leo Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 Здравейте колеги! Пускам тази тема с надеждата да помогне на всеки който се налага да замени някои изгорял предпазител, както и да научи кой предпазител за какво служи и какъв е неговият максимален ток на който издържа. Преведох ги на роден БГ за да са разбираеми от всички. Колегата grizzly помогна малко в превода за което му благодагя! Предпазителите се намират от страната на шофьора. Като се отвори шофьорската врата отстрани на таблото се намира един капак който се държи на 3 щипки, и с дърпане се сваля. След като го свалите трябва да видите панела с предпазителите.1 - Панел с предпазители2 - Щипка за изваждане на предпазителите3 - Капак покриващ предпазителите4 - Манивела за ръчно аварийно затваряна на люка (ако има такъв)Схема, предназначение и стойности на предпазителите.* - разлика в оборудването и годината на производство.A4_B5_fuse.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaHyTo Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 (Редактирано) Мисля че трябва да се Закачи (Pinned) Редактирано 9 Декември 2009 от KaHyTo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 Да колеги благодаря! Темата мисля да е само от полза на хората каращи А4 В5, и, ако имаме късмет ще я пиннат надявам се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikoto Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 наистина много полезно колега... и тъи ,като вече гледаики схемата видях неща които незнаех,искам да попитам дори и да ззвучи глупаво...номера от схемата ''1'' ''17'' -подгряване на пръскалките за чистачките и подгряване на клучалката на вратата'' всяка б5-ца ли ги има или не всяка,и ако ги има как се пускат имали копче или автоматично?! моята е а4 б5 ''96 1.8 20в и наидея си нямам дали има подобни неща и дали работят ?! мерси колеги... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 И аз колега незнам дали има такова нещо. На пръскалките мисля, че има и можеш да провериш дали имаш кабели под капака към тях. При мен има кабели и има подгряване, а за ключалката и аз незнаех. И както колега съм писал има модели различни години и при тях може да е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikoto Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 проверих колега,наистина имам кабели към пръскалките,проверих и местата на бушоните 1 и 17 ,имам бушони там и значи би следвало да има такива подгреватели,остава само въпроса-как и кога се задеистват, и как можем да разберем дали работят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 10 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 Предполагам, че има датчик който следи температурата и казва на компа кога да ги подгрява, или с бутона за подгряване незнам и аз. Ако някой знае да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 проверих колега,наистина имам кабели към пръскалките,проверих и местата на бушоните 1 и 17 ,имам бушони там и значи би следвало да има такива подгреватели,остава само въпроса-как и кога се задеистват, и как можем да разберем дали работят... Подгряването на пръскалките трябва да е вързано към реотаните /при Ауди/ При мерцедес има отделен датчик, който ги включва при темп. по-ниска от 5 градуса.Подгряването на патрона на вратата става когато дръпнеш ръкохватката и я задържиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 30 Май 2010 Доклад Share Публикувано 30 Май 2010 За всички А4 (В5) ли е тази схема независимо дали е Фейслифт или не?Мерси предварително ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 31 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2010 Би трябвало колега. Виж аз съм отбелязал със звезда забележка, че при някои модели има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 24 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2010 Здравейте колеги. Имам чувството че преди ден-два писах в тази тема, но нещо не си виждам мнението . Имам питане към вас. Имам А4 97' AEB (1,8Т) Докато си гледах бушони обмисляйки защо не ми работи подгряването на огледалата установих следното. На места 16 и 41 (Блок за управление на АБС, хидравличен модул на АБС) нямам поставени бушони . АБС със сигурност работи защото когато на дъжд натисна силно спирачката педала почва да вибрира. Дали някой има на идея защо нямам бушони там, и дали някой от бушоните не е за ESP (такова нямам на колата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 Колега може да има на друго място. Ето аз знам, че има в краката няколко бушона и са бая яки 40 - 60 Ампера. Единият си мисля, че е за компресора на климатика, а другите незнам. Може да са за АБС-а той също мисля е голям консуматор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) Миналата година в бързината съм разменил кабелите за вземане на ток от друг акумулатор. Усетих се, когато кабелите се нагряха и ги откачих. Когато запалих и тръгнах, разбрах, че нямам АБС. Спирачките бяха , както обикновени - тежки и суркаха гумите. Оказа се, че ми е изгорял предпазител №16. Смених го и оттогава нямам проблеми.Абе , какво стана тука бе??? Какви са тия копия, дето се пръкнаха???Искам да попитам колегите какво значи "Фейслифт"? Редактирано 27 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) МОЛЯ отчитайте,че това е пинната тема,персонални проблеми по въпроса е желателно да се обсъждат в нарочни теми в раздела отдолу за да не се претрупва тази излишно. Редактирано 27 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filiks Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Здравейте колеги! Пускам тази тема с надеждата да помогне на всеки който се налага да замени някои изгорял предпазител, както и да научи кой предпазител за какво служи и какъв е неговият максимален ток на който издържа. Преведох ги на роден БГ за да са разбираеми от всички. Колегата grizzly помогна малко в превода за което му благодагя! Предпазителите се намират от страната на шофьора. Като се отвори шофьорската врата отстрани на таблото се намира един капак който се държи на 3 щипки, и с дърпане се сваля. След като го свалите трябва да видите панела с предпазителите.1 - Панел с предпазители2 - Щипка за изваждане на предпазителите3 - Капак покриващ предпазителите4 - Манивела за ръчно аварийно затваряна на люка (ако има такъв)Схема, предназначение и стойности на предпазителите.* - разлика в оборудването и годината на производство.[/quotебраво за схемата леооооо.мерси много направо откачам от кеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts