Jump to content

Съд за картерна вентилация


Recommended Posts

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Попитали радио Ереван:

Какво му трябва на мазето на Методи ,за да стане Тунинг сервиз??

Радиото отговаря:

Само един надпис ! :respekt:

За Методи би-турбо не означава нищо друго ,освен "два изпарителя" :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво излиза от 1.8Т и се връща за доизгаряне. Смятам че знаете какво става по турбо пътищата след това.

Е и аз я разкарах цялата вентилация, оставих нова крива тръба маркуч и кечкен!

022085084.jpg?r=0

022085075.jpg?r=0

022085068.jpg?r=0

022085050.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На атмосверка може ли да се сложи?ползи ще има ли колеги?:huh:

Точно на 2.3 мисля че ще бъде много полезно. Аз съм с АЦЕ и въпросните изпарения влизат точно под клапата на дебитомера(поне при мен). Понеже колата ми сутрин на студено има не стабилен празен ход реших да я лекувам първо с почистване на др.клапа, а като махнах гофрирания маркуч видях че трябва да почистя и нея. Там имаше някакви налепи който при ниски температури може да се втвърдяват и да пречат на свободното движение на клапата на дебитомера. Колата вече нямаше проблем с празния ход около 1 месец, после пак започна.....свалих пак маркуча и отдолу все едно не я бях чистил. Сега мисля да си изработя подобна джаджа. Ще си я направя сам понеже китайските нито са ефтини, нито ми харесват. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма атмосверка, няма турбина бензин, няма печка....Там дето влизат "картерните" пари винаги имаме "разреждане"(вакум демек), а "картерните" пари винаги излизат под налягане :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих съд за картерните л*йна със следните размери:

Ширината е 40мм

022187158.jpg?r=0

Червеното е нормално метално телче за миене на чинии. Идеята е да осигури въздушно съпротивление на входа на резервоара.

ПП - Идеята ми е стените да са поне 2мм метал което да осигурява по-дълго време тяхната ниска температура. Така вътре в съда при телчето което осигурява въздушно съпротивление ще се осигурява по-добър конденз. Така през изхода(празния извод) ще излиза свеж въздух и няма да цапа мотора външно :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не само се е постарал ми кена работи перфектно , като няма и помен от маслени пари във всмукателния тракт , даже ги нема парите и като прекараш пръст вътре в маркучите..... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не само се е постарал ми кена работи перфектно , като няма и помен от маслени пари във всмукателния тракт , даже ги нема парите и като прекараш пръст вътре в маркучите..... :hilezh:

Я кажи колко тежи :D

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то философията е да се създаде малко въздушно съпротивление, което да увеличи кондензиращия ефект от което да се изсуши по-добре въздуха....дали ще го вкарваш отново в смукателя, или ще го отведеш в атмосферата си е твой избор :respekt:

ПП - Моя съд също е доста метален. Идеята ми беше максимално дълго да е поддържа по-ниска температура от излизащите пари също за по-вече конденз.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизайна на картерната вентилация, пък и на маслените магистрали на АЕВ-то вярно е малко смотан, то от там му идват и грижите на този мотор де, че иначе няма какво да се счупи по него :dance:

при В6 са пооправили малко нещата, ама май ще трябва и аз да се заиграя да разкарам маслените пари от всмукателя, че пък в режим на boost, нали се сещате къде се подават и кое е най-готиното място в което кондензират :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска да вярва който иска не. АЦЕ-то преди като го запаля сутрин и кората под двигателя дрънкаше да събуди комшиите.....сега няма и седмица след тази интервенция кората не дрънка :hilezh: . Да не говорим че като загрее мотора сега е доста по тих. Много приятно изненадан останах след процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има на предвид, че масло е предпоставка за детонации.....мисля че се сещаш :bia:

ПП - Всички който питах за въпросния съд изказаха само позитивни впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа кена :

Забиваше на около 2000 оборота.

Тресе се двигателя когато е загрял на обороти.

Усещане че, няма мощност в ниските до 2300 0борота.

Плюс омасления двигател от към страната на спуканата тръба.

След като разкарах цялото трасе на вентилацията и сложих нова крива ПВЦ тръба:

Мотора набира равномерно и гладко.

Няма го тресенето на двигателя .

+ вече чист двигател

+ по хладен и чист въздух за турбото

+ проблема със зацапването на дросела вече е елиминиран

Преди да сложа кенчето карах около 200 км само с един маркуч 80см. от кривата тръба на картерната вентилация , като накрая бях сложил само един малък филтър. Като го свалих резултата беше , мазно капучино по стените на филтъра.

Супер съм доволен :bia:

Редактирано от vancho20
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа кена :

Забиваше на около 2000 оборота.

Тресе се двигателя когато е загрял на обороти.

Усещане че, няма мощност в ниските до 2300 0борота.

...

Сега да се изведем от заблудата че това е от маслените пари...

виж 4-тата снимка от поста ти по-горе с гумения тройник.

Значи в средния извод има едно клапанче, което служи да запуши прохода към колектора, като дойде налягането от турбината (да не надуеш и картера, не само колектора).

Та какво се получава при пропуканата тръба преди това тройниче.. ами при да ти дойде бууста клапанчето отваря този преход към колекторите и в колекторите влиза непремерен от дебитомера въздух (влиза през спуканата тръба). За този въздух ЕКУ-то не добавя гориво (е добавя де, ама след ламбда корекцията) и колата работи на бедни смеси. При празен ход може и да не го усещаш много, но като почнеш да натоварваш мотора няма начин да не го усетиш.

около 2300 оборота предполагам вече налягането от турбото става достатъчно голямо за да затвори клапанчето и така запушва тази дупка и нещата се оправят.. до следващия път когато пак имаш разреждане, а не налягане в колектора.

сега като си махнал системата предполагам си запушил маркуча от колектора към средния извод на тройничето, така че сега няма какво да те ебава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така е колега.Няма заблуда не съм казал че тресенето е от маслените пари, точно от неизмерения въздух когато е отворен клапана в гуменият тройник. Клапаните и двата си работеха, проверих ги! Сега са затапени отворите на интейка и гумения маркуч до входа на турбото. Също сменях и свещи и чистих дросела, тези операции също са довели до по добрата работа на двигателя!

В крайна сметка проблема с тресенето и забиването можеше да се реши и само със смяна на кривата тръба и да си остане вентилацията. Но аз реших да я разкарам, и все пак си пазя клапаните и металната тръба която обикаля двигателя. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моята питанка за АВТ-то нещо ?

Къде точно да го закача че снощи уж ми стана ясно, като говорих с Роман но сега нищо не ми е ясно.

Ако може да го илюстровате :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под пласмасовия тройник с температурните датчици имаш една друга пласмасария от която излиза тръба и заобикаля целия двигател изотзадзе.

същата тая тръба е защипана с пласмасария с една водна тръба, да кажа като ориентир.

е прекъсваш я някъде тая тръба и нахлузваш кеч-кен-а

слагаш обаче и тапа на филтъра за въздух

и затапи и на капака на клапаните дупката.

другия вариянт е да затапиш филтъра и да вкараш изпаренията от капака на клапаните също във кеч-кен-а

имаш горе над капака един троен маркуч който е от обикалящата тръба от блока, от капака на клапаните и от пишката на филтъра.

can.png

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АБТ-то си не съм го правил. с оригиналдЪ маркучите съм си.

НА АБФ-а съм опънал един маркуч и си го дишам щото въпреки маркуча цялата смрад остава под капака и бива засмуквана от вентилатора на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...