Jump to content

Какво да направя за да върви повече


Audi 2.6 E

Recommended Posts

Здравейте колеги,гледам че тука има доста хора които разбират доста от коли,та въпроса ми е следния:Какво мога да направя най-просто и без много разглабяне и висене по майсториза да вдигна малко мощноста на колата за да върви повече или единствеото е сваляне на главата и всичките следващи процедури.Колата ми е Ауди 80 Б4 2.6Е шестак,94г.Приемам всякакви предложения ако може и някаки ориентировъчни цени за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нема такава опция с малко пари да върви повече

Парите не са толкова голям проблем просто питам какво да направя искам съвети просто от някой който е минал през това защото не искам да си съсипя колата да я правя много бърза и да гори много,все пак я ползвам всеки ден.Искам просто да и бръкна в акъла малко :steinigung:

Редактирано от Audi 2.6 E
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин, изхвърляш тоя попивач на бензин и масло и си слагаш некой по-смислен двигател.

Тва нема как да тръгне повече. :steinigung:

Ся ше ме налазят батките ми обясняват за плавно разгръщащата се моШ бухахахахахахахахахха :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Плавно разгръщаща се немощ в случая...

Ми варианта е филтър с по-висока пропускливост, махане на катализаторите, модификации по генерацията, нови кабели, свещи и малко софтуерни настройки...От което макс 10к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак повтарям.

Абе да ей сега,само това му трябва на тоя кораб ще чакам май догодина да видим кво ще става с акцизите и ще мислим нещо друго.Но ме дразни това колко е тромаво и искам малко да го съживя ама явно няма да стане.Те хората са го каза ли де : Мъртвец и в костюм да го облечеш няма да стане от гроба! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега V6 мотор с 150 к.с. :birthday: малко ли са за по нашите "магистрали" ... :bia: ...сложи си спортен ауспух, спортен въздушен филтър, иридиеви свещи, по-тънко масло в ДВГ нз с кво караж, нископрофилни гуми и ще има някъв ефект....колегата по-горе каза 10кс може би 15 отгоре :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако случайно намери вал от 2.8 + генерация да си направи некаква-може да усети неква разлика,ама много малка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш си Трабант возиш се 1 седмица след това сядаш в аудито и ще усетиш как много върви колата, колко е просторна и луксозна, не виждам какво може да му пипаш на този дигател с твойте изисквания!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вал не знам, но глави ако си намери от 2.8 30V 193 к.с., може и да се получи...Все пак между 12 и 30 клапана разликата е огромна. Двигателя си е супер като цяло, но газоразпределението му е архаично...въпреки, че е с ел. инжекция. От там и трансмисията му е леко странна, но ако му свикне човек си е приятен за каране. Мен ме съмнява , че при колегата има друг проблем, но за това трябва да се погледне. Може катализатор или ламда сонда да има не както трябва...

Тва па кво общо има с мощноста :)

Спортна визия сигурно... :) и от там психическо въздействие на подсъзнателно ниво, че е мега бегачка . Най-вероятно целта е самовнушение...В този ред на мисли и лепенки ЖСИ,ГТИ,Суперспринт, Ремус и т.н. биха оказали подобен ефект...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите не са толкова голям проблем просто питам какво да направя искам съвети просто от някой който е минал през това защото не искам да си съсипя колата да я правя много бърза и да гори много,все пак я ползвам всеки ден.Искам просто да и бръкна в акъла малко :)

ами вземи бръкни малко по-дълбоко в джоба и си купи друга :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами вземи бръкни малко по-дълбоко в джоба и си купи друга :)

Това е решението...вземи си кола с 2.8 30в или 2.2т, ако имаш възможност, вървежа отгоре ще ти е сигурен.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни се към Сумиста , мисля се нещо ще може да направи за теб 12-15 кс

Без останалите интервенции, резултата е нулев...Чип на атмосферка, е като на умрял нож да вадиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без останалите интервенции, резултата е нулев...Чип на атмосферка, е като на умрял нож да вадиш...

Спорен въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават в Щатите страхотни китове с компресор за този мотор.Идват си комплектовани със всичко необходимо за интервенцията/стойки,компресор,нови дюзи,помпа,ЕКУ и т.н./И съм сигурен,че резултат ще има и то значителен/вдига около 100 коня/,само че цената е доста соленичка,около 3500 долара :rolleyes:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорен въпрос.

Абсолютно безспорен, никъв ефект.

Продават в Щатите страхотни китове с компресор за този мотор.Идват си комплектовани със всичко необходимо за интервенцията/стойки,компресор,нови дюзи,помпа и т.н./И съм сигурен,че резултат ще има и то значителен/вдига около 100 коня/,само че цената е доста соленичка,около 3500 долара :rolleyes:

Не е за тоя. за 2.8 е. 2.6 за Америка никога не е изнасян и за него там няма нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той наистина е за 2,8,но са го слагали същия кит и на 2,4 и 2,6 и само е нужно да се пипне ЕКУ-то и става-така поне бяха отговорили от фирмата на запитванията по мейла от Европа :rolleyes:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той наистина е за 2,8,но са го слагали същия кит и на 2,4 и 2,6 и само е нужно да се пипне ЕКУ-то и става-така поне бяха отговорили от фирмата на запитванията по мейла от Европа :rolleyes:

Е 5000лв за кит+1000лв за монтаж+съединител нов+ генерация+...и т.н. и какво става в цифри ? По-добре за 2000лв един мотор 2.8 30V и да не се разправяме повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е 5000лв за кит+1000лв за монтаж+съединител нов+ генерация+...и т.н. и какво става в цифри ? По-добре за 2000лв един мотор 2.8 30V и да не се разправяме повече...

7К по груба сметка, и тва за 250 коня в най-добрия случай, а силно се съмнявам че тоя мотор ще издържи повишаване 75% на мощността с халипавата си сток карантия и тва при положение, че изобщо се адаптира кит за него. :rolleyes:

За 7К ще си вземе цяло S2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани карантията, дори и хипотетично приемем че издържи, то газоразпределението не знам как ще се оправи със този смешен брой клапани...Въпросния чарджър КПД то му намаля с не знам колко процента, понеже ще трябва да успее да вкара нужното количество въздух за много по-кратко време, при пълнене, а за изгорелите газове да не говорим...Изобщо, без да се винтилира мотора, всичко е борба за изгубена кауза.

Нов мотор или нова кола...а не е като да не съм прекарал доста безсънни нощи над същия въпрос.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата си добре и така на 2ра прави 110,на 3 та -160 но искам да ги прави малко по бързо малко е тромава и се замислям дали мога да намеря някой с 2.2турбо или 2.8 мотор кой то да иска да направим бартер и да доплатя,но надали ще намеря някой ако има идея за това как и от каде мога да намеря да пише.Мерси за отговорите на всички !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...