Dimitar Stefanov Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Здравейте,от известно време единия ми фар (Ауди А4 8Е 2004г.) се запотява при най-малкото покачване на влажността на въздуха, дори да заръми леко и фара се покрива целия с конденз от вътрешната страна. Пробвах какво ли не да го оправя и все повече ми се струва че е за нов, а не ми се иска.... Единствено остана да пробвам със смяна науплътнението отзад при капака, но сегашното си ми изглежда наред, а и смених винтовете които придържат капака и сега според мен фарът трябва да е достатъчно уплътнен. Нямам идея къде може да е проблема... Ако имате опит с подобен случай, ще съм благодарен да го споделите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 а дали е ксенон или биксенон фара? ако е второто - просто го приеми.. така ще е!ако неможеш да ги различиш пусни снимка тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Stefanov Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 не са би ксенон фаровете... само се чудя дали има смисъл да купувам ново уплътнение или направо да търся друг фар или поне корпус. Не ми е ясно проблема от дефект в устройството ли идва или от самата конструкция на фара и положението му върху шасито... нещо му пречи да се вентилира като хората.... другия например си е съвсем наред.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 пробвай да обърнеш уплътнението.. но невярвам че уплътнението ти е проблема. виж отдушниците дали са отпушени..при мен на биксенона няма оправия.. един комплект фарове ми откраднаха и със втория положението е същото.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Имам същия проблем, моята е А4,2001, ксенон на късите. Къде се намират тези отдушници? Някой, който знае моля да каже как става отпушването имБлагодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Отзад до капачката има един кръгъл отвор, слагат се едни криви под 90 град. маркучета. Така е фабрично, И се сменя уплътнението на капачката. Огледай за пукнатини по фараОтзад до капачката има един кръгъл отвор, слагат се едни криви под 90 град. маркучета. Така е фабрично, И се сменя уплътнението на капачката. Огледай за пукнатини по фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENADII Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Ако се наложи да сменяш фара бих те посъветвал да купиш употребяван вместо нов. Поради щета ми се наложи смяна на фар и застрахователя ми плати нов. Колата беше на 18 м. и 20 хил. км. Въпреки това новия фар са отличаваше очевадно от стария и ми омръзна да обяснявам на всеки защо е така. Подвуумих се пред варианта, дали да "предизвикам" щета и на другия фар или да заменя новия за употребяван с цел да изляза от неприятната ситуация... Избрах второто и след доста обикаляне и ровене в обявите,всичко си дойде на мястото. Само за инфо - новия фар за В7 при дилъра е 1180 лв.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Stefanov Публикувано 10 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Да, знам че е скъпичък новия фар и за това и аз съм се насочил към употребяван... само ще опитам със смяна на уплътнението, това е може би единственито, което не съм пробвал... гледах ги отдушниците и си бяха чисти, пукнатини няма, но според мен една пукнатина не би трябвало да играе роля при положение че фарът фабрично е предвиден да се вентилира, което изключва и уплътнението като възможна причина... може би има нарушаване на вентилацията... това че не всички подобни аудита са така ми дава надежда, че не е грешка при конструкцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Човече, някъде фара не е уплътнен, Може през отдушника да помпиш със сгъстен въздих и да видиш откъде издиша, аз така правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Мойте не се изпотяват и на старата ми Б6ца пак не се изпотяваха.М,обясни ми това с би-ксенона,каква е логиката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 12 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Батко.. каква ти логика.. логиката е че фаровете са единственото френско нещо в таз кола (VALEO). Няма логика.. нали ти казвам при мен и двата комплекта фарове се запотяваха, като видя и друга такава В6-ца (не са от най-масовите) ми е правило впечатление че не съм единствения с потни фарове.последния път се яадосах и в десния хакнах 3 дупки по дължина от по 3мм отдолу в най-ниската му точка и резултата е че сега десния се изпотява доста по-малко от левия, но все още се изпотява де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 такааа,да споделя и аз .след неколкократно отваряне на моите фарове ,отпушване, запушване на отдушници смяна на оригиналния болкит между стъклото и корпуса на фара,обръщане на уплътнения на капачките,смяна на капачките ефекта е кръгла нула .все така се изпотяват.така че недейте да гъдаете повече всичко пробвах вече и нерви нямам но твърдо съм решил да си оправя фаровете и съвсем не си мисля ,че оригинални фарове на Ауди може фабрично да са с тоя дефект.Все пак не вярвам като е била нова колата да са и се потили фаровете ,пък били те и Валео.Един приятел ме светна че се сменят и О-пръстените на винтовете за реглаж на рефлектора.намират се от горна страна на фара където са зъбните колела за регулиране на фара.завъртат се с шестограм 6 мм.За целта мисля обаче че трябва да се отвори пак фара.Има някаква логика в това защото дефакто не остана друго място по фаровете откъдето да влезе вода.Сега лятото положението е по добре ,но на есен пак се захващам с тях.Главно ги отворих за почистване и заради гадния конденз.Не мисля да оставя нещата така ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 сега като се разрових намерих и тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128344мисля че това е разковничето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Това е разковничето. След процедурата изпотяването изчезна завинаги.Няма нужда да отваряш фара. Отвиваш болчето, махаш капачето, вадиш зъбното колело и рамото, което влиза навътра за регулирането на фара. Почистваш пясъка и боклуците, гресираш обилно, затваряш и проблема е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraimorskiq88 Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 конденза сам ли изчезва от нагряването на крушката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване