VBI Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Трябва да "нулираш" климатроника с VAG-COM и да следиш дали ще се появи пак грешката. Относно проблема ти - вероятно ти е запушено радиаторчето на парното. Моето беше запушено преди да го сменя и парното работеше точно както го описваш. Тук можеш да видиш как се сменя http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%EF%E0%F0%ED%EE Все пак не е лошо да го провериш първо. Огледай като почне да духа по-хладно каква е температурата на входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното и пиши за резултата. Това го правиш при напълно загрял двигател, климатроника на "HI", а вентилатора на 2/3 от максимума. Редактирано 25 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kat79 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Благодаря за отговора.Ще пиша като проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Здравеите,извинявам се че се включвам в тази тема но искам да запитам какъв може да ми е проблема.При загряла кола когато тръгна парното ми духа горещо,след около 2мин започва да отслабва до хладко.Имам грешка 06.3 ,сменил съм датчика проблема си остана.Благодаря,предварително.Добре, де той и моя така прави, но според мен това точно е идеята на климаКОНТРОЛа (климатроник) духа горещо докато достигне зададената темп. и след това само да я потдържа. Нали за това са тея два датчика за темп. в купето (на таблото и горе на тавана до плафона) за да следи кога е достигната желаната темп. а не като някоя лада да те опече жив, докато сам не изключиш/намалиш вентилатора или спреш водата през радиаторчето. То по тая логика аз мога да се оплача от моя климатроник, че от началото вентилатора духа силно а после се намалява сам.П.С.VBI не съм видял че си писал за климатроника на "HI", а вентилатора на 2/3 от максимума. Редактирано 25 Януари 2010 от Grayfox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Май не четеш какво пише колегата - твоята след 2 минути ли вече почва да духа хладно . Нали не мислиш, че ако му топли добре парното в това студено време ще тръгне да пише, че има проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Значи аз както го разбрах колегата, колата му е загряла, тоест и купето вътре се е затоплило. Така че на климатроника само му трява малко време да "обърне" въздуха в купето. Ако не е така значи съм разбрал грешно и се извинявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 http://quickdeer.ru/audi/A6/reports/A6report15/тази гад не работи ... или поне аз не мога да отворя линка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Значи аз както го разбрах колегата, колата му е загряла, тоест и купето вътре се е затоплило. Така че на климатроника само му трява малко време да "обърне" въздуха в купето. Ако не е така значи съм разбрал грешно и се извинявамПо-скоро ако е загрял двигателя и го угаси, после като запали след 2мин. почва да духа хладно. Това се получава обикновено при запушено радиаторче защото в момента на паленето (вентилатора не е работил) радиаторчето е пълно с топъл антифриз, но поради недостига дебит на антифриза в него (поради запушването) в момента в , който завърти вентилатора, го охлажда и почва да духа хладно - поне при мен беше така. Когато си свалих радиаторчето на парното трудно минаваше въздух през него - толкова беше запушено, въпреки опитите за промивка. През новото радиаторче можеше да се "диша" спокойно .@inkozi и аз не можах да отворя линка Редактирано 25 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Братята руснаци са счупили нещо сървъра си. Като се вдигне, ще почне да се зарежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kat79 Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Здравеите,проверих маркучите след като почна да духа хладно и:думите на колегата VBI се потвърдиха на 100%.Запушено радиаторче.Благодаря отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Надявам се мога да използвам темата да задам 1 въпрос за климатроника на С4.Знам как се гледа за грешки. И съм виждал няколко пъти една, но вече я няма към 50 цикъла. Та въпросът е, ако има 2 грешки как се вижда втората - сменя ги на екрана или се натиска някое копче, за да покаже втората? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 (Редактирано) Да сменят се автоматично на 01с. Ако нямаш грешки ще показва "00.0"Здравеите,проверих маркучите след като почна да духа хладно и:думите на колегата VBI се потвърдиха на 100%.Запушено радиаторче.Благодаря отново.Все пак огледай на изходящата тръба на радиаторчето на парното има вакуумен кран, който спира притока на антифриз през радиаторчето на парното и се командва от климатроника да не е блокирал нещо. Като махнеш пластмасовата кора покрай чистачките - ще го видиш монтирано на къс маркуч веднага след изходяшата тръба на радиаторчето на парното. Много рядко се случва, но все пак е някакъв вариант. Предполагам, че добре си обезвъздушил радиаторчето на парното? Ако всичко е наред от тези неща можеш да разкачиш от страната на радиаторчето на парното двата маркуча и да закачиш 2 нови маркуча за да опиташ да направиш промивка. Едини я го закачаш на чешма някъде, а през другия изтичат гадостите - дано да стане. Също можеш да го надуеш с уста да видиш дали въобще и колко минава въздух през него. Редактирано 26 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kat79 Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Добре,ще оитам.А този вакум кога е отворилпритока на вода,при засмукване или обратно?Мисълта ми е да извадя тръбичката ида видя какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Като го махнеш ще видиш - трябва да отваря и затваря като му подаваш вакуум. Не помня само в какво положение е отворен или затворен в зависимост дали е под вакуум или не, но ще го видиш и сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kat79 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Проблемът се оказа в радиаторчето .Промих го ,има някакво подобрение но на пролет ,ремонт.Когато засиля вентилатора не успява да духа горещо,но на средно положение езначително по-добре от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Ще трябва да го сменяш - няма как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Ето работещ линк за поправка на моторчето на клапите на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване