kolio kioravoto prase Публикувано 30 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2010 ами нали требе да се смазва и всмукателния тракт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 31 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2010 И да се гресира дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Попитали радио Ереван:Какво му трябва на мазето на Методи ,за да стане Тунинг сервиз??Радиото отговаря:Само един надпис ! За Методи би-турбо не означава нищо друго ,освен "два изпарителя" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 14 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2011 Ето какво излиза от 1.8Т и се връща за доизгаряне. Смятам че знаете какво става по турбо пътищата след това.Е и аз я разкарах цялата вентилация, оставих нова крива тръба маркуч и кечкен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 На атмосверка може ли да се сложи?ползи ще има ли колеги?Точно на 2.3 мисля че ще бъде много полезно. Аз съм с АЦЕ и въпросните изпарения влизат точно под клапата на дебитомера(поне при мен). Понеже колата ми сутрин на студено има не стабилен празен ход реших да я лекувам първо с почистване на др.клапа, а като махнах гофрирания маркуч видях че трябва да почистя и нея. Там имаше някакви налепи който при ниски температури може да се втвърдяват и да пречат на свободното движение на клапата на дебитомера. Колата вече нямаше проблем с празния ход около 1 месец, после пак започна.....свалих пак маркуча и отдолу все едно не я бях чистил. Сега мисля да си изработя подобна джаджа. Ще си я направя сам понеже китайските нито са ефтини, нито ми харесват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 мхм и аз трябва да слагам,за 1 седмица след чистене дросела пак е омазан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Няма атмосверка, няма турбина бензин, няма печка....Там дето влизат "картерните" пари винаги имаме "разреждане"(вакум демек), а "картерните" пари винаги излизат под налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Днес си направих съд за картерните л*йна със следните размери:Ширината е 40ммЧервеното е нормално метално телче за миене на чинии. Идеята е да осигури въздушно съпротивление на входа на резервоара.ПП - Идеята ми е стените да са поне 2мм метал което да осигурява по-дълго време тяхната ниска температура. Така вътре в съда при телчето което осигурява въздушно съпротивление ще се осигурява по-добър конденз. Така през изхода(празния извод) ще излиза свеж въздух и няма да цапа мотора външно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Да нямаш предвид нещо такова: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Да кажем подобно. Ти си се постарал много БРАВО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 не само се е постарал ми кена работи перфектно , като няма и помен от маслени пари във всмукателния тракт , даже ги нема парите и като прекараш пръст вътре в маркучите..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 (Редактирано) не само се е постарал ми кена работи перфектно , като няма и помен от маслени пари във всмукателния тракт , даже ги нема парите и като прекараш пръст вътре в маркучите..... Я кажи колко тежи Редактирано 24 Януари 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 (Редактирано) Е то философията е да се създаде малко въздушно съпротивление, което да увеличи кондензиращия ефект от което да се изсуши по-добре въздуха....дали ще го вкарваш отново в смукателя, или ще го отведеш в атмосферата си е твой избор ПП - Моя съд също е доста метален. Идеята ми беше максимално дълго да е поддържа по-ниска температура от излизащите пари също за по-вече конденз. Редактирано 24 Януари 2011 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 дизайна на картерната вентилация, пък и на маслените магистрали на АЕВ-то вярно е малко смотан, то от там му идват и грижите на този мотор де, че иначе няма какво да се счупи по него при В6 са пооправили малко нещата, ама май ще трябва и аз да се заиграя да разкарам маслените пари от всмукателя, че пък в режим на boost, нали се сещате къде се подават и кое е най-готиното място в което кондензират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Който иска да вярва който иска не. АЦЕ-то преди като го запаля сутрин и кората под двигателя дрънкаше да събуди комшиите.....сега няма и седмица след тази интервенция кората не дрънка . Да не говорим че като загрее мотора сега е доста по тих. Много приятно изненадан останах след процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 А какъв би бил ефекта при АВТ двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Като се има на предвид, че масло е предпоставка за детонации.....мисля че се сещаш ПП - Всички който питах за въпросния съд изказаха само позитивни впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 До тук добре а къде точно да го свържа на моята моторетка, питам чисто информативно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 (Редактирано) Преди да сложа кена :Забиваше на около 2000 оборота.Тресе се двигателя когато е загрял на обороти.Усещане че, няма мощност в ниските до 2300 0борота.Плюс омасления двигател от към страната на спуканата тръба.След като разкарах цялото трасе на вентилацията и сложих нова крива ПВЦ тръба:Мотора набира равномерно и гладко.Няма го тресенето на двигателя .+ вече чист двигател+ по хладен и чист въздух за турбото+ проблема със зацапването на дросела вече е елиминиран Преди да сложа кенчето карах около 200 км само с един маркуч 80см. от кривата тръба на картерната вентилация , като накрая бях сложил само един малък филтър. Като го свалих резултата беше , мазно капучино по стените на филтъра.Супер съм доволен Редактирано 26 Януари 2011 от vancho20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Преди да сложа кена :Забиваше на около 2000 оборота.Тресе се двигателя когато е загрял на обороти.Усещане че, няма мощност в ниските до 2300 0борота....Сега да се изведем от заблудата че това е от маслените пари...виж 4-тата снимка от поста ти по-горе с гумения тройник.Значи в средния извод има едно клапанче, което служи да запуши прохода към колектора, като дойде налягането от турбината (да не надуеш и картера, не само колектора).Та какво се получава при пропуканата тръба преди това тройниче.. ами при да ти дойде бууста клапанчето отваря този преход към колекторите и в колекторите влиза непремерен от дебитомера въздух (влиза през спуканата тръба). За този въздух ЕКУ-то не добавя гориво (е добавя де, ама след ламбда корекцията) и колата работи на бедни смеси. При празен ход може и да не го усещаш много, но като почнеш да натоварваш мотора няма начин да не го усетиш.около 2300 оборота предполагам вече налягането от турбото става достатъчно голямо за да затвори клапанчето и така запушва тази дупка и нещата се оправят.. до следващия път когато пак имаш разреждане, а не налягане в колектора.сега като си махнал системата предполагам си запушил маркуча от колектора към средния извод на тройничето, така че сега няма какво да те ебава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Да точно така е колега.Няма заблуда не съм казал че тресенето е от маслените пари, точно от неизмерения въздух когато е отворен клапана в гуменият тройник. Клапаните и двата си работеха, проверих ги! Сега са затапени отворите на интейка и гумения маркуч до входа на турбото. Също сменях и свещи и чистих дросела, тези операции също са довели до по добрата работа на двигателя!В крайна сметка проблема с тресенето и забиването можеше да се реши и само със смяна на кривата тръба и да си остане вентилацията. Но аз реших да я разкарам, и все пак си пазя клапаните и металната тръба която обикаля двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 По моята питанка за АВТ-то нещо ?Къде точно да го закача че снощи уж ми стана ясно, като говорих с Роман но сега нищо не ми е ясно.Ако може да го илюстровате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 (Редактирано) Под пласмасовия тройник с температурните датчици имаш една друга пласмасария от която излиза тръба и заобикаля целия двигател изотзадзе.същата тая тръба е защипана с пласмасария с една водна тръба, да кажа като ориентир.е прекъсваш я някъде тая тръба и нахлузваш кеч-кен-аслагаш обаче и тапа на филтъра за въздух и затапи и на капака на клапаните дупката.другия вариянт е да затапиш филтъра и да вкараш изпаренията от капака на клапаните също във кеч-кен-аимаш горе над капака един троен маркуч който е от обикалящата тръба от блока, от капака на клапаните и от пишката на филтъра. Редактирано 31 Януари 2011 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 А на другия въпрос ще дадеш ли отговор ефекта какъв ще е и изобщо да се очаква ли някакъв ефект ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 На АБТ-то си не съм го правил. с оригиналдЪ маркучите съм си.НА АБФ-а съм опънал един маркуч и си го дишам щото въпреки маркуча цялата смрад остава под капака и бива засмуквана от вентилатора на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване