Jump to content

колеги помагайте


audi-fen

Recommended Posts

та проблема е следния , сутрин като запаля колата и загрее за да духне топло се налага да форсирам двигателя

ако него форсирам неидва

днес ходих до тетевен и омря от студ , колата работи и термостата е добре но духа хладно

ако форсирам духа по горещо , като говорим че проблема не е от сега ама днес ме издразни

е вярно беше ебати и студа на вън ама

ето иснимка къде показва стрелката на температурата през целия път и както винаги

водната помпа е сменявана преди 3 години , но ако невъртеше добре водата колата ще прегрява нали

е това е дилемата , що кат дам газ иде а иначе хладко

карам на газ ,а изпаритея е вързан преди маслоохладителя на колата, радиаторчето на парното е сменено преди 3 години

а термоста и тои е сменен по това време и е закупен директно от юнитреид

а да кажа - парното ту идва ту го няма

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е нивото на охладителната течност?

е добре е

гледах

като пипам изпаритея или по точно го докосвам ще те изгори а тои е след парното

нали при мен АБК двигтел след парното се разклонява, едното влиза в помпата а другото в маслоохладителя

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега или имаш въздух в системата, или клапите на парното са останали сираци т.е. паднал им е дунапрена и не уплътняват. Опитаи да видиш така, ако на място грее а в движение е хладко залагам на клапите на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега или имаш въздух в системата, или клапите на парното са останали сираци т.е. паднал им е дунапрена и не уплътняват. Опитаи да видиш така, ако на място грее а в движение е хладко залагам на клапите на парното.

a kolega kat сменях радиаторчето оправих този проблем с клапите

обезвъздухих по път и нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,много неприятен проблем.

"a kolega kat сменях радиаторчето оправих този проблем с клапите

обезвъздухих по път и нищо" - щом това е на ред,не ти е запушено радиаторчето,степените на ветилатора работят ли коректно,в смисъл такъв,да има проблем в резистора с който се регулират степените на вентилатора или кабелите и съединенията и превключвателя.Или пък запушен вход за пресен въздух,затлачен филтър за купето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,много неприятен проблем.

"a kolega kat сменях радиаторчето оправих този проблем с клапите

обезвъздухих по път и нищо" - щом това е на ред,не ти е запушено радиаторчето,степените на ветилатора работят ли коректно,в смисъл такъв,да има проблем в резистора с който се регулират степените на вентилатора или кабелите и съединенията и превключвателя.Или пък запушен вход за пресен въздух,затлачен филтър за купето?

не колега , вентилатора работи коректно и въздушния филтър е сменен миналия месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,обясни по-точно къде ти е вързан изпарителя,дали пък не се пада паралелно на радиаторчето?Откога го имаш този проблем с парното и как ти е било то досега,след като си сложил газова уредба?Скоро правил ли си някакви ремонти налагащи източване на антифриза на колата?Имай в предвид,че ако в системата има въздух и колата е с газова,почти е невъзможно той да се изкара по стандартния начин,с развиване на пробката за обезвъздушаване на маркуча за парното.Аз съм си играл така на приятел да му обезвъздушам колата,и не става и не става,защото просто антифриза върти през изпарителя по пътя на най-малкото съпротивление и не иска да се качва в радиаторчето на парното,на празен ход.Като се вкара колата в обороти се повишава дебита и малка част все пак преминава през парното,но пък там има останал неизкаран въздух и проблема си остава.Моят съвет е да паркираш колата под наклон с високо вдигната предница.Откачате изпарителя от закрепващата му за купето планка и го повдигате възможно най-високо,колкото ви позволяват маркучите му.Взимаш си втори човек за помощник и при запалена и загряла кола единият от вас с дебели ръкавици на ръцете да стисне/прегъне/маркучите за антифриза влизащи в изпарителя и да спре притока към него.Другият през това време да развие обезвъздушаващата пробка и да я затвори чак когато от нея започне да излиза само антифриз.Аз така се справих с проблема на моя приятел и сега за улеснение той си монтира две спирателни кранчета на маркучите на изпарителя,с който може да го изолира от охладителната система и тази процедура може вече да си я прави сам,като няма опасност да си изгори ръцете.Пробвай по този начин! :santa:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% подкрепен :hilezh:

Така обезвъздушавам голфа само , че без наклон, и с затваряне на капачката на разширителния съд и високи обороти, и после почва да си топли нормално.

П.П. но при мен си мисля, че има принципно и друг проблем... мн. са дълги маркучите на изпарителя... и там си мисля, че има шанс да се губи налягане. :santa:

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега , вентилатора работи коректно и въздушния филтър е сменен миналия месец

Е щом вентилатора работи и имаш въздушна струя с достатъчен дибит,помисли как да обезвъздушиш добре радиаторчето.Аз за да не вадя маркуча на парното при обезвъздушаване си монтирах пробка.Забих един винтил на един от маркучите,на по-високия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така обезвъздушавам голфа само , че без наклон, и с затваряне на капачката на разширителния съд и високи обороти, и после почва да си топли нормално.

П.П. но при мен си мисля, че има принципно и друг проблем... мн. са дълги маркучите на изпарителя... и там си мисля, че има шанс да се губи налягане. :hilezh:

е аз като обезвъдушавам съм имал случаи изпарителя остава студен , откачам едната търба от него да излезе въздуха и готово

тия дни ще превържа изпарителя директно след изхода от изпарителя , а не на разклона на маслоохладителя

пък ще видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпарителя е вързан паралелно (което е най-голямата идиотия) и перфектно да е обезвъздушено пак няма да има парно. Тя охлаждащата течност не е глупава и върви по пътя на най малкото съпротивление. А то е по голямо в радиаторчето на парното по обясними причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпарителя е вързан паралелно (което е най-голямата идиотия) и перфектно да е обезвъздушено пак няма да има парно. Тя охлаждащата течност не е глупава и върви по пътя на най малкото съпротивление. А то е по голямо в радиаторчето на парното по обясними причини.

Факт е,обаче,че масово"майсторите"с помоща на два тройника прекъсват маркучите за парното и връзват изпарителя паралелно на него.Купувал съм си чисто нова газова уредба за предишната ми кола и италианците в схемата и бяха показали точно такова паралелно връзване."Тънкият" момент,обаче,се явяваше различното сечение на тръбичките на тройника,като към изпарителя то беше доста по-малко и се явяваше рестрикция за преминаването на всичкия антифриз от там.Другата простотия е,че така вързан и поставен на ниво по-ниско от радиаторчето на парното,изпарителя се явява идеален шунтиращ елемент за него,когато се събере въздух в системата .Най-интересното е ,че въпреки това връзване,ако системата е обезвъздушена напълно,парното продължава да си работи идеално и изпарителя не му пречи.Единственото,което се прецаква е обезвъздушаването,ама аз писах по-горе как го лекувам. :hilezh:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е,обаче,че масово"майсторите"с помоща на два тройника прекъсват маркучите за парното и връзват изпарителя паралелно на него.Другата простотия е,че така вързан и поставен на ниво по-ниско от радиаторчето на парното,той се явява идеален шунтиращ елемент за него,а като се събере и въздух в системата ситуацията става още по-крива.Най-интересното е ,че въпреки това връзване,ако системата е обезвъздушена напълно,парното продължава да си работи идеално и изпарителя не му пречи.Единственото,което се прецаква е обезвъздушаването,ама аз писах по-горе как го лекувам. :hilezh:

да но при мене газовата си я слагах аз , исигурно за това 4 години немам почти никви ядове

та в случая испарителя е вързан на фабричното разклонение за маслоохладителя , демек педи охладитела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпарителя е вързан паралелно (което е най-голямата идиотия) и перфектно да е обезвъздушено пак няма да има парно. Тя охлаждащата течност не е глупава и върви по пътя на най малкото съпротивление. А то е по голямо в радиаторчето на парното по обясними причини.

Моят изпарител е вързан по този начин,не знам защо "майсторите"са решили така да го вържат.Така я купих и до сега е така,и изпарителя и парното работят.

П.П.Не поддържам това връзване и не го препоръчвам,но не ми прави проблеми и сега не ми се занимава с него да го преправям.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят изпарител е вързан по този начин,не знам защо "майсторите"са решили така да го вържат.Така я купих и до сега е така,и изпарителя и парното работят.

е да де досега немаше ядове

а и търся некви варианти

може за малко да откача изпарителя и ще пробвам

ама както си има парно изчезва . после идва заеби

edin колега от форума ми подшушна че може да е запушено радиаорчето на парното

та да питам дли може да сваля радиатора без да изоча климатика

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет Почисти си добре Охладителната система.Обездоши я и пали да работи на место и ако проблема остане.Вариантите са или запушено радиаторче на парното или сдухана гарнитура на главата в лошия вариант.Но пробвай нищо не губиш освен антифриза :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет Почисти си добре Охладителната система.Обездоши я и пали да работи на место и ако проблема остане.Вариантите са или запушено радиаторче на парното или сдухана гарнитура на главата в лошия вариант.Но пробвай нищо не губиш освен антифриза :hilezh:

колега я опиши варианта с гарнитурата

как се връзва с случая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де досега немаше ядове

а и търся некви варианти

може за малко да откача изпарителя и ще пробвам

ама както си има парно изчезва . после идва заеби

edin колега от форума ми подшушна че може да е запушено радиаорчето на парното

та да питам дли може да сваля радиатора без да изоча климатика

Радиаторчето за парното може да го свалиш без да изпускаш климатика,само че в този кучи студ си е егати ремонта това.Мен пък друго ми е чудно,как успя да запушиш/ако е запушено,де/ чисто ново радиаторче за 3 години експлоатация?Единствения вариант е да си блъскал добавки за запушване на течове,иначе е невъзможно.Има истина и във варианата за започнала да издухва гарнитура на главата,както те е насочил колегата,ама дано не е това/може да прескочиш до някой по-добре оборудван сервиз и да ти измерят антифриза за наличие на изгорели газове в него/.Започни първо от най-лесното-обезвъздуши си системата! :hilezh:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега я опиши варианта с гарнитурата

как се връзва с случая

Еми само ако има въздух в системата след като е обездушена.И ако създава голямо налягане в маркучите,и течност ако се губи също,без да капе някаде също гарнитура може да е сдухана.При теб някакви симптоми от тези има ли? :hilezh:

А водната помпа как е на колко хил.км е?

Редактирано от pleyboi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми само ако има въздух в системата след като е обездушена.И ако създава голямо налягане в маркучите,и течност ако се губи също,без да капе някаде също гарнитура може да е сдухана.При теб някакви симптоми от тези има ли? :hilezh:

течност губи малко щот тече радиаора на двигателя

маркучите са добре , сега мерих налягане преди 2 години ама сега не еактуално

сутрин кат запалиш принципно ако казанчето бълбука значи гарнитура

утре ще проверя

а и как точно ще преебе работата с парното

Редактирано от audi-fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

течност губи малко щот тече радиаора на двигателя

маркучите са добре , сега мерих налягане преди 2 години ама сега не еактуално

сутрин кат запалиш принципно ако казанчето бълбука значи гарнитура

утре ще проверя

а и как точно ще преебе работата с парното

Първо намери с нов или залепи твоя радиатор.Всеки теч означава и поемане на въздух който отива в системата и в радиаторчето на парното и от там втвърдяване на маркучите при загрял двигател и слабо парно дори никакво.

Сутрин ако балбука е или от не добър клапан на капачката на казанчето и не отваря както трябва или системата ти има мн въздух и кат развиеш се освобождава.И чак последен е варианта за гарнитура :gut: Съвет смени си капачката на разширителния съд,обездуши добре системата оправи си и радиатора да не испуска из никаде.И тогава ще разбереш от какво е :)

Еми незнам някакви добавки ако си слагал в системата за запушване също може да износи прекалено бързо водната помпа ;) А иначе 30 000 ако има антифриз би трябвало да е добре :hilezh: Опитай да изолираш теча дори и мин.да е смени капачката на казанчето и обездуши това са първите неща които може да направиш.Успех ;)

Редактирано от pleyboi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми само ако има въздух в системата след като е обездушена.И ако създава голямо налягане в маркучите,и течност ако се губи също,без да капе някаде също гарнитура може да е сдухана.При теб някакви симптоми от тези има ли? :steinigung:

А водната помпа как е на колко хил.км е?

е смених я преди 3 години

примерно 30 хиляди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с подобен проблем само обаче когато пусна на 4 духа топло за 9-10 секунди и след това само студ дали ще е от клапите :flipoff:

днес запалих колата и хванах входящия мъркуч на парното , та тои топъл и се усеща че тече вода

ама изходния хладък и несе усеща движение

сега днес забелязах че от изпарителя ми тече малко антифриз и стегнах скобата

но просто явно се е зпушило радиаторчето и следва смяна с ново което закупих вече

понеже имам сервиз и свалянето+ качването неме притеснява а и съм го правил 2 пътинема ядове

яд е че колата е с климатик и принципно требе да го източа , но ще се опитам да извия търбуха на парното внимателно и да махна радиаторчето което се намира отгоре

процурата стана на голф 3 , и се надявам да стане и при мене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...