигурен ли си, че си с ABT двигател?Аз на 5-та предавка и 3000оборота съм ~ 130км/ч;Съответно на 4000 ~180км/ч! Явно имаме различни скоростни кутии! По друг начин немога да си обясня разликата в оборотите (при предположение, че приборите ни са ОК)!П.П. Не съм искал да ти чета морал за високата скорост! ←Аз мога да го обясня и по друг начин - приплъзващ съединител... Не твърдя че това е причината за разликата в оборотите, но би могло да бъде евентуално... И тогава появата на шумове, че и миризми на изгоряло не ми изглежда ненормална ;-)Cocteau, защо не погледнеш дали нямаш някаква нелинейност на оборотите спрямо скоростта в зависимост от натоварването на двигателя?Ако предположим промяна на скоростта 40 км/ч за 1000 оборота разлика (както си писал), значи на 2000 об./мин. би трябвало да си с 60 км/ч, а на 5000 об./мин. - 180. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 12 Август 2005 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Тя стана една Съединителят си е наред. Може ли някой да си представи, че 20 хил.км. съединителят ще приплъзва и тази кола ще може да тръгва все още. Скоро го тествах. Дръпнах ръчнат, вдигнах 3000 об/мин. и почнах да отпускам - колата си изгасна.Скоростна кутия като моята съм виждал на ABT, DZ и ABK двигатели, знам, че има поне още 6 скоростни кутии, които се монтират на B4 и B3, но важното е, че показанията на уредите ми са верни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshone Публикувано 12 Август 2005 Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 С коя скоростна кутия си? Може предавателното число да е различно, но определено си с най-високооборотното АВТ, което съм чувал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 12 Август 2005 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2005 Тук изрових нещо от стара тема:Скоростна кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshone Публикувано 15 Август 2005 Доклад Share Публикувано 15 Август 2005 Ами това, което извадих от ELSA-та горе-долу съвпада с написаното от М...Скоростните кутии ССЕ (09.91 - 03.92) и CDY (03.92-08.94) са с предавателно число като за дизелов двигател и всъщност са монтирани и на 1.9 ТДИ с 55 кW.Отделно, кутите CGT (07.92 - 08.94), CVF (09.94 - 07.95) i CPH (01.95-07.95) са с пета предавка, отговаряща на 4-а на горните скоростни кутии (предавателно число 0.889). Разликите в тия кутии са в предавателните числа на 1-3 скорост и задната.Та дето се вика - всичко е ясно, просто твоята пета е като четвърта на повечето от колегите тука... Предполагам, че колата ти е след 07.92 година, когато преобладават скоростните кутии с по-голямото предавателно число? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 15 Август 2005 Доклад Share Публикувано 15 Август 2005 До колкото ми е известно такива вибрации се появяват от нередности по стабилизиращите щанги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 15 Август 2005 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2005 До колкото ми е известно такива вибрации се появяват от нередности по стабилизиращите щанги.←Щумът е при определени обороти а не при определена скорост, затова си мисля, че не е от окачването, а и съвсем ясно шумът си е от двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 15 Август 2005 Доклад Share Публикувано 15 Август 2005 Резонанс от ауспухната система?Или да опира някъде?Когато купихте колата, пак ли си беше така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 15 Август 2005 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2005 Резонанс от ауспухната система?Или да опира някъде?Когато купихте колата, пак ли си беше така?←Почти веднаг след като я купих махнах катализатора и на негово място сложих резонансно гърне. След тази процедура звукът се промени към лошо и до сега не мога да си простя защо го направих в първия срещнат сервиз с гърне, което те ми предложиха. Честно да си призная вече нямам спомен какъв беше звукът като я копувах. Това е първатят ми автомобил и сега си давам сметка, че изобщо не съм знаел какво да гледам като я копувам. Бях с един "маистор" препоръчан от "приятел" и напълно му се доверих. В момента колата си е в чудесно състояние, след като спрях да имам взимане-даване с въпросният "майстор", като изключим , бих го нарекъл точно резонанс, който се появява. Тук следва и естественият въпрос:Как да си изберем, правилно, резонансно гърне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 16 Август 2005 Доклад Share Публикувано 16 Август 2005 Огледай все пак стаб.щанга пък ще видим после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2WD Публикувано 16 Август 2005 Доклад Share Публикувано 16 Август 2005 шумът идва от гуми и от гърнета ,а вибрациите от гуми и джанти.3 аудита съм имал и всичките след 140 дават по-малък шум .Карал съм лични само 90- ки ,а те имат големи средни гърнета (това са оригиналните) .Единствено съм забелиазал (на 2 броя) ,че 1,8 112 коня дават голям шум в купето при наличие на всички гърнета на колата : ( и това се случва при 3000 -3500 оборота за оборотите да споделя: 1.8 112кс 120 -3200,2000 5цил 120-3200 и 2300 120-3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts