Jump to content

Схема на предпазителите на А4 В5 - `95-`99


leo

Recommended Posts

Здравейте колеги! Пускам тази тема с надеждата да помогне на всеки който се налага да замени някои изгорял предпазител, както и да научи кой предпазител за какво служи и какъв е неговият максимален ток на който издържа. Преведох ги на роден БГ за да са разбираеми от всички. Колегата grizzly помогна малко в превода за което му благодагя!

Предпазителите се намират от страната на шофьора. Като се отвори шофьорската врата отстрани на таблото се намира един капак който се държи на 3 щипки, и с дърпане се сваля. След като го свалите трябва да видите панела с предпазителите.

138X.jpg

1 - Панел с предпазители

2 - Щипка за изваждане на предпазителите

3 - Капак покриващ предпазителите

4 - Манивела за ръчно аварийно затваряна на люка (ако има такъв)

Схема, предназначение и стойности на предпазителите.

139b.jpg

* - разлика в оборудването и годината на производство.

A4_B5_fuse.doc

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колеги благодаря! Темата мисля да е само от полза на хората каращи А4 В5, и, ако имаме късмет ще я пиннат надявам се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh: наистина много полезно колега... и тъи ,като вече гледаики схемата видях неща които незнаех,искам да попитам дори и да ззвучи глупаво...номера от схемата ''1'' ''17'' -подгряване на пръскалките за чистачките и подгряване на клучалката на вратата'' всяка б5-ца ли ги има или не всяка,и ако ги има как се пускат имали копче или автоматично?! моята е а4 б5 ''96 1.8 20в и наидея си нямам дали има подобни неща и дали работят ?! мерси колеги...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз колега незнам дали има такова нещо. На пръскалките мисля, че има и можеш да провериш дали имаш кабели под капака към тях. При мен има кабели и има подгряване, а за ключалката и аз незнаех. И както колега съм писал има модели различни години и при тях може да е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проверих колега,наистина имам кабели към пръскалките,проверих и местата на бушоните 1 и 17 ,имам бушони там и значи би следвало да има такива подгреватели,остава само въпроса-как и кога се задеистват, и как можем да разберем дали работят... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че има датчик който следи температурата и казва на компа кога да ги подгрява, или с бутона за подгряване незнам и аз. Ако някой знае да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
проверих колега,наистина имам кабели към пръскалките,проверих и местата на бушоните 1 и 17 ,имам бушони там и значи би следвало да има такива подгреватели,остава само въпроса-как и кога се задеистват, и как можем да разберем дали работят... ;)

Подгряването на пръскалките трябва да е вързано към реотаните /при Ауди/ При мерцедес има отделен датчик, който ги включва при темп. по-ниска от 5 градуса.

Подгряването на патрона на вратата става когато дръпнеш ръкохватката и я задържиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

За всички А4 (В5) ли е тази схема независимо дали е Фейслифт или не?

Мерси предварително ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги. Имам чувството че преди ден-два писах в тази тема, но нещо не си виждам мнението :hilezh: . Имам питане към вас. Имам А4 97' AEB (1,8Т) Докато си гледах бушони обмисляйки защо не ми работи подгряването на огледалата установих следното. На места 16 и 41 (Блок за управление на АБС, хидравличен модул на АБС) нямам поставени бушони :hilezh: . АБС със сигурност работи защото когато на дъжд натисна силно спирачката педала почва да вибрира. Дали някой има на идея защо нямам бушони там, и дали някой от бушоните не е за ESP (такова нямам на колата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може да има на друго място. Ето аз знам, че има в краката няколко бушона и са бая яки 40 - 60 Ампера. Единият си мисля, че е за компресора на климатика, а другите незнам. Може да са за АБС-а той също мисля е голям консуматор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година в бързината съм разменил кабелите за вземане на ток от друг акумулатор. Усетих се, когато кабелите се нагряха и ги откачих. Когато запалих и тръгнах, разбрах, че нямам АБС. Спирачките бяха , както обикновени - тежки и суркаха гумите. Оказа се, че ми е изгорял предпазител №16. Смених го и оттогава нямам проблеми.

Абе , какво стана тука бе??? Какви са тия копия, дето се пръкнаха???

Искам да попитам колегите какво значи "Фейслифт"?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОЛЯ отчитайте,че това е пинната тема,персонални проблеми по въпроса е желателно да се обсъждат в нарочни теми в раздела отдолу за да не се претрупва тази излишно.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги! Пускам тази тема с надеждата да помогне на всеки който се налага да замени някои изгорял предпазител, както и да научи кой предпазител за какво служи и какъв е неговият максимален ток на който издържа. Преведох ги на роден БГ за да са разбираеми от всички. Колегата grizzly помогна малко в превода за което му благодагя!

Предпазителите се намират от страната на шофьора. Като се отвори шофьорската врата отстрани на таблото се намира един капак който се държи на 3 щипки, и с дърпане се сваля. След като го свалите трябва да видите панела с предпазителите.

138X.jpg

1 - Панел с предпазители

2 - Щипка за изваждане на предпазителите

3 - Капак покриващ предпазителите

4 - Манивела за ръчно аварийно затваряна на люка (ако има такъв)

Схема, предназначение и стойности на предпазителите.

139b.jpg

* - разлика в оборудването и годината на производство.

[/quotе

браво за схемата леооооо.мерси много направо откачам от кеф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...