Audi 2.6 E Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Здравейте колеги,гледам че тука има доста хора които разбират доста от коли,та въпроса ми е следния:Какво мога да направя най-просто и без много разглабяне и висене по майсториза да вдигна малко мощноста на колата за да върви повече или единствеото е сваляне на главата и всичките следващи процедури.Колата ми е Ауди 80 Б4 2.6Е шестак,94г.Приемам всякакви предложения ако може и някаки ориентировъчни цени за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 нема такава опция с малко пари да върви повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 N O S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi 2.6 E Публикувано 27 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 (Редактирано) нема такава опция с малко пари да върви повечеПарите не са толкова голям проблем просто питам какво да направя искам съвети просто от някой който е минал през това защото не искам да си съсипя колата да я правя много бърза и да гори много,все пак я ползвам всеки ден.Искам просто да и бръкна в акъла малко Редактирано 27 Октомври 2009 от Audi 2.6 E Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Има начин, изхвърляш тоя попивач на бензин и масло и си слагаш некой по-смислен двигател. Тва нема как да тръгне повече. Ся ше ме налазят батките ми обясняват за плавно разгръщащата се моШ бухахахахахахахахахха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Плавно разгръщаща се немощ в случая...Ми варианта е филтър с по-висока пропускливост, махане на катализаторите, модификации по генерацията, нови кабели, свещи и малко софтуерни настройки...От което макс 10к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 (Редактирано) N.O.S.Пак повтарям. Редактирано 27 Октомври 2009 от _KINGPIN_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi 2.6 E Публикувано 27 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Пак повтарям.Абе да ей сега,само това му трябва на тоя кораб ще чакам май догодина да видим кво ще става с акцизите и ще мислим нещо друго.Но ме дразни това колко е тромаво и искам малко да го съживя ама явно няма да стане.Те хората са го каза ли де : Мъртвец и в костюм да го облечеш няма да стане от гроба! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Turion Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Колега V6 мотор с 150 к.с. малко ли са за по нашите "магистрали" ... ...сложи си спортен ауспух, спортен въздушен филтър, иридиеви свещи, по-тънко масло в ДВГ нз с кво караж, нископрофилни гуми и ще има някъв ефект....колегата по-горе каза 10кс може би 15 отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 и ако случайно намери вал от 2.8 + генерация да си направи некаква-може да усети неква разлика,ама много малка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 нископрофилни гумиТва па кво общо има с мощноста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrazeLAke Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Купуваш си Трабант возиш се 1 седмица след това сядаш в аудито и ще усетиш как много върви колата, колко е просторна и луксозна, не виждам какво може да му пипаш на този дигател с твойте изисквания! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Вал не знам, но глави ако си намери от 2.8 30V 193 к.с., може и да се получи...Все пак между 12 и 30 клапана разликата е огромна. Двигателя си е супер като цяло, но газоразпределението му е архаично...въпреки, че е с ел. инжекция. От там и трансмисията му е леко странна, но ако му свикне човек си е приятен за каране. Мен ме съмнява , че при колегата има друг проблем, но за това трябва да се погледне. Може катализатор или ламда сонда да има не както трябва...Тва па кво общо има с мощноста Спортна визия сигурно... и от там психическо въздействие на подсъзнателно ниво, че е мега бегачка . Най-вероятно целта е самовнушение...В този ред на мисли и лепенки ЖСИ,ГТИ,Суперспринт, Ремус и т.н. биха оказали подобен ефект... Редактирано 28 Октомври 2009 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Парите не са толкова голям проблем просто питам какво да направя искам съвети просто от някой който е минал през това защото не искам да си съсипя колата да я правя много бърза и да гори много,все пак я ползвам всеки ден.Искам просто да и бръкна в акъла малко ами вземи бръкни малко по-дълбоко в джоба и си купи друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Обърни се към Сумиста , мисля се нещо ще може да направи за теб 12-15 кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) ами вземи бръкни малко по-дълбоко в джоба и си купи друга Това е решението...вземи си кола с 2.8 30в или 2.2т, ако имаш възможност, вървежа отгоре ще ти е сигурен. Редактирано 28 Октомври 2009 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Обърни се към Сумиста , мисля се нещо ще може да направи за теб 12-15 ксБез останалите интервенции, резултата е нулев...Чип на атмосферка, е като на умрял нож да вадиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Без останалите интервенции, резултата е нулев...Чип на атмосферка, е като на умрял нож да вадиш...Спорен въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Продават в Щатите страхотни китове с компресор за този мотор.Идват си комплектовани със всичко необходимо за интервенцията/стойки,компресор,нови дюзи,помпа,ЕКУ и т.н./И съм сигурен,че резултат ще има и то значителен/вдига около 100 коня/,само че цената е доста соленичка,около 3500 долара Редактирано 28 Октомври 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Спорен въпрос.Абсолютно безспорен, никъв ефект.Продават в Щатите страхотни китове с компресор за този мотор.Идват си комплектовани със всичко необходимо за интервенцията/стойки,компресор,нови дюзи,помпа и т.н./И съм сигурен,че резултат ще има и то значителен/вдига около 100 коня/,само че цената е доста соленичка,около 3500 долара Не е за тоя. за 2.8 е. 2.6 за Америка никога не е изнасян и за него там няма нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Той наистина е за 2,8,но са го слагали същия кит и на 2,4 и 2,6 и само е нужно да се пипне ЕКУ-то и става-така поне бяха отговорили от фирмата на запитванията по мейла от Европа Редактирано 28 Октомври 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Той наистина е за 2,8,но са го слагали същия кит и на 2,4 и 2,6 и само е нужно да се пипне ЕКУ-то и става-така поне бяха отговорили от фирмата на запитванията по мейла от Европа Е 5000лв за кит+1000лв за монтаж+съединител нов+ генерация+...и т.н. и какво става в цифри ? По-добре за 2000лв един мотор 2.8 30V и да не се разправяме повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Е 5000лв за кит+1000лв за монтаж+съединител нов+ генерация+...и т.н. и какво става в цифри ? По-добре за 2000лв един мотор 2.8 30V и да не се разправяме повече...7К по груба сметка, и тва за 250 коня в най-добрия случай, а силно се съмнявам че тоя мотор ще издържи повишаване 75% на мощността с халипавата си сток карантия и тва при положение, че изобщо се адаптира кит за него. За 7К ще си вземе цяло S2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Мани карантията, дори и хипотетично приемем че издържи, то газоразпределението не знам как ще се оправи със този смешен брой клапани...Въпросния чарджър КПД то му намаля с не знам колко процента, понеже ще трябва да успее да вкара нужното количество въздух за много по-кратко време, при пълнене, а за изгорелите газове да не говорим...Изобщо, без да се винтилира мотора, всичко е борба за изгубена кауза. Нов мотор или нова кола...а не е като да не съм прекарал доста безсънни нощи над същия въпрос. Редактирано 28 Октомври 2009 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi 2.6 E Публикувано 28 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Тя колата си добре и така на 2ра прави 110,на 3 та -160 но искам да ги прави малко по бързо малко е тромава и се замислям дали мога да намеря някой с 2.2турбо или 2.8 мотор кой то да иска да направим бартер и да доплатя,но надали ще намеря някой ако има идея за това как и от каде мога да намеря да пише.Мерси за отговорите на всички ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване