Jump to content

Климатроник А6 С4


mshbul

Recommended Posts

Трябва да "нулираш" климатроника с VAG-COM и да следиш дали ще се появи пак грешката. Относно проблема ти - вероятно ти е запушено радиаторчето на парното. Моето беше запушено преди да го сменя и парното работеше точно както го описваш. Тук можеш да видиш как се сменя :f_ck_you:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%EF%E0%F0%ED%EE

Все пак не е лошо да го провериш първо. Огледай като почне да духа по-хладно каква е температурата на входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното и пиши за резултата. Това го правиш при напълно загрял двигател, климатроника на "HI", а вентилатора на 2/3 от максимума.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,извинявам се че се включвам в тази тема но искам да запитам какъв може да ми е проблема.При загряла кола когато тръгна парното ми духа горещо,след около 2мин започва да отслабва до хладко.Имам грешка 06.3 ,сменил съм датчика проблема си остана.Благодаря,предварително.

Добре, де той и моя така прави, но според мен това точно е идеята на климаКОНТРОЛа (климатроник) духа горещо докато достигне зададената темп. и след това само да я потдържа. Нали за това са тея два датчика за темп. в купето (на таблото и горе на тавана до плафона) за да следи кога е достигната желаната темп. а не като някоя лада да те опече жив, докато сам не изключиш/намалиш вентилатора или спреш водата през радиаторчето. То по тая логика аз мога да се оплача от моя климатроник, че от началото вентилатора духа силно а после се намалява сам.

П.С.

VBI не съм видял че си писал за климатроника на "HI", а вентилатора на 2/3 от максимума.

Редактирано от Grayfox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не четеш какво пише колегата - твоята след 2 минути ли вече почва да духа хладно :hilezh: . Нали не мислиш, че ако му топли добре парното в това студено време ще тръгне да пише, че има проблем :hilezh: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз както го разбрах колегата, колата му е загряла, тоест и купето вътре се е затоплило. Така че на климатроника само му трява малко време да "обърне" въздуха в купето. Ако не е така значи съм разбрал грешно и се извинявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://quickdeer.ru/audi/A6/reports/A6report15/

тази гад не работи ... или поне аз не мога да отворя линка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз както го разбрах колегата, колата му е загряла, тоест и купето вътре се е затоплило. Така че на климатроника само му трява малко време да "обърне" въздуха в купето. Ако не е така значи съм разбрал грешно и се извинявам

По-скоро ако е загрял двигателя и го угаси, после като запали след 2мин. почва да духа хладно. Това се получава обикновено при запушено радиаторче защото в момента на паленето (вентилатора не е работил) радиаторчето е пълно с топъл антифриз, но поради недостига дебит на антифриза в него (поради запушването) в момента в , който завърти вентилатора, го охлажда и почва да духа хладно - поне при мен беше така. Когато си свалих радиаторчето на парното трудно минаваше въздух през него - толкова беше запушено, въпреки опитите за промивка. През новото радиаторче можеше да се "диша" спокойно :hilezh: .

@inkozi и аз не можах да отворя линка :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,проверих маркучите след като почна да духа хладно и:думите на колегата VBI се потвърдиха на 100%.Запушено радиаторче.Благодаря отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се мога да използвам темата да задам 1 въпрос за климатроника на С4.

Знам как се гледа за грешки. И съм виждал няколко пъти една, но вече я няма към 50 цикъла. Та въпросът е, ако има 2 грешки как се вижда втората - сменя ги на екрана или се натиска някое копче, за да покаже втората?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сменят се автоматично на 01с. Ако нямаш грешки ще показва "00.0"

Здравеите,проверих маркучите след като почна да духа хладно и:думите на колегата VBI се потвърдиха на 100%.Запушено радиаторче.Благодаря отново.

Все пак огледай на изходящата тръба на радиаторчето на парното има вакуумен кран, който спира притока на антифриз през радиаторчето на парното и се командва от климатроника да не е блокирал нещо. Като махнеш пластмасовата кора покрай чистачките - ще го видиш монтирано на къс маркуч веднага след изходяшата тръба на радиаторчето на парното. Много рядко се случва, но все пак е някакъв вариант. Предполагам, че добре си обезвъздушил радиаторчето на парното? Ако всичко е наред от тези неща можеш да разкачиш от страната на радиаторчето на парното двата маркуча и да закачиш 2 нови маркуча за да опиташ да направиш промивка. Едини я го закачаш на чешма някъде, а през другия изтичат гадостите :hilezh: - дано да стане. Също можеш да го надуеш с уста да видиш дали въобще и колко минава въздух през него.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,ще оитам.А този вакум кога е отворилпритока на вода,при засмукване или обратно?Мисълта ми е да извадя тръбичката ида видя какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го махнеш ще видиш - трябва да отваря и затваря като му подаваш вакуум. Не помня само в какво положение е отворен или затворен в зависимост дали е под вакуум или не, но ще го видиш и сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се оказа в радиаторчето .Промих го ,има някакво подобрение но на пролет ,ремонт.Когато засиля вентилатора не успява да духа горещо,но на средно положение езначително по-добре от преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...