Jump to content

Климатроник А4 Б5


GLS

Recommended Posts

Хмм, различни мнения, чакам Сумиста да се включи :hilezh:

Той чете отстрани и се смее на глупостите които пишеме

и после ще го пусне в някоя ФЪН тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....фреона става студен когато е под голямо налягане и минава през малък отвор....

Това ли имаш в предвид за ФЪН тема? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора се използва само за охлаждане,а за отопление се използва радиатора за парното! Климатроника е един автоматичен климатик това е . Ако искаш веднага топло си требва печка това е.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

требва печка това е.......

на дръва или кюмюр :hilezh:

ех който е с авант кеф :( бухай дръва в кюмбето

В самото тяло на цялата система има един мощен елемент който най-просто казано си е резистор с голяма мощност и когато ти е запотено или замръзнало предното стъкло а колата не е загряла и навънка е студено се включва тои и затопля вуздуха малко колкото да се изчисти стъклото.Като казва затопля някой да не си мисли че вдига температурата в цялото купе,това са само няколко градуса.Тази система работи точно когато се натисне този бутон над бутона AUTO и когато са налице условията които споменах.Този елемент се намира точно след вентилатора преди изпарителя и радиаторчето.Ако се махне жапката се вижда,мисля че беше червен на цвят а вътре във въздуховода има алуминиеви пръти около 5 см. дълги който отдават температурата от него на въздуха.

защо мислиш се включва компресора когато цъкнем бутона за изсушаване на стъклото, като резистора ще свърши тази работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бухахахах направо монтираш един газгенератор и ем ше ти е топло ем и бенз няма да ти трябва :hilezh:

kola-na-darva.jpg

Пък има и бонуси ако ти свърши горивото в гората вадиш брадвата и зареждаш :hilezh::D:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Compressor (1) which is engaged through the drive belt and electromagnetic clutch, brings the refrigerant to the pressure at which the corresponding temperature is above that outside: thus the refrigerant in the Condenser (2) condenses and the heat flows out on air blown by the Electric fan (2a). The refrigerant leaves the Condenser and passes through the Drying filter (3) which retains any solid impurities and traces of humidity. At this point the Expansion valve (4) reduces the fluid pressure to a level which corresponds to a temperature lower than that in the passenger compartment. In the following phase of evaporation (from liquid to gas) the heat is absorbed in the passenger compartment air, blown by the electric fan through the Evaporator (5).

The air retained is then blown back, fresh and dehumidified, around the passengers.

The humidity condensed in the evaporator gore is discharged from one or more tube drains.

CLIMATE CONTROL SYSTEM

The climate control system is created by a combination of an air conditioner which functions in the way described above, and a Heating unit (7), obtained using the engine-cooling fluid. In this way every climate condition desired (temperature and relative humidity) can be created within the passenger compartment, no matter what the weather conditions outside may be. One can have cool, dehumidified air in summer and warm, dehumidified air heated to the desired temperature during the other seasons.

Conceived in this fashion the climate control system can be controlled manually or automatically by means of an electronic control panel, if available.

642300f69a6e2539.jpg

На Б4 с климатик Diavia, в книжката пише при твърде влажно и студено време да се цъкне AC бутона, за да се изсушава постъпващия в купето въздух. Иначе е ясно, че топлото си идва от радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на дръва или кюмюр :hilezh:

ех който е с авант кеф :2gunsfiring_v1: бухай дръва в кюмбето

защо мислиш се включва компресора когато цъкнем бутона за изсушаване на стъклото, като резистора ще свърши тази работа :2gunsfiring_v1:

Аз казах при какви условия се включва този резистор,когато колата не е загряла и ако навънка температура е по 5 градуса как ще се включи климатика а и за да замразнат стъклата трябва да е отрицателна температурата.Точно този е резистора за които говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска си направих малко експерименти с климата. По едно време като си карах се сетих за темата и реших пробвам климата. Термометъра на таблото показваше -1С и като цъкнах снежинката тя просто премигна за секунда и изгасна. Поиграх си малко с AUTO и снежинка, но компресора не се включи. След известно време както си кисна в задръстването усетих, че колата нещо взе да работи странно и оборотите се вдигнаха леко. Видях, че снежинката се е появила и компресора се е включил. Според таблото беше +2С а климата беше нагласена на 21С и духаше едвам едвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска си направих малко експерименти с климата. По едно време като си карах се сетих за темата и реших пробвам климата. Термометъра на таблото показваше -1С и като цъкнах снежинката тя просто премигна за секунда и изгасна. Поиграх си малко с AUTO и снежинка, но компресора не се включи. След известно време както си кисна в задръстването усетих, че колата нещо взе да работи странно и оборотите се вдигнаха леко. Видях, че снежинката се е появила и компресора се е включил. Според таблото беше +2С а климата беше нагласена на 21С и духаше едвам едвам.

Тва имам предвид. Каква обаче е целта? Защо се включва компресора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и защо не се включва при по ниска температура от 5 градуса ? И Аз забелязох че не иска да се включи докато не позаргее колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и защо не се включва при по ниска температура от 5 градуса ? И Аз забелязох че не иска да се включи докато не позаргее колата.

Все едно да искаш да вземеш вана с t на водата 30C, в момента t да е 20, и да пуснеш студената вода!?!?!?!

Имам тема "проблем с топлото". Там става въпрос за следното: Запушено радиаторче = няма топло + запотени прозорци, със и без

снежинката.

1000% топлото е от антифриза.

Фреона, който се използва в автомобилите е R134(хладилници,фризери и фризерни ракли)

този за климатиците е R 12, R 407(стари и забранени) и R 410

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...