Jump to content

Проблем с фар на А4 8Е xenon


Dimitar Stefanov

Recommended Posts

Здравейте,

от известно време единия ми фар (Ауди А4 8Е 2004г.) се запотява при най-малкото покачване на влажността на въздуха, дори да заръми леко и фара се покрива целия с конденз от вътрешната страна. Пробвах какво ли не да го оправя и все повече ми се струва че е за нов, а не ми се иска.... Единствено остана да пробвам със смяна науплътнението отзад при капака, но сегашното си ми изглежда наред, а и смених винтовете които придържат капака и сега според мен фарът трябва да е достатъчно уплътнен. Нямам идея къде може да е проблема... Ако имате опит с подобен случай, ще съм благодарен да го споделите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали е ксенон или биксенон фара? ако е второто - просто го приеми.. така ще е!

ако неможеш да ги различиш пусни снимка тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са би ксенон фаровете... само се чудя дали има смисъл да купувам ново уплътнение или направо да търся друг фар или поне корпус. Не ми е ясно проблема от дефект в устройството ли идва или от самата конструкция на фара и положението му върху шасито... нещо му пречи да се вентилира като хората.... другия например си е съвсем наред....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да обърнеш уплътнението.. но невярвам че уплътнението ти е проблема. виж отдушниците дали са отпушени..

при мен на биксенона няма оправия.. един комплект фарове ми откраднаха и със втория положението е същото..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем, моята е А4,2001, ксенон на късите. Къде се намират тези отдушници? Някой, който знае моля да каже как става отпушването им

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад до капачката има един кръгъл отвор, слагат се едни криви под 90 град. маркучета. Така е фабрично, И се сменя уплътнението на капачката. Огледай за пукнатини по фара

Отзад до капачката има един кръгъл отвор, слагат се едни криви под 90 град. маркучета. Така е фабрично, И се сменя уплътнението на капачката. Огледай за пукнатини по фара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се наложи да сменяш фара бих те посъветвал да купиш употребяван вместо нов. Поради щета ми се наложи смяна на фар и застрахователя ми плати нов. Колата беше на 18 м. и 20 хил. км. Въпреки това новия фар са отличаваше очевадно от стария и ми омръзна да обяснявам на всеки защо е така. Подвуумих се пред варианта, дали да "предизвикам" щета и на другия фар или да заменя новия за употребяван с цел да изляза от неприятната ситуация... Избрах второто и след доста обикаляне и ровене в обявите,всичко си дойде на мястото. Само за инфо - новия фар за В7 при дилъра е 1180 лв....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам че е скъпичък новия фар и за това и аз съм се насочил към употребяван... само ще опитам със смяна на уплътнението, това е може би единственито, което не съм пробвал... гледах ги отдушниците и си бяха чисти, пукнатини няма, но според мен една пукнатина не би трябвало да играе роля при положение че фарът фабрично е предвиден да се вентилира, което изключва и уплътнението като възможна причина... може би има нарушаване на вентилацията... това че не всички подобни аудита са така ми дава надежда, че не е грешка при конструкцията :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, някъде фара не е уплътнен, Може през отдушника да помпиш със сгъстен въздих и да видиш откъде издиша, аз така правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко.. каква ти логика.. логиката е че фаровете са единственото френско нещо в таз кола (VALEO). Няма логика.. нали ти казвам при мен и двата комплекта фарове се запотяваха, като видя и друга такава В6-ца (не са от най-масовите) ми е правило впечатление че не съм единствения с потни фарове.

последния път се яадосах и в десния хакнах 3 дупки по дължина от по 3мм отдолу в най-ниската му точка и резултата е че сега десния се изпотява доста по-малко от левия, но все още се изпотява де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

такааа,да споделя и аз .след неколкократно отваряне на моите фарове ,отпушване, запушване на отдушници смяна на оригиналния болкит между стъклото и корпуса на фара,обръщане на уплътнения на капачките,смяна на капачките ефекта е кръгла нула .все така се изпотяват.така че недейте да гъдаете повече всичко пробвах вече и нерви нямам но твърдо съм решил да си оправя фаровете и съвсем не си мисля ,че оригинални фарове на Ауди може фабрично да са с тоя дефект.Все пак не вярвам като е била нова колата да са и се потили фаровете ,пък били те и Валео.Един приятел ме светна че се сменят и О-пръстените на винтовете за реглаж на рефлектора.намират се от горна страна на фара където са зъбните колела за регулиране на фара.завъртат се с шестограм 6 мм.За целта мисля обаче че трябва да се отвори пак фара.Има някаква логика в това защото дефакто не остана друго място по фаровете откъдето да влезе вода.Сега лятото положението е по добре ,но на есен пак се захващам с тях.Главно ги отворих за почистване и заради гадния конденз.Не мисля да оставя нещата така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е разковничето. След процедурата изпотяването изчезна завинаги.

Няма нужда да отваряш фара. Отвиваш болчето, махаш капачето, вадиш зъбното колело и рамото, което влиза навътра за регулирането на фара. Почистваш пясъка и боклуците, гресираш обилно, затваряш и проблема е решен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...