limona Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Здравейте колеги, имам 2 вапроса кам вас:1. Днес като палих колата ми изпищя същия звук като когато влиза в резерва, но ми мигна няколко пъти лампата за ръчна спирачка. Това е докато въртя ключа за да пали. Като вече е запалила спира да пищи и мига. Това стана 2 пъти и после палих и гасих но нямаше вече такова нещо. Възможно ли е да е защото първия път запалих без въобще да чакам да подгрее или да ми изгаснат лампите по таблото както попринцип трябва, или е нещо свързано със спирачките или въобще какво може да е?2. Понеже ми сеналожи да свалям кората на багажника за пране, и забелязах един кръгъл отвор с капак под кората, след резервната гума и просто ми е любопитно за какво е Прикачвам снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Здраво Ради! За отвора там ти е горивната помпа под тоя капак а за писукането понякога се случва ей така от нищото. Следи я да видиш дали ще се повтори и си провери накладките как са и имаш ли достатъчно спилачна течност знам ли. Оня ден така ми светна ABS угасих запалих и нямаше проблем. Кога ще идваш към дивия запад да се съберем по празниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 когато е слаб акумолатора и започнеш да палиш АБС светва и така пищи мисля около три пътиспоко с нов се оправя, но ще покараш известно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 29 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Мерси за отговорите. Здрасти Ники! Ами по празниците съм си там от към 21-22 декември до 8-9 януари. За по-рано незнам, около и на самия 8ми декември сам във Видинско, на Рабишкото езеро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 (Редактирано) имам следното питане при студен старт 5 пъти мига удивителния без звук. колата е с мотор адр 1996 годинаняма никви проблеми с вървенето. Редактирано 20 Ноември 2015 от CHERVEQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Виж я на вагком дали дава грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Колега погледни си спирачната течност на какво ниво и ако трябва долей малко.Или имаш износени накладки.Лятото го имах същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Темата се възражда ,като започнат да падат температурите.... .....и аз пищя...нагласил съм едни пари за VARTA..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Здравейте колеги, имам същия проблем ... горе- долу ... та колата е а4 б5 1.9 тди 90кс. 96г., при първо палене на двигателя и то с подгрев, (пали както трябва, без излишно въртене, както се казва от първия път) започва да мига и да пищи лампичката с удивителната , за няколко секунди, а след това спира, евентуално до другата сутрин или докато си реши, че иска пак, може и да не е сутрин (ще прикача снимка, на точния модел на таблото и светещата лампичка. П.П. снимката е от нета, тази грешка я няма ). Това започна от миналата зима, но и лятото го е правило няколко пъти. Сега започна пак и искам да се отърва от тая досада. Пробвал съм с вагком, но не я хваща като грешка (поне така ми казаха "майсторите", мен ме няма с вагкома), имам всички течности, които се сменят през нормални интервали, не оставам без накладки (понеже видях такъв отговор), акумулатора е с показатели като за чисто нов и като цяло си я поддържам колата в каквото и да е било отношение. Нямам идея от какво е и ако някой знае отговор да сподели, много ще се радвам, даже ако се засечем някъде ще го черпя . Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 (Редактирано) Според мен ти е затегнал стартера и при палене колата черпи много ток (зимата е най-отчетливо). За това пищи, нисък волтаж към ABS-а. Редактирано 1 Декември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 (Редактирано) Пробвах и това, измервахме напрежението когато паля.. разбираш какъв е резултата. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Другото което се сещам е да свалиш бушона на ABS-а и да му почистиш хубаво контактите (ако това не е писано по-горе, че нямам време да чета цялата тема). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 (Редактирано) няма го, ще го направя това утре и ще пиша ако имам пак оплаквания, другите да не спират да дават мнение :Д Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 А ти как го провери акумулатора? С товарна вилка ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 (Редактирано) не аз лично, имам роднина електротехник, той го провери и нямам представа с какво иначе днес не можах да сваля бушона, че преди 15 мин приключих лекции и не остана време ... и дневна светлина :/ Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Ако му е мерил напрежение и заряд все едно нищо не е направил. Трябва да се види как е при товар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване